Een GOAT-discussie! Dat is alweer even geledenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeer matte Djokovic. Jammer dat hij de halve finale heeft gehaald.
Als je ziet van welke prutsers hij zoal in GS finales gewonnen heeft moeten we toch concluderen dat Nadal de GOAT is.
Geblesseerdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:59 schreef Marcoss het volgende:
Hoe zou Dimitrov naar deze wedstrijd hebben gekeken?
(Al was Sinner tegen Dimitrov niet te vergelijken met zijn wedstrijden tegen Shelton en Djoko)
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een GOAT-discussie! Dat is alweer even geleden
Matig dat ze al die topduo's hebben uitgeschakeld inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:28 schreef GwaiLow het volgende:
Die Cash en Glaspool lachen zich de ballen uit de broek dat ze een Wimbledon finale spelen tegen dubbel spelers van dit matige niveau
Morgen begint het pasquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:57 schreef yvonne het volgende:
Ik denk ik kijk even Alcaraz en Sinner terug. Lekker middagje onder de pannen, zijn het de kortste wedstrijden ever
Morgen zit het er al weer op.
Ik zie Billie nu op de tribune twijfelen of dat wel zo’n goed plan wasquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:35 schreef superniger het volgende:
En een bagel voor Swiatek.
EQUAL PAY.
Dat deed Graf toch wel sneller in 1988 (32 minuten)quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaan we binnen het uur eindigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |