SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, jij lult over aftrekkenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hierom zou je gebanned moeten worden naar mijn mening. Maar FOK! staat al het gelul toeEn aan jouw slang denken.
Doe ff niet of zo
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Waarom andere topics uberhaupt hierbij betrekken? Wil je als een kind behandeld worden ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach, jij lult over aftrekkenEn aan jouw slang denken.
Doe ff niet of zo![]()
Bolk dan maarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Actie-reactieI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Iets met een opgave van het Parool?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Een banaanvraag is er een krijgen he dat weet je toch?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:33 schreef Masberum het volgende: [..] Hierom zou je gebanned moeten worden naar mijn mening. Maar FOK! staat al het gelul toe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BanaanOLKOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe kinderlijk het ook is dat je me een ban probeert aan te smeren in plaats van inhoudelijk te reageren. Waar vraag ik om een ban?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een banaanvraag is er een krijgen he dat weet je toch?![]()
Oh, maar die spatie hoort er niet, het is één woord.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk het ook is dat je me een ban probeert aan te smeren in plaats van inhoudelijk te reageren. Waar vraag ik om een ban? Jullie mensen kunnen echt niet nadenken gewoon
Dat zag je blijkbaar zelf ook inwant dat zinnetje is weg.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Beginnen van 0:35... Wat is toch ook al weer het origineel hiervan?! Volgens mij heeft Dick Maas dit geinspireerd op iets van Herbie Hancock maar ik kan bijgod niet meer vinden wat!? Het is echt praktisch gezien hetzelfde loopje met nét iets andere noten.
HELPWell, life can be a riot
Wat ben je een ontzettende lutser johquote:Op maandag 14 juli 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk het ook is dat je me een ban probeert aan te smeren in plaats van inhoudelijk te reageren. Waar vraag ik om een ban?Well, life can be a riot
Ja ik kijk soms extra naar wat iemand zegt en wat ik typ. Je doet alsof dat iets negatiefs is van mij terwijl wat zij zegt nergens op slaat zoals ik ook aangeef.. Laat me je denkwijze begrijpen..quote:Op maandag 14 juli 2025 23:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, maar die spatie hoort er niet, het is één woord.
Dat zag je blijkbaar zelf ook inwant dat zinnetje is weg.
![]()
Hoe zou ik dit moeten interpreteren dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk het ook is dat je me een ban probeert aan te smeren in plaats van inhoudelijk te reageren. Waar vraag ik om een ban?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
lol nou voor ik echt naar bed ga.
tis soms drama zoeken in dit topic denk ik ook hoor, als gebrek aan betere discussie.
Naja. ik heb er best nog veel waar ik over wil hebben. Maar dan slaap ik helemaal niet meer
Do what you love, love what you do!![]()
"Hierom zou je gebanned moeten worden naar mijn mening."quote:Op maandag 14 juli 2025 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe zou ik dit moeten interpreteren dan?
Wat is hier zo moeilijk aan? Vraag ik om een ban?![]()
Jij sprak haar aan - zo fijntjes als alleen JIJ dat kunt, joh... gezien allerlei eerdere topics... moeilijk om daar NIET aan te denkenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik kijk soms extra naar wat iemand zegt en wat ik typ. Je doet alsof dat iets negatiefs is van mij terwijl wat zij zegt nergens op slaat zoals ik ook aangeef.. Laat me je denkwijze begrijpen..- op een "fout".
Dat was geen fout.
Maar het kwam weer eens kut uit je toetsenbord.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je zegt nu niks. Reageer op wat ik zei hierboven. Wat je typt is gelul hierquote:Op maandag 14 juli 2025 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij sprak haar aan - zo fijntjes als alleen JIJ dat kunt, joh... gezien allerlei eerdere topics... moeilijk om daar NIET aan te denken- op een "fout".
Dat was geen fout.
Maar het kwam weer eens kut uit je toetsenbord.![]()
Ik heb geen flauwe notie waarom GT dan geband-zou-moeten-worden vanwege de opmerkingquote:Op maandag 14 juli 2025 23:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
"Hierom zou je gebanned moeten worden naar mijn mening."
Wat is hier zo moeilijk aan? Vraag ik om een ban?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:31 schreef Grotetijd het volgende:
In principe is 4.5 uur slaap ook zat als je net uit je remslaap komt.![]()
![]()
Lwts party like its Woodstock 99!!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kree.... Waar is dit van?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:50 schreef kree het volgende:
lol nou voor ik echt naar bed ga.
tis soms drama zoeken in dit topic denk ik ook hoor, als gebrek aan betere discussie.
Naja. ik heb er best nog veel waar ik over wil hebben. Maar dan slaap ik helemaal niet meer
Bekijk deze YouTube-video Deuntje in begin. Duidelijk de inspiratie voor het Flodder thema, maar wat is 't!Well, life can be a riot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oke jaquote:Op maandag 14 juli 2025 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb geen flauwe notie waarom GT dan geband-zou-moeten-worden vanwege de opmerking
[..]![]()
![]()
vat het wel samen met jou. Lees terug alsjeblieft
![]()
Remslaap cyclus is 1.5 uur, ze zeggen dat je "in theorie" als je direct uit die remslaapcyclus wakker word je "fit" bent.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb geen flauwe notie waarom GT dan geband-zou-moeten-worden vanwege de opmerking
[..]![]()
![]()
Maar geen idee verder of dat klopt .Well, life can be a riot
Ach joh, 'normale dialoog'.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:53 schreef Masberum het volgende:
stop met het verprutsen van deze normale dialoog marc
Jij kunt niet eens normaal praten, laat staan discussiëren.
Ik wil eigenlijk wat vragen, maar ik doe het maar niet.
Tip dan maar.
Zet een TR als je denkt dat iets niet door de beugel kan.
Dan kunnen de mods erover nadenken of het wel of niet banwaardig is.
Enne...naamtopic.
Je doet je eerdere account grandioos eer aan.
Typo...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
haha dat is idd hetzelfde jah, maar denk wel toevalquote:Op maandag 14 juli 2025 23:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree.... Waar is dit van?
Bekijk deze YouTube-video Deuntje in begin. Duidelijk de inspiratie voor het Flodder thema, maar wat is 't!
tik kijk die trouwens ook wel eens moet ik zeggen die YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Het is Phoenix niet PhynixThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
btw als je vraagt wie dat maakte, in best van mijn research is dat mss nog wel die Bert smorenburg.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat is idd hetzelfde jah, maar denk wel toeval
tik kijk die trouwens ook wel eens moet ik zeggen die YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Maar waarom verdien je dan een vakantie...quote:Op maandag 14 juli 2025 23:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Remslaap cyclus is 1.5 uur, ze zeggen dat je "in theorie" als je direct uit die remslaapcyclus wakker word je "fit" bent.
Maar geen idee verder of dat klopt .![]()
Sorry.
Ik begreep dat Masberum kree naar bedje wilde hebben.
Tja, dat is dan wel het verstandigste want @kree blijft ook maar plakken.
Maar een volwassen vent is een volwassen vent, toch?
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat flauw. Ik reageer beschaafder dan jij doet. En ook rationeler. Je reageert vanuit emotie, niet vanuit redenatie (wat me niet verbaast)quote:Op maandag 14 juli 2025 23:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach joh, 'normale dialoog'.
Jij kunt niet eens normaal praten, laat staan discussiëren.
Ik wil eigenlijk wat vragen, maar ik doe het maar niet.
Tip dan maar.
Zet een TR als je denkt dat iets niet door de beugel kan.
Dan kunnen de mods erover nadenken of het wel of niet banwaardig is.
Enne...naamtopic.
Je doet je eerdere account grandioos eer aan.
Typo...?![]()
Nou, het Flodder thema is hier duidelijk op geinspireerd.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat is idd hetzelfde jah, maar denk wel toeval
tik kijk die trouwens ook wel eens moet ik zeggen die YouTube.
Maar wat is dat wat hij speelt!? Klinkt als Herbie Hancock of zoWell, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
nou of het idee was of niet, mag duidelijk zijn dat ik dat niet zie zitten hequote:Op maandag 14 juli 2025 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar waarom verdien je dan een vakantie...![]()
Sorry.
Tja, dat is dan wel het verstandigste want @:kree blijft ook maar plakken.
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
Blijkbaar omdat ik dan toch niet uitgerust ben? ik snap 't ook niet. Bijzondere manier van communicatie heeft 'iequote:Op maandag 14 juli 2025 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar waarom verdien je dan een vakantie...![]()
Sorry.
Tja, dat is dan wel het verstandigste want @:kree blijft ook maar plakken.
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.Well, life can be a riot
Doel je op dat hij méé gaat naar jouw bed?!quote:Op maandag 14 juli 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou of het idee was of niet, mag duidelijk zijn dat ik dat niet zie zitten he![]()
![]()
L.o.l.![]()
![]()
Nee, daar doelde ik niet op.
Je bent ook te .... eh - laat maar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ga eens weg met je onderhuidse beledigingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:00 schreef Masberum het volgende:
Hij heeft een moreel eerlijker manier van discussiëren dan jullie als ik eerlijk mag zijn.. Jullie zijn niet al te intelligent maar hebben gewoon wel voor alles een weerwoord klaar door jaren van online ervaring. Hij reageert vanuit zichzelf zonder persoonlijke haat naar mensen..F.K.A. SuperwormJim![]()
Jij bent soms ook wel een bijzondere hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:00 schreef kree het volgende:
naja te laat lees de mentions wel weer. trust.
Well, life can be a riot
Zo volwassen..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Doel je op dat hij méé gaat naar jouw bed?!![]()
![]()
L.o.l.![]()
![]()
Nee, daar doelde ik niet op.
Je bent ook te .... eh - laat maar.![]()
Kan je dit toelichten?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ga eens weg met je onderhuidse beledigingen.![]()
Aldus jij die zonder aanleiding mensen beledigt en probeert te triggeren tot een onnodige discussiequote:Pannenkoek
Well, life can be a riot
Nee, want jij bent zó geweldig. Zó intelligent.quote:
En het gaat zo super thuis.
Sterkte he.
Ik had je echt serieuze tips gegeven in je R&P-topics.
Net als andere mensen.
Maar ter harte nemen... is lastig.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pannenkoek. Ik stel feiten vast. Het is geen onnodige discussie want jullie denken dat wat jullie doen correct is, altijd. Maar nogmaals, ik start geen discussie, jullie reageren gewoon op wat ik zeg, en ervaren dat als iets negatiefs blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Aldus jij die zonder aanleiding mensen beledigt en probeert te triggeren tot een onnodige discussiePannenkoek
![]()
Is goed muchachoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Pannenkoek. Ik stel feiten vast. Het is geen onnodige discussie want jullie denken dat wat jullie doen correct is, altijd. Maar nogmaals, ik start geen discussie, jullie reageren gewoon op wat ik zeg, en ervaren dat als iets negatiefs blijkbaar.Well, life can be a riot
Misschien is het allemaal niet zo erg als ik zeg. Misschien is er niks van waar. Zou je ego dan kapot zijn? Al je adviezen die je, als ze niet geaccepteerd worden, je maar in een manie laten gaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want jij bent zó geweldig. Zó intelligent.
En het gaat zo super thuis.
Sterkte he.
Ik had je echt serieuze tips gegeven in je R&P-topics.
Net als andere mensen.
Maar ter harte nemen... is lastig.![]()
zucht. oke en uit uitzondering he. mss helpt het he als we elkaar niet zo haten en van iedereen de positieve dingen inzien. damn zeg/
Echt het kan ook gewoon positief naar elkaar en opbouwend en is het echt stuk leuker. naja. en nu ga ik echt slapen.Do what you love, love what you do!![]()
Wordt dit nu niet een beetje discuseren om het discuseren?
Iemand nog met een leuke poep en plas grap om t ijs te breken?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat begrijp ik volledig. Maar schaam je je dan niet?F.K.A. SuperwormJim![]()
Wat een vreemde zin...?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien is het allemaal niet zo erg als ik zeg. Misschien is er niks van waar. Zou je ego dan kapot zijn? Al je adviezen die je, als ze niet geaccepteerd worden, je maar in een manie laten gaan?
Zou je dan toch...
let's not go there...
ik kan van een iedere die hier post namelijk wel leuke dingen opnoemen.
jullie niet dan?Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je je pilletjes innemen na je avondeten, je ziet dingen die er niet zijn.quote:Well, life can be a riot
Doe jij aan watersports en/of Coprolagnie dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:07 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand nog met een leuke poep en plas grap om t ijs te breken?![]()
je kunt het altijd nog hebben over of de aarde plat isofzo
of iets anders, verzin wat.Do what you love, love what you do!![]()
@Masberum ga lekker slapen voor het echt helemaal ontspoort hierOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
was ik maar vrij nu morgen, maar moet gaan slapen. LOL
succes mensen.
Bestaandraken
?
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:11 schreef kree het volgende:
was ik maar vrij nu morgen, maar moet gaan slapen. LOL
succes mensen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Haha ging dat moeilijke woord googlen en had direct spijtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe jij aan watersports en/of Coprolagnie dan?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dit gaat vaker zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:07 schreef StevenHyde het volgende:
Paar deurtjes verderop.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daar kan ik met 100.000% ja op zeggen.quote:![]()
Mocht je wetenschappelijk bewijs nodig hebben, dan staat het je altijd vrij om mijn mega lieflijke muis een weekje bij je te laten logeren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou ja, daar had je het toch over?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ging dat moeilijke woord googlen en had direct spijt![]()
![]()
Oh ja...?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik met 100.000% ja op zeggen.![]()
Mocht je wetenschappelijk bewijs nodig hebben, dan staat het je altijd vrij om mijn mega lieflijke muis een weekje bij je te laten logeren
Had ik overtuiging nodig dan...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan sekss![]()
Als jij 'poep en plas' gebruikt...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja...?
Had ik overtuiging nodig dan...?drakin(s) bestaat wel dan weer he. lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt. naja dit is t laatste he
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja...?
Had ik overtuiging nodig dan...?Ik bedoelde het ook meer al een open vraag voor ieder die nog bewijs nodig had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus mocht nog iemand zich geroepen voelen voor bewijs, mijn DM staat open![]()
Tot zoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
drakin(s) bestaat wel dan weer he. lol
![]()
![]()
Ja dat zie ik niet direct als een inkoppertje. Maar ik ben dan ook niet van het niveau johan cruyffquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja eh.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
drakin(s) bestaat wel dan weer he. lol
Óók hoi.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee kan echt niet, dit is al echt vet laat voor mij en snap niet hoe de rest dit zeg maar kan als ze werk hebben ofzo. of normaal werk.quote:
Want kan dit soms doen, maar hele week no fucking way. ben uitgeput enzo.Do what you love, love what you do!![]()
@DerRabbit Misschien weet jij dit.
Wat hij speelt in 't intro, waar is dat ook al weer van!?
Het Flodder intro is hier duidelijk op geinspireerd, maar wat is hier het origineel van?! Ik dacht Herbie Hancock maar ergens is 't dat ook niet...
LASTIG.Well, life can be a riot
Ja daaahhaaagggggquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee kan echt niet, dit is al echt vet laat voor mij en snap niet hoe de rest dit zeg maar kan als ze werk hebben ofzo. of normaal werk.
Want kan dit soms doen, maar hele week no fucking way. ben uitgeput enzo.
Put your money where your mouth is...
Je hoeft niet overal op te antwoorden
kweet niet maar te laat voor mij om nog ff na te gaan zoeken, tis wel ff interessant jah. maar denk die flodder werd door smorenburg gemaakt net als passie en Adriaan. en de hele demo man van Yamaha. heb er nog grappig filmpje over op mijn YouTube toen ie in Duitsland was.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
@:DerRabbit Misschien weet jij dit.
Het Flodder intro is hier duidelijk op geinspireerd, maar wat is hier het origineel van?! Ik dacht Herbie Hancock maar ergens is 't dat ook niet...
LASTIG.Do what you love, love what you do!![]()
Een film of serie?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
LASTIG.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar.... @Sally verwacht nu wel een antwoord van KreeWant nee hij hoeft niet overal op te antwoorden, maar dat gaat 'ie wel
Well, life can be a riot
Nee, ik verwacht juist geen antwoordquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
Maar.... @:Sally verwacht nu wel een antwoord van KreeWant nee hij hoeft niet overal op te antwoorden, maar dat gaat 'ie wel
Nee, volgens mij is dat deuntje wat hij speelt gewoon van een liedje.quote:
Maar weet bij god niet welke!Well, life can be a riot
ken het alleen maar van Daft Punk - Da Funkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
LASTIG.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, ik snap dat je geen antwoord verwacht.quote:
Maar ik bedoel... Gezien zijn track record met overal op reageren kan je wél een antwoord verwachten
Well, life can be a riot
Hij gaf wel antwoord op een post van jou aan DerRabbit, al weet ik dat jij het eerder al aan kree had gevraagdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
Maar.... @:Sally verwacht nu wel een antwoord van KreeWant nee hij hoeft niet overal op te antwoorden, maar dat gaat 'ie wel
![]()
Zoiets komt vaker voor
Holy shit, daar zit 't óók in!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ken het alleen maar van Daft Punk - Da FunkDat brengt me al wat dichterbij. Want via Daft Punk shit moet er wel het e.e.a te vinden zijn, thanks!!
Well, life can be a riot
Kan je niet Shazammen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
LASTIG.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
🎪 Bassie & Adriaan (tv‑series, shows, cd-roms, remasters)
• Hallo vriendjes
• Dag vriendjes
• Abracadabra
• Gefeliciteerd
• Clowntje wil ik zijn
• Als ik de president ben
• Grootmoederstijd (medley)
• Spoken bestaan niet
• Het acrobatenlied
• Het bakkerslied
• De prins en de kikker
• Rustig, rustig, rustig
• Geheime agenten
• Ga je mee
• Alles is voor Bassie
• Instrumentale thema’s en achtergrondmuziek (voor alle remasterversies en cd-roms)
⸻
🎭 Bassie & Adriaan live shows / specials
• Bassie en Adriaan live! (2002):
• Zie hierboven (dezelfde liedjes live uitgevoerd en gearrangeerd door Smorenburg)
• Bassie en Adriaan 25 jaar theater (2003):
• Hallo vriendjes
• Dag vriendjes
• Abracadabra
• Gefeliciteerd
• Grootmoederstijd medley
• Bassie en Adriaan lachspektakelshow (2005):
• Zelfde liedjes, opnieuw gearrangeerd voor showversie
⸻
🎬 Het feest van Tante Rita (2022)
• Theme music composer (titelnummer)
⸻
🎞 Overige films / projecten
Bij films als Gek van geluk (2017), The Marriage Escape (2020) en Marokkaanse bruiloft (2022) werkte hij meer als composer, mixer of music producer; daar maakte hij geen op zichzelf staaDo what you love, love what you do!![]()
Hoi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geprobeerd, werkt niet.
Nou kwam Hema met Daft Punk aanzetten. En daar zit 't ook in. Maar dat is 10 jaar na Flodder dus het origineel moet verdorie ergens vandaan komen. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Well, life can be a riot
en ok waarom ik hamha s90es kocht. toen he.
haha en gebruik die nog steeds
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Klinkt beetje als een generieke soundbite voor muziek van eind jaren '80 en begin jaren '90 en de electro funk muziek cultuur. En zoals @hemarookworst al zei het enige echte goede sampel is het begin van Da Funk. Verder zou ik het ook niet zo snel weten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
LASTIG.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@greysbones voor als je naar de videotheek gaatquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:24 schreef kree het volgende:
🎪 Bassie & Adriaan (tv‑series, shows, cd-roms, remasters)
• Hallo vriendjes
• Dag vriendjes
• Abracadabra
• Gefeliciteerd
• Clowntje wil ik zijn
• Als ik de president ben
• Grootmoederstijd (medley)
• Spoken bestaan niet
• Het acrobatenlied
• Het bakkerslied
• De prins en de kikker
• Rustig, rustig, rustig
• Geheime agenten
• Ga je mee
• Alles is voor Bassie
• Instrumentale thema’s en achtergrondmuziek (voor alle remasterversies en cd-roms)
⸻
🎭 Bassie & Adriaan live shows / specials
• Bassie en Adriaan live! (2002):
• Zie hierboven (dezelfde liedjes live uitgevoerd en gearrangeerd door Smorenburg)
• Bassie en Adriaan 25 jaar theater (2003):
• Hallo vriendjes
• Dag vriendjes
• Abracadabra
• Gefeliciteerd
• Grootmoederstijd medley
• Bassie en Adriaan lachspektakelshow (2005):
• Zelfde liedjes, opnieuw gearrangeerd voor showversie
⸻
🎬 Het feest van Tante Rita (2022)
• Theme music composer (titelnummer)
⸻
🎞 Overige films / projecten
Bij films als Gek van geluk (2017), The Marriage Escape (2020) en Marokkaanse bruiloft (2022) werkte hij meer als composer, mixer of music producer; daar maakte hij geen op zichzelf staaBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb die Bert smorenburg ontmoet trouwens samen met jan van veen. toen er ff een jubileum was bij de lokale muziekzaak. haha jaren terug al. maar grappige gasten beide. trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
@greysbones gaat tegenwoordig niet meer naar de videotheek, die download en streamt al haar 'volwassenen films' gewoonquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:greysbones voor als je naar de videotheek gaat
Ja daar zit 'ie ook in, maar verdere info..... Ik ben nu aan't Googlen om 't origineel te vinden, maar verdikkeme wat ingewikkeldquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt beetje als een generieke soundbite voor muziek van eind jaren '80 en begin jaren '90 en de electro funk muziek cultuur. En zoals @:hemarookworst al zei het enige echte goede sampel is het begin van Da Funk. Verder zou ik het ook niet zo snel weten.
Ik weer hoor met m'n goede ideeënWell, life can be a riot
6 uur!
Waarschijnlijk is het een oorwurm die een remix van een remix van een remix van een remix is die in net iets andere toonladders, hoogtes en tempo's is gebruikt door de jaren heen dat het orgineel heel lastig word om terug te vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja daar zit 'ie ook in, maar verdere info..... Ik ben nu aan't Googlen om 't origineel te vinden, maar verdikkeme wat ingewikkeld
Ik weer hoor met m'n goede ideeënOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik herkende ook wel *iets*. Maar het gaat niet verder in mn hoofd...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een oorwurm die een remix van een remix van een remix van een remix is die in net iets andere toonladders, hoogtes en tempo's is gebruikt door de jaren heen dat het orgineel heel lastig word om terug te vinden.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een oorwurm die een remix van een remix van een remix van een remix is die in net iets andere toonladders, hoogtes en tempo's is gebruikt door de jaren heen dat het orgineel heel lastig word om terug te vinden.
Maar even op Reddit gevraagdHebben daar zo'n speciale subreddit voor.
Well, life can be a riot
Ik had precies dat en ook paar liedjes opgezocht en ze leken er ergens wel op maar waren het toch niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:35 schreef Sally het volgende:
[..]
ik herkende ook wel *iets*. Maar het gaat niet verder in mn hoofd...
Beetje vage zweverige uitleg maar goed, even geitenwollensokken aangetrokken hier
Je hebt in de post toch niet Flodder vermeld?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus ook bang voor.
Maar even op Reddit gevraagdHebben daar zo'n speciale subreddit voor.
Dan krijg je DM's van users of je ze wiet kunt scoren als ze naar NL komen![]()
Of je moet al een zakcentje willen verdienen![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt in de post toch niet Flodder vermeld?
![]()
deze doet t nog altijd goed als ik hem speel
LOL zelf toen uitgezocht, onderhand weet ik er zitten wat verschillen in, maarja valt niemand wat op.
De zelf gespeelde versie was beter trouwens als deze.
op keyboard van 7,50 bij kringloop en een iPhone vastgetaped ergens die laatste. LOL.
toch nog vaak bekeken maar weer.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik DM's van dat soort types krijg zijn 't gewoon schorriemorrie en klerelijers, die krijgen helemaal niksquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt in de post toch niet Flodder vermeld?
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:42 schreef kree het volgende:
deze doet t nog altijd goed als ik hem speel
LOL zelf toen uitgezocht, onderhand weet ik er zitten wat verschillen in, maarja valt niemand wat op.
De zelf gespeelde versie was beter trouwens als deze.
op keyboard van 7,50 bij kringloop en een iPhone vastgetaped ergens die laatste. LOL.
toch nog vaak bekeken maar weer.![]()
Held
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 14 juli 2025 23:22 schreef kree het volgende:
te laat alweer voor mij eigenlijk, ik ga lekker slapen. truste fok vriendjes en vriendinnetjes.
Trusten hè?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Trusten HCOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slaap lekker HC
Well, life can be a riot
HC Lekker kaasWell, life can be a riot
Oh, het ging niet slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee het wilde gewoon weer even liefdoenquote:
Well, life can be a riot
?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee het wilde gewoon weer even liefdoenTrust nobody![]()
Ik zit
Well, life can be a riot
JEANNY!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Quit living on dreams....
![]()
Life is not what it seemsWell, life can be a riot
Nog een Nederlandsch tintje ook nogquote:
Jeanny, there's someone (Jeanny) who needs youOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Stel je eens voor dat mensen het leuk hebbenquote:![]()
OH ROCK ME AMADEUS.
AMADEUS AMADEUS
Well, life can be a riot
Hoop dat de meeste mensen t leuk hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat mensen het leuk hebben![]()
OH ROCK ME AMADEUS.
AMADEUS AMADEUS
Trust nobody![]()
Ik denk dat het zonde is dat die aan z'n einde is gekomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat mensen het leuk hebben![]()
OH ROCK ME AMADEUS.
AMADEUS AMADEUS
Treurig einde.
Dénk, want ik zou niet weten welke muziek hij dan nog zou hebben gemaakt.
:-/Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Misschien moet jij ook eens moeite gaan doen om 't (zeker in dit topic) leuk te gaan maken!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoop dat de meeste mensen t leuk hebbenIs niet eens zo héél moeilijk eigenlijk.
Zeuren en gapen en moe zijn word zo gauw zo eentonig en dat is toch ook niet fraai? Het is toch ook deels een mindset waar je uit moet, en als jij jezelf gaat forceren wat vrolijker te zijn dan is 't geforceerde op den duur weg, en blijft 't vrolijke over
Well, life can be a riot
Ja treurig. Overleden door een aanrijdingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik denk dat het zonde is dat die aan z'n einde is gekomen.
Treurig einde.
Dénk, want ik zou niet weten welke muziek hij dan nog zou hebben gemaakt.
:-/
Well, life can be a riot
oh ik begin al te knetteren van de chili con carne van afgelopen avondUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
oh ik begin al te knetteren van de chili con carne van afgelopen avond
Trust nobody![]()
Sterktequote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
oh ik begin al te knetteren van de chili con carne van afgelopen avond
ik heb een idee: ik ga morgen tosti van maken, chili en dan plakken kaas en volkorenbrood lekker dik besmeren met grasboter
Uw ADH vitamine Worst
Zou nog plakjes worst erbij doenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb een idee: ik ga morgen tosti van maken, chili en dan plakken kaas en volkorenbrood lekker dik besmeren met grasboter
Trust nobody![]()
Nou.
Maar eens gaan szlapennnn![]()
![]()
![]()
TrustenzZZZZzzzZZzzzzzzzZZzzzzzzZZZZZZZzzzZZ zzzzzzzZZzzzzzzZZZZZZZzzzZZzzzzzzzZZzzzzzzZZZZZZZzzzZZzzzzzzzZZzzzzzz ZZZZZZZzzzZZzzzzzzzZZzzzzzzZZZZZZZzzzZZzzzzzzzZZzzzzzzZZZZZZZzzz ZZzzzzzzzZZzzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ik verwacht dat het soepel gaatquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:25 schreef Sally het volgende:
Butt?
@:hemarookworst : sterkte ook met je butt morgenUw ADH vitamine Worst
Als ze knetteren betekent 't vaak in mijn geval dat ze niet meuren. Bij jou ook zo?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
oh ik begin al te knetteren van de chili con carne van afgelopen avondWell, life can be a riot
Kontquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:25 schreef Sally het volgende:
Butt?
@:hemarookworst : sterkte ook met je butt morgenWell, life can be a riot
de stille zijn wel het meest dodelijk qua geur iddquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ze knetteren betekent 't vaak in mijn geval dat ze niet meuren. Bij jou ook zo?
Uw ADH vitamine Worst
Zie er bovenquote:
Hehehehequote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de stille zijn wel het meest dodelijk qua geur iddZijn de beste.
Soms als hier een maatje is en we staan samen op 't balkon laat ik een zachte vlak voor 'm en doe dan gauw een stap naar achter
Well, life can be a riot
Das je rugquote:Well, life can be a riot
gastquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
HeheheheZijn de beste.
Soms als hier een maatje is en we staan samen op 't balkon laat ik een zachte vlak voor 'm en doe dan gauw een stap naar achter
Uw ADH vitamine Worst
Dat soort dingen zijn toch mooiquote:
Ook vlak voor 't uitstappen van de auto ff gauw een zachte latenen dan zijn raampje dichtdoen
Well, life can be a riot
in de spitstrein doe ik het weleensquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn toch mooi
Ook vlak voor 't uitstappen van de auto ff gauw een zachte latenen dan zijn raampje dichtdoen
Uw ADH vitamine Worst
Whehehehequote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in de spitstrein doe ik het weleens
Dat is mooi manDat soort vieze humor.
Had 't ook in Frankrijk. Echt toen ik in de deur opening van de bus stond om naar buiten te gaan ff zo'n zachte "pfffffft" en het dan op een lopen zetten
Well, life can be a riot
betekenis vragen aan de random lettercombinaties van mario
Uw ADH vitamine Worst
A girl can hopequote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
betekenis vragen aan de random lettercombinaties van marioTrust nobody![]()
Sowieso je iets afvragen bij wat Mario typtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
betekenis vragen aan de random lettercombinaties van marioDie man snapt zelf niet wat 'ie typt
Well, life can be a riot
Roef? Roof? Je hebt een dak? Wat ga je daar mee doen? Hangt je gereedschap onder dat dak, of is 't dak lek in 't huis van mutti?quote:Well, life can be a riot
je sprekt domheit geh wegquote:Op dinsdag 15 juli 2025 01:45 schreef Helenattenek het volgende:
Gisteren droeg Mario nog een bh.. laat m maar Lekker...![]()
Micheal langThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RaggenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hinderlijk kinderlijk.
Maar gelukkig doe ik zo mn ogen dicht.
Dit was het plasbolkje
Ik had de hik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okequote:Well, life can be a riot
Raggen di mamaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dank je leave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je post juist een 22222.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk dan.
Ik ga nu even Bondgenoten kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat kijk jij dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze al gezien?
Bekijk deze YouTube-videoTrust nobody![]()
Dansje gaat helemaal viraal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Poop Cruise" verwijst naar de beruchte cruise met de Carnival Triumph in 2013, die na een machinekamerbrand zonder stroom en werkende toiletten kwam te zitten. De documentaire "Trainwreck: Poop Cruise" op Netflix beschrijft de chaos en onhygiënische omstandigheden aan boord, waarbij passagiers dagenlang gestrand waren.
De gebeurtenissen speelden zich af op 10 februari 2013, toen een brand in de machinekamer van de Carnival Triumph ervoor zorgde dat de stroomvoorziening uitviel, waardoor de toiletten niet meer werkten en de passagiers in een onhygiënische situatie terechtkwamen. De cruise, die oorspronkelijk een vierdaagse reis van Galveston, Texas naar Cozumel, Mexico zou zijn, werd een vijfdaagse nachtmerrie waarbij de passagiers te maken kregen met het gebrek aan essentiële voorzieningen, zoals werkende toiletten en airconditioning. De media noemden het incident de "Poop Cruise" vanwege de problemen met de toiletten en de resulterende onhygiënische omstandigheden.
De documentaire "Trainwreck: Poop Cruise" toont de ervaringen van passagiers die vijf dagen op zee doorbrachten zonder werkende toiletten of stroom. De Netflix documentaire toont beelden van de overvolle en defecte toiletten en de algemene toestand aan boord, waarbij de passagiers probeerden te overleven in de chaos. Uiteindelijk werden de passagiers veilig aan land gebracht, maar de gebeurtenis bleef bekend als de "Poop Cruise" en werd een symbool van de risico's van cruisereizen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Staat op Netflixquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1133 / +153 / +0 / 3981 / 4455
2. FreshFruit / 647 / +5 / +13 / 1082 / 1415
3. gebrokenglas / 544 / +47 / +0 / 1601 / 1951
4. KillemWieft / 534 / +6 / +0 / 319 / 504
5. MooieTop6 / 358 / +24 / +0 / 1136 / 1331
6. Lovely / 329 / +20 / +0 / 1442 / 1651
7. _UserName_ / 320 / +32 / +0 / 255 / 341
8. DJMO / 309 / +2 / +0 / 479 / 658
9. Helenattenek / 278 / +47 / +4 / 331 / 422
10. loveislikeakiss / 276 / +4 / +0 / 1330 / 1501
11. mario390 / 276 / +12 / +1 / 521 / 680
12. Fogel / 270 / +8 / +0 / 720 / 906
13. HappyCharly / 242 / +0 / +20 / 227 / 307
14. maily / 238 / +7 / +0 / 789 / 913
15. MizzezAmy / 235 / +9 / +0 / 1088 / 1288
16. Sally / 233 / +66 / +15 / 181 / 281
17. Dr.Mikey / 215 / +3 / +0 / 253 / 346
18. hemarookworst / 195 / +5 / +3 / 607 / 751
19. marc0871 / 178 / +6 / +1 / 402 / 525
20. DeZwabber / 142 / +38 / +0 / 298 / 369SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja kijk ik nu net weer een keer Woodstock 99 gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Freye ook al gekeken?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja kijk ik nu net weer een keer Woodstock 99 gezien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
man manquote:Op dinsdag 15 juli 2025 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Poop Cruise" verwijst naar de beruchte cruise met de Carnival Triumph in 2013, die na een machinekamerbrand zonder stroom en werkende toiletten kwam te zitten. De documentaire "Trainwreck: Poop Cruise" op Netflix beschrijft de chaos en onhygiënische omstandigheden aan boord, waarbij passagiers dagenlang gestrand waren.
De gebeurtenissen speelden zich af op 10 februari 2013, toen een brand in de machinekamer van de Carnival Triumph ervoor zorgde dat de stroomvoorziening uitviel, waardoor de toiletten niet meer werkten en de passagiers in een onhygiënische situatie terechtkwamen. De cruise, die oorspronkelijk een vierdaagse reis van Galveston, Texas naar Cozumel, Mexico zou zijn, werd een vijfdaagse nachtmerrie waarbij de passagiers te maken kregen met het gebrek aan essentiële voorzieningen, zoals werkende toiletten en airconditioning. De media noemden het incident de "Poop Cruise" vanwege de problemen met de toiletten en de resulterende onhygiënische omstandigheden.
De documentaire "Trainwreck: Poop Cruise" toont de ervaringen van passagiers die vijf dagen op zee doorbrachten zonder werkende toiletten of stroom. De Netflix documentaire toont beelden van de overvolle en defecte toiletten en de algemene toestand aan boord, waarbij de passagiers probeerden te overleven in de chaos. Uiteindelijk werden de passagiers veilig aan land gebracht, maar de gebeurtenis bleef bekend als de "Poop Cruise" en werd een symbool van de risico's van cruisereizen.![]()
Wat is dat? Haren welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die van Haren was middelmatig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fyre bedoelde ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja minste aflevering.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hele cruiseschip vol pis en poep @mario390They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De hik hebben is echt niet leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo stijg ik niet in den lijst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij staat al hoog in mijn lijst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Broederliefde.quote:
TandenpoetsenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar zag ik een filmpje van. En moest gelijk aan jou denken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met de airco afgekoeld naar 22 binnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Halo mi jato na doe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zag ik een filmpje van. En moest gelijk aan jou denken.Trust nobody![]()
Hier zonder airco 17 graden .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deken op te warm, deken af te koud.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap je buitenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kinder von banhoffquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Baron von bartolhovenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meister Mikey.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bist tu so wieder daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jawohl meiner gute freund ,wie gehts mit sie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Inmer gut wie gehn nacht lotzThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die nacht ist nog junge doch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wir mussen bad bentheim passiernThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 03:41 schreef mario390 het volgende:
wenn en schiieef voriberfert
makt het tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut![]()
Aber wir schaffen dasquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nein krankenhaus fahradfarenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Und wir brauchen was alcohol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Atemloss?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: