Idem, en Albanese met 10.8quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
Hup vlucht. Alleen Hirschi een paardje.
Delettre heb ik ook al een paar keer gehad, dat stokpaardje heb ik opgegeven. Zul je zien dat ie er nu wel bij zit.quote:
Waaarom zie ik voor me dat Trine een type vrouw dat heel dominant is en Vingegaard heel onderdanig. Die krijgt in bed vast billenkoek enzo van Trinequote:Op woensdag 16 juli 2025 12:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb Trine gebeld en hij mag niet mee.
Called it.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Delettre heb ik ook al een paar keer gehad, dat stokpaardje heb ik opgegeven. Zul je zien dat ie er nu wel bij zit.
Wimderon op weg naarquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit wel tamelijk in de shit. Dit is niet mijn groep.
Ik voorzie een voorzichtig probleem.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wout heeft er een zaak van gemaakt vandaag. Die ga ik missen
Matje niet.
Heb wel Schmid, Laurance en Skin, maar dit is niet helemaal het gehoopte scenario nee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voorzie een voorzichtig probleem.
Die heb ik ook ja, en Mathieu en WOUT.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb wel Schmid, Laurance en Skin, maar dit is niet helemaal het gehoopte scenario nee.
Ja, ik heb het idee dat ik 2 mannetje misquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja, en Mathieu en WOUT.
Mwoah, een mooie chasse is ook goed.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Laat groepje Wout-Mathieu er maar bij komen. Dan heb ik 5 man mee.
Dan valt de schade door startgeldgoden nog te overzien. Ik ben voorquote:
Idem.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Laat groepje Wout-Mathieu er maar bij komen. Dan heb ik 5 man mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |