Die mixed estafette liep ze voorheen al nooit. En de finale van de reguliere estafette is altijd op de laatste dag. Dus dat is nog wel te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mei ook nog 2 estafettes over 400 meter is dat toch bijna niet te doen?
Tenzij ze elke dag een race wil lopen, maar dan neem je het risico dat je beide keren niet wint
Bedoelde ook niet of het voor haar te combineren is (mixed liep ze toch al niet inderdaad), maar het moet wel passen in het programma zelf, je kunt niet een estafette en serie op dezelfde dag plannen. Dan moeten ze wel creatief omgaan met het programma om (op een goede manier) de 400 en 400 horden te kunnen combinerenquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die mixed estafette liep ze voorheen al nooit. En de finale van de reguliere estafette is altijd op de laatste dag. Dus dat is nog wel te doen.
Het is sowieso lastig te combineren ja. Al is de laatste jaren wel lastiger gemaakt door de programma opzet dan daarvoor. Toen zag je nog weleens wat atleten dubbelen op bijvoorbeeld de 400 en 200 meter.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet of het voor haar te combineren is (mixed liep ze toch al niet inderdaad), maar het moet wel passen in het programma zelf, je kunt niet een estafette en serie op dezelfde dag plannen. Dan moeten ze wel creatief omgaan met het programma om (op een goede manier) de 400 en 400 horden te kunnen combineren
Tenzij ze atletiek over de volledige 2 weken verdelen, maar dat zal vast niet..
En nu al vaker wereldkampioen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:53 schreef DeeBee het volgende:
ONZE Femke straks vaker wereldkampioen op de 400 meter horden dan McLuflin
Ze was mokerslecht tot nu toe dit jaar, maar met de Kersee toverdrank komt die 47'er in TokioWel leuk dat ze dit doet!
Dat laatste hoop ik ook. Maar dat zie ik eigenlijk alleen maar gebeuren als ze veel vaker tegen McLaughlin zou lopen (en zelfs dan is het maar de vraag). Wat niet gaat gebeuren met Kersee als coach.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:46 schreef Riofan83 het volgende:
Het atletiektoernooi in LA duurt 10 dagen (15-24 juli), dus SMLL kan daar vermoedelijk prima de 400 meter en de 400 meter horden lopen. 2x3 = 6 dagen individueel in actie komen. Op de laatste dag de finale 4x400. Ruimte zat in het schema om haar 3x goud te laten winnen.
Maar stiekem hoop ik dat FBB haar de komende drie jaar gewoon voorbijstreeft, al is die kans wel klein.
Dat is qua schema toch hetzelfde als in Parijs? Maar dan moet je wel 6 dagen op rij lopen. Wat in theorie best kan uiteraard, maar weet niet of ze dat risico gaat nemenquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:46 schreef Riofan83 het volgende:
Het atletiektoernooi in LA duurt 10 dagen (15-24 juli), dus SMLL kan daar vermoedelijk prima de 400 meter en de 400 meter horden lopen. 2x3 = 6 dagen individueel in actie komen. Op de laatste dag de finale 4x400. Ruimte zat in het schema om haar 3x goud te laten winnen.
Maar stiekem hoop ik dat FBB haar de komende drie jaar gewoon voorbijstreeft, al is die kans wel klein.
Toen liepen de 400 en 400 horden door elkaar heen, dat gaat niemand doen lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is qua schema toch hetzelfde als in Parijs? Maar dan moet je wel 6 dagen op rij lopen. Wat in theorie best kan uiteraard, maar weet niet of ze dat risico gaat nemen
Hmm, als je ze achter elkaar plant, is het wel beter te doen jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen liepen de 400 en 400 horden door elkaar heen, dat gaat niemand doen lijkt me.
En dan ook de horden eerst, vanuit het oogpunt van McLaughlin.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hmm, als je ze achter elkaar plant, is het wel beter te doen ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |