Maar een profiel is toch het eerste dat je ziet als je op een dating site of app rondkijkt?quote:Op zondag 13 juli 2025 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat niet om een profiel als je knap en sociaal bent.
Ja ditquote:Op zondag 13 juli 2025 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat niet om een profiel als je knap en sociaal bent.
De foto is het eerste dat je ziet.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar een profiel is toch het eerste dat je ziet als je op een dating site of app rondkijkt?
De foto.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar een profiel is toch het eerste dat je ziet als je op een dating site of app rondkijkt?
Ik gebruik alleen bumble, dus dan ligt het initiatief bij de vrouw. Ook om geografische redenen want op tinder is 90 procent van de matches hier Duits of ASML expat.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:52 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Bedankt voor je aardige bericht. Ik waardeer het![]()
Misschien moet ik ook geduld hebben, en nog even wat maanden afwachten.
Ben je wel iemand die actief vrouwen benaderd met berichten, of wacht je meer af tot je zelf een berichtje krijgt?
Foto's waaruit blijkt: Chad te zijn + een groot sociaal netwerk lijken te hebben en met andere knappe vrouwen op de foto + vaak naar festivals (quote:Op zondag 13 juli 2025 17:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op een of andere manier schijnen er ook mannen te zijn die op dating sites en apps wel veel succes hebben en niets te klagen hebben over belangstelling van de kant van vrouwen. Ik vraag me soms echt wel eens af wat er zo ontzettend bijzonder is aan de profielen van die mannen of aan de berichtjes die ze sturen dat ze zoveel succes hebben.
Altijd eerst foto. En je kan schrijven dat je sociaal bent, maar dat komt niet over. Een foto met een groep andere mensen, het liefst andere knappe mannen en vrouwen doen het het best, wat dat betekent dat je je in gewilde, succesvolle kringen bevindt.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En het enige waar ze naar kijken. Bij interesse misschien een kans dat ze je profiel lezen, maar is ook vaak niet eens het geval. Niet op Tinder, Bumble etc iig.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De foto is onderdeel van het profiel.
Net als het echte leven, waarop mensen op iemand afstappen die ze aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Altijd eerst foto. En je kan schrijven dat je sociaal bent, maar dat komt niet over. Een foto met een groep andere mensen, het liefst andere knappe mannen en vrouwen doen het het best, wat dat betekent dat je je in gewilde, succesvolle kringen bevindt.
Het is eigenlijk zo primitief, dat het gewoon triest is
Ik had het over dat tweede punt. Een foto met andere mensen, waarbij knappere mensen als vrienden meer punten scoren.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net als het echte leven, waarop mensen op iemand afstappen die ze aantrekkelijk vinden.
Based moeders.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lekker oppervlakkigen dat is zelf vrouw
Simpel, ze zijn knap. En hebben een goede foto die dit goed naar voren laat komen. Vrouwen zijn minstens net zo oppervlakkig als wij mannen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op een of andere manier schijnen er ook mannen te zijn die op dating sites en apps wel veel succes hebben en niets te klagen hebben over belangstelling van de kant van vrouwen. Ik vraag me soms echt wel eens af wat er zo ontzettend bijzonder is aan de profielen van die mannen of aan de berichtjes die ze sturen dat ze zoveel succes hebben.
De meeste mannen snappen dan ook helemaal niets van vrouwen.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat een foto waar je met een grote vis op staat het bij de dames toch wat minder goed doet, al schijnen veel mannen wel zo'n foto op hun profiel te hebben.
In hoeverre klopt zo’n profiel? Staan daar niet veel algemeenheden op?quote:Op zondag 13 juli 2025 19:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En het enige waar ze naar kijken. Bij interesse misschien een kans dat ze je profiel lezen, maar is ook vaak niet eens het geval. Niet op Tinder, Bumble etc iig.
Die hebben tenslotte al iets aan de haak geslagen.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat een foto waar je met een grote vis op staat het bij de dames toch wat minder goed doet, al schijnen veel mannen wel zo'n foto op hun profiel te hebben.
Vertellen vrouwen dit? Nog nooit iemand over gehoord.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik had het over dat tweede punt. Een foto met andere mensen, waarbij knappere mensen als vrienden meer punten scoren.
Ik heb het wel 'ns gedaan. Het had overigens geen effect. Volgens mij is TS heel goed bezig. Hij mag alleen meer op zichzelf vertrouwen en wat minder op ChatGPT. Het zoeken naar een relatie is geen exacte wetenschap. Er zijn factoren waar je geen invloed op hebt. En er zijn factoren waar je wél invloed op hebt. Maar zelfs als je alles volgens het boekje goed doet, hoeft daar nog geen relatie uit te volgen. Dus vergeet niet onderweg wat plezier te maken en doe de dingen die jij graag doet. In je eentje naar een restaurant gaan is best een stap. Met z'n tweeën is het ook gewoon leuker. Maar als je citroenen krijgt, kun je maar beter citroenlimonade maken. En een tafeltje aan het raam, naast een muur of een plant ...? Dat maakt alleen dineren echt al wat makkelijker.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ken ook geen mensen die een foto met vrienden op een datingsite zetten.
Het schijnt dat het het bij de vrouwen erg goed doet als je als man profielfoto's zet waar je ook met vrouwen op staat. Dan denken vrouwen dat je goed ligt bij de vrouwen, en dan vinden ze je ineens een stuk interessanter.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:
Een foto met een groep andere mensen, het liefst andere knappe mannen en vrouwen doen het het best, wat dat betekent dat je je in gewilde, succesvolle kringen bevindt.
Hetgeen ik het vaakst hoor is lachen. Mannen schijnen weinig te lachen op hun profielfoto, dus vrouwen zijn blij als ze iemand zien die lacht. Dat oogt waarschijnlijk ook toegankelijker en vriendelijker.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertellen vrouwen dit? Nog nooit iemand over gehoord.
Ken ook geen mensen die een foto met vrienden op een datingsite zetten.
Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik ben een beetje allergisch geworden voor deze uitdrukking. Bij de duizenden potjes pindakaas die dagelijks bij Calvé van de band rollen, past inderdaad op ieder potje een dekseltje. Maar mensen zijn geen potjes pindakaas.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:53 schreef Ed1234 het volgende:
Wat dat betreft kan ik je zeggen dat op elk potje een dekseltje past.
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat je je niet aan moet passen om een soort eenheidsworst te worden. Je hoeft niet al je negatieve eigenschappen te verbloemen en jezelf nieuwe eigenschappen toe te eigenen (die misschien niet eens bij je passen) om een relatie te krijgen. Ik zie hier bijvoorbeeld een keer genoemd worden dat TS van gemengde komaf is, maar er zijn zat vrouwen die dat geen probleem vinden maar juist een pre.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik ben een beetje allergisch geworden voor deze uitdrukking. Bij de duizenden potjes pindakaas die dagelijks bij Calvé van de band rollen, past inderdaad op ieder potje een dekseltje. Maar mensen zijn geen potjes pindakaas.
En dit is ook een beetje de reden waarom ik allergisch ben geworden voor die uitdrukking. Als mensen die uitdrukking op ieder potje past een dekseltje zeggen, dan bedoelen ze daar vaak mee dat je je corresponderende potje of dekseltje ooit wel een keer zal vinden. En dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:02 schreef Ed1234 het volgende:
Dat niet iedereen zijn dekseltje weet te vinden is inderdaad ook waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |