Zou trouwens wel hilarisch zijn, als TS via een betaalde datingsite iemand zou vinden die hier ook gewoon postquote:
En voor hemzelf ook beter te doen, als hij graag berichten stuurt. Gewoon even snel een berichtje.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n kort persoonlijk berichtje waaruit blijkt dat je iemands profiel gelezen hebt vind ik 100x beter dan dat lange berichtje dat je hier eerst deelde.
Lekker oppervlakkigquote:Mijn moeder zei tegen mij, '' je bent 32, nu zijn ze nog mooi, over 8 jaar zijn ze 40 en hebben ze kinderen
Datingapps maken dat waarschijnlijk alleen maar erger.quote:Ik ben van nature onzeker, een laagzelfbeeld en geen eigenwaarde ondanks veel therapie
Ik vind je een leuke verschijning! Misschien ligt het aan je tekst…?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:32 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bemoedigende woorden en tip.
Tegenwoordig draag ik minder 'Cool Cat / New York ' kleding, en haal ik alles bij Sting weg of C&A.
Dus minder logo's , meer neutraal wat volwassener staat.
Dit is een recente foto, heb de foto een beetje geknipt want er stond nog iemand naast mij![]()
[ link | afbeelding ]
Gaat niet om een profiel als je knap en sociaal bent.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op een of andere manier schijnen er ook mannen te zijn die op dating sites en apps wel veel succes hebben en niets te klagen hebben over belangstelling van de kant van vrouwen. Ik vraag me soms echt wel eens af wat er zo ontzettend bijzonder is aan de profielen van die mannen of aan de berichtjes die ze sturen dat ze zoveel succes hebben.
Maar een profiel is toch het eerste dat je ziet als je op een dating site of app rondkijkt?quote:Op zondag 13 juli 2025 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat niet om een profiel als je knap en sociaal bent.
Ja ditquote:Op zondag 13 juli 2025 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat niet om een profiel als je knap en sociaal bent.
De foto is het eerste dat je ziet.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar een profiel is toch het eerste dat je ziet als je op een dating site of app rondkijkt?
De foto.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar een profiel is toch het eerste dat je ziet als je op een dating site of app rondkijkt?
Ik gebruik alleen bumble, dus dan ligt het initiatief bij de vrouw. Ook om geografische redenen want op tinder is 90 procent van de matches hier Duits of ASML expat.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:52 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Bedankt voor je aardige bericht. Ik waardeer het![]()
Misschien moet ik ook geduld hebben, en nog even wat maanden afwachten.
Ben je wel iemand die actief vrouwen benaderd met berichten, of wacht je meer af tot je zelf een berichtje krijgt?
Foto's waaruit blijkt: Chad te zijn + een groot sociaal netwerk lijken te hebben en met andere knappe vrouwen op de foto + vaak naar festivals (quote:Op zondag 13 juli 2025 17:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op een of andere manier schijnen er ook mannen te zijn die op dating sites en apps wel veel succes hebben en niets te klagen hebben over belangstelling van de kant van vrouwen. Ik vraag me soms echt wel eens af wat er zo ontzettend bijzonder is aan de profielen van die mannen of aan de berichtjes die ze sturen dat ze zoveel succes hebben.
Altijd eerst foto. En je kan schrijven dat je sociaal bent, maar dat komt niet over. Een foto met een groep andere mensen, het liefst andere knappe mannen en vrouwen doen het het best, wat dat betekent dat je je in gewilde, succesvolle kringen bevindt.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En het enige waar ze naar kijken. Bij interesse misschien een kans dat ze je profiel lezen, maar is ook vaak niet eens het geval. Niet op Tinder, Bumble etc iig.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De foto is onderdeel van het profiel.
Net als het echte leven, waarop mensen op iemand afstappen die ze aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Altijd eerst foto. En je kan schrijven dat je sociaal bent, maar dat komt niet over. Een foto met een groep andere mensen, het liefst andere knappe mannen en vrouwen doen het het best, wat dat betekent dat je je in gewilde, succesvolle kringen bevindt.
Het is eigenlijk zo primitief, dat het gewoon triest is
Ik had het over dat tweede punt. Een foto met andere mensen, waarbij knappere mensen als vrienden meer punten scoren.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net als het echte leven, waarop mensen op iemand afstappen die ze aantrekkelijk vinden.
Based moeders.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lekker oppervlakkigen dat is zelf vrouw
Simpel, ze zijn knap. En hebben een goede foto die dit goed naar voren laat komen. Vrouwen zijn minstens net zo oppervlakkig als wij mannen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De meeste mannen snappen dan ook helemaal niets van vrouwen.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat een foto waar je met een grote vis op staat het bij de dames toch wat minder goed doet, al schijnen veel mannen wel zo'n foto op hun profiel te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |