abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218201637
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:58 schreef BMW1993 het volgende:
Leuke foto's dat ik in de duinen wandel, met verschillende soorten kleding.
Ik eet in een sushi restaurant, met een glas wijn (lust ik niet eens) en kaarslicht.
Een tip die ik altijd heb gekregen, is dat je je niet anders moet voordoen dan je in het echt bent. En dat geldt ook voor de foto's. Dus je kunt misschien beter niet met een glas wijn op de foto als je geen wijn drinkt.

Maar goed, ik ben ook weinig succesvol met daten, dus ik weet niet wat voor waarde mijn tips hebben.
pi_218201639
Dat hele daten is gewoon ruk, hoeveel % kans zou je hebben dat een date succesvol is? Misschien 2%
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_218201689
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:25 schreef Cockwhale het volgende:
Ik vind het ronduit bizar hoeveel vrouwen in real life met mij flirten en hoe weinig via dat soort apps.
Als een vrouw op een dating app zit, dan is dat toch meestal omdat ze een relatie zoekt. Als een vrouw in het echte leven met je flirt, dan hoeft dat lang niet altijd te betekenen dat ze meer met je wil, ze kan het ook gewoon als een spelletje of een leuk tijdverdrijf zien. Je moet er zelfs rekening mee houden dat de vrouwen die met jou flirten gewoon een relatie hebben, maar dat ze ondertussen met andere mannen flirten om bevestiging te krijgen dat ze nog goed in de markt liggen.
  zondag 13 juli 2025 @ 16:38:11 #34
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218201698
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 15:01 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja en wat heb je voor profieltekst
Ik zal een voorbeeld geven.

'Dame van 34 met een selfie in de woestijn'

Dus ik schreef dit bericht:

'Hee Linsey,

Ik heb net even je profiel bekeken, en je lijkt mij gezellig en leuk.

Wat ik het leukste vind is dat je op elke foto zo lief lacht, en dat je daadwerkelijk moeite hebt gestoken in je profiel.

Wat een gave foto's ook, zijn die ergens in Jordanië genomen?
Als je nog eens een droomvakantie wilt maken, wat zou dan je bestemming zijn als geld geen rol zou spelen?

Mocht mijn profiel je ook aanspreken, dan is een berichtje natuurlijk altijd welkom.
Ik ben zelf ook opzoek naar een langdurige relatie, om samen de mooie momenten te delen.

Lieve groetjes

( mijn naam ) .
pi_218201709
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:32 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Bedankt voor je bemoedigende woorden en tip.

Tegenwoordig draag ik minder 'Cool Cat / New York ' kleding, en haal ik alles bij Sting weg of C&A.
Dus minder logo's , meer neutraal wat volwassener staat.

Dit is een recente foto, heb de foto een beetje geknipt want er stond nog iemand naast mij :P

[ link | afbeelding ]
Doe eens een voorbeeld van een paar berichtjes die je verstuurde?
  Moderator zondag 13 juli 2025 @ 16:39:46 #36
441859 crew  Lenny77
pi_218201724
quote:

[..]

Tegenwoordig draag ik minder 'Cool Cat / New York ' kleding, en haal ik alles bij Sting weg of C&A.

Dit is een recente foto, heb de foto een beetje geknipt want er stond nog iemand naast mij :P

[ link | afbeelding ]
Het baardje van foto 1 staat beter bij je :@
Maar das mijn mening maar
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218201750
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Hier lijk je wel 5-10 jaar jonger. Je hebt leuke foto's en een leuke uitstraling. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 13 juli 2025 @ 16:41:00 #38
441859 crew  Lenny77
pi_218201759
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:38 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik zal een voorbeeld geven.

'Dame van 34 met een selfie in de woestijn'

Dus ik schreef dit bericht:

'Hee Linsey,

Ik heb net even je profiel bekeken, en je lijkt mij gezellig en leuk.

Wat ik het leukste vind is dat je op elke foto zo lief lacht, en dat je daadwerkelijk moeite hebt gestoken in je profiel.

Wat een gave foto's ook, zijn die ergens in Jordanië genomen?
Als je nog eens een droomvakantie wilt maken, wat zou dan je bestemming zijn als geld geen rol zou spelen?

Mocht mijn profiel je ook aanspreken, dan is een berichtje natuurlijk altijd welkom.
Ik ben zelf ook opzoek naar een langdurige relatie, om samen de mooie momenten te delen.

Lieve groetjes

( mijn naam ) .

:{
Ai nee, dat ziet er erg gemaakt uit
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218201835
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als een vrouw op een dating app zit, dan is dat toch meestal omdat ze een relatie zoekt. Als een vrouw in het echte leven met je flirt, dan hoeft dat lang niet altijd te betekenen dat ze meer met je wil, ze kan het ook gewoon als een spelletje of een leuk tijdverdrijf zien. Je moet er zelfs rekening mee houden dat de vrouwen die met jou flirten gewoon een relatie hebben, maar dat ze ondertussen met andere mannen flirten om bevestiging te krijgen dat ze nog goed in de markt liggen.
Dan nog doen ze dat niet met iemand die ze totaal niet zien zitten ;)
  zondag 13 juli 2025 @ 16:44:22 #40
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218201844
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Een tip die ik altijd heb gekregen, is dat je je niet anders moet voordoen dan je in het echt bent. En dat geldt ook voor de foto's. Dus je kunt misschien beter niet met een glas wijn op de foto als je geen wijn drinkt.

Maar goed, ik ben ook weinig succesvol met daten, dus ik weet niet wat voor waarde mijn tips hebben.
Lol, je hebt wel gelijk.

In het begin was ik helemaal mijzelf.
Had ook gewoon staan dat ik autisme had, en vrijwilligerswerk deed.

Toen ik nooit reacties kreeg, paste ik steeds een beetje meer aan naar het ideaalbeeld.

Zoals een wijnglas, je opleidingsniveau weglaten, en proberen meer 'mainstream' over te komen.

Maar uiteindelijk zal je toch moeten vertellen over je tekortkomingen, maar dat kan altijd later nog als je eenmaal met iemand aan het daten bent, want eerlijk zijn verkleint de kans in het begin nog meer op een date.
  zondag 13 juli 2025 @ 16:46:03 #41
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218201883
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:{
Ai nee, dat ziet er erg gemaakt uit
Stel, je staat op zo'n website.

Zou je dan van zo'n bericht de rillingen krijgen? :P En wat zou jij leuker vinden om van een persoon binnen te krijgen qua mail?
pi_218202019
Hey, goede stappen al!
Probeer ook (nog) meer te focussen op wat jij wil en leuk vindt.
Als je uren per dag berichten sturen op een datingsite eigenlijk helemaal niet leuk vindt en dat alleen maar frustraties geeft, niet doen!

Beter een half uurtje een paar geheel eigen geschreven berichten sturen naar een handvol vrouwen dan als een spambot uren bezig zijn, ik denk dat het meer voldoening geeft. (En je hebt toch een half jaar abonnement, dus geen haast :+ )

En ga eens een paar van de dingen doen die je, volgens jou, alleen samen kan doen. Als je er in je eentje niet of nauwelijks van geniet gaat dat ook niet samen gebeuren ;)
Probeer uit te zoeken wat jij leuk vindt, ga dat doen en zet daarvan fotos op je profiel.
Ik bedoel, zou Linsey een foto van Jordanië op haar profiel zetten als ze die vakantie totaal kut vond?
  zondag 13 juli 2025 @ 16:51:57 #43
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218202020
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 15:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Begrijp ik nou goed dat je bij elke vrouw je bericht copy-paste en dan nu zegt het hard te vinden dat niemand een antwoord geeft? Na al jouw moeite? :D
Een copy-paste bericht (mocht dit het geval zijn) herkent nagenoeg elke vrouw. En dat gaat dan eigenlijk altijd meteen naar de prullenbak.

Verder is de foto die je hier plaatst erg leuk. :) Niks mis mee.

Heel eerlijk: niet elke vrouw valt op een buitenlands uiterlijk. Zowel van mijn (Nederlandse) mannelijke als vrouwelijke vrienden zijn er een hoop die dat niet willen. (En zo heb ik ook buitenlandse vrienden die specifiek zwart haar zoeken, geen hoogblonde Nederlandse.)
Geen idee of je daardoor iets minder reacties krijgt. Maar volgens mij is online daten sowieso lastig.
Jep, in het begin stak ik uren werk in originele berichten, maar ik raakte na een tijdje zo gefrustreerd, dat ik dacht, ik ga gewoon 100 mensen benaderen, en er is er misschien 1 die mijn profiel wel ziet zitten.

Ja dat zal best, je hebt hier in Rotterdam ook een hoop buitenlandse mannen die ongepast gedrag vertonen zoals fluiten, en op een onbeschofte manier jonge vrouwen aanspreken die bijvoorbeeld gewoon aan het lunchen zijn.

Als je dan gedeeltelijk het zelfde uiterlijk deelt als die doelgroep, dan kan je al het risico lopen dat vrouwen, zeker in reallife in het begin denken dat je ook zo'n persoon bent.
pi_218202077
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:44 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Lol, je hebt wel gelijk.

In het begin was ik helemaal mijzelf.
Had ook gewoon staan dat ik autisme had, en vrijwilligerswerk deed.

[..]

Maar uiteindelijk zal je toch moeten vertellen over je tekortkomingen, maar dat kan altijd later nog als je eenmaal met iemand aan het daten bent, want eerlijk zijn verkleint de kans in het begin nog meer op een date.
Je hoeft niet op je profiel te vermelden dat je autisme hebt, maar ga je ook niet anders voordoen dan wat je bent, doet en leuk vind.

En ook, als je contact hebt en er is een klik, dan is het tijd om te vertellen over je autisme. Op de eerste date (of daarna) is echt wel te laat.
  zondag 13 juli 2025 @ 16:57:25 #45
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218202105
Ik ben even richting moeders.

Maar iedereen ontzettend bedankt voor alle geweldige berichten, ik voel mij voor het eerst sinds weken weer echt super blij. Ik zal bij thuiskomst vanavond opnieuw alle berichten uitgebreid lezen.

En ik zal gewoon door blijven gaan met persoonlijke mailtjes, maar dan misschien met wat meer mezelf zijn.

En minder mails per dag, maar wel waar meer moeite in zit. :)
Mocht ik een bericht van iemand terug hebben gekregen, zal ik het hier delen!
  zondag 13 juli 2025 @ 17:06:53 #46
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218202260
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2025 16:51 schreef DJKoster het volgende:
Hey, goede stappen al!
Probeer ook (nog) meer te focussen op wat jij wil en leuk vindt.
Als je uren per dag berichten sturen op een datingsite eigenlijk helemaal niet leuk vindt en dat alleen maar frustraties geeft, niet doen!

Beter een half uurtje een paar geheel eigen geschreven berichten sturen naar een handvol vrouwen dan als een spambot uren bezig zijn, ik denk dat het meer voldoening geeft. (En je hebt toch een half jaar abonnement, dus geen haast :+ )

En ga eens een paar van de dingen doen die je, volgens jou, alleen samen kan doen. Als je er in je eentje niet of nauwelijks van geniet gaat dat ook niet samen gebeuren ;)
Probeer uit te zoeken wat jij leuk vindt, ga dat doen en zet daarvan fotos op je profiel.
Ik bedoel, zou Linsey een foto van Jordanië op haar profiel zetten als ze die vakantie totaal kut vond?
Haha dat is ook weer zo! Het heeft inderdaad wat weg van een spamrobot. :P
Het bezoeken van een sauna vind ik super leuk.
Dat doe ik sinds kort ook alleen, maar een restaurant bezoeken (ben gek op onbeperkt sushi) vind ik nog een stap te ver. Omdat je toch vrijwel iedereen met meerdere ziet zitten.

Maar thuis bezorgen vind ik geen probleem, en ik zou nog wel eens naar de Efteling willen of Preston Palace in Almelo, misschien gewoon een keer alleen doen. :)
  zondag 13 juli 2025 @ 17:15:02 #47
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218202335
Even een hele snelle update, want moest eigenlijk al bij moeders zijn voor het avondeten :P

Toevallig net wat teruggekregen. :) Zal je altijd net zien, dat je er een topic over aanmaakt, en dan ineens iemand wat naar je stuurt haha.

Ik ben het roze bericht, en het meisje het grijze bericht.. Dat bericht wat ik heb geschreven is door chatgpt verzonnen en heb ik 1 op 1 geplakt en verzonden..
De namen heb ik weggehaald met paint wegens privacy, wil ook niets tegen de richtlijnen van de website doen.

Moderator / FOK!Fotograaf zondag 13 juli 2025 @ 17:16:51 #48
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218202358
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:06 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Haha dat is ook weer zo! Het heeft inderdaad wat weg van een spamrobot. :P
Het bezoeken van een sauna vind ik super leuk.
Dat doe ik sinds kort ook alleen, maar een restaurant bezoeken (ben gek op onbeperkt sushi) vind ik nog een stap te ver. Omdat je toch vrijwel iedereen met meerdere ziet zitten.

Maar thuis bezorgen vind ik geen probleem, en ik zou nog wel eens naar de Efteling willen of Preston Palace in Almelo, misschien gewoon een keer alleen doen. :)
Ik ben man, dus je hebt weinig aan mijn mening, maar ik vind je foto's er leuk uitzien.

En als je ergens naartoe wil gaan, gewoon doen. Trek je niets aan van wat anderen vinden. Als je eenzaam thuis blijft zitten ontmoet je zeker niemand. En alleen naar de Efteling kan toch prima? Of wandelen met een groep. En zelfs alleen naar een restaurant is toch geen probleem. Mensen die alleen op reis zijn doen dat ook.

Ik ben nu ruim 25 jaar samen met mijn vrouw. In 1999 ging ik naar een bijeenkomst van een mailinglijst, en mijn vrouw ook.. Was ik daar niet naartoe gegaan dan hadden we hier nu waarschijnlijk niet gezeten. Dus ga niet thuis zitten kniezen, maar ga erop uit. Niet om leuke vrouwen te ontmoeten, maar om een leuke tijd te hebben. En wie weet, ontmoet je dan ook nog wel een leuke vrouw. Veel succes!
pi_218202411
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:15 schreef BMW1993 het volgende:
Even een hele snelle update, want moest eigenlijk al bij moeders zijn voor het avondeten :P

Toevallig net wat teruggekregen. :) Zal je altijd net zien, dat je er een topic over aanmaakt, en dan ineens iemand wat naar je stuurt haha.

Ik ben het roze bericht, en het meisje het grijze bericht.. Dat bericht wat ik heb geschreven is door chatgpt verzonnen en heb ik 1 op 1 geplakt en verzonden..
De namen heb ik weggehaald met paint wegens privacy, wil ook niets tegen de richtlijnen van de website doen.

[ link | afbeelding ]
Dit klinkt als een FOK!ker :D
  zondag 13 juli 2025 @ 17:31:53 #50
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218202491
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:15 schreef BMW1993 het volgende:

[ link | afbeelding ]
Zo'n kort persoonlijk berichtje waaruit blijkt dat je iemands profiel gelezen hebt vind ik 100x beter dan dat lange berichtje dat je hier eerst deelde.

Maar leuk, een reactie :D
  zondag 13 juli 2025 @ 17:32:47 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218202498
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit klinkt als een FOK!ker :D
Zou trouwens wel hilarisch zijn, als TS via een betaalde datingsite iemand zou vinden die hier ook gewoon post _O-
pi_218202504
Je lacht lief, klinkt ietwat creepy :D je moet echt stoppen met die ChatGPT
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_218202556
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zo'n kort persoonlijk berichtje waaruit blijkt dat je iemands profiel gelezen hebt vind ik 100x beter dan dat lange berichtje dat je hier eerst deelde.

En voor hemzelf ook beter te doen, als hij graag berichten stuurt. Gewoon even snel een berichtje.
  zondag 13 juli 2025 @ 17:42:54 #54
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218202584
Het uiterlijk lijkt mij niet zo zeer een probleem, gewoon heel gemiddeld en normaal. Maar met zulke AI berichten haakt iedereen af. Verzin zelf iets kleins op basis van het profiel en haak daar op door. Niet gelijk hele alinea's, dat is heel vermoeiend als je iemand niet kent. Hoe minder wanhopig je overkomt, hoe beter. Zelfs al sta je niet heel hoog op de sociale ladder.
AZ
ALKMAAR
pi_218202609
quote:
Mijn moeder zei tegen mij, '' je bent 32, nu zijn ze nog mooi, over 8 jaar zijn ze 40 en hebben ze kinderen
Lekker oppervlakkig :') en dat is zelf vrouw :')
pi_218202658
quote:
Ik ben van nature onzeker, een laagzelfbeeld en geen eigenwaarde ondanks veel therapie
Datingapps maken dat waarschijnlijk alleen maar erger.

Is er geen mogelijkheid om het in echte leven nieuwe vrouwen te ontmoeten? En dan bedoel ik niet eens om te daten maar meer om gewoon mee om te gaan.
pi_218202666
Op een of andere manier schijnen er ook mannen te zijn die op dating sites en apps wel veel succes hebben en niets te klagen hebben over belangstelling van de kant van vrouwen. Ik vraag me soms echt wel eens af wat er zo ontzettend bijzonder is aan de profielen van die mannen of aan de berichtjes die ze sturen dat ze zoveel succes hebben.
pi_218202727
Kappen met chatgpt. Ik vind dat zo'n afknapper. Dat is echt zonde want volgens mij ben je hardstikke leuk zonder die stomme chatgpt.
  zondag 13 juli 2025 @ 18:02:16 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218202747
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Ik vind je een leuke verschijning! Misschien ligt het aan je tekst…?
pi_218202785
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op een of andere manier schijnen er ook mannen te zijn die op dating sites en apps wel veel succes hebben en niets te klagen hebben over belangstelling van de kant van vrouwen. Ik vraag me soms echt wel eens af wat er zo ontzettend bijzonder is aan de profielen van die mannen of aan de berichtjes die ze sturen dat ze zoveel succes hebben.
Gaat niet om een profiel als je knap en sociaal bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')