Precies dit. Matig, slecht.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Totalr flopshow. Geen De Lie, Penhoët, Bittner
Geen De Lie en Penhoetquote:Op zondag 13 juli 2025 22:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ha, dat was ikHoezo, hebben jullie allemaal Van Aert gespeeld of zo?
Tsja is high risk high reward.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:07 schreef franklop het volgende:
Zit weer te denken om klassementsrenners te doen. Maar ja dat werkte een keer erg goed in de Giro dit jaar. Betwijfel of het nu de gang naar succes is.
Ik heb nog echt geen idee wat het beste gaat zijn. Heb ook nog geen renner staanquote:Op maandag 14 juli 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja is high risk high reward.
Ik heb maar gewoon wat gespeeld.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb nog echt geen idee wat het beste gaat zijn. Heb ook nog geen renner staan
Maar als je de klassementsrenners speelt en een grote groep komt aan in de ontsnapping is het een duurdere grap dan rittenkapers spelen en dat de klassementsrenners winnen.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja is high risk high reward.
Daarom, maar ik verwacht dat de vlucht veel meer gespeeld gaat worden. Dus als het dan toch AK wordt ga je flink stijgen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als je de klassementsrenners speelt en een grote groep komt aan in de ontsnapping is het een duurdere grap dan rittenkapers spelen en dat de klassementsrenners winnen.
Dat weet je over 2 uurquote:
WE gaan enorm goed. Als we die klootzakken van wielerflits maar voor blijven.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Als Fok! subleague doen we het best goed op de 5e plek.
De WOUT heeft verder sprinters?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOK! kiest voor 28x Ben Healy, 22x Michael Storer, 21x Tadej Pogacar, 20x Jonas Vingegaard, 2x Warren Barguil jeetje, 1x WOUT,
Ga je alle teams handmatig af of kunnen we dit ergens makkelijk zien?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOK! kiest voor 28x Ben Healy, 22x Michael Storer, 21x Tadej Pogacar, 20x Jonas Vingegaard, 2x Warren Barguil jeetje, 1x WOUT,
Als ik naar subleague van ons ga dan kan je helemaal onderin een export maken naar Excel met onze keuzes. In draaitabelletje stoppen.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ga je alle teams handmatig af of kunnen we dit ergens makkelijk zien?
Hoe vaak Lenny van E?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al jaren is dit een 'beta'-feature maar nog nooit veranderd sindsdien.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik naar subleague van ons ga dan kan je helemaal onderin een export maken naar Excel met onze keuzes. In draaitabelletje stoppen.
Ik heb voorlopig Yates, Cras, Healy, Storer, Lenny, Arensman.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:06 schreef hhh38 het volgende:
Het verandert nog continu. Ik had er net even 6, maar nu is VDB34 gelost
Hup zwart paard Yates in ieder geval.
Moeten wel alles beetje overdramatiseren hequote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
het is nog niet eens een minuutje joh.
Beetje zoals Fortunato in de Giro?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh jee Lenny gaat zich elke dag in de ontsnapping leeg rijden voor de bollenact, die gaan we voortaan skippen.
Je hebt er toch 6 mee?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier 4, maar wel een keer grijs en zwart
Ja dat gaat dan wel in de papieren lopenquote:Op maandag 14 juli 2025 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook echt alle logische namen.
Wij gooien nu met dingen.
Bovenin het klassement bizar weinig voor de vluchters gekozen. Geen idee waarom. Wel een aantal met een mix.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is terug naar P1. Ruim ook waarschijnlijk.
Eerstes!quote:Op maandag 14 juli 2025 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kom aardig in de buurt van dagwinst
14e in subliek, 99e algemeen!quote:Op maandag 14 juli 2025 18:13 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vierde in subleague en daarmee zesde algemeen.
Met dank aan de 'nieuwe' subliekregel.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:40 schreef franklop het volgende:
Met 36 man en dan toch 1e staan in subleague klassement
Massaal aan de uitlaat gehangen
Sowieso gruwelijk geschroeid in de breedte. Vandaag 11 man beter dan de beste van Wielerflitsquote:Op maandag 14 juli 2025 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met dank aan de 'nieuwe' subliekregel.
Langste trainingsrit. Zwart paardbonus als het met mouwstukken isquote:Op maandag 14 juli 2025 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie er het beste kan uitrusten?
Ik stel de beste 9 opquote:Op maandag 14 juli 2025 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie er het beste kan uitrusten?
Mwah.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen we morgen nog wat users in de mongolenwaaier eruit gooien? @:wimderon
Met meer dan 30 users het subleagueklassement winnen zou genot zijn. Heeft CM daar wel genoeg prijzen voor?
Dat had ik ook al gezien, ik was niet serieus.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah.
Eigenlijk ben ik er niet zo voor om mensen die elke dag een team opstellen er uit te gooien.
Of zitten er veel users tussen die dat niet meer doen?
Aanzienlijke kostenpost als wij dat winnenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gezien, ik was niet serieus.
En de prijs is een jaar lang Cyclingmaster Club
Wat behelst die nieuwe regel ook alweer?quote:Op maandag 14 juli 2025 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met dank aan de 'nieuwe' subliekregel.
Per 5 deelnemers wordt de slechtste geschrapt voor het eindresultaatquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat behelst die nieuwe regel ook alweer?
Als we users moeten verwijderen die een voorspelling hebben gedaan met een borreltje op houden we niemand over!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah.
Eigenlijk ben ik er niet zo voor om mensen die elke dag een team opstellen er uit te gooien.
Of zitten er veel users tussen die dat niet meer doen?
De vraag is ook of we dan zouden stijgen of dalen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we users moeten verwijderen die een voorspelling hebben gedaan met een borreltje op houden we niemand over!
Als je de onderste 7 weghaalt stijg je in eerste instantie welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vraag is ook of we dan zouden stijgen of dalen.
In eerste instantie wel, maar na een wat valse start ga ik uiteraard flink vlammen vanaf nuquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je de onderste 7 weghaalt stijg je in eerste instantie wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dik ook. Onze waarde is gelijk gebleven, dus ik vermoed dat die andere subleague iemand (of meerderen) eruit gegooid heeft.quote:
We gaan ALLES OP ALLES zetten om als eerste te eindigenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dik ook. Onze waarde is gelijk gebleven, dus ik vermoed dat die andere subleague iemand (of meerderen) eruit gegooid heeft.
Collectief selecties delenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan ALLES OP ALLES zetten om als eerste te eindigen
Nee de nr1 is een nieuwe 'volle' subleague denk ik, aangezien het gemiddelde toevallig de score is van de nummer 1. Die zat er dus vast eerst alleen in.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dik ook. Onze waarde is gelijk gebleven, dus ik vermoed dat die andere subleague iemand (of meerderen) eruit gegooid heeft.
Ze komen op p3 ofzo binnen straks zo te zienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee de nr1 is een nieuwe 'volle' subleague denk ik, aangezien het gemiddelde toevallig de score is van de nummer 1. Die zat er dus vast eerst alleen in.
Gedurende de dag wordt het klassement namelijk niet bijgewerkt, dat is alleen na verwerking.
Waar gaan we morgen voor dan? Klimmende sprinters of sprintende klimmers?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Collectief selecties delen
En hopen dat bob zijn beginnersgeluk aanhoudt
Ja dat ga ik niet zeggen natuurlijk. Ik wil winnenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waar gaan we morgen voor dan? Klimmende sprinters of sprintende klimmers?
#samenwinnen was het toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet zeggen natuurlijk. Ik wil winnen
Mijn vriendin vindt dat alles inquote:
Lekker teampje.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Oke lieve mensen in het kader van de verbroedering en teamspirit hier mijn elftal voor morgen!
[ afbeelding ]
Lijkt veel op mijn team nu, maar 3 renners verschil, maar ik verander altijd nog wel wat eraan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Oke lieve mensen in het kader van de verbroedering en teamspirit hier mijn elftal voor morgen!
[ afbeelding ]
Jouw vriendin wil heel graag een shirt van Bauke Mollema?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt dat alles in
dienst moet zijn van mijn potentiële eindzege
Voor Visma is donderdag ook wel heel belangrijk, kan zijn dat ze morgen als extra rustdag zienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb het gevoel dat Wout ons weer gaat bedriegen.
Ze zullen niet voor Wout gaan rijden, maar hij kan natuurlijk wel een vrije rol krijgen in de finale.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor Visma is donderdag ook wel heel belangrijk, kan zijn dat ze morgen als extra rustdag zien
Ja, op die manier wel, doelde meer op een ontsnappingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zullen niet voor Wout gaan rijden, maar hij kan natuurlijk wel een vrije rol krijgen in de finale.
Als je uitgaat van een ontsnapping lijkt Wout niet de beste keuze inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, op die manier wel, doelde meer op een ontsnapping
Ligt er denk ik vooral aan hoe lang het duurt voor de vlucht weg is. Als het lang genoeg duurt gaat er vast wel een ploeg controleren. Al zijn het maar wat knakworsten die zonder doel op kop gaan, of IM Wanty die zelf Girmay gaan slopen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loterij. Vlucht of heeft een ploeg zin om dit te controleren zodat Matje of Pogi 'gewoon' wint.
Dat zijn wel zekerheidjes wat mij betreft. Die kunnen zowel uit de vlucht als vanuit het peloton winnen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:01 schreef franklop het volgende:
Zo'n geval dat je Mathieu en/of Wout eigenlijk niet wil spelen, maar toch een groot risico neemt als ze wel top 2/3 eindigen
Hier heb ik er 4 van!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Wout in de vlucht mogen vandaag?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat zijn wel zekerheidjes wat mij betreft. Die kunnen zowel uit de vlucht als vanuit het peloton winnen.
Ik heb er al best wat prijswinnende paarden uitgevistquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Collectief selecties delen
En hopen dat bob zijn beginnersgeluk aanhoudt
welk paardje wordt t vandaag?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb er al best wat prijswinnende paarden uitgevist
To Wout or not to Wout is wel de meest lastige van vandaag jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wout wordt in ieder geval geen paard. Ik denk dat ik misschien 1 a 2 paarden heb. Vooral de geijkte aanvallers voor mij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
welk paardje wordt t vandaag?
[..]
To Wout or not to Wout is wel de meest lastige van vandaag ja
Hij mag naar eigen zeggen zo nu en dan voor eigen kans rijden. Als het vandaag niet is, blijft alleen de etappe naar Carcasonne of het slotweekend over.quote:
Dat is ook weer waar. Maar ik had hem eerder de dag voor de rustdag verwacht qua impact op de teamdoelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij mag naar eigen zeggen zo nu en dan voor eigen kans rijden. Als het vandaag niet is, blijft alleen de etappe naar Carcasonne of het slotweekend over.
Ik ook. Toch Wout en Mathieu. De meeste mensen zullen niet voor de vlucht gaan, dus een paar renners in die categorie lijkt me al genoeg om bovengemiddeld te scoren als de vlucht het redt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:26 schreef franklop het volgende:
Wout er juist weer ingezet. Dit moet het maar zijn
Haha zelfde hierquote:
Als nummer 1 zou ik dat ook niet doen nee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik durf dat niet aan hoor. High risk hem er uit te laten.
Dillier al helemaal voorin, toch controle van Alpecin?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:39 schreef Aguero het volgende:
Nog even kijken wie er voorin het peloton zitten tijdens de neutralisatie voor extreem domme last-minute wissels.
10.8 ipv 10.4 hiero!quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:48 schreef Slobeend het volgende:
10.7, 10.5 en 10.4%(alsnog twee paarden).
Mooi, daar heb ik er maar 3 vanquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Top 4, Simmons, Schmid, Wright (grijs), Cortina (zwart) en Teuns (zwart)
Dan weten jullie vast wie er vandaag niet gaat winnen, ik kies dit jaar constant verkeerd
De dagwinnaar is bekend allen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, daar heb ik er maar 3 van
Same. In een vorige versie had ik ook Aranburu en Albanese nog, dan was ik helemaal woest geworden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:48 schreef Slobeend het volgende:
10.7, 10.5 en 10.4%(alsnog twee paarden).
Idem, en Albanese met 10.8quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
Hup vlucht. Alleen Hirschi een paardje.
Delettre heb ik ook al een paar keer gehad, dat stokpaardje heb ik opgegeven. Zul je zien dat ie er nu wel bij zit.quote:
Waaarom zie ik voor me dat Trine een type vrouw dat heel dominant is en Vingegaard heel onderdanig. Die krijgt in bed vast billenkoek enzo van Trinequote:Op woensdag 16 juli 2025 12:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb Trine gebeld en hij mag niet mee.
Called it.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Delettre heb ik ook al een paar keer gehad, dat stokpaardje heb ik opgegeven. Zul je zien dat ie er nu wel bij zit.
Wimderon op weg naarquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit wel tamelijk in de shit. Dit is niet mijn groep.
Ik voorzie een voorzichtig probleem.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wout heeft er een zaak van gemaakt vandaag. Die ga ik missen
Matje niet.
Heb wel Schmid, Laurance en Skin, maar dit is niet helemaal het gehoopte scenario nee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voorzie een voorzichtig probleem.
Die heb ik ook ja, en Mathieu en WOUT.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb wel Schmid, Laurance en Skin, maar dit is niet helemaal het gehoopte scenario nee.
Ja, ik heb het idee dat ik 2 mannetje misquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja, en Mathieu en WOUT.
Mwoah, een mooie chasse is ook goed.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Laat groepje Wout-Mathieu er maar bij komen. Dan heb ik 5 man mee.
Dan valt de schade door startgeldgoden nog te overzien. Ik ben voorquote:
Idem.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Lijkt me ook mooi jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Ja idem en als ze er niet bijkomen 0.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Hele weekend aan de uitlaat gehangen.quote:
Jij hebt DE LIE?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja idem en als ze er niet bijkomen 0.
Dus gas.
Hoe zit het met de niet-FOK!kers in de top 10?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:19 schreef franklop het volgende:
Deelnemer TOTAAL
GotenSSJ 6
PatLefevereN1Fan 6
Amante di Bianchi '92 5
Ambrosius 5
Bitumineuze Voegvullingsmassa 5
de floppers 5
de Mongoolse Waaier 5
GannaN1Fan 5
Hijo's Rudicio 5
Parijs is vlakbij 5
RiccardoRiccòN1Fan 5
Team Bertje 4ever 5
Team Patrick 5
Tramhalte A12 5
Vainsteins 5
waarisgesink?'s team 5
WegMetUAE 5
BackstreetBoysN1Fan 4
De werken van Panini 4
Gribble 4
Jeminem 4
Jopie Karnemelk 4
Kasseitjes en Co 4
Kurt Van de Wouwer-tribute 4
Team CrudeOil-BarrelsUnited 4
Bob1's team 3
Eentwee 3
Il Pirata 3
kollie1985 selecao 3
Team Bratwurst 3
TeamderTitanen 3
Tour-manager2 3
Tutti Pazzi per Carapazzi 3
Wielerclub de Dagjesmens 3
Zijwieltjes 3
La Caravane Passe 2
Hoeveel renners FOK!kers in de kopgroepen hebben
Die zitten niet in de subliekquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de niet-FOK!kers in de top 10?
Hoog in het AK zitten er toch heel veel in de shit, als ik dat zo zie.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zitten niet in de subliek
Maar de nummer 2 heeft 4 man
In de top heeft bijna iedereen toch Wout, Mathieu, Skin en Laurance zo te zien. Dus heel veel valt er niet te winnen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zitten niet in de subliek
Maar de nummer 2 heeft 4 man
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:29 schreef franklop het volgende:
Met een beetje pech worden vroege lossers uit de kopgroepjes alsnog bijgehaald
Dat stuurde ik toen het nog 2.10 wasquote:
De eerste echte bergrit is in 90% van de gevallen voor het klassement toch? Vlakke aanloop ook nog dus makkelijk te controleren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neig momenteel vrij sterk naar de klassementsmannen.
Ik ook. Aanloop die te controleren lijkt. Klimmen daarna te kort op het einde. UAE zal denk ik geen bruggenhoofden van Visma toe gaan staan, en die gaan dat wel proberen. Dus Wellens en Politt mogen mooi het eerste deel op kop.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neig momenteel vrij sterk naar de klassementsmannen.
Niet op zoek naar paarden?quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga voor de AK mannen. Gaat dat goed komen vandaag?
EF zal ook geen mannen van 2e lijn willen laten gaan, die willen Healy zolang mogelijk in het geel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eerste echte bergrit is in 90% van de gevallen voor het klassement toch? Vlakke aanloop ook nog dus makkelijk te controleren.
Zijn er nog mannen van de 2e lijn? Ja, Jegat, Martin, O'Connor, Buchmann en Gregoire misschien, daar houdt het wel op. De rest staat al op 20 minuten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:35 schreef franklop het volgende:
[..]
EF zal ook geen mannen van 2e lijn willen laten gaan, die willen Healy zolang mogelijk in het geel.
Als er figuren gaan dan zullen het lui als Martinez, Storer, Arensman, O'Connor zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:35 schreef franklop het volgende:
[..]
EF zal ook geen mannen van 2e lijn willen laten gaan, die willen Healy zolang mogelijk in het geel.
O'Connor mogelijk niet als wat ploegen hun alibiklassement willen verdedigen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als er figuren gaan dan zullen het lui als Martinez, Storer, Arensman, O'Connor zijn.
Ik verwacht dat die gaat proberen bij te blijven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat verwachten jullie van Onley?
I care about my own performance, no?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:02 schreef eentwee het volgende:
Het valt nog niet mee om 9 klassementsrenners te vinden.
Hij is in ieder geval nog niet gevallen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
I care about my own performance, no?
Gelijk er in geklikt.
Joop Gall!quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
We moeten de volledige top 10 gaan swiepen, dus wie moeten we morgen opstellen? @:mani89
Ik twijfel tussen hem en een potentiele klant voor de bollentrui. Ik kan me haast niet voorstellen dat Healy hier top 10 gaat rijden, dan is een gokje als 9de man het wellicht wel waard.quote:
Lenny?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen hem en een potentiele klant voor de bollentrui. Ik kan me haast niet voorstellen dat Healy hier top 10 gaat rijden, dan is een gokje als 9de man het wellicht wel waard.
Vorig jaar vanuit de vlucht nog dicht gefinisht in een bergrit. Kopgroep was al aan begin slotklim ingelopen. Hij kan het welquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen hem en een potentiele klant voor de bollentrui. Ik kan me haast niet voorstellen dat Healy hier top 10 gaat rijden, dan is een gokje als 9de man het wellicht wel waard.
Heb Yates uiteindelijk ingeruild voor Onley. Met zward paardbonus was dat wel een interessante geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:31 schreef franklop het volgende:
FOK! koos massaal het klassement. Met wat uitzonderingen
BONUS TOTAAL
Jonas Vingegaard 36
Tadej PogaÄar 36
Remco Evenepoel 35
Matteo Jorgenson 33
Felix Gall 34
Florian Lipowitz 35
Oscar Onley 27
Primož RogliÄ 17
Tobias Halland Johannessen 17
Thymen Arensman 7
Enric Mas 12
Lenny Martinez 5
Kévin Vauquelin 3
Carlos Rodriguez 8
Mattias Skjelmose 6
Ben O'Connor 4
Michael Storer 1
Ben Healy GH 1
Sepp Kuss GH 2
Pablo Castrillo DH 1
Adam Yates DH 1
Santiago Buitrago DH 1
Joe Blackmore DH 1
Clément Champoussin DH 1
Ik had Adam Yates toch wel graag gehad, en heb Kuss ook overwogen. Nooit gedacht dat die eerste een paard zou zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb Yates uiteindelijk ingeruild voor Onley. Met zward paardbonus was dat wel een interessante geweest.
Nee ben voor Skjelmose gegaan, die heeft het AK wel gedag gezegd en schijnt interesse te hebben in de bollentrui.quote:
Dacht om 1325 aan Eddum.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb Yates uiteindelijk ingeruild voor Onley. Met zward paardbonus was dat wel een interessante geweest.
Dat is geen goed nieuws voor jou.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:slobeend we hebben hetzelfde team![]()
Dat is 2 minuten te laatquote:
Mas is al wegquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met Eddum natuurlijk ook wel serieuze kans dat ie het op een gegeven moment weer totaal laat lopen.
In totaal 17x geen paard, dus ergens moet er wel een paard scoren. Maar wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |