Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Volgens Robert was er al meer gebeurt tussen die twee.quote:
Dat vind ik het jammere van DB, geen livestreamsquote:Op maandag 14 juli 2025 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens Robert was er al meer gebeurt tussen die twee.
okeeeeequote:Op maandag 14 juli 2025 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens Robert was er al meer gebeurt tussen die twee.
Ah het lag dus niet aan mij dat ik de grap gemist hadquote:Op maandag 14 juli 2025 20:09 schreef schetterklep het volgende:
Wat zitten die twee kinderachtig te lachen vanwege de homoseksuelen opmerking van Erik? Wat vervolgens ook gewoon klopt dus de eenvoud straalt er weer vanaf
het was ook geen grap van ericquote:Op maandag 14 juli 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah het lag dus niet aan mij dat ik de grap gemist had
Daarom het kinderachtige gegniffel want "homoseksuelen".... Ze zullen ook nog wel lachen bij poep en pies ofzoquote:
4 iemandenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Zozo de Vossen moeten iemand aanwijzen die de hele cyclus niet meer mee mag spelen
incl. de zwarte schapenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Van ieder team mogen ze 1 iemand uitkiezen die de rest van deze maand niet mogen mee spelen. Of zoiets.
Allemaal letters uit het alfabetquote:Op maandag 14 juli 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
Peter doet of hij het snapt![]()
![]()
het is gewoon het alfabet
Lekker voor Maudyquote:Op maandag 14 juli 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
Nou lekker, een hele maand niet mee mogen doen, zit je daar.
Dan ga je een saaie maand tegemoedquote:Op maandag 14 juli 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
Nou lekker, een hele maand niet mee mogen doen, zit je daar.
ik geef Kim niet veel kansquote:Op maandag 14 juli 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
De Haaien tegen de Slangen voor 100 Joe tegen Kim , nou dan weten we ook gelijk of ze wat kunnen
Maar ik geef Joe ook niet zoveel kans...quote:Op maandag 14 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geef Kim niet veel kans
of ze heeft zich goed dom gehouden
nee die lijkt alleen bezig te zijn met inclusiviteit eisen voor haar zelfquote:Op maandag 14 juli 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ik geef Joe ook niet zoveel kans...
dat het bordje leeg moet?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is Erik toch een figuur
Op zich heeft hij wel gelijk... alleen de toon maakt de muziek
Robertquote:Op maandag 14 juli 2025 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Wat zit er in de kluis ooooooeeeeeeehhhhhhhhh
Dat je niet meer moet opscheppen dan je op kan. Liever twee keer weinig dan een keer veel met een boel over houden.quote:
Hij gaat Joey keihard terugnaaien.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
Geertje is beus
hij is genaaid door Joey
heel eerlijkquote:Op maandag 14 juli 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat je niet meer moet opscheppen dan je op kan. Liever twee keer weinig dan een keer veel met een boel over houden.
Doe je thuis toch ook? Zodat je nog overhoudt voor een koninginnenmaaltje
<iets met de kindjes in Afrika>quote:Op maandag 14 juli 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
nee
ik schep wat op
en eet dat op of niet
Oh... dan verschillen wijquote:Op maandag 14 juli 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
nee
ik schep wat op
en eet dat op of niet
vandaag nog aubquote:Op maandag 14 juli 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
Welgemeend advies aan Geert : Ga naar huis.
Ik weeet nuuuuuquote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weeet nuuuuu
dat er een engelbewaarder bestaat
quote:
Misschien om soepel te blijven. Of voor dat graflied.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Marlene staat al te oefenen, alleen waarvoor? Heupjes loswiegen...
Je ontkomt niet aan die man als je RLS kijkt.. (BB25 bv)quote:Op maandag 14 juli 2025 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stukje nederlands "cultuur" dat ik (geheel terecht, vermoed ik) heb overgeslagen.
Ach heb er ook weinig meequote:Op maandag 14 juli 2025 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stukje nederlands "cultuur" dat ik (geheel terecht, vermoed ik) heb overgeslagen.
Dat klinkt allebei ongeveer even verschrikkelijkquote:Op maandag 14 juli 2025 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien om soepel te blijven. Of voor dat graflied.
Zegt mij ook niksquote:Op maandag 14 juli 2025 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Met Pesto.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
roma gaat bevroren boontjes cremeren ?
Wie eet er nou wc papierquote:Op maandag 14 juli 2025 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand anders gaat niet uitmaken dat ik mijn bord leeg moet eten ook al heeft hij daar een prima reden voor.
Anders kun je ook tegen hem zeggen dat hij aan 2 wc papiertjes zat heeft en het daar maar mee moet doen.
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
Alexander, voor je eigen bestwil... eet gewoon je fucking bord leeg. Erik weet waar jouw bed slaapt...
Dat is Fabio niet. Fabio is die met die (grote) bril. Ik weet wie je bedoelt dat is Tom , ik zat ook al naar de haarlijn te kijken of er zo'n lijmrand zitquote:Op maandag 14 juli 2025 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat heeft die Fabio met zijn haar gedaan, het is net of die een toupet op heeft
Vanaf de allereerste keer dat ik hem zag dacht ik al dat hij een toupet/pruik heeft. Onderste rand haar is van hem maar dat stijve. zo nep gedeelte wat je ziet niet.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat is Fabio niet. Fabio is die met die (grote) bril. Ik weet wie je bedoelt dat is Tom , ik zat ook al naar de haarlijn te kijken of er zo'n lijmrand zit
(S)Tomquote:Op maandag 14 juli 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
het bovenste gedeelte van Tom's haar is ook lichter
nu ga ik er op letten
![]()
andere kleur en echt 1 kleurquote:Op maandag 14 juli 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
het bovenste gedeelte van Tom's haar is ook lichter
nu ga ik er op letten
![]()
of hij heeft een turkse haarlijn laten makenquote:
Geert had ook dingen afgesproken....quote:Op maandag 14 juli 2025 21:02 schreef Whuzz het volgende:
Fabio heeft met zijn moeder afgesproken dat hij zichzelf niet gaat verliezen
knap hequote:Op maandag 14 juli 2025 21:04 schreef Whuzz het volgende:
Fabio was alleen maar aan het jagen, jagen, jagen... keihard jagen!
Hij werkte al twee jaar full time! En gaf 200 euro uit.
Ah, ja, keihard jagen terwijl je nog bij mama woont. Ok dan.
maar geert die geen duel mag spelenquote:Op maandag 14 juli 2025 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
Regels, regels, regels, blij dat ik ze niet hoef te onthouden allemaal.
Had je de nieuwste regel al gehoord? Bord moet leegquote:Op maandag 14 juli 2025 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
Regels, regels, regels, blij dat ik ze niet hoef te onthouden allemaal.
quote:
Ik begrijp er niets meer van. Gelukkig niet de enige.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar geert die geen duel mag spelen
mag wel dit doen
snap jij het nog
ik nietquote:Op maandag 14 juli 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar geert die geen duel mag spelen
mag wel dit doen
snap jij het nog
Alleen met dat uitdagen mag het niet dacht ik (topo, geheugen enzo) Dit is weer een ander soort spel.quote:
Die 4 mogen geen uitdagingsduel spelen. Wel tweestrijd en verdienopdrachten.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik dacht dat Geert niks mocht spelen?
Ik lig altijd in een deuk om de namen die jij aan El Che geeft 😂quote:Op maandag 14 juli 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
El_Slim zegt het gewoon... we gaan verliezen, er staan te weing punten op het bord
De haaien hadden ook kunnen verliezen. Meteen uit de min en gratis eten! Dan waren de zwarte schapen team Haaien geworden en hadden ze op -100 gestaan.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
El_Slim zegt het gewoon... we gaan verliezen, er staan te weing punten op het bord
Vreemdgenoeg kwam dat niet bij de Haaien in gedachte, idd de kans op nog 1 of 2 weken alles graties van febo en dan ruilen , zijn ZS toch slimmerquote:Op maandag 14 juli 2025 23:48 schreef Gia het volgende:
[..]
De haaien hadden ook kunnen verliezen. Meteen uit de min en gratis eten! Dan waren de zwarte schapen team Haaien geworden en hadden ze op -100 gestaan.
Heb je het nu tegen jezelf🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 14 juli 2025 23:30 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik lig altijd in een deuk om de namen die jij aan El Che geeft 😂
Oh, my god, waar zit mijn mute-knop. Net overgestapt op andere provider, dus ken de afstandsbediening nog niet zo goed. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Aan het voorstukje te zien moet ik vanavond oordoppen gaan gebruiken
Ja gewoon wel slim gespeeld, al hoop ik wel dat ze de volgende keer lekker op hun bek gaan en verliezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:48 schreef Gia het volgende:
Op X gaan ze helemaal los over het expres verliezen.
https://lovereality.nl/de(...)raf-diskwalificatie/
Kom op zeg, dit is gewoon tactisch. Hadden de Haaien ook voor kunnen kiezen.
Ze nemen hier ook een zeker risico mee, want als ze in een later stadium het hoogste bondje uit gaan dagen en dan verliezen, dan is het goed mogelijk dat ze als Zwarte Schapen eindigen. En ik weet het niet hoor, maar er moeten er 4 uit aan het eind van de cyclus en er wordt niemand weggestemd. Zou niet als Zwart Schaap willen eindigen.
Dat is wel het risico.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gewoon wel slim gespeeld, al hoop ik wel dat ze de volgende keer lekker op hun bek gaan en verliezen.
Dat hebben de bondjes toch niet voor het zeggen? Het Grote Scherm bepaalt wie er wat gaat doen en wanneer.. zou lekker worden zeg, als je als Zwart Schaap lekker 4 weken goed gevoed in je Tent kan blijven zitten tot Cyclus 21 begintquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wel het risico.
btw.
Als de andere het goed spelen, dagen ze de zwarte schapen niet meer uit.
Ze weten dat er vier moeten wieberen eind van de maand. Lijkt me niet verstandig zwart schaap te blijven.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hebben de bondjes toch niet voor het zeggen? Het Grote Scherm bepaalt wie er wat gaat doen en wanneer.. zou lekker worden zeg, als je als Zwart Schaap lekker 4 weken goed gevoed in je Tent kan blijven zitten tot Cyclus 21 begint
Vaak mag een bondje een ander bondje uitdagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hebben de bondjes toch niet voor het zeggen? Het Grote Scherm bepaalt wie er wat gaat doen en wanneer.. zou lekker worden zeg, als je als Zwart Schaap lekker 4 weken goed gevoed in je Tent kan blijven zitten tot Cyclus 21 begint
Als het daar op aan moet komen kunnen de Zwarte Schapen natuurlijk nooit zomaar afgevoerd worden zonder enige vorm van strijdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weten dat er vier moeten wieberen eind van de maand. Lijkt me niet verstandig zwart schaap te blijven.
Ik weet ook niet precies hoe dat gaat aan het eind. Maar ik zou zorgen dat ik geen zwart schaap ben iig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het daar op aan moet komen kunnen de Zwarte Schapen natuurlijk nooit zomaar afgevoerd worden zonder enige vorm van strijd
Raar genoeg is daar door Jan ook geen spelregel over uitgelegd , er natuurlijk is er aan het eind een Zwart Bondje naar keuze , en wat daar dan mee gebeurt is onbekendquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe dat gaat aan het eind. Maar ik zou zorgen dat ik geen zwart schaap ben iig.
Hij heeft wel gezegd dat het niet via een stemming gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar genoeg is daar door Jan ook geen spelregel over uitgelegd , er natuurlijk is er aan het eind een Zwart Bondje naar keuze , en wat daar dan mee gebeurt is onbekend
Mooi, dan blijft er niet veel over, dan een een Laatste Zwart Spel tegen Laagste in de Ranking .. prima oplossingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezegd dat het niet via een stemming gaat.
Of wel meedoen met de finale shoot out.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan blijft er niet veel over, dan een een Laatste Zwart Spel tegen Laagste in de Ranking .. prima oplossing
Dat kan nogal chaotisch worden.. 4 tegen 4 of alle 8 afzonderlijk strijden voor een plek , of de 4 ZS tegen de de rest , 16 stuks , rommeligquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of wel meedoen met de finale shoot out.
Ik stel een Hunger Games oplossing voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan nogal chaotisch worden.. 4 tegen 4 of alle 8 afzonderlijk strijden voor een plek , of de 4 ZS tegen de de rest , 16 stuks , rommelig
Moet kunnen binnen 3 weken.. borden buiten de hekken Verboden te Voederenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik stel een Hunger Games oplossing voor.
Gewoon tot de dood.
En Jan Shit bij de Jumboquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
Charissa in lldl
![]()
Vincent en demi zijn op de (bak)fiets op weg naar Parijs, erg leuke filmpjes
En de rest is pissig en hopen dat niemand punten gaat verdienenquote:
Hij kan geen schaap meer wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Gefeliciteerd Geert, je hebt gwonnen.. wat heb je gewonnen? .. nix
[ afbeelding ]
Die was toch zo slim ? Dat was de reden dat ze hem selecteerde om niet mee te mogen doen met die uitdagingenquote:
Ohw dat scheelt wel iets, kannie tot het eind toe Haai blijvenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan geen schaap meer worden
( of was hij het al)
Tmiquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Peter stinkt, maar Julia vind het wel lekker
Die houdt van woeste mannenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Peter stinkt, maar Julia vind het wel lekker
Hey Soury, hou ff 19 Augustus 20:15 - 22:30 vrij...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Wat vreselijk om zo te moeten vrijenEerst iedereen inlichten en iedereen weet het dan ook. Mijn lust zou al vergaan zijn. Neuken op afspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
We kunnen je ook waarschuwenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Ik ga denk ik stoppen met dit programma. Al dat gevrij vind ik zo onsmakelijk en niet kunnen
Zie je niets van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Ik ga denk ik stoppen met dit programma. Al dat gevrij vind ik zo onsmakelijk en niet kunnen
Gelukkig zag je niksquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Rustig Karen. Al dat gevrij? Laatste keer was een maand geleden ofzo joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Dan heb ik een uitvaartquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey Soury, hou ff 19 Augustus 20:15 - 22:30 vrij...
Hoe heet die dame die bij haar in het bondje zitquote:
Anne?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe heet die dame die bij haar in het bondje zit
`Ja, we zetten wel iets voor de deur van het topic of doen allemaal een tandenborstel in onze giechel, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen je ook waarschuwen![]()
Aangezien ze het aankondigen
Dat had ik na het voorstukje alquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
`Ja, we zetten wel iets voor de deur van het topic of doen allemaal een tandenborstel in onze giechel, toch?
Dacht ff dat die zijn pantoffels voor de deur ging zetten.... of tanden ging poetsenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Oh, Joe wil ook weer even een aandachtsmomentje en wil nu zelf gaan zingen
Ja, op de meest arrogante manier mogelijk.quote:
Volgende keer eis een bericht van Talpaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:
WTF? Waarom is FoK RLS niet uitgenodigd als publiekjury
Stephanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
Welke fokker had zich hier voor opgegeven?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:40 schreef Whuzz het volgende:
Zou wel mooi zijn, als wij worden uitgenodigt.
"Beste Geert, helaas is er vandaag geen publiekjury. Ze hebben als groep te kennen gegeven wegens jou niet op bezoek te willen komen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |