quote:Nederlaag op Wimbledon hakte er hard in bij Anastasia Pavlyuchenkova, die pintje drinkt op persconferentie: “Kon niet stoppen met huilen”
Geen halve finale op Wimbledon voor Anastasia Pavlyuchenkova. De 34-jarige Russin verloor in twee sets van Amanda Anisimova. De gewezen finaliste van Roland Garros baalde enorm en verscheen dan maar met een pintje bier op de persconferentie, eentje van het Belgische merk Stella Artois. Ook de muts met afbeelding van een aardbei was opvallend.
“Gezien de ziekte die ik eerder dit jaar opliep (Epstein-Barr, red.), dacht ik dat ik in de voorbereiding op het seizoen niets zou kunnen doen”, zei het nummer 54 van de wereld. “Ik wist niet zeker ik hier wel zou kunnen spelen. Ik moet dus tevreden zijn met wat ik de afgelopen drie weken heb gedaan. Ik kon na de wedstrijd zo’n twintig minuten niet stoppen met huilen. Ik weet niet of het komt omdat ik niet wist of het mijn laatste kans was om een topprestatie neer te zetten. Ik heb dit jaar gewoon veel meegemaakt. Virussen, de ziekte van Lyme... Zes weken lang heb ik antibiotica geslikt en vlak voor Madrid kreeg ik een hamstringblessure. Elke keer wanneer ik probeerde terug te keren, was er altijd wel iets. Geen idee hoe ik ermee ben omgegaan, maar op gras klikte het ineens. Toch ben ik beginnen huilen na de match, waarschijnlijk door alles wat ik heb meegemaakt. Het is binnenin gewoon even ontploft, denk ik.”
Ik vond Stefani echt wel sterk aan het net hoor. Siniakova blonk niet bijzonder uit aan het net, behalve bij hogere ballen, die pakt ze echt stevig aan en net op de cruciale momenten zochten ze haar op en maakte ze het af. Maar wat, denk ik, het verschil heeft gemaakt, was dat Salisbury in de tiebreaks net wat slordiger was en in de tweede tiebreak durfde Verbeek de chip&charge-lobs wél aan te pakken met een smash. De rest van de wedstrijd liet hij ze constant gaan. Het was een spannende wedstrijd en ze ontliepen elkaar echt niet veel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:42 schreef papert het volgende:
Leuk voor Verbeek. Maar het was Siniakova die vooral veel beter was dan de Braziliaanse dame toch? Of analyseer ik dat verkeerd?
Ja, eens. Op de break die ze tegen kregen viel de lob in het servicevak, die had Verbeek echt moeten pakken. Ik vond Verbeek aan het net wat gretiger dan Salisbury. En over het netspel van de dames heb je ook gelijk. Maar met de return en de grounstrokes van achteruit was Siniakova wel heel sterk. Die returneerde de Service van Salisbury wel goed, terwijl Stefani creatief met lobjes moest gaan retourneren, of een makkelijke bal voor de netspeler terugspeelde. (Op belangrijke momenten/tiebreaks)quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:07 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Ik vond Stefani echt wel sterk aan het net hoor. Siniakova blonk niet bijzonder uit aan het net, behalve bij hogere ballen, die pakt ze echt stevig aan en net op de cruciale momenten zochten ze haar op en maakte ze het af. Maar wat, denk ik, het verschil heeft gemaakt, was dat Salisbury in de tiebreaks net wat slordiger was en in de tweede tiebreak durfde Verbeek de chip&charge-lobs wél aan te pakken met een smash. De rest van de wedstrijd liet hij ze constant gaan. Het was een spannende wedstrijd en ze ontliepen elkaar echt niet veel.
Sinner lult teveel over die zogenaamde blessures en pijntjes terwijl die ondertussen in 3 sets de kwartfinale wint. Dus ik vrees ervoor voor Djoko.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Djokovic vandaag? Zou hij nog last hebben van de nasleep van die val? Hoop wel dat hij wint. Twee voordelen voor hem lijken me dat ook Sinner nog wat geblesseerd lijkt te zijn en dat Sinners RG-finale misschien door zijn hoofd spookt tijdens belangrijke momenten.
Bedankt. Wegens het hartverwaremde welkom wil ik jullie graag trakteren op een slechte zelfbedachte grap:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Waarom die valse hoopquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:20 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat Djokovic een walkover gaat geven.
Hopelijk maar anders spelen ze straks indoor.quote:
Ik ook, turbodubbeltoernooitje en daarna lekker wijnenquote:
Een GOAT-discussie! Dat is alweer even geledenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeer matte Djokovic. Jammer dat hij de halve finale heeft gehaald.
Als je ziet van welke prutsers hij zoal in GS finales gewonnen heeft moeten we toch concluderen dat Nadal de GOAT is.
Geblesseerdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:59 schreef Marcoss het volgende:
Hoe zou Dimitrov naar deze wedstrijd hebben gekeken?
(Al was Sinner tegen Dimitrov niet te vergelijken met zijn wedstrijden tegen Shelton en Djoko)
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een GOAT-discussie! Dat is alweer even geleden
Matig dat ze al die topduo's hebben uitgeschakeld inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:28 schreef GwaiLow het volgende:
Die Cash en Glaspool lachen zich de ballen uit de broek dat ze een Wimbledon finale spelen tegen dubbel spelers van dit matige niveau
Morgen begint het pasquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:57 schreef yvonne het volgende:
Ik denk ik kijk even Alcaraz en Sinner terug. Lekker middagje onder de pannen, zijn het de kortste wedstrijden ever
Morgen zit het er al weer op.
Ik zie Billie nu op de tribune twijfelen of dat wel zo’n goed plan wasquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:35 schreef superniger het volgende:
En een bagel voor Swiatek.
EQUAL PAY.
Dat deed Graf toch wel sneller in 1988 (32 minuten)quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaan we binnen het uur eindigen?
Bij een vrouwenfinale vraag je er wel een beetje omquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:06 schreef DeeBee het volgende:
Je zal voor kaartjes betaald hebben, blijven doneren!
Bookies zijn er eindelijk achter dat Sinner net zo makkelijk over zijn zogenaamde blessures liegt als over zijn dopinggebruikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Sinner ineens favoriet, gisteren nog andersom. Wat voor nieuws is er uitgelekt?
Als het echt een ongelukje is geweest krijgt die arme Sinner wel veel haat. Sympathieke gast met leuk tennis. Moeten we misschien iets meer koesteren en gevalletje voordeel van de twijfel ?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bookies zijn er eindelijk achter dat Sinner net zo makkelijk over zijn zogenaamde blessures liegt als over zijn dopinggebruik
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie nu pas dat het 6-0 6-0 is geworden……
Vrouwen en topsport, het is gewoon geen goede combinatie. En dan ook nog hetzelfde betaald willen hebben als de mannenx 100.000
Het is en blijft een zondaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:38 schreef Parelhoofd het volgende:
[..]
Als het echt een ongelukje is geweest krijgt die arme Sinner wel veel haat. Sympathieke gast met leuk tennis. Moeten we misschien iets meer koesteren en gevalletje voordeel van de twijfel ?
Dat is toch al gelijk getrokken op de Grand Slams al spelen ze best of 3 sets. Dus krijgen ze zelfs meer betaald.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie nu pas dat het 6-0 6-0 is geworden……
Vrouwen en topsport, het is gewoon geen goede combinatie. En dan ook nog hetzelfde betaald willen hebben als de mannenx 100.000
Grand Slams ja.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is toch al gelijk getrokken op de Grand Slams al spelen ze best of 3 sets. Dus krijgen ze zelfs meer betaald.
DIEP IN DE NACHTquote:Op zondag 13 juli 2025 16:45 schreef Alpha0 het volgende:
Waarom beginnen ze zo gods gruwelijk laat???
Gewoon om 23u stoppenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Het altijd doperende balletje meppen
[..]
DIEP IN DE NACHT
Kan toch nietquote:
Prima tennis op zichquote:Op zondag 13 juli 2025 18:51 schreef yvonne het volgende:
Nou, tsja, als dit dé finale is. Ik zit ondertussen andere dingen te doen
Kom op yvonne, je zit alles te kijken afgelopen twee weken. Kan je het hoogtepunt toch niet overslaan. Gaat ook om de spanning.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:51 schreef yvonne het volgende:
Nou, tsja, als dit dé finale is. Ik zit ondertussen andere dingen te doen
*afleiding weglegtquote:Op zondag 13 juli 2025 18:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Kom op yvonne, je zit alles te kijken afgelopen twee weken. Kan je het hoogtepunt toch niet overslaan. Gaat ook om de spanning.
Ik ben tegen dopeurs in technische sporten.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En weer twee breakkansen voor de alhier zeer populaire J. Sinner.
sport moet natuurlijk niet in de weg gaan zitten van het bespreken van sport.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:24 schreef Szura het volgende:
Doe wel ff een viersetter voor het begin van Vive le Velo aub
Terechte voorsprong.quote:
Swiatek had natuurlijk nooit een schorsing van 2 jaar gehad of moeten hebben voor een middel dat sinds dit jaar überhaupt niet meer op de dopinglijst staat.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:43 schreef Marcoss het volgende:
Krijgen we straks 2 winnaars die eigenlijk geschorst hadden moeten zijn
Die won hij ook puur door een inzakking van Sinner. Die toen ook al veel beter was.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Straks even een langere pauze nemen en de beelden van Roland Garros terugkijken
Sinner pakt alleen doping.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:06 schreef DobbyDobby het volgende:
Pak die Spaanse middelmaat aan. Die man heeft al teveel prijzen voor zulke middelmaat.
Weer nachtmerries van die service van Federer die op weg was naar een acequote:Op zondag 13 juli 2025 20:07 schreef Marcoss het volgende:
Die wedstrijd hoeft niet meer genoemd te woorden, J van Lottum
Dat gaat toch niet gebeuren. Alca is verschrikkelijk matig.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het mooiste zou ook zijn als de break komt als hij voor de titel serveert
Stel je voor dat je een nabeschouwing op een sprintetappe moet missenquote:Op zondag 13 juli 2025 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
sport moet natuurlijk niet in de weg gaan zitten van het bespreken van sport.
Het is de beste speler. Zowel zonder als met doping.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Tegen doping zijn = Calimero gejank?
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Leuk dat je er bentquote:
Die Dimitrov had gewoon deze GS kunnen winnenquote:Op zondag 13 juli 2025 20:25 schreef Marcoss het volgende:
En hij had eigenlijk gewoon moeten verliezen van Dimitrov
Had had had, als als als. As is verbrande turf.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die Dimitrov had gewoon deze GS kunnen winnen
U was voor???quote:Op zondag 13 juli 2025 20:30 schreef yvonne het volgende:
Netjes, werd toch nog spannend @:mitt.
Niet mijn gewenste winner, maar iedereen die fan is van Sinner:gefeliciteerd.
Noodgedwongen voor Alcarazquote:
Als ze niet blij is met de winnaar, heb ik zomaar het vermoeden dat ze voor de tegenstander wasquote:
Ben Shelton. Maar ik geloof dat ik de enige ben.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:32 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
En van alle 128 deelnemers bij de mannen????
Ook leuke speler. Service Forehand ipv Service Volley zoals Paul Haarhuis zeiquote:Op zondag 13 juli 2025 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben Shelton. Maar ik geloof dat ik de enige ben.
Oranje leeuwinnen.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:45 schreef yvonne het volgende:
Wat gaan we hierna doen? Tour? Kijk ik wel, maar post er eik nooit.
Je houdt het nog netjes.quote:
Zeldzaam diepzinnig van Kyrgios aangezien dit zowel verwijst naar Dimitrovgod als de dopingperikelenquote:Op zondag 13 juli 2025 21:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
https://x.com/NickKyrgios/status/1944473733672075661
Kort maar krachtig
quote:Op zondag 13 juli 2025 21:23 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Zeldzaam diepzinnig van Kyrgios aangezien dit zowel verwijst naar Dimitrovgod als de dopingperikelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |