Justin begrijpt het niieeetttquote:
En de rest is pissig en hopen dat niemand punten gaat verdienenquote:
Hij kan geen schaap meer wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Gefeliciteerd Geert, je hebt gwonnen.. wat heb je gewonnen? .. nix
[ afbeelding ]
Die was toch zo slim ? Dat was de reden dat ze hem selecteerde om niet mee te mogen doen met die uitdagingenquote:
Ohw dat scheelt wel iets, kannie tot het eind toe Haai blijvenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan geen schaap meer worden
( of was hij het al)
Tmiquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Peter stinkt, maar Julia vind het wel lekker
Die houdt van woeste mannenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Peter stinkt, maar Julia vind het wel lekker
Hey Soury, hou ff 19 Augustus 20:15 - 22:30 vrij...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Wat vreselijk om zo te moeten vrijenEerst iedereen inlichten en iedereen weet het dan ook. Mijn lust zou al vergaan zijn. Neuken op afspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
We kunnen je ook waarschuwenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Ik ga denk ik stoppen met dit programma. Al dat gevrij vind ik zo onsmakelijk en niet kunnen
Zie je niets van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Ik ga denk ik stoppen met dit programma. Al dat gevrij vind ik zo onsmakelijk en niet kunnen
Gelukkig zag je niksquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Rustig Karen. Al dat gevrij? Laatste keer was een maand geleden ofzo joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Dan heb ik een uitvaartquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey Soury, hou ff 19 Augustus 20:15 - 22:30 vrij...
Hoe heet die dame die bij haar in het bondje zitquote:
Anne?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe heet die dame die bij haar in het bondje zit
Dank uquote:
`Ja, we zetten wel iets voor de deur van het topic of doen allemaal een tandenborstel in onze giechel, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen je ook waarschuwen![]()
Aangezien ze het aankondigen
Dat had ik na het voorstukje alquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
`Ja, we zetten wel iets voor de deur van het topic of doen allemaal een tandenborstel in onze giechel, toch?
Dacht ff dat die zijn pantoffels voor de deur ging zetten.... of tanden ging poetsenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Oh, Joe wil ook weer even een aandachtsmomentje en wil nu zelf gaan zingen
Ja, op de meest arrogante manier mogelijk.quote:
Ik zie je gewoon zittenquote:
Volgende keer eis een bericht van Talpaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:
WTF? Waarom is FoK RLS niet uitgenodigd als publiekjury
Stephanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
Welke fokker had zich hier voor opgegeven?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:40 schreef Whuzz het volgende:
Zou wel mooi zijn, als wij worden uitgenodigt.
"Beste Geert, helaas is er vandaag geen publiekjury. Ze hebben als groep te kennen gegeven wegens jou niet op bezoek te willen komen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |