Denk je, ja? Ik zou dat wel toejuichen, maar ik weet het niet hoor. Die beatloop-plaat van Rudimental stond weken bovenin de hitlijsten en die haalt het ook niet. Niet dat hitlijstsucces altijd gelijkstaat aan Top 2000 succes, maar volgens mij is het gewoon niet echt een stemgunstiggenre?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Watercolour op de keuzelijst zou staan zou die zonder twijfel de Top 2000 halen. Dat is echt een ABCtje.
Team ook heerlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lorde heeft natuurlijk ook wel beter dan Royals. Ik noem Meltdown (al is dat met dank aan Stromae, als je begrijpt wat ik bedoel), ik noem Tennis Court, ik noem Green Light, ik noem Solar Power.
Watercolour was wel heel populair op 3fm vroeger en is veel meer festivalmuziek. Rudimental is toch een beetje vergankelijke popmuziek, ik heb het gevoel dat Watercolour nog steeds heel populair is. Dat gevoel werd wel bevestigd in die festivallijst van 3, daar stond Watercolour ook altijd wel in de 300 nog, en dat voor volk dat niet echt met die plaat is opgegroeid. Voor zover er nog mensen naar 3 luisteren natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Denk je, ja? Ik zou dat wel toejuichen, maar ik weet het niet hoor. Die beatloop-plaat van Rudimental stond weken bovenin de hitlijsten en die haalt het ook niet. Niet dat hitlijstsucces altijd gelijkstaat aan Top 2000 succes, maar volgens mij is het gewoon niet echt een stemgunstiggenre?
Die van rod vind ik wel heel fijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:11 schreef Fred_B het volgende:
Een paar leuke verrassingen, die blijkbaar nog niet waren geweest deze keer. Zoals K’s Choice, Reinhard Mey en The Flowerpot Men.![]()
Ook een paar dingen die niet hadden gehoeven, als Rod en Robbie.
Nee, dat vind ik te veel een dronken oom op een bruiloft eigenlijk. Ik vind Rod beter met zijn rustigere platen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van rod vind ik wel heel fijn eigenlijk.
Dat heb ik altijd een vreemde gevonden ja, wel een lekker nummer natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2025 10:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben we de terugkeer en t aanblijven van Love Really Hurts Without You hier eigenlijk al eens verklaard?
SPOILER: 1497-1476Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja deze positie is wel voldoende, volgend jaar zal dit wel op 130 staanquote:Op zondag 27 juli 2025 11:00 schreef Tussle266 het volgende:
Teddy zet komend jaar nog wel door volgens mij. Daar zijn ze in ieder geval op 2 schuldig aan
Dat denk ik ook. En er is ook best wel kans op meer Teddy. Niet alleen zijn hitjes van dit jaar, maar op de keuzelijst zal ook wel wat groei zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja deze positie is wel voldoende, volgend jaar zal dit wel op 130 staan
Is me net iets té veel weemoed dus. Nouja, Joy Division is weemoed, maar dat is op die eerdere nummers (voor zover je daarover kunt spreken bij Joy Division) minder duidelijk.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Atmosphere op 1478? Die had hier late oudjaarsavond gehaald
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het viel mij de laatste dagen op dat veel dartsanthems het al geruime tijd goed doen in ?? ????? ??? ???????. Sommige bereikten afgelopen jaren hun hoogte positie ooit.
Lijst van hoogste walk-on songs in de Top 2000 (2024):
0084. The Cranberries - Zombie
0092. The Killers - Mr. Brightside
0120. Oasis - Don't Look Back in Anger
0122. Black Sabbath - Paranoid (R.I.P. Ozzy)
0134. The Beatles - Hey Jude
0146. Bruce Springsteen - Dancing in the Dark
0152. Jason Paige - Gotta Catch 'Em All (Pokemon Theme Song)
0158. Bryan Adams - Summer of '69
0162. Oasis - Wonderwall
0181. Bob Marley & The Wailers - Three Little Birds
0193. Neil Diamond - Sweet Caroline
0294. Bon Jovi - Livin' on a Prayer
0304. Elton John - I'm Still Standing
0327. The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles)
0451. The White Stripes - Seven Nation Army
0536. Eminem - Without Me
0591. Tina Turner - The Best
0733. Status Quo - Whatever You Want
0790. Men at Work - Down Under
0825. Spandau Ballet - Gold
0940. David Guetta & Sia - Titanium
0972. Survivor - Eye of the Tiger
1192. Madness - Our House
1329. Chuck Berry - Johnny B. Goode
1384. Status Quo - Rockin' All Over the World
1548. House of Pain - Jump Around
Nu wachten tot Tetris, Last Friday Night, Losse Pols, De Toreador, I Predict a Riot, Freed from Desire, Chelsea Dagger, Give It Up, I'm Shipping Up to Boston, Greenlight en Don't Stop the Party gaan enteren
*Enkel PDC-darters met een tourkaart meegenomen en de prominente vrouwen.
Buiten mededinging o.a.:En nog een tweetal buiten mededinging, Steve en NoaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |