SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
We kunnen je ook waarschuwenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Ik ga denk ik stoppen met dit programma. Al dat gevrij vind ik zo onsmakelijk en niet kunnen
Zie je niets van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Ik ga denk ik stoppen met dit programma. Al dat gevrij vind ik zo onsmakelijk en niet kunnen
Gelukkig zag je niksquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Rustig Karen. Al dat gevrij? Laatste keer was een maand geleden ofzo joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Dan heb ik een uitvaartquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey Soury, hou ff 19 Augustus 20:15 - 22:30 vrij...
Hoe heet die dame die bij haar in het bondje zitquote:
Anne?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe heet die dame die bij haar in het bondje zit
Dank uquote:
`Ja, we zetten wel iets voor de deur van het topic of doen allemaal een tandenborstel in onze giechel, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen je ook waarschuwen![]()
Aangezien ze het aankondigen
Dat had ik na het voorstukje alquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
`Ja, we zetten wel iets voor de deur van het topic of doen allemaal een tandenborstel in onze giechel, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |