https://nos.nl/artikel/25(...)rs-met-13-centimeterquote:Hondema verbetert Nederlands record verspringen van Schippers met 13 centimeter
Let ook op Gardiner en zijn reactie, direct na zijn race..quote:Op zondag 13 juli 2025 13:31 schreef Ericr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Quincy Wilson loopt even 44.1 op 17 jarige leeftijd. Natuurlijk een u18 WR en hard op weg richting het u20 WR.
quote:I was really looking forward to racing at the @London_DL, but I haven’t been feeling my best last week with my body not responding as well as I wanted.
I love this meet and I feel really bad towards the organisers and my fans. But after talking with my team, we decided it’s smarter to skip it, stay focused and keep preparing for what’s next this season!
https://www.the-star.co.k(...)uspended-over-dopingquote:The Athletics Integrity Unit (AIU) has provisionally suspended women’s marathon world record holder Ruth Chepng’etich. Chepng'etich has been suspended over the alleged presence and use of Hydrochlorothiazide (HCTZ), following a positive doping test on March 14.
In a statement released Thursday, the AIU confirmed that Chepng’etich’s sample, collected on March 14, 2025, returned an adverse analytical finding for HCTZ.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier. Niemand erg verrast toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Breaking news:
[..]
https://www.the-star.co.k(...)uspended-over-doping
Ik neem aan dat ze dat record van haar afnemen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:46 schreef Coppi het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier. Niemand erg verrast toch?
Hangt er denk ik vanaf of er tussen 13 oktober 2024 (het WR) en 14 maart 2025 nog een negatieve dopingtest is geweest. En of ze nog kunnen vinden welke stof ze met dat Hydrochlorothiazide probeerde te verbergen. En of ze dan nog terug kunnen rekenen tot 13 oktober 2024 terug kunnen rekenen dat de resultaat-verbeterende stof in haar lichaam zat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat record van haar afnemen?
quote:
Waarom duurt het 4 maanden voordat die testuitslag bekend is?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hangt er denk ik vanaf of er tussen 13 oktober 2024 (het WR) en 14 maart 2025 nog een negatieve dopingtest is geweest. En of ze nog kunnen vinden welke stof ze met dat Hydrochlorothiazide probeerde te verbergen. En of ze dan nog terug kunnen rekenen tot 13 oktober 2024 terug kunnen rekenen dat de resultaat-verbeterende stof in haar lichaam zat.
Kortom: wordt lastig denk ik....
Als ik de data uit de link hierboven op een rij zet, dan is het beeld:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Waarom duurt het 4 maanden voordat die testuitslag bekend is?
quote:“I have general technical cues but between each hurdle I have something to focus on.”
Femke Bol talks through the mental side of the 400m hurdles and how she stays so consistent at the highest level 🏃♀️
Two of her three quickest ever times have come at the London Diamond League 💎
Lijkt mij wel toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat record van haar afnemen?
Inderdaad, de altijd goed verstopte McLaughlin gaat altijd 2 seconden sneller.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:07 schreef Faraday01 het volgende:
Flinke voorsprong, zegt alleen nog weinig zolang we niet weten of McLaughlin mee doet op het wk.
en als McLaughlin niet meedoet zal ze wel choken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:07 schreef Faraday01 het volgende:
Flinke voorsprong, zegt alleen nog weinig zolang we niet weten of McLaughlin mee doet op het wk.
Nooit gechoket bij individuele nummers.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en als McLaughlin niet meedoet zal ze wel choken.
Die zag ik van de week bij de ESPY Awards op ESPN.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, de altijd goed verstopte McLaughlin gaat altijd 2 seconden sneller.
quote:“The feeling was pretty good - a bit too good in the last 100m so maybe I was a bit too slow at the first part.”
Femke Bol reflects on her London Diamond League win where she clocked 52.10 in the 400m hurdles
She is also backing the 2029 London World Championships bid
🎙 @jasminecollett_
Dat dat mocht van Bob.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die zag ik van de week bij de ESPY Awards op ESPN.
Op het WK de focus op de 400 meter en dan richting LA weer richting de horden?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Femke wordt wereldkampioen op de 400 meter Horden op het WK![]()
![]()
Oftewel: Sydney loopt de 400mH niet op de US WK-trials en volgens mij is er geen andere mogelijkheid om zich dan nog te plaatsen. Deze medaille is dus al binnen
Dat zou goed kunnen. Het is in ieder geval zo dat ze nu de 400 meter wil doen, omdat ze die uitdaging nodig heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op het WK de focus op de 400 meter en dan richting LA weer richting de horden?
Al heeft ze de horden al lang uitgespeeld en kan ze ook voor de uitdaging gaan op de OS ipv de “zekere” gouden medaille
Die gaat de 400 meter zonder hindernissen afleggen, dus da’s logisch!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, de altijd goed verstopte McLaughlin gaat altijd 2 seconden sneller.
Wie weet fietsen ze een programma in elkaar dat ze allebei kan doen. Ach achquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Het is in ieder geval zo dat ze nu de 400 meter wil doen, omdat ze die uitdaging nodig heeft.
Ik vraag me af of bij de volgende OS nog een keer de 400mH gaat doen, die medaille heeft ze al. Of het moet zijn omdat ze in eigen land racet en de Amerikanen een medaille van haar eisen...
Daar zie ik de Amerikanen wel voor aan ja.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet fietsen ze een programma in elkaar dat ze allebei kan doen. Ach ach
Als het geen thuiswedstrijd was geweest was dat kansloos geweest. Nu gaan ze dat ongetwijfeld proberen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zie ik de Amerikanen wel voor aan ja.
Mei ook nog 2 estafettes over 400 meter is dat toch bijna niet te doen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het geen thuiswedstrijd was geweest was dat kansloos geweest. Nu gaan ze dat ongetwijfeld proberen.
Zal ze wellicht 1 estafette skippen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mei ook nog 2 estafettes over 400 meter is dat toch bijna niet te doen?
Tenzij ze elke dag een race wil lopen, maar dan neem je het risico dat je beide keren niet wint
Die mixed estafette liep ze voorheen al nooit. En de finale van de reguliere estafette is altijd op de laatste dag. Dus dat is nog wel te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mei ook nog 2 estafettes over 400 meter is dat toch bijna niet te doen?
Tenzij ze elke dag een race wil lopen, maar dan neem je het risico dat je beide keren niet wint
Bedoelde ook niet of het voor haar te combineren is (mixed liep ze toch al niet inderdaad), maar het moet wel passen in het programma zelf, je kunt niet een estafette en serie op dezelfde dag plannen. Dan moeten ze wel creatief omgaan met het programma om (op een goede manier) de 400 en 400 horden te kunnen combinerenquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die mixed estafette liep ze voorheen al nooit. En de finale van de reguliere estafette is altijd op de laatste dag. Dus dat is nog wel te doen.
Het is sowieso lastig te combineren ja. Al is de laatste jaren wel lastiger gemaakt door de programma opzet dan daarvoor. Toen zag je nog weleens wat atleten dubbelen op bijvoorbeeld de 400 en 200 meter.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet of het voor haar te combineren is (mixed liep ze toch al niet inderdaad), maar het moet wel passen in het programma zelf, je kunt niet een estafette en serie op dezelfde dag plannen. Dan moeten ze wel creatief omgaan met het programma om (op een goede manier) de 400 en 400 horden te kunnen combineren
Tenzij ze atletiek over de volledige 2 weken verdelen, maar dat zal vast niet..
En nu al vaker wereldkampioen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:53 schreef DeeBee het volgende:
ONZE Femke straks vaker wereldkampioen op de 400 meter horden dan McLuflin
Ze was mokerslecht tot nu toe dit jaar, maar met de Kersee toverdrank komt die 47'er in TokioWel leuk dat ze dit doet!
Dat laatste hoop ik ook. Maar dat zie ik eigenlijk alleen maar gebeuren als ze veel vaker tegen McLaughlin zou lopen (en zelfs dan is het maar de vraag). Wat niet gaat gebeuren met Kersee als coach.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:46 schreef Riofan83 het volgende:
Het atletiektoernooi in LA duurt 10 dagen (15-24 juli), dus SMLL kan daar vermoedelijk prima de 400 meter en de 400 meter horden lopen. 2x3 = 6 dagen individueel in actie komen. Op de laatste dag de finale 4x400. Ruimte zat in het schema om haar 3x goud te laten winnen.
Maar stiekem hoop ik dat FBB haar de komende drie jaar gewoon voorbijstreeft, al is die kans wel klein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |