SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Leuk bordspel ook.quote:
Ja, tenminste van waar ik de klik hoorde...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je aan alle deurtjes gerammeld?
je moet wat op die amerikaanse sitesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DL-FXF6NHxw/
Ik moest best wel hard lachen om die eendjes bij die topless dame
waait t zo hard daar?quote:
@Nattekatquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
Morgen regen dus ik voorspel een vervelende kat morgen.
Ik ben wel benieuwd wat voor buren ik straks ga krijgen..quote:
nee maar het waren twee openslaande ramenquote:
hopelijk gewoon prima of zelfs leuke buren!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor buren ik straks ga krijgen..
Voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer echt buren heb...
Ik tel die flat op 12 hoog even niet mee, want daar waren mijn buren ook begeleid wonen bewoners.
Ja okee ik had ook contact met andere flatbewoners die gewoon regulier huurden, maar dat is toch anders...
hij had dat eerste raam nog steeds niet gefixt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar het waren twee openslaande ramen
als er eentje af waait dan bundelt die ander er een beetje los naast![]()
Ik zag wel mannen tepels.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DL-FXF6NHxw/
Ik moest best wel hard lachen om die eendjes bij die topless dame
Ik ga er van uit dat ie dat uberhaupt niet heeft gemeldquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had dat eerste raam nog steeds niet gefixt?
Mij hoor je niet klagen over een dag die mijn huidige missie om de warmte uit huis te krijgen een steuntje in de rug geeft.quote:
rare jongens die romeinenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ie dat uberhaupt niet heeft gemeld![]()
en ergens snap ik dat wel want dit is het zoveelste raam dat daar sneuvelt dit jaar maar ja, wat zn bedoeling wel was weet ik ook niet
Asterix & Obelixquote:
Ja. blijkbaar mag dat wel van de Amerikanen...quote:
Dat geldt eigenlijk voor alles in het leefquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo kost klussen altijd zoveel meer tijd dan je denkt
Behalve vakanties, die zijn altijd veel te snel weer voorbijquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor alles in het leef
dat is de compensatie voor de grootte van dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
De grootte van welke dingen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is de compensatie voor de grootte van dingen
en koken/bakkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
formaat auto, formaat gevangen vissen... etcquote:
tijd gaat te snel, taken duren te langquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve vakanties, die zijn altijd veel te snel weer voorbij
de aftakeling begint nu al?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Heee maar de beurt en apk voor mijn auto was maar 444 ekkies!!! @:ltvdk![]()
Bij mij was het 683 euro en ze hebben ook nog het glas van de toerenteller geslooptquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Heee maar de beurt en apk voor mijn auto was maar 444 ekkies!!! @:ltvdk![]()
Maar ik mis nog een beetje de connectie tussen klussen en tijdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
formaat auto, formaat gevangen vissen... etc
oh wacht, dit had ik al verteld en toen zei jij dat de jouwe nog niet klaar wasquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was het 683 euro en ze hebben ook nog het glas van de toerenteller gesloopt
Dat kreeg je er gratis bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was het 683 euro en ze hebben ook nog het glas van de toerenteller gesloopt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Heb ik vanmiddag al over lopen klagen hierquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wacht, dit had ik al verteld en toen zei jij dat de jouwe nog niet klaar was![]()
en huh, nou echt goed zeg die eigen merkgarages![]()
quote:
mannen zien alle dingen groot... dus compenseren ze het met dat ze denken heel snel te kunnen klussenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik mis nog een beetje de connectie tussen klussen en tijd
Een wasbeurt of een tank benzine waren leukere gratis presentjes geweestquote:
Weer eens wat anders dan geblafquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat er iemand in de wijk lekker aan het timmeren is nu op dit tijdstip.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al over lopen klagen hier
[..]!!! vergoeding + traumaverwerking op zn minst
Baby darling doll face honey
Fiksen ze dat niet voor je?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al over lopen klagen hier
[..]
Ja, dat werd vanmiddag en begin van de avond al gedaan.quote:
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een wasbeurt of een tank benzine waren leukere gratis presentjes geweest
Ja, maar gewoon slecht dat ze het uberhaupt hebben geslooptquote:
Misschien dat er wel iemand morgenochtend om 7 uur de heggen wil gaan snoeien?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat werd vanmiddag en begin van de avond al gedaan.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon slecht dat ze het uberhaupt hebben gesloopt
Dat is prima. Dan ben ik al wakker.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat er wel iemand morgenochtend om 7 uur de heggen wil gaan snoeien?
Ja snap ik als die zo'n herrie gaat makenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is prima. Dan ben ik al wakker.
Logeerkonijn was helemaal natquote:Op woensdag 16 juli 2025 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker weer voor de tuin vandaag.
had je geen goede schuilplek voor hem?quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn was helemaal nat
We moesten improviseren omdat de kooi niet meekon. Er ligt een kartonnen doos in en een tafel waaronder hij kan schuilen. Alleen de tafel lekt zagen we. Dat lossen we vanmiddag op. Arm nijntjequote:Op woensdag 16 juli 2025 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
had je geen goede schuilplek voor hem?
Wrapperquote:
Centrifuge een optie?quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn was helemaal nat
quote:
Nou zegquote:
Dat beter jaquote:
Even in de gaten houden dat ie niet begint te niesen of te reutelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat beter ja
Konijntje in de centrifuge, dat is zielig
Gaan we ook op letten idd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even in de gaten houden dat ie niet begint te niesen of te reutelen.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We moesten improviseren omdat de kooi niet meekon. Er ligt een kartonnen doos in en een tafel waaronder hij kan schuilen. Alleen de tafel lekt zagen we. Dat lossen we vanmiddag op. Arm nijntje
Ene moment regen dan opeens weer zonnig. Volgend moment weer regen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Voor een regenachtige dag is het wel bijzonder blauw in de lucht.
Hier is het gewoon grijs hoorquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Voor een regenachtige dag is het wel bijzonder blauw in de lucht.
Auwquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:57 schreef essnhills het volgende:
Gister hebben ze de voegen bij de overbuurman geslepen. Vandaag gaan ze alles schoonspuiten. En ze gingen eerst even bij iedereen aanbellen zodat de auto's niet onder het stof zouden komen.
Super netjes natuurlijk!
Alleen jammer dat ze bij mij ook aanbelden voor de auto die niet van mij is
Maar kun je die wel eventjes aan de kant zetten?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:57 schreef essnhills het volgende:
Gister hebben ze de voegen bij de overbuurman geslepen. Vandaag gaan ze alles schoonspuiten. En ze gingen eerst even bij iedereen aanbellen zodat de auto's niet onder het stof zouden komen.
Super netjes natuurlijk!
was het een canta dan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:57 schreef essnhills het volgende:
Super netjes natuurlijk!
quote:
Natuurlijk, momentje. Ff inbrekenquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kun je die wel eventjes aan de kant zetten?
Het was een donkere autoquote:
Sow.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk, momentje. Ff inbreken
[..]
Het was een donkere auto
Niet stiekem rondjes er mee gaan scheuren hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |