SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
kleiner dan in een touringcar?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo'n wc hokje is echt smerig klein in een vliegtuig.
Die lachte zich de stenen uit de muur (er lag lachgas in de auto)quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
U wil hier parkeren. Mag dat?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lachte zich de stenen uit de muur (er lag lachgas in de auto)
Ik zie geen bordje dat het niet mag. Verstandig is anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
U wil hier parkeren. Mag dat?
nee, ik ben nog nooit in een vliegtuig naar de wc geweest, maar die in een touringcar vind ik wel echt vervelendquote:
#FMLquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
Ik heb weer koptelefoon op, radio aan
Komt er tussendoor af en toe een reclame over een lokale beddenwinkel. Maar de reclame is duidelijk niet lokaal gemaakt want ze spreken Grootebroek verkeerd uit. Klemtoon verkeerd
grooteBROEK?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
Komt er tussendoor af en toe een reclame over een lokale beddenwinkel. Maar de reclame is duidelijk niet lokaal gemaakt want ze spreken Grootebroek verkeerd uit. Klemtoon verkeerd
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
En ze zijn nu bij de overbuurman terringherrie aan het maken
Hopelijk is dat geslijp snel klaar
quote:
quote:
Jaquote:
ripquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
En dan in augustus nog meer herrie want de koopwoningen willen ook gelijk nieuwe voegen. Ik ook
Dus dat komt later
Hele zomer geslijp
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
En dan in augustus nog meer herrie want de koopwoningen willen ook gelijk nieuwe voegen. Ik ook
Dus dat komt later
Hele zomer geslijp
quote:
quote:
Moekerig?quote:
Soms dan komt hier een verdwaalde Fokker terecht of een newbie die zich misschien wil aanmelden, en dan ziet ie dit.quote:
De klemtoon moet in het midden?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
We snappen dat de lat hoog ligt, newbiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms dan komt hier een verdwaalde Fokker terecht of een newbie die zich misschien wil aanmelden, en dan ziet ie dit.
jaquote:
aLKMaar?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja
Laten we dat met andere plaatsen ook doen
GrooTEbroek
AmSTERdam
RotTERdam
WadDINXveen
WasSEnaar
GroNINGen
uRkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja
GrooTEbroek
AmSTERdam
RotTERdam
WadDINXveen
WasSEnaar
GroNINGen
Er hangt geen laaghangende mist in se burgerrups?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou willen verwijzen naar de woordenlijst in de OP, maar die omschrijving klopt niet
EnSCHEde.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja
GrooTEbroek
AmSTERdam
RotTERdam
WadDINXveen
WasSEnaar
GroNINGen
Gisteren een pleeborstel gekocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik weer naar de Action
https://www.action.com/nl-nl/p/3217684/pompoen-onderbord/
Ja wel uitspreken zoals het heurt hequote:
Koffie met een wolkje melk en een gevulde koek graagquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje gaat weer voor een rondje koffie en thee
Lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoontesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
14 minuten later door slotje posten is wel heel ernstig
Ik wissel tussen uitspraken geloof ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wel uitspreken zoals het heurt he
AlLEKmaar
Ja lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En-schedequote:
Nee, maar het is wel klammig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er hangt geen laaghangende mist in se burgerrups?
Morgen weer omruilen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren een pleeborstel gekocht.
Einde bericht.
Blijkbaar moet je die om de paar maanden vervangen las ik laatst.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren een pleeborstel gekocht.
Einde bericht.
Ja klinkt wel kut zoquote:
Ik moet serieus moeite doen om aLKmaar te zeggen ipv Allekmaarquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wissel tussen uitspraken geloof ik.![]()
Of gewoon Alky
Je nee dat is niet in het middenquote:
Mijn oude was in de rui.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je die om de paar maanden vervangen las ik laatst.
Horenokéquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet serieus moeite doen om aLKmaar te zeggen ipv Allekmaar
Net zoals Hoorn. Dat is Hooren oke
Hangt sterk af van het gezelschap bij mij. Maar het is sowieso nooit een overdreven sterke AlLUKmaar, meer een Allekmaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet serieus moeite doen om aLKmaar te zeggen ipv Allekmaar
Net zoals Hoorn. Dat is Hooren oke
Ja de e in Alkmaar is een stuk subtieler dan die in Hoornquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt sterk af van het gezelschap bij mij. Maar het is sowieso nooit een overdreven sterke AlLUKmaar, meer een Allekmaar.
Hooren soberzo.
*noteert*quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
14 minuten later door slotje posten is wel heel ernstig
"Hai Ess"quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:55 schreef essnhills het volgende:
Een keer met college. Het ging over groeikernen in de jaren 60 en 70 enzo. Professor wees Hoorn aan maar kon niet op de naam komen
"Hoe heet deze stad ook alweer help me even"
Dus ik zo keihard door de hele zaal "HOOREN!"
"Ja dank, hebben we gelijk ook de lokale uitspraak"
Sommige talen hebben allemaal letters die je wel schrijft maar niet uitspreekt. In het Westfries is het andersomquote:
Behalve die slot-n.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige talen hebben allemaal letters die je wel schrijft maar niet uitspreekt. In het Westfries is het andersom
Ja die niet natuurlijk. Er zijn grenzequote:
Hmm, dat weet ik nu ook niet meer zeker eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoewel, schrijven ze die wel?
Sinds m'n grootouders overleden zijn, heb ik geen West-Friese scheurkalender meer gezien en dat was zo'n beetje m'n voornaamste input.
Ik heb Fries cursus schrijven gedaan. Daar schrijf je zoals je het uitspreektquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige talen hebben allemaal letters die je wel schrijft maar niet uitspreekt. In het Westfries is het andersom
Varieert blijkbaar. Bij volledig werkwoord en voltooid deelwoord zo te zien wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik nu ook niet meer zeker eigenlijk
Fries heeft wel wat gelijkenissen met Westfries. Maar kan het niet echt goed verstaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb Fries cursus schrijven gedaan. Daar schrijf je zoals je het uitspreekt
quote:
Of de stille G in het Zeeuws, of de lange-IJ in het Dordtsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Westfries is afgeleid van het friesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fries heeft wel wat gelijkenissen met Westfries. Maar kan het niet echt goed verstaan.
Weer geen vliegerweer?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
was even frituren op het strand maar erg warm vandaag.Ruim een uur volgehouden
Parasolletje?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:
quote:
Alleen niet van het huidige Fries.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Westfries is afgeleid van het fries
Als je historisch bekijkt. Maar dat is Engels ook.
Met die vies harde Kquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
https://creatiefwestfries(...)roive-in-t-westfries
Genoeg nostalgie.
idd, maar talen veranderen. De woorden van 400 jaar terug van het ABN zou ik ook niet kunnen uitspreken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen niet van het huidige Fries.
Zou je het al zonder instructeur kunnen denk je?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Maar volgens de kitesurf instructeur misschien morgen
Je ben zelluf viesquote:
Ik kom letterlijk 4 minuten geleden onder de douche vandaanquote:
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Westfries is afgeleid van het fries
Als je historisch bekijkt. Maar dat is Engels ook.
Smaakvol en pittig, zoals het een snack betaamtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja he. Zo zwaai ik altijdNiet zo zeurderig , zo van hier ben ik weer
400 jaar geleden bestond er dan ook geen ABN.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd, maar talen veranderen. De woorden van 400 jaar terug van het ABN zou ik ook niet kunnen uitspreken.
ja maar kom het bord niet op. das nu grote issue.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je het al zonder instructeur kunnen denk je?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smaakvol en pittig, zoals het een snack betaamt
Sta je daar dan met je ABN AMRO betaalpasquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
400 jaar geleden bestond er dan ook geen ABN.
Ook nog geen Rabobankquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
400 jaar geleden bestond er dan ook geen ABN.
Niet met die instelling neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd, maar talen veranderen. De woorden van 400 jaar terug van het ABN zou ik ook niet kunnen uitspreken.
HET IS DE SCHULD VAN...quote:
Grmbl heeft er wel vaker over geklaagd. Als het over Skage ging oidquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is wel de eerste keer dat ik "harde k" hoor.
Kun je dat opstaan niet 'droog' oefenen op het strand?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kom het bord niet op. das nu grote issue.
Kite zelf opzetten en zo kan ik wel ja. Maar met flinke wind laten ze hem nog wel de lucht in gaan zonder en mij en dan pas krijg ik hem. Al zou ik dat met normale wind ook kunnen
Is er ook een niet harde k? Klinkt als iets Limburgs.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
sKagenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Die k is toch niet perse harder dan wanneer 'ie in bijvoorbeeld kapstok zit? Het is meer dat het geen g meer is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grmbl heeft er wel vaker over geklaagd. Als het over Skage ging oid
Kan wel in theorie denk ik maar is gevaarlijk want tot nu toe werd ik elke keer over het bord heen getrokken dus als je dat op het strand doet kom je op het strand terecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dat opstaan niet 'droog' oefenen op het strand?
Te lang.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom letterlijk 4 minuten geleden onder de douche vandaan
Hij is daar binnenkort als ik het wel heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:10 schreef Karzai het volgende:
Keb mijn laatste 5 Zwitserse cent van het balkon gegooid en aan de fles goden geofferd
Daar in dat koppie van Holland vinden ze het leuk om een 'ch' te verbasteren tot een 'k'quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er ook een niet harde k? Klinkt als iets Limburgs.
een uur maarquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een cursus Oudengels vertalen gevolgd en deed er echt veel te lang over om te beseffen dat cyning gewoon koning betekende.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb een keer een filmpje gezien van een man die heel oud Engels sprak (Middel-Engels denk ik?) en die ging kijken of ie zich daarmee kon redden in Friesland. Ging ie bij een willekeurige oude boer kijken of ie een koe kon kopen oid. Dat ging nog wel aardig ook, ze kon elkaar best goed verstaan
Ka volgens mij bedoelt ie het ook zo, dat het Sk is ipv schquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die k is toch niet perse harder dan wanneer 'ie in bijvoorbeeld kapstok zit? Het is meer dat het geen g meer is.
Maar die K wordt daar niet harder van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar in dat koppie van Holland vinden ze het leuk om een 'ch' te verbasteren tot een 'k'
En dat Keizer wss veel dichter bij de oorspronkelijke uitspraak van Caesar zit dan de Engelse uitspraak.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een cursus Oudengels vertalen gevolgd en deed er echt veel te lang over om te beseffen dat cyning gewoon koning betekende.
Deed ik het net nog helemaal voorquote:
Nee het is een verbastering van de ch, en dat noem ik gewoon lekker harde Kquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die K wordt daar niet harder van.
"Willen jullie je geld? Dan zorg maar dat ik ze ook zie."quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had een mailtje gekregen met verzoek om de gemaakte kosten van de bijlagen terug te betalen.
Ik zie geen bijlage, dus ik stuur dat terug dat ik geen bijlage zie.
Krijg ik een reactie dat ze er wel bijzitten en dat die persoon ze wel ziet.
Wel eens gehad dat een collega een hele serieuze formele mail stuurde, aan zowel andere collega's als aan allerlei externen. Zonder bijlage. Meteen een mail er achteraan met de bijlagen. Geen excuses oid maar gewoon heel nonchalant "Klassieker!”quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had een mailtje gekregen met verzoek om de gemaakte kosten van de bijlagen terug te betalen.
Ik zie geen bijlage, dus ik stuur dat terug dat ik geen bijlage zie.
Krijg ik een reactie dat ze er wel bijzitten en dat die persoon ze wel ziet.
Je bent zelf hardquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is een verbastering van de ch, en dat noem ik gewoon lekker harde K
Ja de uitspraak van Caesar is ook 'kaisar' en niet 'seesar'quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat Keizer wss veel dichter bij de oorspronkelijke uitspraak van Caesar zit dan de Engelse uitspraak.
Maar het is wel weer Seesar salade geloof ik, want dat komt niet van de keizer af maar van iets andersquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de uitspraak van Caesar is ook 'kaisar' en niet 'seesar'
quote:
Is er iets?quote:
Sow.quote:
Hij is een softie?quote:
Ja volgens mij had dat te maken met de naam van de bedenker van de salade en niet de Romeise keizerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is wel weer Seesar salade geloof ik, want dat komt niet van de keizer af maar van iets anders
Games are good for youquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Fallout New Vegas heeft me trouwens geleerd dat het kaisar is
Echt lachenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar in dat koppie van Holland vinden ze het leuk om een 'ch' te verbasteren tot een 'k'
Daar dus weer niet.quote:
Grmbl?quote:
Laken?quote:
U snapt de betekenis van het woord "niet"?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
U snapt de betekenis van het woord "niet"?
Denk dat in zijn taal dat stille letters zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
U snapt de betekenis van het woord "niet"?
Zellufquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat in zijn taal dat stille letters zijn
Ik ben heul niet stilquote:
Het tapijt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:31 schreef essnhills het volgende:
Ik had laatst bij de Action The Pink Stiff vlekkenverwijderaar voor tapijt gekocht.
En het werkt
Had het net op een paar oude vlekken gespoten en het is meteen bijna helemaal weg
Oehquote:
Ja, loop meteen weer op se betonnen vloerquote:
Sterk spul.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, loop meteen weer op se betonnen vloer
Ik heb je nog nooit gehoord hoorquote:
quote:
Ja verdomme ik moest daar gewoon Latijn voor doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Fallout New Vegas heeft me trouwens geleerd dat het kaisar is
Boksquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme ik moest daar gewoon Latijn voor doen.
Totdat er Latijnse chocolade komtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Stelletje intellectuelen met je Latijn.
ik had latijn gekozen zodat ik geen muziekles hoefde te volgenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens wat je hiermee bedoelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat er Latijnse chocolade komt
Hij is aan het einde gan zijn Latijnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je hiermee bedoelt.
Dat ben ik al jaren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is aan het einde gan zijn Latijn
Ben hooggeleid Gquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Dit, maar dan met gym.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had latijn gekozen zodat ik geen muziekles hoefde te volgen
1 jaar geen muziek en 1 jaar geen tekenen.quote:
quote:
quote:
Ik had ook een uur minder wiskunde en een uur minder Nederlands en Engels omdat het anders niet in te roosteren viel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 jaar geen muziek en 1 jaar geen tekenen.
het was heerlijk
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
@:haags die had t nog korter volgehouden als 40-45 anders was afgelopen
GA VERDER MET JE LEVENquote:Niet opgelet tijdens corona, Nieuw Zeeland was zowat het meest autoritaire land onder de zon..Nou veel plezier daar hopelijk komt er niet eens zo’n ‘pandemie’
Nou ja, kon ergerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me zat in die periode vast in Nieuw Zeeland
Er zijn ergere plekken om vast te zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me zat in die periode vast in Nieuw Zeeland
Een vriend van mij zat toen vast in Afghanistan toen daar paar jaar geleden de pleuris weer uitbrak daar. Was daar op familiebezoek.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn ergere plekken om vast te zitten.
quote:
Alles gesloten en je mocht je niet verplaatsen. Die zijn uiteindelijk ergens bij andere Nederlands in de achtertuin beland en hebben daar paar weken gebivakkeerd totdat ze met een vlucht naar huis toe mochten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn ergere plekken om vast te zitten.
Op een toeristenvisum ook zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Maar in Zeeland klagen over toeristen en dan naar de andere kant van de wereld gaan...
Het is wel 'Nieuw'-Zeeland he.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Maar in Zeeland klagen over toeristen en dan naar de andere kant van de wereld gaan...
Ja dat stond ook in het artikel. Ze gaan nu in een camper wonen. Want hij heeft nog geen werk, dus toeristen en dan kunnen ze nog geen huis kopenquote:
Die mensen zijn meer met Corona bezig dan ikquote:
Dat is een wat minder gunstige plek om vast te zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van mij zat toen vast in Afghanistan toen daar paar jaar geleden de pleuris weer uitbrak daar. Was daar op familiebezoek.
Nee hij klaagt over Zeeland, en gaat naar Nieuw Zeeland.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is wel 'Nieuw'-Zeeland he.
Dan kan je niksquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat stond ook in het artikel. Ze gaan nu in een camper wonen. Want hij heeft nog geen werk, dus toeristen en dan kunnen ze nog geen huis kopen
ja ben benieuwd of ze er zo snel een baan gevonden krijgen (en het visum omgezet krijgen). Klinkt als een goede aflevering van "ik vertrek".quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan je niksDie moeten over drie maanden gewoon opbokken.
Of dat ie een alleen een simpele baan in een drukke stad kan krijgen ofzoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja ben benieuwd of ze er zo snel een baan gevonden krijgen (en het visum omgezet krijgen). Klinkt als een goede aflevering van "ik vertrek".
Ja vliegveld was toen ook ingenomen dus dat was nogal een dingetje.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een wat minder gunstige plek om vast te zitten
Dan krijg je niet ineens een visum natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat ie een alleen een simpele baan in een drukke stad kan krijgen ofzo
Lijkt me ook wel engquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vliegveld was toen ook ingenomen dus dat was nogal een dingetje.
Alle wappies verplicht bekpampersquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja was het ook zei hij. Mensen werden ook neergeschoten.
Nadeel alleen is dat je dan naar Amerika moet verhuizenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik mee doen aan boer zoekt vrouw america
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wtfquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ja en dan samen terug naar thailand, kan die hier een beetje in mijn tuintje wroetenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nadeel alleen is dat je dan naar Amerika moet verhuizen
Dat Zeeuwse blijft er toch inzitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hij klaagt over Zeeland, en gaat naar Nieuw Zeeland.
Jeetje, allemaal gestyled en in de make-up.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Only in...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
knappe mannen heTotaal andere league dan de boeren hier
Ik vind het heel erg Fake it to you make it overkomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
knappe mannen heTotaal andere league dan de boeren hier
Sowieso klagen over drukte in Zeeland.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dan zijn geen boeren die tot hun knieën in de drek staan. En die dames zijn allemaal van die mode poppetje. Die houden het geen dag vol op een echte boerderij.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Nee je snapt het nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso klagen over drukte in Zeeland.Die zijn waarschijnlijk nooit in de randstad geweest dan.
ZURÜCKGEBEN DIE VERDAMMTE SCHMETTERLING QUARKquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet
Hij moest langs allemaal DUITSERS
Hij moest de yoghurt geweldadig bij ze uit hun kar trekken.
SCHMETTERLINGquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZURÜCKGEBEN DIE VERDAMMTE SCHMETTERLING QUARKNOCHMAL
Huehuequote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan samen terug naar thailand, kan die hier een beetje in mijn tuintje wroeten
wij zijn nette mensenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Het verwonderde me dat die nog niet was ingekopt.
*proest*quote:
Sinds wanneerquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan samen terug naar thailand, kan die hier een beetje in mijn tuintje wroeten
Echt?quote:
Ik heb de memo ook gemistquote:
Wellicht lagen wij al te slapen?quote:
ja, ik heb besloten dat ik mijn leven moet beterenquote:
Ik heb amper geslapen, dus dat was 't nie.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik heb besloten dat ik mijn leven moet beteren
Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb amper geslapen, dus dat was 't nie.
ik schrok me kapot toen ik op de weegschaal ging staanquote:
RIP aan de broek?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik schrok me kapot toen ik op de weegschaal ging staan
Als ik straks weer kan gaan sporten moet ik ook even een inhaalslag maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met netjes te maken?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral boven de gordel merk ik wel verschilquote:
Overcompensatie?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met netjes te maken?
ik moet mijn leven omgooienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met netjes te maken?
Tsk, stukje bij beetje werkt veel beter.quote:
Alles wat ik verlies komt naar jouquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Been there.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zitten kan ook.quote:
Ik zie niets?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben de Godin mishandeld
[ afbeelding ]
Wie is ze?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Die barst in de toerentellerquote:
De garage, en dat noemt zich dan merkdealerquote:
Een barst? Dat is wanneer glas kapot gaatquote:
Toerentellerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een barst? Dat is wanneer glas kapot gaat
Heb je geen auto?quote:
KNOKPLOEGquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Die teller met 0 t/m 7quote:
ZIEDEND.quote:
Moest lachen.quote:
Vind ik zonde van de parkeerplek en onderhoud als ik er verder niets mee mag.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Nee schandaligquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ZIEDEND.
Serieus, dit kan niet.
Eerst een rijbewijs halen danquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind ik zonde van de parkeerplek en onderhoud als ik er verder niets mee mag.
En nu gaan ze dit nog fixen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee schandaligLeuk dat ze die airbags vervangen en daarvoor het halve dashboard uit elkaar trekken, maar doe dat dan een beetje fatsoenlijk
Stuur stond ook helemaal in een rare stand.
Hele scheur in het glas.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat niet gebeuren, tenzij ik een ander stel hersens en ogen krijgquote:
Ja, anders mogen ze straks nog meer glas gaan fixenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, anders mogen ze straks nog meer glas gaan fixenMaar moesten eerst nieuwe glaasjes worden besteld
Misschien heeft @bitterbal nog wat liggenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, tenzij ik een ander stel hersens en ogen krijg
Merkdealer mijn reet. Zeker de stagiair erin gezet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee schandaligLeuk dat ze die airbags vervangen en daarvoor het halve dashboard uit elkaar trekken, maar doe dat dan een beetje fatsoenlijk
Stuur stond ook helemaal in een rare stand.
Nee dankje. Ik houd van mijn hersens.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, tenzij ik een ander stel hersens en ogen krijg
Of als een stel cowboys te werk gegaan omdat het op bijv. een vrijdagmiddag was.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Merkdealer mijn reet. Zeker de stagiair erin gezet.
Daarom quote je jezelf?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik houd van mijn hersens.
Ja dat. Ik zou echt pissig zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Of als een stel cowboys te werk gegaan omdat het op bijv. een vrijdagmiddag was.
Eigenquote beste quotequote:
Ja ze lopen daar allemaal te miepen vanwege die airbags omdat dat nu opeens allemaal moet. Ja vervelend voor ze, maar dat betekent niet dat je het werk maar moet afraffelenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Merkdealer mijn reet. Zeker de stagiair erin gezet.
Het was gisteren maandag?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Of als een stel cowboys te werk gegaan omdat het op bijv. een vrijdagmiddag was.
Heb al ruim 10 jaar m'n rijbewijs en nooit een ongeluk gehad, zit me goed.quote:14) Heeft u ADHD of ADD?
Vul ja in als u de diagnose ADHD of ADD op dit moment heeft. Vul nee in als u de diagnose als kind kreeg, maar als de behandeling voor uw 16e verjaardag is gestaakt. Een arts heeft dan gezegd dat er geen behandeling meer nodig is. U heeft geen klachten meer en u gebruikt geen medicijnen. Twijfelt u? Dan adviseren we u om eerst te overleggen met uw huisarts.
15) Heeft een arts bij u autisme of een vorm daarvan vastgesteld, zoals PDD-NOS, McDD of Asperger?
Precies. Ze lossen het maar kosteloos op.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze lopen daar allemaal te miepen vanwege die airbags omdat dat nu opeens allemaal moet. Ja vervelend voor ze, maar dat betekent niet dat je het werk maar moet afraffelen
Ze deden het met franse slag op de Franse feestdag.quote:
Ik reed weg bij de garage en had iets van 'er klopt iets niet', en toen zag ik opeens die barst. Gelijk omgekeerd en die showroom binnengestormd, moest wel even op mijn tandjes bijten om geen nare dingen te zeggenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Ik zou echt pissig zijn.
Het is een autoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik reed weg bij de garage en had iets van 'er klopt iets niet', en toen zag ik opeens die barst. Gelijk omgekeerd en die showroom binnengestormd, moest wel even op mijn tandjes bijten om geen nare dingen te zeggen
Dat sowieso, als ze dit durven te factureren dan krijgen ze ruziequote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Ze lossen het maar kosteloos op.
*Praat met tanden op elkaar en wenkt verkoper*quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik reed weg bij de garage en had iets van 'er klopt iets niet', en toen zag ik opeens die barst. Gelijk omgekeerd en die showroom binnengestormd, moest wel even op mijn tandjes bijten om geen nare dingen te zeggen
Ik ben toch teruggegaan, dat zeg ik netquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een auto
Je had ook gewoon terug kunnen gaan he?
Maar zo praten die Zeeuwen sowieso.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*Praat met tanden op elkaar en wenkt verkoper*
"Kom eens hier jij."
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, als ze dit durven te factureren dan krijgen ze ruzie
Sommige mensen zijn erg trots op hun auto. En zuinig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een auto
Je had ook gewoon terug kunnen gaan he?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn erg trots op hun auto. En zuinig.
Ik ook. Heb zelf al meegemaakt dat er na een bezoek aan de dealer vanwege onderhoud er ineens vlekken in de bekleding zaten. Vermoedelijk een monteur met zijn gore overall in de stoel gezeten, meurde namelijk naar mechaniek.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Ik zou echt pissig zijn.
Jij bezit geen dingen waar je pissig over zou worden als een ander het sloopt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |