SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is dat kinky?quote:
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, daar heb ik geen ruimte voor updates
Eigenlijk wil ik het niet eens wetenquote:
mijn telefoon heeft last van een of andere bug dat hij zn eigen opslag volvreetquote:
Irritantquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft last van een of andere bug dat hij zn eigen opslag volvreet(waarschijnlijk met log bestanden in een gedeelte waar je niet bij kan als je geen root hebt
kan het dus niet legen, tenzij ik fabrieksinstellingen terug zet, maar dat is dus maar een tijdelijke oplossing
moet kunnenquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Voel me echt zo'n FOK! zolderkamer autist als ik overdag met de gordijnen bijna dicht iets op TV probeer te kijken.
Maar ja beeld is gewoon chiller kijken als het iets donker is.
Ik heb nu ook de vitrages dichtquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Voel me echt zo'n FOK! zolderkamer autist als ik overdag met de gordijnen bijna dicht iets op TV probeer te kijken.
Maar ja beeld is gewoon chiller kijken als het iets donker is.
yep, ik heb meestal 1GB vrij ofzo.. en daar werk ik dan mee.. in theorie kan ik verder best met slechts 64GB opslag overwegquote:
Ja het kijkt gewoon toch iets fijner zonder daglicht op het scherm en mijn TV staat ook vrij dichtbij het raam.quote:
Ik had een tijdje geleden hier een hele tijd een bouwkeet op een paar meter afstand van mijn woonkamer (het stond wel recht achter mijn huis).quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de vitrages dicht
De hele tijd die voegmensen heen en weer voor mijn raam is veel te druk anders
gaat goed hoor,,,quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
THuis
en nu even achter dat pakketje aan, via PostNL
Wat irritant.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gaat goed hoor,,,
gewoon geen reactie van hun kant en dan zeggen dat ze geen reactie krijgen en dan de chat beëindigen...
Tja en natuurlijk heb ik door de aanstaande verhuizing al wat stress en negatieve energie, dit kan ik er niet echt bij hebben...quote:
https://www.nu.nl/dieren/(...)d-nieuw-zeeland.htmlquote:Kleinste kiwisoort na 50 jaar weer gezien in het wild op vasteland Nieuw-Zeeland
De kleine grijze kiwi is voor het eerst in bijna vijftig jaar weer gezien op het vasteland van Nieuw-Zeeland. De zeldzame vogelsoort werd in 1978 voor het laatst gezien in het wild en werd verloren gewaand.
De vogel staat plaatselijk bekend als de kiwi pukupuku, wat zoveel betekent als de opgezwollen kiwi. Ondanks die naam gaat het om de kleinste soort van de Nieuw-Zeelandse loopvogel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |