maar geert die geen duel mag spelenquote:Op maandag 14 juli 2025 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
Regels, regels, regels, blij dat ik ze niet hoef te onthouden allemaal.
Had je de nieuwste regel al gehoord? Bord moet leegquote:Op maandag 14 juli 2025 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
Regels, regels, regels, blij dat ik ze niet hoef te onthouden allemaal.
quote:
Ik begrijp er niets meer van. Gelukkig niet de enige.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar geert die geen duel mag spelen
mag wel dit doen
snap jij het nog
ik nietquote:Op maandag 14 juli 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar geert die geen duel mag spelen
mag wel dit doen
snap jij het nog
Alleen met dat uitdagen mag het niet dacht ik (topo, geheugen enzo) Dit is weer een ander soort spel.quote:
Die 4 mogen geen uitdagingsduel spelen. Wel tweestrijd en verdienopdrachten.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik dacht dat Geert niks mocht spelen?
Ik lig altijd in een deuk om de namen die jij aan El Che geeft 😂quote:Op maandag 14 juli 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
El_Slim zegt het gewoon... we gaan verliezen, er staan te weing punten op het bord
De haaien hadden ook kunnen verliezen. Meteen uit de min en gratis eten! Dan waren de zwarte schapen team Haaien geworden en hadden ze op -100 gestaan.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
El_Slim zegt het gewoon... we gaan verliezen, er staan te weing punten op het bord
Vreemdgenoeg kwam dat niet bij de Haaien in gedachte, idd de kans op nog 1 of 2 weken alles graties van febo en dan ruilen , zijn ZS toch slimmerquote:Op maandag 14 juli 2025 23:48 schreef Gia het volgende:
[..]
De haaien hadden ook kunnen verliezen. Meteen uit de min en gratis eten! Dan waren de zwarte schapen team Haaien geworden en hadden ze op -100 gestaan.
Heb je het nu tegen jezelf🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 14 juli 2025 23:30 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik lig altijd in een deuk om de namen die jij aan El Che geeft 😂
Oh, my god, waar zit mijn mute-knop. Net overgestapt op andere provider, dus ken de afstandsbediening nog niet zo goed. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Aan het voorstukje te zien moet ik vanavond oordoppen gaan gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |