SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
jup maar goed.. ik maar zoals ik normaal doe duurdere verf moeten kopenquote:
Of je dan niet hetzelfde had gehad?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup maar goed.. ik maar zoals ik normaal doe duurdere verf moeten kopenHow can I make this topic about me?![]()
Het is echt heel rustig vandaag hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nee want normaal koop ik afwasbare verf van Sikkens of Sigma. Nu gewone goedkope Gamma verf die niet afwasbaar is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je dan niet hetzelfde had gehad?![]()
Voor de keuken wel duurdere verf gekocht
Dat zou zeker niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De hele dag slapen, geaaid worden en gevoerd worden. Zou zo'n slecht leven nog niet zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WakkerblijfbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben al buiten geweest net boodschappen gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, je moest ook een kabeltje hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Ben al buiten geweest net boodschappen gedaanHow can I make this topic about me?![]()
Ik zag een auto met **-HF-GGquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar buiten moeten gaan bolk![]()
![]()
En eten voor vandaag en m orgen en een kaart voor Max kopenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je moest ook een kabeltje hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Vino,quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een nieuwe profiel foto op Facebook. Ik vraag me af hoelang het duurt voor ik commentaar krijg van m'n familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is bijna avondquote:
Ja, de dag schiet voorbij. Ik ga even naar buiten. Maar, ik neem mijn telefoon meequote:
How can I make this topic about me?![]()
Vanaf vandaag netjes aan de fanta zeroquote:.
Geen kater gehad gelukkig. Zelfs niet verbrand, ik ben keer verstandig geweest en goed ingesmeerd
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja en dan kom je tot besef dat je nog niets gedaan hebtquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de dag schiet voorbij. Ik ga even naar buiten. Maar, ik neem mijn telefoon mee
Nee, inderdaad. Vooral dat middagdutje is funest voor wat ik van plan was te doen vandaag.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan kom je tot besef dat je nog niets gedaan hebt
Ik ben al heel de dag actief. Tuin onkruid vrij, en tegels geboend. Geluncht op terras, en huis op geruimd. En al 2 wasjes gedraaid.
Nu B&B vol liefde kijken
😳quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben al heel de dag actief. Tuin onkruid vrij, en tegels geboend. Geluncht op terras, en huis op geruimd. En al 2 wasjes gedraaid.How can I make this topic about me?![]()
Ik ben kapot moeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe was je feestje?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vanaf vandaag netjes aan de fanta zero.
Geen kater gehad gelukkig. Zelfs niet verbrand, ik ben keer verstandig geweest en goed ingesmeerd![]()
Jeejquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Geweldig
Volgende jaar sowieso weer![]()
Geen verkeerde dingen gedaan toch?![]()
Zoals watquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Jeej![]()
Geen verkeerde dingen gedaan toch?
Ligt aan de definitie van verkeerde dingenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Jeej![]()
Geen verkeerde dingen gedaan toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bewolkt hier nu
Wel ff lekker
De zon is erg warmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volop zon buiten nu. Best warm inderdaad. Even door het bos lopenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
Bewolkt hier nu
Wel ff lekker
De zon is erg warm
Owwwww ja toch 1 mm x genomen, maar dat is niks want normaal 2 stuksquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik veel, mensen doen rare dingen als ze eea gedronken hebben![]()
Een getrouwde man probeerde me te versieren, dus we hadden boze vrouw naast ons staan.
En uhhhh mijn neefje heeft mijn telefoonnummer aan een vriend gegeven van hem, maar dat wordt niks joh
Ow en openbaar geplast, want ik moest heel nodig. Maar ja in den haag dus vriendin kreeg ruzie met een mocro
Thuis Turkse pizza op met knoflook. En voor 0:00 uur gaan slapen.
Geen kater en voel me actief. Nu bb vol liefde met een glas sinas en een bakje paprika chips
27/28 graden hierquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volop zon buiten nu. Best warm inderdaad. Even door het bos lopen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fietsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:37 schreef maily het volgende:
Iedereen naar Zundert!
[ link | afbeelding ]
Ik sla over
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah ja, klinkt als een standaard dagje uitquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Owwwww ja toch 1 mm x genomen, maar dat is niks want normaal 2 stuks![]()
Een getrouwde man probeerde me te versieren, dus we hadden boze vrouw naast ons staan.
En uhhhh mijn neefje heeft mijn telefoonnummer aan een vriend gegeven van hem, maar dat wordt niks joh
Ow en openbaar geplast, want ik moest heel nodig. Maar ja in den haag dus vriendin kreeg ruzie met een mocro
Thuis Turkse pizza op met knoflook. En voor 0:00 uur gaan slapen.
Geen kater en voel me actief. Nu bb vol liefde met een glas sinas en een bakje paprika chipsEn dat met zo'n getrouwde vent, dat heb jij weer natuurlijk
![]()
Je hebt in ieder geval goed voor jezelf gezorgd![]()
![]()
Misschien.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
En puzzel tocht met de auto, misschien
Maar die cash![]()
![]()
![]()
Zie je wel dat je helemaal geen vrouw bentquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben al heel de dag actief. Tuin onkruid vrij, en tegels geboend. Geluncht op terras, en huis op geruimd. En al 2 wasjes gedraaid.
Nu B&B vol liefde kijken![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja was een goed middagje/avondje.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, klinkt als een standaard dagje uitEn dat met zo'n getrouwde vent, dat heb jij weer natuurlijk
![]()
Je hebt in ieder geval goed voor jezelf gezorgd
En straks lekker bitterballen eten want daar had ik trek in
Man450 zag ik eentje tegen de muur van een flat pissen terwijl er 1000 bomen staan direct achter hem
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Echt hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Man450 zag ik eentje tegen de muur van een flat pissen terwijl er 1000 bomen staan direct achter hemIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Man450 zag ik eentje tegen de muur van een flat pissen terwijl er 1000 bomen staan direct achter hem
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
4 boterhammen met ei en een broodje schnitzelquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooiquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja was een goed middagje/avondje.
En straks lekker bitterballen eten want daar had ik trek in![]()
En verder, ieder uur frituur.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
4 boterhammen met ei en een broodje schnitzel
Ik ga zo maar eens boodschappen doen, fruit nodig.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
#TeamViesDikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo dan goed bezigquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu B&B vol liefde kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Broodje schnitzel?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
4 boterhammen met ei en een broodje schnitzelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd om weer lekker te fietsen
Well, life can be a riot
Broodje schnitzel.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
5:20, moest lachen🐙![]()
Nog nooit gehoord schnitzel op broodquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk een schnitzel op een broodjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met uitjes en champignons of alleen schnitzelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stond gewoon op de kaartquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord schnitzel op brood
Kaas, rucola, tomaatjes, bbq-sausquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met uitjes en champignons of alleen schnitzelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eens kijken of de supermarkt nog een pizza in de aanbieding heeftHow can I make this topic about me?![]()
O waarom ook niet ik doe ook wel eens een karbonade op brood, lekker met een beetje jusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt als lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dat bot in een karbonade nogal lastig te verterenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom ook niet ik doe ook wel eens een karbonade op brood, lekker met een beetje jusIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat snij er dan uiteraard afquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind dat bot in een karbonade nogal lastig te verterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis @MoonlightIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon op een hometrainerquote:Lekker filmpje opzetten en gaan.
Well, life can be a riot
Ik mis de bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherfquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haiquote:
Volgens mij is ze ook nog niet geweest vandaag.quote:
Misschien een dagje naar de mamsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb er twee op van de week Woensdag en donderdagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man man man, dat dit kan in een beschaafd landquote:
Ik heb gister van mijn ultra mega lieflijke muis speciaal voor haar een pizza mogen bakken en er zelfs nog aan mogen ruiken voor zij hem in record tempo heeft opgegeten![]()
Ik vind het heerlijk, een karbonaadjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er twee op van de week Woensdag en donderdag
En je mocht niet eens een stukje proevenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb gister van mijn ultra mega lieflijke muis speciaal voor haar een pizza mogen bakken en er zelfs nog aan mogen ruiken voor zij hem in record tempo heeft opgegeten![]()
Ik hou niet zo van karbonades
Dat zou ook lekker op een broodje zijn, me dunktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik ook. Heb je wel eens een varkenribeytje bij de ah gekocht? Die zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, een karbonaadjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk niet gekkie. Muis een klein hapje minder gunnen zou mens onterend zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je mocht niet eens een stukje proeven![]()
Daar vind ik dus weer niets aan, net als een verse worst ook niets aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En jij was niet zo slim om er dan twee te bakken?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gekkie. Muis een klein hapje minder gunnen zou mens onterend zijn
Die heb ik 1x gekocht, viel erg tegen, vond ik. Ik neem tegenwoordig vaak de AH Tomahawkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb je wel eens een varkenribeytje bij de ah gekocht? Die zijn ook lekker
Nee, dat nog niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb je wel eens een varkenribeytje bij de ah gekocht? Die zijn ook lekkerHow can I make this topic about me?![]()
Niet zo slim?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij was niet zo slim om er dan twee te bakken?
Ik moet wel een beetje op haar gewicht letten, als er 2 in huis zijn zit ze binnen 1 minuut te krijsen waarom die tweede nog niet klaar is
O ik vind ze wel lekker zijn zo klaar en heel malsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die heb ik 1x gekocht, viel erg tegen, vond ik. Ik neem tegenwoordig vaak de AH Tomahawk
Die had ik laatst bij de LIDL meegenomen die tomahawk, maar viel tegen. Was een voor gekruide beter kruid je zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet dat er andere dingen zijn die je in haar mond kan stoppen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet zo slim?
Ik moet wel een beetje op haar gewicht letten, als er 2 in huis zijn zit ze binnen 1 minuut te krijsen waarom die tweede nog niet klaar isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is mij een muis wel hequote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet zo slim?
Ik moet wel een beetje op haar gewicht letten, als er 2 in huis zijn zit ze binnen 1 minuut te krijsen waarom die tweede nog niet klaar isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wist niet dat lidl die ook hadquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik vind ze wel lekker zijn zo klaar en heel mals
Die had ik laatst bij de LIDL meegenomen die tomahawk, maar viel tegen. Was een voor gekruide beter kruid je zelfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die ben ik liever niet kwijtquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je weet dat er andere dingen zijn die je in haar mond kan stoppen?![]()
Ja zo af en toe liggen ze er. Ze liggen hier op een kopsekant in de koeling. Liggen ook steaks en dergelijkequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Steven. Hoe was het bij en met je moeder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
verkopen ze zelfs bij de Kippie hierquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord schnitzel op broodUw ADH vitamine Worst
Hey Dottie, ben blij dat ik er ben geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Hey Steven. Hoe was het bij en met je moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zie ook dat ze adequaat hierop inspelen en hebben gezellig gekletst. En ik had gister een cadeautje voor ze gekocht en daar waren ze ook blij mee. Net als de tompouce die ik onderweg had gehaald voor ze. Tnx!
Hoe is jouw dag?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kippie hebben wij hier niet. Ik had het nog nooit ergens op de kaart zien staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verkopen ze zelfs bij de Kippie hier
Lijkt mij wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan ga je dat makenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kippie hebben wij hier niet. Ik had het nog nooit ergens op de kaart zien staan.
Lijkt mij wel lekker
Uw ADH vitamine Worst
Schnitzel zou er wel ingaan. We gaan vanavond bbq-en, waar ik ook zeker niet over klaag.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Perfect weer daarvoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
Schnitzel zou er wel ingaan. We gaan vanavond bbq-en, waar ik ook zeker niet over klaag.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie, ben blij dat ik er ben geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zie ook dat ze adequaat hierop inspelen en hebben gezellig gekletst. En ik had gister een cadeautje voor ze gekocht en daar waren ze ook blij mee. Net als de tompouce die ik onderweg had gehaald voor ze. Tnx!
Hoe is jouw dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat ze het daar zo leuk doen ook voor het bezoek en ze vonden het natuurlijk heerlijk om verwend t e worden door zoonliefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga ik vast een keer uitproberenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cordon Bleuquote:
Well, life can be a riot
O lekker, Heb ik echt al jaren niet meer gedaanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
Schnitzel zou er wel ingaan. We gaan vanavond bbq-en, waar ik ook zeker niet over klaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Barbecuen niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, Heb ik echt al jaren niet meer gedaan
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ja het was "goed" vanmiddag. Ben blij dat ik ze gezien heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat ze het daar zo leuk doen ook voor het bezoek en ze vonden het natuurlijk heerlijk om verwend t e worden door zoonliefBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee deed het eerder nog wel eens met de kids, maar de groep wordt te groot.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij doen het ook niet vaak. Doe het met werk het vaakst, maar thuis niet zo snel. En als ik het bijvoorbeeld met het gezin doe, dan vaak ook met veel groenten in aluminium folie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee deed het eerder nog wel eens met de kids, maar de groep wordt te groot.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ALs ik alles compleet heb zijn we met 14 manquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij doen het ook niet vaak. Doe het met werk het vaakst, maar thuis niet zo snel. En als ik het bijvoorbeeld met het gezin doe, dan vaak ook met veel groenten in aluminium folie.
Ik sneed en kruide en marineerde het vlees altijd zelf
Dat is mij n u gewoon te veel werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het nog gelukt?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb een kabeltje gekocht waarmee ik het over zou kunnen zetten eens kijken of het gaat lukken pppfffff"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is inderdaad een hele grote club. Snap het dan heel goed. En lekker zeg zelf gemarineerd vleesquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik alles compleet heb zijn we met 14 man
Dat is mij n u gewoon te veel werk
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat is inderdaad veel te veel. Dan ben je echt uren bezig...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik alles compleet heb zijn we met 14 man
Dat is mij n u gewoon te veel werkHow can I make this topic about me?![]()
Hai halloquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, weer thuis. Tijd voor een
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed hoor en met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker. Ik heb net ook een flesje op. Daarom de Emil bolkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, weer thuis. Tijd voor een
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker zelf sate maken en een dag van te voren al in de marinade zettenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele grote club. Snap het dan heel goed. En lekker zeg zelf gemarineerd vlees
Je en dan al die rommel na de handquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad veel te veel. Dan ben je echt uren bezig...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote blijquote:
Wat gaan jullie eten ik zoek inspiratieik heb zin in iets heul lekkers want mijn bedrading heeft serieuze storing vandaag
![]()
Ik zet de airfryer aanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat gaan jullie eten ik zoek inspiratieik heb zin in iets heul lekkers want mijn bedrading heeft serieuze storing vandaag
![]()
Heb het net opquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Aardappel geschild, in blokjes gesneden en gebakken met een lenteuitje
Witlof gekookt, toen in een oven schaal met kaas en ham en in de over
En varkensribeyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeeeeeeeeee lekkerrrquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker zelf sate maken en een dag van te voren al in de marinade zettenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ik heb net een pizza speciaal gehaald voor vanavond.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kroket, frikandel en patatjesquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O vrouw je bent mijn heldin. Wat gaat er in?
Ja en lekker met pindasausquote:
Is het nog gelukt met je telefoon?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het net op
Aardappel geschild, in blokjes gesneden en gebakken met een lenteuitje
Witlof gekookt, toen in een oven schaal met kaas en ham en in de over
En varkensribey"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nope een en al drama hier ben er even mee gestoptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PrachtigDon't follow me. I am lost too
Deze vader werd te laat verstandig helaas voor zijn zoontje
Vader waarschuwt voor fatbikes na ernstige val zoon: ‘Lag huilend van de pijn op de grond’
Amir (13) liep door een ongeluk met zijn fatbike een zeer zeldzame breuk in zijn bovenbeen op. Of hij blijvend letsel heeft, blijkt pas over maanden. Zijn arts en vader weten zeker: de breuk is veroorzaakt door de fatbike. "Ik waarschuw nu de hele buurt voor die fietsen."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)huwing-kinderchirurgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TsjaaDon't follow me. I am lost too
Misschien anders maandag bij een telefoon winkel vragenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope een en al drama hier ben er even mee gestopt
Die weten het vast ook wel.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat is een pizza speciaal? :$ Met mayo, curry en uitjes?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza speciaal gehaald voor vanavond.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lijkt mij wel het beste.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien anders maandag bij een telefoon winkel vragen
Die weten het vast ook wel..
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat is een pizza speciaal? :$ Met mayo, curry en uitjes?
Kan je kleinzoon je niet helpen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope een en al drama hier ben er even mee gestoptHow can I make this topic about me?![]()
Uit den vriezer of van de pizzaria?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza speciaal gehaald voor vanavond.![]()
Zo maar ff wat eten...Don't follow me. I am lost too
Nee, Max vanmorgen al gevraagd die kan ook alleen van iphone naar iphonequote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan je kleinzoon je niet helpen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chinees
Don't follow me. I am lost too
Rijsttafel
Tsja, zo heet het.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat is een pizza speciaal? :$ Met mayo, curry en uitjes?
Ik heb een Dr.Oetker ristorante pizza speciale. Met ham, champions, salami en kaas.
Ook super lekker. Gaan wij volgende week een keer eten bij een oude traditionele chinees ergens in de buurt van ons vakantieadres. Nu al zin in!quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Met kroepoek..Don't follow me. I am lost too
Wij doen het niet te vaak, dan is het extra lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ook super lekker. Gaan wij volgende week een keer eten bij een oude traditionele chinees ergens in de buurt van ons vakantieadres. Nu al zin in!
Ik wil even melden dat ik @KoningWouter een enorme eindbaas vindIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weet jij nu al wat je gaat eten ?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uit den vriezer of van de pizzaria?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die bestaat nog? Is niet failliet gegaan in de tussentijd?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ook super lekker. Gaan wij volgende week een keer eten bij een oude traditionele chinees ergens in de buurt van ons vakantieadres. Nu al zin in!How can I make this topic about me?![]()
Die mooi gekleurde die je gisteren liet zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een diepvriespizza.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uit den vriezer of van de pizzaria?How can I make this topic about me?![]()
Zekerquote:
Heel veel gelukkig nog. Gelukkig hebben we er zelfs boeken over vol @MizzezAmyquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die bestaat nog? Is niet failliet gegaan in de tussentijd?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Eet smakelijk alvastDe tour is binnen 10km van de finish. Ik ga richting de tv
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zijn adidas terrex voor als ze me flink laten laufenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mooi gekleurde die je gisteren liet zienUw ADH vitamine Worst
Heb je nog wandelplannen in je vakantie?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn adidas terrex voor als ze me flink laten laufenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heel veel gelukkig nog. Gelukkig hebben we er zelfs boeken over vol @:MizzezAmy
Vink je ze ook echt af?
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
sws die paarse heide eind augustus in de veluwequote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog wandelplannen in je vakantie?Uw ADH vitamine Worst
O dat is wel heel mooiquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sws die paarse heide eind augustus in de veluweWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sallandse heuvelrug?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sws die paarse heide eind augustus in de veluweIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan je zo bij Henk gaan koffie drinken, die woon aan de voet van de postbankquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik wil even melden dat ik @:koningwouter een enorme eindbaas vind![]()
![]()
quote:
Hey WOuterquote:
Ring ringDon't follow me. I am lost too
Ring my bellDon't follow me. I am lost too
Santa Clausquote:
quote:Moet je eens vragen of ze cassavekroepoek hebbenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 12-07-2025 17:48:01 ]![]()
Ok ik heb dus gekookt. En nu wil ik applauseOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Empingquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Moet je eens vragen of ze cassavekroepoek hebben![]()
Rempejek![]()
![]()
Is ook lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Moet je eens vragen of ze cassavekroepoek hebben
Nope het lukt niet helaasquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Dotteke!
Telefoon al over gezet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die heeft zeker ook een webshop https://www.koffiehenk.nl/quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zo bij Henk gaan koffie drinken, die woon aan de voet van de postbankUw ADH vitamine Worst
Dan moet hij dat stiekem doenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die heeft zeker ook een webshop https://www.koffiehenk.nl/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die heeft zeker ook een webshop https://www.koffiehenk.nl/![]()
![]()
neequote:ik ga zo random wat opwarmen denk ik. Heb nog zelfgemaakt proteine ijs van banaan en cottagecheese dat zal het grootste deel van mijn avondeten wel worden
![]()
![]()
Oh oh das gevaarlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee fotografisch geheugen, dus ik onthoud ze![]()
Ja van Iphone naar Iphone weet ik ook. Maar een nieuwe iphone was mij te duurquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh, ik weet alleen iphone naar iphone. Anders had ik je wel willen helpenik blijf om deze reden dus ook maar steeds een iphone kopen
Dus dacht zelf dan laat ik wel een nieuwe batterij plaatsen.
Maar kreeg gisteren alvast voor mijn verjaardag dezen ( niet om gevraagd of zo )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van Android naar Android is het 2 tikken en alles staat 100% hetzelfde als op je vorige telefoon
Bij Iphone ook alleen van Iphone naar android is een heel gedoequote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Van Android naar Android is het 2 tikken en alles staat 100% hetzelfde als op je vorige telefoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Maar overzetten?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van Iphone naar Iphone weet ik ook. Maar een nieuwe iphone was mij te duur
Maar kreeg gisteren alvast voor mijn verjaardag dezen ( niet om gevraagd of zo )
Op je Motorola download je de apps via de Play store en dan vul je in elke app je gegevens in: doorgaans e-mail adres als gebruikersnaam en het wachtwoord.How can I make this topic about me?![]()
Whatsapp berichten kun je ook overzetten zie ik nu, via de usb kabel.How can I make this topic about me?![]()
Maar ik wil gewoon alles overzetten zo van de iphone naar de andriodquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar overzetten?
Op je Motorola download je de apps via de Play store en dan vul je in elke app je gegevens in: doorgaans e-mail adres als gebruikersnaam en het wachtwoord.
Als ik alles opnieuw moet gaan downloaden en inloggen pppffff
Ik breng het net zo lief terug naar de winkel, ben er al helemaal klaar mee
Of gewoon via je backup op je gmailquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Whatsapp berichten kun je ook overzetten zie ik nu, via de usb kabel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ALlemaal al geprobeerd er is een filmpje die laat zien en zegt hoe je het doen moet, alleen hij doet het nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Whatsapp berichten kun je ook overzetten zie ik nu, via de usb kabel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whatsapp moet wel helemaal vrij van instellingen zijn, anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALlemaal al geprobeerd er is een filmpje die laat zien en zegt hoe je het doen moet, alleen hij doet het niet
Hoe krijg je whatsapp weer in de initiële setting?
Ga naar instellingen -> Apps , scroll naar Whatsapp -> klik eerst rechts op "Nu stoppen" druk op "OK", ga dan naar "Opslag en Cache" en kies dan voor "Opslag wissen" en "Cache wissen"
En dan kun je het opnieuw proberen.
Verbind je iPhone met je Android via een USB-C naar Lightning-kabel.
Op je iPhone: ga naar WhatsApp > Instellingen > Chats > Verplaats chats naar Android.
Scan de QR-code die op je Android verschijnt.
Tik op Start → je chats worden lokaal overgezet, inclusief media.How can I make this topic about me?![]()
HoningmeloenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We krijgen geen verbinding tussen de twee telefoons ook niet met die kabelquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Whatsapp moet wel helemaal vrij van instellingen zijn, anders werkt het niet.
Hoe krijg je whatsapp weer in de initiële setting?
Ga naar instellingen -> Apps , scroll naar Whatsapp -> klik eerst rechts op "Nu stoppen" druk op "OK", ga dan naar "Opslag en Cache" en kies dan voor "Opslag wissen" en "Cache wissen"
En dan kun je het opnieuw proberen.
Verbind je iPhone met je Android via een USB-C naar Lightning-kabel.
Op je iPhone: ga naar WhatsApp > Instellingen > Chats > Verplaats chats naar Android.
Scan de QR-code die op je Android verschijnt.
Tik op Start → je chats worden lokaal overgezet, inclusief media.
Heb rouwen bovenstaande we even opgeslagen thnxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :PBlijft leuk![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee genauquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Opsluiten en nooit meer loslaten. Ze moeten de straffen maar eens harder maken het loopt de spuigaten uit
Boa bewusteloos geschopt in Alkmaar, man (25) aangehouden
Deel dit artikel
Een handhaver van de gemeente Alkmaar is gisteravond bewusteloos geschopt in een park in het centrum van de stad. Een collega-boa werd bedreigd met een mes. Een man van 25 uit de stad is aangehouden als verdachte.
https://nos.nl/artikel/25(...)r-man-25-aangehoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das lief alvast gefeliciteerd met je 18de verjaardagquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van Iphone naar Iphone weet ik ook. Maar een nieuwe iphone was mij te duur
Maar kreeg gisteren alvast voor mijn verjaardag dezen ( niet om gevraagd of zo ), knap dat je van iphone naar iphone zelf kan! Mijn moeder lukt dat niet
![]()
![]()
Bedankt voor de felicitatiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das lief alvast gefeliciteerd met je 18de verjaardag, knap dat je van iphone naar iphone zelf kan! Mijn moeder lukt dat niet
![]()
Koekiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das lief alvast gefeliciteerd met je 18de verjaardag, knap dat je van iphone naar iphone zelf kan! Mijn moeder lukt dat niet
ALvast bedankt lieverd, duurt nog meer dan een maand voor ik jarig benquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
Ja dat lukte mij wel maar dit is dramaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd Wouter!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan ben je nu best wel oudquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben elke maand 1 of 2 keer jarigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben elke maand 1 of 2 keer jarig![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALvast bedankt lieverd, duurt nog meer dan een maand voor ik jarig ben![]()
Ja dat lukte mij wel maar dit is dramaik probeer er aan te denken maar dat is niet mijn sterkte kant zeg maar
![]()
![]()
Volgens mij was jij al jarig geweest toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat was paar maandjes terug. Nu ben ik weer jarig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was jij al jarig geweest toch?![]()
Hoeft ook niet hoor. Vind ik niet ergquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohik probeer er aan te denken maar dat is niet mijn sterkte kant zeg maar
Ik welquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Vind ik niet erg![]()
![]()
dan ben je maandig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat was paar maandjes terug. Nu ben ik weer jarig.
Niet jarig.![]()
![]()
Beterquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ojjaaa vandaag is mijn 7e vermaanddag dit jaar.![]()
![]()
Gefeliciteerd dan maarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat was paar maandjes terug. Nu ben ik weer jarig.![]()
Ik ga even een begin maken met mijn vlammetjes dineren tussendoor ff stofzuigen en dweilen. Misschien tot vanavond schatjes
![]()
9 van de 10 x zeg ik het hier niet eensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: