De eerste echte bergrit is in 90% van de gevallen voor het klassement toch? Vlakke aanloop ook nog dus makkelijk te controleren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neig momenteel vrij sterk naar de klassementsmannen.
Ik ook. Aanloop die te controleren lijkt. Klimmen daarna te kort op het einde. UAE zal denk ik geen bruggenhoofden van Visma toe gaan staan, en die gaan dat wel proberen. Dus Wellens en Politt mogen mooi het eerste deel op kop.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neig momenteel vrij sterk naar de klassementsmannen.
Niet op zoek naar paarden?quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga voor de AK mannen. Gaat dat goed komen vandaag?
EF zal ook geen mannen van 2e lijn willen laten gaan, die willen Healy zolang mogelijk in het geel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eerste echte bergrit is in 90% van de gevallen voor het klassement toch? Vlakke aanloop ook nog dus makkelijk te controleren.
Zijn er nog mannen van de 2e lijn? Ja, Jegat, Martin, O'Connor, Buchmann en Gregoire misschien, daar houdt het wel op. De rest staat al op 20 minuten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:35 schreef franklop het volgende:
[..]
EF zal ook geen mannen van 2e lijn willen laten gaan, die willen Healy zolang mogelijk in het geel.
Als er figuren gaan dan zullen het lui als Martinez, Storer, Arensman, O'Connor zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:35 schreef franklop het volgende:
[..]
EF zal ook geen mannen van 2e lijn willen laten gaan, die willen Healy zolang mogelijk in het geel.
O'Connor mogelijk niet als wat ploegen hun alibiklassement willen verdedigen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als er figuren gaan dan zullen het lui als Martinez, Storer, Arensman, O'Connor zijn.
Ik verwacht dat die gaat proberen bij te blijven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat verwachten jullie van Onley?
I care about my own performance, no?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:02 schreef eentwee het volgende:
Het valt nog niet mee om 9 klassementsrenners te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |