Wimderon op weg naarquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit wel tamelijk in de shit. Dit is niet mijn groep.
Ik voorzie een voorzichtig probleem.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wout heeft er een zaak van gemaakt vandaag. Die ga ik missen
Matje niet.
Heb wel Schmid, Laurance en Skin, maar dit is niet helemaal het gehoopte scenario nee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voorzie een voorzichtig probleem.
Die heb ik ook ja, en Mathieu en WOUT.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb wel Schmid, Laurance en Skin, maar dit is niet helemaal het gehoopte scenario nee.
Ja, ik heb het idee dat ik 2 mannetje misquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja, en Mathieu en WOUT.
Mwoah, een mooie chasse is ook goed.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Laat groepje Wout-Mathieu er maar bij komen. Dan heb ik 5 man mee.
Dan valt de schade door startgeldgoden nog te overzien. Ik ben voorquote:
Idem.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Lijkt me ook mooi jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Ja idem en als ze er niet bijkomen 0.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Hele weekend aan de uitlaat gehangen.quote:
Jij hebt DE LIE?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja idem en als ze er niet bijkomen 0.
Dus gas.
Hoe zit het met de niet-FOK!kers in de top 10?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:19 schreef franklop het volgende:
Deelnemer TOTAAL
GotenSSJ 6
PatLefevereN1Fan 6
Amante di Bianchi '92 5
Ambrosius 5
Bitumineuze Voegvullingsmassa 5
de floppers 5
de Mongoolse Waaier 5
GannaN1Fan 5
Hijo's Rudicio 5
Parijs is vlakbij 5
RiccardoRiccòN1Fan 5
Team Bertje 4ever 5
Team Patrick 5
Tramhalte A12 5
Vainsteins 5
waarisgesink?'s team 5
WegMetUAE 5
BackstreetBoysN1Fan 4
De werken van Panini 4
Gribble 4
Jeminem 4
Jopie Karnemelk 4
Kasseitjes en Co 4
Kurt Van de Wouwer-tribute 4
Team CrudeOil-BarrelsUnited 4
Bob1's team 3
Eentwee 3
Il Pirata 3
kollie1985 selecao 3
Team Bratwurst 3
TeamderTitanen 3
Tour-manager2 3
Tutti Pazzi per Carapazzi 3
Wielerclub de Dagjesmens 3
Zijwieltjes 3
La Caravane Passe 2
Hoeveel renners FOK!kers in de kopgroepen hebben
Die zitten niet in de subliekquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de niet-FOK!kers in de top 10?
Hoog in het AK zitten er toch heel veel in de shit, als ik dat zo zie.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zitten niet in de subliek
Maar de nummer 2 heeft 4 man
In de top heeft bijna iedereen toch Wout, Mathieu, Skin en Laurance zo te zien. Dus heel veel valt er niet te winnen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zitten niet in de subliek
Maar de nummer 2 heeft 4 man
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:29 schreef franklop het volgende:
Met een beetje pech worden vroege lossers uit de kopgroepjes alsnog bijgehaald
Dat stuurde ik toen het nog 2.10 wasquote:
De eerste echte bergrit is in 90% van de gevallen voor het klassement toch? Vlakke aanloop ook nog dus makkelijk te controleren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neig momenteel vrij sterk naar de klassementsmannen.
Ik ook. Aanloop die te controleren lijkt. Klimmen daarna te kort op het einde. UAE zal denk ik geen bruggenhoofden van Visma toe gaan staan, en die gaan dat wel proberen. Dus Wellens en Politt mogen mooi het eerste deel op kop.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neig momenteel vrij sterk naar de klassementsmannen.
Niet op zoek naar paarden?quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga voor de AK mannen. Gaat dat goed komen vandaag?
EF zal ook geen mannen van 2e lijn willen laten gaan, die willen Healy zolang mogelijk in het geel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eerste echte bergrit is in 90% van de gevallen voor het klassement toch? Vlakke aanloop ook nog dus makkelijk te controleren.
Zijn er nog mannen van de 2e lijn? Ja, Jegat, Martin, O'Connor, Buchmann en Gregoire misschien, daar houdt het wel op. De rest staat al op 20 minuten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:35 schreef franklop het volgende:
[..]
EF zal ook geen mannen van 2e lijn willen laten gaan, die willen Healy zolang mogelijk in het geel.
Als er figuren gaan dan zullen het lui als Martinez, Storer, Arensman, O'Connor zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:35 schreef franklop het volgende:
[..]
EF zal ook geen mannen van 2e lijn willen laten gaan, die willen Healy zolang mogelijk in het geel.
O'Connor mogelijk niet als wat ploegen hun alibiklassement willen verdedigen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als er figuren gaan dan zullen het lui als Martinez, Storer, Arensman, O'Connor zijn.
Ik verwacht dat die gaat proberen bij te blijven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat verwachten jullie van Onley?
I care about my own performance, no?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:02 schreef eentwee het volgende:
Het valt nog niet mee om 9 klassementsrenners te vinden.
Hij is in ieder geval nog niet gevallen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
I care about my own performance, no?
Gelijk er in geklikt.
Joop Gall!quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
We moeten de volledige top 10 gaan swiepen, dus wie moeten we morgen opstellen? @:mani89
Ik twijfel tussen hem en een potentiele klant voor de bollentrui. Ik kan me haast niet voorstellen dat Healy hier top 10 gaat rijden, dan is een gokje als 9de man het wellicht wel waard.quote:
Lenny?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen hem en een potentiele klant voor de bollentrui. Ik kan me haast niet voorstellen dat Healy hier top 10 gaat rijden, dan is een gokje als 9de man het wellicht wel waard.
Vorig jaar vanuit de vlucht nog dicht gefinisht in een bergrit. Kopgroep was al aan begin slotklim ingelopen. Hij kan het welquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen hem en een potentiele klant voor de bollentrui. Ik kan me haast niet voorstellen dat Healy hier top 10 gaat rijden, dan is een gokje als 9de man het wellicht wel waard.
Heb Yates uiteindelijk ingeruild voor Onley. Met zward paardbonus was dat wel een interessante geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:31 schreef franklop het volgende:
FOK! koos massaal het klassement. Met wat uitzonderingen
BONUS TOTAAL
Jonas Vingegaard 36
Tadej PogaÄar 36
Remco Evenepoel 35
Matteo Jorgenson 33
Felix Gall 34
Florian Lipowitz 35
Oscar Onley 27
Primož RogliÄ 17
Tobias Halland Johannessen 17
Thymen Arensman 7
Enric Mas 12
Lenny Martinez 5
Kévin Vauquelin 3
Carlos Rodriguez 8
Mattias Skjelmose 6
Ben O'Connor 4
Michael Storer 1
Ben Healy GH 1
Sepp Kuss GH 2
Pablo Castrillo DH 1
Adam Yates DH 1
Santiago Buitrago DH 1
Joe Blackmore DH 1
Clément Champoussin DH 1
Ik had Adam Yates toch wel graag gehad, en heb Kuss ook overwogen. Nooit gedacht dat die eerste een paard zou zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb Yates uiteindelijk ingeruild voor Onley. Met zward paardbonus was dat wel een interessante geweest.
Nee ben voor Skjelmose gegaan, die heeft het AK wel gedag gezegd en schijnt interesse te hebben in de bollentrui.quote:
Dacht om 1325 aan Eddum.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb Yates uiteindelijk ingeruild voor Onley. Met zward paardbonus was dat wel een interessante geweest.
Dat is geen goed nieuws voor jou.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:slobeend we hebben hetzelfde team![]()
Dat is 2 minuten te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |