https://nos.nl/artikel/25(...)rs-met-13-centimeterquote:Hondema verbetert Nederlands record verspringen van Schippers met 13 centimeter
Let ook op Gardiner en zijn reactie, direct na zijn race..quote:Op zondag 13 juli 2025 13:31 schreef Ericr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Quincy Wilson loopt even 44.1 op 17 jarige leeftijd. Natuurlijk een u18 WR en hard op weg richting het u20 WR.
quote:I was really looking forward to racing at the @London_DL, but I haven’t been feeling my best last week with my body not responding as well as I wanted.
I love this meet and I feel really bad towards the organisers and my fans. But after talking with my team, we decided it’s smarter to skip it, stay focused and keep preparing for what’s next this season!
https://www.the-star.co.k(...)uspended-over-dopingquote:The Athletics Integrity Unit (AIU) has provisionally suspended women’s marathon world record holder Ruth Chepng’etich. Chepng'etich has been suspended over the alleged presence and use of Hydrochlorothiazide (HCTZ), following a positive doping test on March 14.
In a statement released Thursday, the AIU confirmed that Chepng’etich’s sample, collected on March 14, 2025, returned an adverse analytical finding for HCTZ.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier. Niemand erg verrast toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Breaking news:
[..]
https://www.the-star.co.k(...)uspended-over-doping
Ik neem aan dat ze dat record van haar afnemen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:46 schreef Coppi het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier. Niemand erg verrast toch?
Hangt er denk ik vanaf of er tussen 13 oktober 2024 (het WR) en 14 maart 2025 nog een negatieve dopingtest is geweest. En of ze nog kunnen vinden welke stof ze met dat Hydrochlorothiazide probeerde te verbergen. En of ze dan nog terug kunnen rekenen tot 13 oktober 2024 terug kunnen rekenen dat de resultaat-verbeterende stof in haar lichaam zat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat record van haar afnemen?
quote:
Waarom duurt het 4 maanden voordat die testuitslag bekend is?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hangt er denk ik vanaf of er tussen 13 oktober 2024 (het WR) en 14 maart 2025 nog een negatieve dopingtest is geweest. En of ze nog kunnen vinden welke stof ze met dat Hydrochlorothiazide probeerde te verbergen. En of ze dan nog terug kunnen rekenen tot 13 oktober 2024 terug kunnen rekenen dat de resultaat-verbeterende stof in haar lichaam zat.
Kortom: wordt lastig denk ik....
Als ik de data uit de link hierboven op een rij zet, dan is het beeld:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Waarom duurt het 4 maanden voordat die testuitslag bekend is?
quote:“I have general technical cues but between each hurdle I have something to focus on.”
Femke Bol talks through the mental side of the 400m hurdles and how she stays so consistent at the highest level 🏃♀️
Two of her three quickest ever times have come at the London Diamond League 💎
Lijkt mij wel toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat record van haar afnemen?
Inderdaad, de altijd goed verstopte McLaughlin gaat altijd 2 seconden sneller.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:07 schreef Faraday01 het volgende:
Flinke voorsprong, zegt alleen nog weinig zolang we niet weten of McLaughlin mee doet op het wk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |