abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218202799
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat niet om een profiel als je knap en sociaal bent.
Maar een profiel is toch het eerste dat je ziet als je op een dating site of app rondkijkt?
  zondag 13 juli 2025 @ 18:09:31 #62
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218202806
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Gaat niet om een profiel als je knap en sociaal bent.
Ja dit :P
  zondag 13 juli 2025 @ 18:09:45 #63
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218202809
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Maar een profiel is toch het eerste dat je ziet als je op een dating site of app rondkijkt?
De foto is het eerste dat je ziet.
pi_218202825
quote:

[..]
De foto.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218202852
De foto is onderdeel van het profiel.
pi_218202969
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 13:52 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Bedankt voor je aardige bericht. Ik waardeer het :)

Misschien moet ik ook geduld hebben, en nog even wat maanden afwachten.
Ben je wel iemand die actief vrouwen benaderd met berichten, of wacht je meer af tot je zelf een berichtje krijgt?
Ik gebruik alleen bumble, dus dan ligt het initiatief bij de vrouw. Ook om geografische redenen want op tinder is 90 procent van de matches hier Duits of ASML expat.

Verder ben ik breed geïnteresseerd en nieuwsgierig aangelegd, dus dat helpt wel in een conversatie.

De rest gaat vanzelf. Het is leuk, soms wordt het iets, soms wordt het niks. Als het jaar in je username je geboortejaar is heb je nog jaren voor je!

Matches of geen matches, ik ben weer net zo single als jij op dit moment en ik zie het allemaal wel. In de liefde hoeft het maar 1 keer raak te zijn, en soms moet je daar 100 keer voor schieten.

Maak je niet te druk, je komt over als een aardige beschaafde kerel. Waarschijnlijk heb jij meer aan een minder oppervlakkige dating service. Iets waarbij bemiddeld wordt.

Loop iig niet in de fuik van Tate achtige dating coaches en fora. Daar zit het vol rancuneuze mannetjes die een soort protocol volgen om een soort robotische alfa te worden. Als je dat niet bent moet je dat ook niet willen zijn. Genoeg vrouwen die houden van authenticiteit.
pi_218203196
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op een of andere manier schijnen er ook mannen te zijn die op dating sites en apps wel veel succes hebben en niets te klagen hebben over belangstelling van de kant van vrouwen. Ik vraag me soms echt wel eens af wat er zo ontzettend bijzonder is aan de profielen van die mannen of aan de berichtjes die ze sturen dat ze zoveel succes hebben.
Foto's waaruit blijkt: Chad te zijn + een groot sociaal netwerk lijken te hebben en met andere knappe vrouwen op de foto + vaak naar festivals ( :r ) gaan, vakanties, op een bergtop staan, dat soort standaard bullshit.
pi_218203243
quote:

[..]
Altijd eerst foto. En je kan schrijven dat je sociaal bent, maar dat komt niet over. Een foto met een groep andere mensen, het liefst andere knappe mannen en vrouwen doen het het best, wat dat betekent dat je je in gewilde, succesvolle kringen bevindt.

Het is eigenlijk zo primitief, dat het gewoon triest is :')
pi_218203253
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De foto is onderdeel van het profiel.
En het enige waar ze naar kijken. Bij interesse misschien een kans dat ze je profiel lezen, maar is ook vaak niet eens het geval. Niet op Tinder, Bumble etc iig.
pi_218203288
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Altijd eerst foto. En je kan schrijven dat je sociaal bent, maar dat komt niet over. Een foto met een groep andere mensen, het liefst andere knappe mannen en vrouwen doen het het best, wat dat betekent dat je je in gewilde, succesvolle kringen bevindt.

Het is eigenlijk zo primitief, dat het gewoon triest is :')
Net als het echte leven, waarop mensen op iemand afstappen die ze aantrekkelijk vinden.
pi_218203300
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Net als het echte leven, waarop mensen op iemand afstappen die ze aantrekkelijk vinden.
Ik had het over dat tweede punt. Een foto met andere mensen, waarbij knappere mensen als vrienden meer punten scoren.
pi_218203304
Ik heb wel eens gehoord dat een foto waar je met een grote vis op staat het bij de dames toch wat minder goed doet, al schijnen veel mannen wel zo'n foto op hun profiel te hebben.
pi_218203986
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:48 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Lekker oppervlakkig :') en dat is zelf vrouw :')
Based moeders.
pi_218204002
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op een of andere manier schijnen er ook mannen te zijn die op dating sites en apps wel veel succes hebben en niets te klagen hebben over belangstelling van de kant van vrouwen. Ik vraag me soms echt wel eens af wat er zo ontzettend bijzonder is aan de profielen van die mannen of aan de berichtjes die ze sturen dat ze zoveel succes hebben.
Simpel, ze zijn knap. En hebben een goede foto die dit goed naar voren laat komen. Vrouwen zijn minstens net zo oppervlakkig als wij mannen.
pi_218204025
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat een foto waar je met een grote vis op staat het bij de dames toch wat minder goed doet, al schijnen veel mannen wel zo'n foto op hun profiel te hebben.
De meeste mannen snappen dan ook helemaal niets van vrouwen.
  zondag 13 juli 2025 @ 20:36:04 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218204140
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
En het enige waar ze naar kijken. Bij interesse misschien een kans dat ze je profiel lezen, maar is ook vaak niet eens het geval. Niet op Tinder, Bumble etc iig.
In hoeverre klopt zo’n profiel? Staan daar niet veel algemeenheden op?
  zondag 13 juli 2025 @ 21:15:48 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218204581
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Die hebben tenslotte al iets aan de haak geslagen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218204660
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik had het over dat tweede punt. Een foto met andere mensen, waarbij knappere mensen als vrienden meer punten scoren.
Vertellen vrouwen dit? Nog nooit iemand over gehoord.

Ken ook geen mensen die een foto met vrienden op een datingsite zetten.
pi_218204935
Daarentegen heb ik ook wel eens gehoord dat een foto waar je met een kat op staat, het over het algemeen wel goed doet bij de vrouwen.
pi_218205078
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het wel 'ns gedaan. Het had overigens geen effect. Volgens mij is TS heel goed bezig. Hij mag alleen meer op zichzelf vertrouwen en wat minder op ChatGPT. Het zoeken naar een relatie is geen exacte wetenschap. Er zijn factoren waar je geen invloed op hebt. En er zijn factoren waar je wél invloed op hebt. Maar zelfs als je alles volgens het boekje goed doet, hoeft daar nog geen relatie uit te volgen. Dus vergeet niet onderweg wat plezier te maken en doe de dingen die jij graag doet. In je eentje naar een restaurant gaan is best een stap. Met z'n tweeën is het ook gewoon leuker. Maar als je citroenen krijgt, kun je maar beter citroenlimonade maken. En een tafeltje aan het raam, naast een muur of een plant ...? Dat maakt alleen dineren echt al wat makkelijker.
pi_218205136
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:
Een foto met een groep andere mensen, het liefst andere knappe mannen en vrouwen doen het het best, wat dat betekent dat je je in gewilde, succesvolle kringen bevindt.
Het schijnt dat het het bij de vrouwen erg goed doet als je als man profielfoto's zet waar je ook met vrouwen op staat. Dan denken vrouwen dat je goed ligt bij de vrouwen, en dan vinden ze je ineens een stuk interessanter.
pi_218205286
Goed bezig TS, echt hulde.

Minder GPT en meer eigen tekst en wat geduld, dan gaat het goed komen!
pi_218205635
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Vertellen vrouwen dit? Nog nooit iemand over gehoord.

Hetgeen ik het vaakst hoor is lachen. Mannen schijnen weinig te lachen op hun profielfoto, dus vrouwen zijn blij als ze iemand zien die lacht. Dat oogt waarschijnlijk ook toegankelijker en vriendelijker.
pi_218205817
Als vrouw zijnde heb ik zowel via internet als “gewoon” gedate, en zowel met mannen die met een karper op de foto stonden op Lexa als met een man met autisme. Wat dat betreft kan ik je zeggen dat op elk potje een dekseltje past. Waar de ene vrouw op afknapt is voor de andere geen issue en waar de ene vrouw wild van wordt dat vind de andere weer niets.

Waar de meeste vrouwen wel van houden zijn eerlijke mannen. Het valt me op dat je bijvoorbeeld zegt dat je foto’s hebt laten maken van jezelf in situaties die niet overeen komen met wat je normaal gesproken doet. Zijn dat dingen (zoals sushi eten en wijn drinken) die je wel wil doen? Of zijn het dingen die je alleen voor de foto hebt gedaan? In het laatste geval is dat wel lastig om vol te houden als je met iemand op date gaat.

Verder eens met de rest dat je beter een kort en zelfgeschreven bericht kan sturen dan eentje geschreven door chatgpt. Ik zou ook zelf eens wat meer gaan ondernemen. Bijvoorbeeld een cursus volgen, toch nog iets qua vrijwilligerswerk proberen, uitjes via meet up websites etc. Het klinkt alsof je vooral ook op zoek bent naar vrienden en naar een opvulling in je leven. Een relatie kan dat brengen maar er zijn ook andere manieren om dat te bereiken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ed1234 op 13-07-2025 22:59:05 ]
pi_218205870
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 22:53 schreef Ed1234 het volgende:
Wat dat betreft kan ik je zeggen dat op elk potje een dekseltje past.
Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik ben een beetje allergisch geworden voor deze uitdrukking. Bij de duizenden potjes pindakaas die dagelijks bij Calvé van de band rollen, past inderdaad op ieder potje een dekseltje. Maar mensen zijn geen potjes pindakaas.
pi_218205904
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik ben een beetje allergisch geworden voor deze uitdrukking. Bij de duizenden potjes pindakaas die dagelijks bij Calvé van de band rollen, past inderdaad op ieder potje een dekseltje. Maar mensen zijn geen potjes pindakaas.
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat je je niet aan moet passen om een soort eenheidsworst te worden. Je hoeft niet al je negatieve eigenschappen te verbloemen en jezelf nieuwe eigenschappen toe te eigenen (die misschien niet eens bij je passen) om een relatie te krijgen. Ik zie hier bijvoorbeeld een keer genoemd worden dat TS van gemengde komaf is, maar er zijn zat vrouwen die dat geen probleem vinden maar juist een pre.

Dat niet iedereen zijn dekseltje weet te vinden is inderdaad ook waar.
  Forum Admin zondag 13 juli 2025 @ 23:12:36 #87
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218205977
Ik hou toch van deze community. Prachtig om de serieuze reacties en adviezen allemaal te lezen O+
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218206070
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 23:02 schreef Ed1234 het volgende:
Dat niet iedereen zijn dekseltje weet te vinden is inderdaad ook waar.
En dit is ook een beetje de reden waarom ik allergisch ben geworden voor die uitdrukking. Als mensen die uitdrukking op ieder potje past een dekseltje zeggen, dan bedoelen ze daar vaak mee dat je je corresponderende potje of dekseltje ooit wel een keer zal vinden. En dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn.
pi_218206276
TS, ik zou je profiel naar 1-2 vrouwen hier sturen zodat ze er kritisch naar kunnen kijken. Je bent namelijk niet lelijk en pakt het goed aan.

Ik vind het raar dat je bij Tinder geen/amper matches hebt. Ik ben lelijker, en mij lukt het wel. Ik ben ook nog eens erg kieskeurig. Misschien dat je foto’s te gemaakt lijken? Niet spontaan genoeg?

Overigens, de berichten die je stuurt op Lexa vind ik persoonlijk te lang. Denk dat kort en krachtig beter werkt.
  maandag 14 juli 2025 @ 01:30:06 #90
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_218206321
Ik had een paar selfies en een foto met vrienden op mn tinderprofiel en een paar regels onzin.
Als ik een match had typte ik zoiets korts als,leuk we hebben een match. Vaak kreeg ik een reply en had zeker wekelijks een date met een andere vrouw.

Dus mijns inziens hoef je niet heel erg je best te doen met professionele foto’s en langdradige eerste berichten met doordachte vragen. Dat schrikt eerder af dan dat het werkt.
Ik bedoel als vrouwen zien dat je speciaal foto’s heb laten maken voor je dating profiel komt dat wel over alsof je nauwelijks matches krijgt.

Heb mn huidige partner zo leren kennen dus het kan zeker wel werken.
Hoor ook vaak de andere kant van mannen maar dat ligt vaak aan communicatie denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')