Langste trainingsrit. Zwart paardbonus als het met mouwstukken isquote:Op maandag 14 juli 2025 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie er het beste kan uitrusten?
Ik stel de beste 9 opquote:Op maandag 14 juli 2025 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie er het beste kan uitrusten?
Mwah.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen we morgen nog wat users in de mongolenwaaier eruit gooien? @:wimderon
Met meer dan 30 users het subleagueklassement winnen zou genot zijn. Heeft CM daar wel genoeg prijzen voor?
Dat had ik ook al gezien, ik was niet serieus.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah.
Eigenlijk ben ik er niet zo voor om mensen die elke dag een team opstellen er uit te gooien.
Of zitten er veel users tussen die dat niet meer doen?
Aanzienlijke kostenpost als wij dat winnenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gezien, ik was niet serieus.
En de prijs is een jaar lang Cyclingmaster Club
Wat behelst die nieuwe regel ook alweer?quote:Op maandag 14 juli 2025 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met dank aan de 'nieuwe' subliekregel.
Per 5 deelnemers wordt de slechtste geschrapt voor het eindresultaatquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat behelst die nieuwe regel ook alweer?
Als we users moeten verwijderen die een voorspelling hebben gedaan met een borreltje op houden we niemand over!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah.
Eigenlijk ben ik er niet zo voor om mensen die elke dag een team opstellen er uit te gooien.
Of zitten er veel users tussen die dat niet meer doen?
De vraag is ook of we dan zouden stijgen of dalen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we users moeten verwijderen die een voorspelling hebben gedaan met een borreltje op houden we niemand over!
Als je de onderste 7 weghaalt stijg je in eerste instantie welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vraag is ook of we dan zouden stijgen of dalen.
In eerste instantie wel, maar na een wat valse start ga ik uiteraard flink vlammen vanaf nuquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je de onderste 7 weghaalt stijg je in eerste instantie wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dik ook. Onze waarde is gelijk gebleven, dus ik vermoed dat die andere subleague iemand (of meerderen) eruit gegooid heeft.quote:
We gaan ALLES OP ALLES zetten om als eerste te eindigenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dik ook. Onze waarde is gelijk gebleven, dus ik vermoed dat die andere subleague iemand (of meerderen) eruit gegooid heeft.
Collectief selecties delenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan ALLES OP ALLES zetten om als eerste te eindigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |