welk paardje wordt t vandaag?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb er al best wat prijswinnende paarden uitgevist
To Wout or not to Wout is wel de meest lastige van vandaag jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wout wordt in ieder geval geen paard. Ik denk dat ik misschien 1 a 2 paarden heb. Vooral de geijkte aanvallers voor mij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
welk paardje wordt t vandaag?
[..]
To Wout or not to Wout is wel de meest lastige van vandaag ja
Hij mag naar eigen zeggen zo nu en dan voor eigen kans rijden. Als het vandaag niet is, blijft alleen de etappe naar Carcasonne of het slotweekend over.quote:
Dat is ook weer waar. Maar ik had hem eerder de dag voor de rustdag verwacht qua impact op de teamdoelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij mag naar eigen zeggen zo nu en dan voor eigen kans rijden. Als het vandaag niet is, blijft alleen de etappe naar Carcasonne of het slotweekend over.
Ik ook. Toch Wout en Mathieu. De meeste mensen zullen niet voor de vlucht gaan, dus een paar renners in die categorie lijkt me al genoeg om bovengemiddeld te scoren als de vlucht het redt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:26 schreef franklop het volgende:
Wout er juist weer ingezet. Dit moet het maar zijn
Haha zelfde hierquote:
Als nummer 1 zou ik dat ook niet doen nee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik durf dat niet aan hoor. High risk hem er uit te laten.
Dillier al helemaal voorin, toch controle van Alpecin?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:39 schreef Aguero het volgende:
Nog even kijken wie er voorin het peloton zitten tijdens de neutralisatie voor extreem domme last-minute wissels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |