SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goffer.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hier komen vast leuke mensen op af.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Zoals ik al eerder postte, wel eens gehad dat er 2 latten doormidden knakte. Maar nooit echt fysiek door een bed heen gezakt nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit tijdens seks? Vroeger ook niet?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lattenbodems zijn ook wel een crime.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet nog steeds lachen om deze TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zul je net zien dat je straks .....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ik ben oprecht nooit door bed gezakt. Een bank, en stoelen. Ja. Maar een bed nog nooit.How can I make this topic about me?![]()
Gaat plompzakken?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je straks .....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toastjes?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Door een boxspring heen zakken is wel knapquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je straks .....
Well, life can be a riot
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat dacht ikWell, life can be a riot
Sokken?quote:
Hier in huis raakt het bestek kwijt op een onverklaarbare reden. Raad eens wie de schuld krijgt?quote:
Gelukkig had ik nog een set liggen van Villeroy & Boch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het bestek?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in huis raakt het bestek kwijt op een onverklaarbare reden. Raad eens wie de schuld krijgt?
Gelukkig had ik nog een set liggen van Villeroy & Boch.
KnapTrust nobody![]()
Heel bizar eerder. Wat raak jij kwijt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
EmarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Allesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel bizar eerder. Wat raak jij kwijt?
Trust nobody![]()
Wie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had ik vroeger wel. En die lijst is lang.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 884 / +64 / +0 / 3433 / 3787
2. FreshFruit / 607 / +156 / +41 / 1004 / 1313
3. KillemWieft / 430 / +0 / +0 / 190 / 327
4. gebrokenglas / 332 / +31 / +14 / 1046 / 1261
5. MooieTop6 / 264 / +59 / +0 / 792 / 927
6. loveislikeakiss / 244 / +21 / +0 / 1177 / 1331
7. DJMO / 238 / +29 / +0 / 392 / 520
8. Fogel / 225 / +20 / +0 / 613 / 776
9. Lovely / 207 / +24 / +0 / 1132 / 1268
10. mario390 / 204 / +50 / +2 / 353 / 456
11. Helenattenek / 185 / +1 / +0 / 186 / 260
12. Dr.Mikey / 182 / +20 / +3 / 157 / 231
13. _UserName_ / 178 / +23 / +0 / 162 / 217
14. MizzezAmy / 177 / +23 / +0 / 741 / 883
15. HappyCharly / 177 / +8 / +17 / 116 / 160
16. Sally / 145 / +13 / +0 / 118 / 198
17. hemarookworst / 132 / +25 / +0 / 439 / 542
18. maily / 125 / +18 / +0 / 541 / 619
19. Soury / 104 / +1 / +3 / 31 / 50
20. KoningWouter / 95 / +2 / +0 / 446 / 490SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
R.I.P DTS.![]()
Verre van knap HC. Ik was vooral goed om mijn telefoons kwijt te raken.quote:
In je huisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verre van knap HC. Ik was vooral goed om mijn telefoons kwijt te raken.
Trust nobody![]()
De wegquote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel bizar eerder. Wat raak jij kwijt?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee,tijdens uitgaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij ID kaarten was het een keer zo dat ik ze zo vaak vernieuwde dat ze twijfels kregen wat ik er mee deed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Handeltjequote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ID kaarten was het een keer zo dat ik ze zo vaak vernieuwde dat ze twijfels kregen wat ik er mee deed.
Slim
Trust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Blijft nog steeds een heel schattig plaatjequote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou bewaard.
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Okee doei.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft nog steeds een heel schattig plaatje
Umbro was vroeger een populair merk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Actiesport merk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Altijd een B-merk geweest. Net als Rucanor.
Of Kappa.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Altijd een B-merk geweest. Net als Rucanor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je werd gemist.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kappa, Elise en Le Cocq Sportif vond ik wel geile spullen hebben. Ooit. Net als Diadora.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sponsorde vroeger de hele premier league.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Altijd een B-merk geweest. Net als Rucanor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Allemaal net niet, op Elise na dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kappa, Elise en Le Cocq Sportif vond ik wel geile spullen hebben. Ooit. Net als Diadora.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kappa droeg ik op vakantie vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je maar genoeg geld biedt trekken ze het wel aan. Kijk maar naar Feyenoord en Castore.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sponsorde vroeger de hele premier league.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killhelm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Castore beloofde exclusief te zijn en tekent vervolgens ook twente en fc Utrecht oa.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je maar genoeg geld biedt trekken ze het wel aan. Kijk maar naar Feyenoord en Castore.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon deze.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Allemaal net niet, op Elise na dan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je hebt wel smaak ouwe.quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
2 cobra`s in je handen houden is nooit slim.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Abe Lenstra had deze:quote:Op vrijdag 11 juli 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
Mooiste voetbalschoenen ooit.
[ afbeelding ]
Geen overvloedige luxe als je ziet wat voor ballen ze in die tijd hadden!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Abe Lenstra had deze:
[ afbeelding ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou echt heWell, life can be a riot
Nu danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ook nietWell, life can be a riot
Bolk tijdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
NeeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
StiemtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kut plek op m'n achterhoofd
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja. Normaal zitten spataderen op je been. Ik had een vaatafwijking op m'n schedel.quote:
Is operatief weggehaald, bijna twee weken geleden, maar het doet nog steeds pijn en ook de plek in m'n pols waar ze het infuus ingepompt hebben voelt noch steeds gekneusd aan
En door die klote narcose ben ik ook elke dag gewoon ontzettend snel moe. Als ik daardoor nog beter zou slapen zou dat fijn zijn, maar ik slaap beroerd
Ja, ik las zoiets.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Normaal zitten spataderen op je been. Ik had een vaatafwijking op m'n schedel.
Is operatief weggehaald, bijna twee weken geleden, maar het doet nog steeds pijn en ook de plek in m'n pols waar ze het infuus ingepompt hebben voelt noch steeds gekneusd aan
Waar het precies om ging wist ik niet.
Geen zin om terug te lezen
Infuus weet bij mij ook wat.
De laatste keer moest het ook bij het vas gezet worden.toen hadden ze al 2 keer mis gezeten.
Heeft nooit lekker gezeten.
Moest 5 keer mee, ging bij de derde keer al zeer doen en is voor de laatste keer nog een keer vervangen bij de vercouver.![]()
Laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
Beetje propofol, ketamine en vecuronium injecteren.vanmiddag gaan de hechtingen eruit, dan vraag ik de chirurg wel om lokale pijnstilling.
Ze hebben bij mij drie keer moeten prikken voor er een naald inzat die draaglijk was qua pijn. Ik en de eerste 48 uur na de operatie had ik meer last van die pols dan van m'n operatiequote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, ik las zoiets.
Waar het precies om ging wist ik niet.
Geen zin om terug te lezen
Infuus weet bij mij ook wat.
De laatste keer moest het ook bij het vas gezet worden.toen hadden ze al 2 keer mis gezeten.
Heeft nooit lekker gezeten.
Moest 5 keer mee, ging bij de derde keer al zeer doen en is voor de laatste keer nog een keer vervangen bij de vercouver.
Ik kan nog steeds geen tas om die arm dragen. Doet te veel pijn. Is nu twee weken geledenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:30 schreef marc0871 het volgende:
Die van het vas heeft nog 3 weken beurs aangevoeld.
En nu kan ik niet slapen
Ziekenhuizen; mooi dat ze er zijn, maar je moet er niet te vaak moeten zijn.
Het laatste half jaar ben ik er ook al vaker geweest dan de rest van mijn leven bij elkaar![]()
![]()
![]()
Zo nog maar een poging doen om wat te slapen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mja. Ook zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:38 schreef DJMO het volgende:
Zo nog maar een poging doen om wat te slapen.
De pijnstilling begint wat te doen.![]()
Ik hoop oprecht voor de arts dat hij straks een pijnstillende zalf oid gebruikt voor hij de hechtingen eruit trekt. Want anders vermoord ik hem terplekke ben ik bang.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 04:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Ook zo.
De pijnstilling begint wat te doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OeiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hee sp3c
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
Moggûh DJMO
Mogguhh
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Hee schoen
Hoihoiquote:
hoe is het?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gaat wel.quote:
Slechte geslapen...
En met jou?Don't follow me. I am lost too
Ja op zich wel lekker, naar mijn idee lang geslapen, vandaag weer aan het klussenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Klussen doe ik in het weekend.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ja op zich wel lekker, naar mijn idee lang geslapen, vandaag weer aan het klussen
Zaterdag de schutting verstevigen
Ik klus bij iemand thuis, die wil ook de tuin gedaan hebben dus op vrije dagen ben ik daar veelal aan het werk. Het weekend (met name de zaterdag) hou ik vrij voor onze gezinsdag
Hee gg
Hee MooieTop
Tijd voor het gezin is belangrijk idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
Ik klus bij iemand thuis, die wil ook de tuin gedaan hebben dus op vrije dagen ben ik daar veelal aan het werk. Het weekend (met name de zaterdag) hou ik vrij voor onze gezinsdag
Deel van de schutting zit los. Een volgende storm overleefd het denk ik niet
Moin :xIk heb er één en ik ben er trots op
Hehe, dan beter even verstevigen idd, beetje beton bij de palen erin ofzo
Ik zet hem vast met een paal aan het hok.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
Hehe, dan beter even verstevigen idd, beetje beton bij de palen erin ofzo
Dan zit ie zo vast als een huis.Don't follow me. I am lost too
![]()
Wat een kut woorden heeft het Parool weer uitgezocht vandaag
Nog maar een bakkie
Kabinet: grote woonwijken in omgeving Alkmaar, Hengelo, Apeldoorn en Helmond: https://www.rtl.nl/nieuws(...)oor-minister-keijzer
Omgeving Alkmaar..
Ik wil zsm verhuizen naar de zaanstreek!Ik heb er één en ik ben er trots op
Meer koffie gvd bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Broodje hagelslag.Don't follow me. I am lost too
Lekker met witbrood en roomboter. Jammer genoeg hebben we alleen bruinbrood in huis.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik heb nooit wit brood.Don't follow me. I am lost too
HA! Ik moest net aan jou denkenquote:
Druk zo ineens.Don't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 06:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor, ik had zoals @:mairio380 het zou noemen, een kutgatje te pakken![]()
KutgatjeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En ik heb de typtyfus geloof ik. Meer koffie gvd nodigIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb nieuwe koffiebonen maar ik vind die nie lekker nieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
-> gftquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb nieuwe koffiebonen maar ik vind die nie lekker nieHow can I make this topic about me?![]()
Hmm. Voor kut bloed hebben ze tampons uitgevonden. Misschien eentje in je neus proppen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Daar ben ik weer te zuinig voorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan is die koffie voor bezoek, en drink je zelf lekkere koffiequote:
How can I make this topic about me?![]()
Deze man denkt in oplossingenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is die koffie voor bezoek, en drink je zelf lekkere koffie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
First BloodDon't follow me. I am lost too
Scherf gaat voor de winst
Is al gestopt gelukkigquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Voor kut bloed hebben ze tampons uitgevonden. Misschien eentje in je neus proppen?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bijna weekendquote:
vrijdag werk ik altijd vanuit huis. Lekker relaxt altijd welSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ff poepen hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vandaag ookquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:10 schreef Koen66 het volgende:
vrijdag werk ik altijd vanuit huis. Lekker relaxt altijd wel![]()
Ideaal...Don't follow me. I am lost too
Lekker kakken..Don't follow me. I am lost too
Project X gezien gister. De documentaire op Netflix.
Stelde weinig voor, had er meer van verwacht.Don't follow me. I am lost too
Wij hadden van de week koffie in de aanbieding gehaald bij de Vomar. Hele aantrekkelijke aanbieding, maar @Rob vind hem zo smerig dat hij het restant liever wil weggooien dan in een weggeefkast te zettenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is die koffie voor bezoek, en drink je zelf lekkere koffie
Bedankt, het is weer geluktquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
drinkte maar theeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Koffie moet uit Indonesië komen, niet dat elitaire spul uit Colombia ofzo
Ja, het was goede textuur en structuur, en het was precies op het goede moment.quote:
Ik geef deze beurt een 8,29 / 10Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
pics?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja, het was goede textuur en structuur, en het was precies op het goede moment.
Ik geef deze beurt een 8,29 / 10Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En het was betaald poepen, automatische verhoging van de scores met 0,5Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb dezequote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:22 schreef MooieTop6 het volgende:
Koffie moet uit Indonesië komen, niet dat elitaire spul uit Colombia ofzo
https://kaldi.nl/alle-kof(...)am?category=27&_gl=1*1qjv4ho*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwyb3DBhBlEiwAqZLe5Iz_NGEtkua7dSPPkIYDVyE2dbem1EVp68VAwpEgWhYmk54jCh68-hoCRIcQAvD_BwE&gbraid=0AAAAAD69ZFcUT8Npd-3StrZXisl1_OqgFIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Theequote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 888 / +64 / +4 / 3444 / 3799
2. FreshFruit / 622 / +156 / +56 / 1008 / 1327
3. KillemWieft / 481 / +0 / +51 / 199 / 345
4. gebrokenglas / 343 / +31 / +25 / 1055 / 1274
5. MooieTop6 / 270 / +59 / +6 / 802 / 940
6. DJMO / 263 / +29 / +25 / 400 / 542
7. loveislikeakiss / 244 / +21 / +0 / 1177 / 1331
8. Fogel / 225 / +20 / +0 / 613 / 776
9. _UserName_ / 225 / +23 / +47 / 165 / 227
10. Lovely / 207 / +24 / +0 / 1132 / 1268
11. mario390 / 204 / +50 / +2 / 353 / 456
12. HappyCharly / 192 / +8 / +32 / 119 / 167
13. Dr.Mikey / 187 / +20 / +8 / 160 / 240
14. Helenattenek / 185 / +1 / +0 / 186 / 260
15. MizzezAmy / 177 / +23 / +0 / 741 / 883
16. Sally / 145 / +13 / +0 / 118 / 198
17. hemarookworst / 132 / +25 / +0 / 440 / 543
18. maily / 125 / +18 / +0 / 541 / 619
19. Soury / 104 / +1 / +3 / 31 / 50
20. marc0871 / 99 / +3 / +10 / 271 / 354SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mooie lijst
Effe pissen
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oeh, daar is ze 😳quote:
Goedemorgen Dotteke, lekker geslapen? Kopje koffie?
Dodespeltopic?quote:Don't follow me. I am lost too
Zo. Fris gedouched. Nu koffie en ontbijt gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik denk dat Vino_Tinto deze maand wel eens nr 1 zou kunnen gaan worden.How can I make this topic about me?![]()
Ow en het is niet deze ziggy
Want die heeft een housewarming vandaag (deze screenshot is van gister)
Whoop whoopIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
goed verhaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OlaDon't follow me. I am lost too
Wie is die engerd?Don't follow me. I am lost too
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat Vino_Tinto deze maand wel eens nr 1 zou kunnen gaan worden.
Ik denk ff of mt6
tijd voor HALO!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Geen ideequote:
Bolkvrijdag.Don't follow me. I am lost too
Ik deelde een link maar die is fucked up.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dst? Niet DTS?
* gebrokenglas is verward nu.
Dus ik zei waarom weerkt dst niet...
Dst ipv datIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik snap er niks van
Volgens mij heb jij een bakjequote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik deelde een link maar die is fucked up.
Dst ipv datnodig
![]()
![]()
Verwarring alom..Don't follow me. I am lost too
Ooooo. Oei, en dit op de vroege ochtend. Ingewikkeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik deelde een link maar die is fucked up.
Dst ipv dat
Morgue GG dank je welquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, daar is ze 😳
Goedemorgen Dotteke, lekker geslapen? Kopje koffie?
[ afbeelding ]![]()
Ja heb voor mijn doen goed geslapen. Jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vino postte een link, werd echter niet juist weergegeven en was maar voor de helft een link waardoor het niet werkt. Link bevat tekens die de url parser van FOK niet goed verwerkt, daardoor stuk.quote:![]()
Morguh Vinoquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vino_Tinto jij bent toch een koffiedrinker? Thee hoef je toch niet?quote:
Dit voor mijn schriftje?How can I make this topic about me?![]()
Oke.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Vino postte een link, werd echter niet juist weergegeven en was maar voor de helft een link waardoor het niet werkt. Link bevat tekens die de url parser van FOK niet goed verwerkt, daardoor stuk.
Kan gebeuren.Don't follow me. I am lost too
Ik was gisteravond een paar uur in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgue GG dank je wel![]()
Ja heb voor mijn doen goed geslapen. Jij?
Het was daardoor een korte nacht maar op zich gaat het wel nu.How can I make this topic about me?![]()
zo te zien niet. Ze bolkt niet meer zo hard. Denk dat we een andere nr 1 krijgenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat Vino_Tinto deze maand wel eens nr 1 zou kunnen gaan worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
👆quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zo te zien niet. Ze bolkt niet meer zo hard. Denk dat we een andere nr 1 krijgenHow can I make this topic about me?![]()
Lucky you. Al kan hij als hij serieus is best goed zingenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow en het is niet deze ziggy
[ afbeelding ]
Want die heeft een housewarming vandaag (deze screenshot is van gister)
Whoop whoopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Sp3cquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lets work..Don't follow me. I am lost too
Hey Moonquote:en een extra knuffel voor jou
Ik heb niet de behoefte ernaar te gaan luisteren.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you. Al kan hij als hij serieus is best goed zingen
Zo is dat...quote:Don't follow me. I am lost too
O das minderquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was gisteravond een paar uur in slaap gevallen.
Het was daardoor een korte nacht maar op zich gaat het wel nu.
Ik ben daarom bewust gisterenavond niet op de bank gaan liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand wil winnen. Maar men bolkt om het hardst 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moonen een extra knuffel voor jou
Dankjewel!!
![]()
![]()
Ik zit nu aan de monster energyquote:Extra sterke dubbele espressoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vino_Tinto jij bent toch een koffiedrinker? Thee hoef je toch niet?
Dit voor mijn schriftje?
Site gebookmarked, dank uquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb deze
https://kaldi.nl/alle-kof(...)am?category=27&_gl=1*1qjv4ho*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwyb3DBhBlEiwAqZLe5Iz_NGEtkua7dSPPkIYDVyE2dbem1EVp68VAwpEgWhYmk54jCh68-hoCRIcQAvD_BwE&gbraid=0AAAAAD69ZFcUT8Npd-3StrZXisl1_OqgF
Als ik op de bank ga liggen ben ik binnen 5 minuten vertrokken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder
Ik ben daarom bewust gisterenavond niet op de bank gaan liggen.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de monster energy
[..]
Extra sterke dubbele espressoVino_Tinto drinkt graag extra sterke dubbele espresso.
Ik doe ook altijd een dubbele espresso 's ochtends met lekkere crema
Maar in de middag drink ik wel theequote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Vino_Tinto drinkt graag extra sterke dubbele espresso, is niet zo van de thee.Erg hequote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Bah, 's ochtends al aan die zoete meuk... Alleen de geur al.
Maar zo word ik hyper.
Straks voor het feestje/drinken nog een glas elektrolyten
quote:Nog plannen voor het weeked?
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 11-07-2025 08:18:23 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eigenlijk nooit. Eigenlijk alleen normale koffie, koffie verkeerd, cafe au lait en latte macchiato.How can I make this topic about me?![]()
Dat is ook niet gezond dat je die troep drinkt Vinoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de monster energy
[..]
Extra sterke dubbele espressoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de aantekening aangepast. Nu heb ik weer een doorhaling in mijn schriftje. Wat lelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar in de middag drink ik wel thee
[..]
Erg he
Maar zo word ik hyper.
Straks voor het feestje/drinken nog een glas elektrolyten
Ik ookm volgens mij haal ik die 5 minuten niet eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik op de bank ga liggen ben ik binnen 5 minuten vertrokken.
Maar ook als ik ga liggen in bed ben ik zo weg.
Alleen dat doorslapen is het probleem hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom moet je in hemelsnaam hyper worden?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar in de middag drink ik wel thee
[..]
Erg he
Maar zo word ik hyper.
Straks voor het feestje/drinken nog een glas elektrolytenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je al eens iets geprobeerd met geluiden? Het ruisen van de zee ofzo, dat je daar beter op slaapt?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ookm volgens mij haal ik die 5 minuten niet eens.
Maar ook als ik ga liggen in bed ben ik zo weg.
Alleen dat doorslapen is het probleem hierHow can I make this topic about me?![]()
Hyper zijn is niet iets waar ik naar streef in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Erg he
Maar zo word ik hyper.
Straks voor het feestje/drinken nog een glas elektrolyten![]()
In ieder geval veel plezier op het feestje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook niet gezond dat je die troep drinkt Vinoik doe het niet vaak. Alleen als ik feestje ga en veel energy nodig heb.
Ik kan alleen in de ochtend koffie drinken. Heel soms nog een normaal bakkie in de middag.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb de aantekening aangepast. Nu heb ik weer een doorhaling in mijn schriftje. Wat lelijkIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik alleen nog capucino, maar dat alleen als ik in een restaurant koffie drink of tijdens een vergadering.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik eigenlijk nooit. Eigenlijk alleen normale koffie, koffie verkeerd, cafe au lait en latte macchiato.
Dan neem ik altijd van die zakjes decaf capucino mee omdat ze vaak geen decaf hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mobiel maakt er weer wat anders van of ik weet zelf niet meer wat ik typequote:![]()
Ik bedoelde uiteraard het weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rustgevende muziek heb ik wel eens geprobeerd, of de tv aanlaten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je al eens iets geprobeerd met geluiden? Het ruisen van de zee ofzo, dat je daar beter op slaapt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Amyquote:
Zo maar douchen en dan nagels van gellak voorzien
Haartjes stijl föhnen. Koffertje inpakken want ik slaap bij vriendin misschien
Zin in
Maar dat helpt niet echt?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustgevende muziek heb ik wel eens geprobeerd, of de tv aanlaten.How can I make this topic about me?![]()
Boh, inpakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zin in![]()
![]()
Dit is er één om even in de gaten te houden: SEX / Zelf pornofilmpjes maken, wie heeft dit wel eens gedaan?![]()
Lekker er even tussen uit, geniet ervanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zin inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, want dan wordt ik op een gegeven moment wakker van de muziekquote:
Timer erop.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt ik op een gegeven moment wakker van de muziek![]()
quote:
En voor het eerst elektrolyten nemen voor een feestje
Benieuwd of het werkt. Of je echt geen kater hebt de volgende dagIk niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:18 schreef bondage het volgende:
Dit is er één om even in de gaten te houden: SEX / Zelf pornofilmpjes maken, wie heeft dit wel eens gedaan?
En achteraf goed, want je weet nooit hoe gemeent je partner kan zijnzeker niet in de tijd van social media
Voor mij niet echt boeiend om te volgenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:18 schreef bondage het volgende:
Dit is er één om even in de gaten te houden: SEX / Zelf pornofilmpjes maken, wie heeft dit wel eens gedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar ik kom gewoon in slaap hoor. Het is dat ik al snel weer wakker benquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Drakinquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Er zijn andere manieren om te voorkomen dat je een kater krijgtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En voor het eerst elektrolyten nemen voor een feestje
Benieuwd of het werkt. Of je echt geen kater hebt de volgende dag
[..]
Ik niet.
En achteraf goed, want je weet nooit hoe gemeent je partner kan zijnzeker niet in de tijd van social media
![]()
En dat topic is meer betreft de comments die erop gaan volgen![]()
![]()
Nou, dan volg je het lekker nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij niet echt boeiend om te volgen![]()
![]()
Niet echt bijzondere plannen, wou mn nagels weer laten doen bij mijn zus en ga naar mijn moederquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mobiel maakt er weer wat anders van of ik weet zelf niet meer wat ik type![]()
Ik bedoelde uiteraard het weekend![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Er zijn andere manieren om te voorkomen dat je een kater krijgt![]()
En dat topic is meer betreft de comments die erop gaan volgenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:
Lakken of heb je nepnagels die bijgewerkt moeten worden ?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Niet echt bijzondere plannen, wou mn nagels weer laten doen bij mijn zus en ga naar mijn moederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelnagellakquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lakken of heb je nepnagels die bijgewerkt moeten worden ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: