quote:Nederlaag op Wimbledon hakte er hard in bij Anastasia Pavlyuchenkova, die pintje drinkt op persconferentie: “Kon niet stoppen met huilen”
Geen halve finale op Wimbledon voor Anastasia Pavlyuchenkova. De 34-jarige Russin verloor in twee sets van Amanda Anisimova. De gewezen finaliste van Roland Garros baalde enorm en verscheen dan maar met een pintje bier op de persconferentie, eentje van het Belgische merk Stella Artois. Ook de muts met afbeelding van een aardbei was opvallend.
“Gezien de ziekte die ik eerder dit jaar opliep (Epstein-Barr, red.), dacht ik dat ik in de voorbereiding op het seizoen niets zou kunnen doen”, zei het nummer 54 van de wereld. “Ik wist niet zeker ik hier wel zou kunnen spelen. Ik moet dus tevreden zijn met wat ik de afgelopen drie weken heb gedaan. Ik kon na de wedstrijd zo’n twintig minuten niet stoppen met huilen. Ik weet niet of het komt omdat ik niet wist of het mijn laatste kans was om een topprestatie neer te zetten. Ik heb dit jaar gewoon veel meegemaakt. Virussen, de ziekte van Lyme... Zes weken lang heb ik antibiotica geslikt en vlak voor Madrid kreeg ik een hamstringblessure. Elke keer wanneer ik probeerde terug te keren, was er altijd wel iets. Geen idee hoe ik ermee ben omgegaan, maar op gras klikte het ineens. Toch ben ik beginnen huilen na de match, waarschijnlijk door alles wat ik heb meegemaakt. Het is binnenin gewoon even ontploft, denk ik.”
Ik vond Stefani echt wel sterk aan het net hoor. Siniakova blonk niet bijzonder uit aan het net, behalve bij hogere ballen, die pakt ze echt stevig aan en net op de cruciale momenten zochten ze haar op en maakte ze het af. Maar wat, denk ik, het verschil heeft gemaakt, was dat Salisbury in de tiebreaks net wat slordiger was en in de tweede tiebreak durfde Verbeek de chip&charge-lobs wél aan te pakken met een smash. De rest van de wedstrijd liet hij ze constant gaan. Het was een spannende wedstrijd en ze ontliepen elkaar echt niet veel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:42 schreef papert het volgende:
Leuk voor Verbeek. Maar het was Siniakova die vooral veel beter was dan de Braziliaanse dame toch? Of analyseer ik dat verkeerd?
Ja, eens. Op de break die ze tegen kregen viel de lob in het servicevak, die had Verbeek echt moeten pakken. Ik vond Verbeek aan het net wat gretiger dan Salisbury. En over het netspel van de dames heb je ook gelijk. Maar met de return en de grounstrokes van achteruit was Siniakova wel heel sterk. Die returneerde de Service van Salisbury wel goed, terwijl Stefani creatief met lobjes moest gaan retourneren, of een makkelijke bal voor de netspeler terugspeelde. (Op belangrijke momenten/tiebreaks)quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:07 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Ik vond Stefani echt wel sterk aan het net hoor. Siniakova blonk niet bijzonder uit aan het net, behalve bij hogere ballen, die pakt ze echt stevig aan en net op de cruciale momenten zochten ze haar op en maakte ze het af. Maar wat, denk ik, het verschil heeft gemaakt, was dat Salisbury in de tiebreaks net wat slordiger was en in de tweede tiebreak durfde Verbeek de chip&charge-lobs wél aan te pakken met een smash. De rest van de wedstrijd liet hij ze constant gaan. Het was een spannende wedstrijd en ze ontliepen elkaar echt niet veel.
Sinner lult teveel over die zogenaamde blessures en pijntjes terwijl die ondertussen in 3 sets de kwartfinale wint. Dus ik vrees ervoor voor Djoko.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Djokovic vandaag? Zou hij nog last hebben van de nasleep van die val? Hoop wel dat hij wint. Twee voordelen voor hem lijken me dat ook Sinner nog wat geblesseerd lijkt te zijn en dat Sinners RG-finale misschien door zijn hoofd spookt tijdens belangrijke momenten.
Bedankt. Wegens het hartverwaremde welkom wil ik jullie graag trakteren op een slechte zelfbedachte grap:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Waarom die valse hoopquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:20 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat Djokovic een walkover gaat geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |