Volgens mij krijgen we er nog 3 (waarvan ik 1 als kerstplaat niet leuk vind, maar buiten de kerst om wel heel fijn)quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Er is natuurlijk maar één kerstplaat die na 26 december in de top 2000 langs hoort te komen, maar die komt vast nog
Die van MJ kwam wel echt het hardst aan voor mijn gevoel. Toen hoorde je dagen enkel MJ. Ramses had gewoon het geluk met zijn perfecte timing. Daarna merkte je het wel, maar niet meer zo extreem als bij MJ.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef Tussle266 het volgende:
'Oh kak, over 5 minuten is het programma over en ik was heel die George alweer vergeten, snel nog even eentje erdoorheen jagen'. Of in ieder geval zoiets.
Weet iemand van jullie hoe dat in de hoogtijdagen van de DAB's eigenlijk ging? Het valt me dit jaar in ieder geval op hoe snel het alweer over tot de orde van de dag is. Je kan er ook niet eindeloos bij stilstaan, natuurlijk, maar ik vraag me af hoe dat voorheen was en of dat ook meespeelt in hoe de bonussen veranderd zijn de afgelopen jaren (minder DAB's, meer actualiteitenbonussen).
Bowie werd toen ook wel veel gedraaid dacht ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van MJ kwam wel echt het hardst aan voor mijn gevoel. Toen hoorde je dagen enkel MJ. Ramses had gewoon het geluk met zijn perfecte timing. Daarna merkte je het wel, maar niet meer zo extreem als bij MJ.
Het wordt bij die 60s/70s artiesten ook als 'normaler' gezien en bij Amy kwam het ook niet heel onverwachts. Avicii misschien een beetje.
SPOILER: 1547-1526Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, dat dier zocht ik! Ik kon niet op de naam komenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Mooie klassiekertjes, waarvan in New York State of Mind toch wel een stukje hoger zou plaatsen (de mooiste van Billy, denk ik)
En oh ja, een krekel is geen sprinkhaan
grilloquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat dier zocht ik! Ik kon niet op de naam komen
Vorig jaar op de keuzelijst gekomen. We houden hoop. Ik vind trouwens Android de allerbeste Prodigy, als we dan toch gaan opbieden.quote:
SPOILER: 1522-1501Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ergens wel pijnlijk om op de keuzelijst wel een resultaat te krijgen op Sigma maar geen resultaat op Bound 2quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
Freestyler is wel echt bittere ellende. Die zou bij mij tussen de Bankwarmers zitten. Anderzijds zijn de enige twee andere D 'n B opties Rudimental (niet die met fopschemer, maar die waar die beatloop halverwege ineens verspringt) en Sigma (met die sample van onze schizofrene vriend uit Chicago). Dus ja, het genre komt er sowieso niet echt aan te pas. Terwijl er best voldoende singles zijn geweest die zelfs de hitlijsten haalden van de jaren '90 tot zeer recent, die wel de moeite zijn.
Met betrekking tot Lorde, de laatste tijd draaien de nieuwkomers (Lip, Tim) veel oud (en soms beter) Lorde-werk, dus dat maakt het mogelijk alleen maar lastiger, die zouden we weleens kwijt kunnen zijn aan het eind van dit jaar.
Als Watercolour op de keuzelijst zou staan zou die zonder twijfel de Top 2000 halen. Dat is echt een ABCtje.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:52 schreef Tussle266 het volgende:
Even klein stukje fake news rechtzetten. Er staat nog een vierde D 'n B plaat natuurlijk, Hide U. Dat is van deze 4 ook nog de beste. Maar ja, het zou best beter kunnen, ook al zouden ze het toch nooit halen.
Denk je, ja? Ik zou dat wel toejuichen, maar ik weet het niet hoor. Die beatloop-plaat van Rudimental stond weken bovenin de hitlijsten en die haalt het ook niet. Niet dat hitlijstsucces altijd gelijkstaat aan Top 2000 succes, maar volgens mij is het gewoon niet echt een stemgunstiggenre?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Watercolour op de keuzelijst zou staan zou die zonder twijfel de Top 2000 halen. Dat is echt een ABCtje.
Team ook heerlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lorde heeft natuurlijk ook wel beter dan Royals. Ik noem Meltdown (al is dat met dank aan Stromae, als je begrijpt wat ik bedoel), ik noem Tennis Court, ik noem Green Light, ik noem Solar Power.
Watercolour was wel heel populair op 3fm vroeger en is veel meer festivalmuziek. Rudimental is toch een beetje vergankelijke popmuziek, ik heb het gevoel dat Watercolour nog steeds heel populair is. Dat gevoel werd wel bevestigd in die festivallijst van 3, daar stond Watercolour ook altijd wel in de 300 nog, en dat voor volk dat niet echt met die plaat is opgegroeid. Voor zover er nog mensen naar 3 luisteren natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Denk je, ja? Ik zou dat wel toejuichen, maar ik weet het niet hoor. Die beatloop-plaat van Rudimental stond weken bovenin de hitlijsten en die haalt het ook niet. Niet dat hitlijstsucces altijd gelijkstaat aan Top 2000 succes, maar volgens mij is het gewoon niet echt een stemgunstiggenre?
Die van rod vind ik wel heel fijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:11 schreef Fred_B het volgende:
Een paar leuke verrassingen, die blijkbaar nog niet waren geweest deze keer. Zoals K’s Choice, Reinhard Mey en The Flowerpot Men.![]()
Ook een paar dingen die niet hadden gehoeven, als Rod en Robbie.
Nee, dat vind ik te veel een dronken oom op een bruiloft eigenlijk. Ik vind Rod beter met zijn rustigere platen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van rod vind ik wel heel fijn eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |