Hier had een TET kunnen staan ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
![]()
Welkom in de R&P SC
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's nie hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier had een TET kunnen staan ja.
Ik hield het netjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nie hier.
Paar deurtjes verder meer dan zat. Achter het ene deurtje meer dan de ander.
Jij welquote:
Jaquote:
Ingewikkeld, met al die cross posters.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nie hier.
Ik zie het deurtje niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nie hier.
Staat open.quote:
quote:
Dan zie je de deur idd niet.quote:
Klootzakken.quote:
Alles loopt zo maar binnen en buiten.quote:
Whehe, het niveau daalt flink hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles loopt zo maar binnen en buiten.
Balans noemen we dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, het niveau daalt flink hier.
quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:
Ik zit weer op kantoor jaquote:
Zit je pak te strak zodat je geen schop kan gevenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit weer op kantoor ja
Al heb ik straks hulp nodig want iemand moet even de simulator een schop geven en dat kan ik niet
Nee, ik heb geen rechten daartoequote:Op woensdag 9 juli 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit je pak te strak zodat je geen schop kan geven
A zoquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen rechten daartoe
True. Hou me wel bezig verderquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zonu maar hopen dat die snel komt dan.
Dat geloof ik meteen. En zo niet dan is er altijd nog FOK!quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True. Hou me wel bezig verder
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. En zo niet dan is er altijd nog FOK!
Volgende vakantie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vakantie bijna voorbijmoet de achterdeur nog schuren en verven en de tuin nog onkruidvrij maken
dat wilde ik eigenlijk begin van mijn vakantie al doen
Mag niet!quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neeeeheedan wil ik ECHT vakantie
DENIED.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neeeeheedan wil ik ECHT vakantie
Gewoon werrukuh voor je centuh jijquote:
Zellufquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon werrukuh voor je centuh jij
Zeg het haar!quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon werrukuh voor je centuh jij
quote:
GEWOON WERRUKUH VOOR JE CENTUH JIJquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
GEWOON WERRUKUH VOOR JE CENTUH JIJ
Jij bepaalt dat heul niet jij vuige overloper!quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
GEWOON WERRUKUH VOOR JE CENTUH JIJ
Overloper? Daar ben ik veuls te lui voor joh.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bepaalt dat heul niet jij vuige overloper!
Ja heulemaal naar niet NL grondgebied!quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Overloper? Daar ben ik veuls te lui voor joh.
Globalist tot in den kistquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heulemaal naar niet NL grondgebied!
Doe er wat aan, Q!quote:
Dit gelooft echt niemand.quote:
Dat sowiesoquote:
quote:
Neuspeuteren telt niet mee.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]![]()
Is echt zo. En niet eens alleen maar druk met naar buiten kijken
quote:Op maandag 14 juli 2025 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]![]()
Is echt zo. En niet eens alleen maar druk met naar buiten kijken
Aan je kont krabben ook nietquote:
Stom.quote:
StQm?quote:
Neuspeuteren is wel de ultieme hobby!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb zojuist eenzijdig besloten dat mijn collega niet meer op vakantie mag. Taffesdruk de hele tijd. Kom niet meer aan neuspeuteren en naar buiten kijken toe
Werken zul jequote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb zojuist eenzijdig besloten dat mijn collega niet meer op vakantie mag. Taffesdruk de hele tijd. Kom niet meer aan neuspeuteren en naar buiten kijken toe
Klinkt als feest.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga even een DrMarten doen;
Ik denk echt dat ik op een sociale werkplaats ben beland. Mijn hemel wat een dom volk loopt er rond. Heb een collega die geld wil verrekenen bij iemand die dood is en geen geld meer ontvangt. Dan wijs je hem daarop en omdat hij in discussie gaat hoeft hij zijn eigen fouten niet te herstellen?! Dus ik zo oh dus we belonen mensen die slecht presteren door het ze nog gemakkelijker te maken? Goed dat ik dat weet. Nog een half jaar uitzitten dan is het tijd voor een nieuwe werkgever.
Frustrerend is dat he?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik denk echt dat ik op een sociale werkplaats ben beland. Mijn hemel wat een dom volk loopt er rond. Heb een collega die geld wil verrekenen bij iemand die dood is en geen geld meer ontvangt. Dan wijs je hem daarop en omdat hij in discussie gaat hoeft hij zijn eigen fouten niet te herstellen?! Dus ik zo oh dus we belonen mensen die slecht presteren door het ze nog gemakkelijker te maken? Goed dat ik dat weet. Nog een half jaar uitzitten dan is het tijd voor een nieuwe werkgever.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil hier heel erg graag "hold my beer" zeggen, maar ik heb geen bierquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als feest.
Ik vandaag al 3 mensen aan de telefoon gehad die hun 'virtuele omgeving' niet konden vinden. Het blijkt dat het icoontje een andere kleur heeft gekregen
Hardop gelachenquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als feest.
Ik vandaag al 3 mensen aan de telefoon gehad die hun 'virtuele omgeving' niet konden vinden. Het blijkt dat het icoontje een andere kleur heeft gekregen
Als je bedenkt dat deze mensen een modaal salaris ontvangen dan ja. Dan mag je verwachten dat ze hun hersenen effectief inzetten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Frustrerend is dat he?
Ik werk zelf via de Sociale werkvoorziening, dus mijn collegae zijn vaak niet de meest slimste..
en ikzelf dus ook niet...
Ah nee he.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dan mag je verwachten dat ze hun hersenen effectief inzetten.
Ja dat snap ik helemaal.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als feest.
We hebben allerlei storingen die volgende week pas worden opgelost. Nu komen ze met workarounds waarvan ik denk, die ga ik echt niet uitleggen aan mensen die een programma al niet kunnen vinden omdat het een ander kleurtje heeft gekregen. 1 grote shitshow momenteelquote:
Het is idd wel erg veel gevraagd jaquote:
Een ander kleurtje kan ook ECHT niet, DAT KAN TOCH GEEN MENS MEER SNAPPEN?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
We hebben allerlei storingen die volgende week pas worden opgelost. Nu komen ze met workarounds waarvan ik denk, die ga ik echt niet uitleggen aan mensen die een programma al niet kunnen vinden omdat het een ander kleurtje heeft gekregen. 1 grote shitshow momenteel
Hoest met je flexwerkplek in de kantoortuin? Heeft 1 van de schoonmakers je post-it blokje weer eens links ipv rechts van je monitor neergelegd na het schoonmaken?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Een ander kleurtje kan ook ECHT niet, DAT KAN TOCH GEEN MENS MEER SNAPPEN?![]()
![]()
Denken dat je een post-it blokje mag laten liggen met de huidige clean desk policyquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoest met je flexwerkplek in de kantoortuin? Heeft 1 van de schoonmakers je post-it blokje weer eens links ipv rechts van je monitor neergelegd na het schoonmaken?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
![]()
Anno 2025 moet alles gewoon digitaal hoor OOK postitsquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoest met je flexwerkplek in de kantoortuin? Heeft 1 van de schoonmakers je post-it blokje weer eens links ipv rechts van je monitor neergelegd na het schoonmaken?
Van die mensen die 4 maanden voor hun pensioen nog een nieuw systeem moeten lerenquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
![]()
Wat dat betreft ben ik een ouwe lul. Al aan mijn 4e kladblaadje van de dag bezig.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Anno 2025 moet alles gewoon digitaal hoor OOK postits
Ik vind 4 decennia voor mijn pensioen iets nieuws moeten leren al belachelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van die mensen die 4 maanden voor hun pensioen nog een nieuw systeem moeten leren
Ik zeg niksquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een ouwe lul. Al aan mijn 4e kladblaadje van de dag bezig.
Ben je de eerste 3 al kwijt?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een ouwe lul. Al aan mijn 4e kladblaadje van de dag bezig.
Steleltje kleuters hier.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja ik ben oud, grijs en krakkemikkig ik weet het.
Pensioenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind 4 decennia voor mijn pensioen iets nieuws moeten leren al belachelijk.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja ik ben oud, grijs en krakkemikkig ik weet het.
Daarom heb ik drie volledig niet gebruikte post-it blokjes op m'n bureau liggen. M'n manager zegt er de hele tijd wat van maar omdat ik ze niet gebruik doet 'ie verder niks.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denken dat je een post-it blokje mag laten liggen met de huidige clean desk policy
Dat bestaat tegen die tijd toch al niet meerquote:
Ik moet AI nog maar eens een hele dag zien scrollen op social media.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bestaat tegen die tijd toch al niet meer
Allemaal Koos Werkeloos binnen 10 jaar vanwege AI
En Tour de France kijken op het 3e schermquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet AI nog maar eens een hele dag zien scrollen op social media.
Doomscrollen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En Tour de France kijken op het 3e scherm
Nee hoor ik blijf jou gewoon stalken in de hoop dat je ooit bijdraaitquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moeten we de bejaarden bij jou in het dorp al waarschuwen?
Soms is het echt fantastisch jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Neuspeuteren, net als @Q.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms is het echt fantastisch jaMaar hoezo nog een half jaar uitzitten? Wat ga je doen??
Bietje aan je kont krabben erbij = achievement unlocked.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bietje aan je kont krabben erbij = achievement unlocked.
2 uur overleg = 2 uur dutje doen en dan afsluiten met "dit had ook gecommuniceerd kunnen worden via email".quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:43 schreef DrMarten het volgende:
Geestelijk voorbereiden op 2 uur overleg waar ik eigenlijk geen tijd voor heb
Niks kontkrabben en neuspeuteren vandaag. Keihard arbeiten
Helaas. Ik moet ICT'ers duidelijk maken waarom ze bepaalde dingen wel of juist niet moeten doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 uur overleg = 2 uur dutje doen en dan afsluiten met "dit had ook gecommuniceerd kunnen worden via email".
Ja dat is toch onmogelijk dus kan je beter meteen gaan slapen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Helaas. Ik moet ICT'ers duidelijk maken waarom ze bepaalde dingen wel of juist niet moeten doen.
Iets met ontwikkeling van nieuwe software.
Ik moet zeggen dat ze tegenwoordig aardig goed luisteren. Hebben we wel anders meegemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja dat is toch onmogelijk dus kan je beter meteen gaan slapen.
Deze man begrijpt hetquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja dat is toch onmogelijk dus kan je beter meteen gaan slapen.
Daarom inlijsten en boven je bed hangenquote:
Ja ik wel dan hier en dan daar.quote:
BIJNA KERST!quote:Op zondag 20 juli 2025 18:42 schreef DrMarten het volgende:
Er lagen kruidnoten in de supermarkt!!
Nog even en we kunnen ze gewoon het hele jaar vreten
Overal waar ik benquote:
Ik live nog jaquote:Op maandag 21 juli 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
en jij bent Bekijk deze YouTube-video
Het gaat om de titel van die video, jammer dat die niet te zien isquote:
Oh dat had ik niet gezien want niet gekliktquote:Op maandag 21 juli 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat om de titel van die video, jammer dat die niet te zien is
De titel is, Overal, waar de meisjes zijn
Klassieker!quote:Op maandag 21 juli 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat om de titel van die video, jammer dat die niet te zien is
De titel is, Overal, waar de meisjes zijn
Ja daarom jammer dat de titel van het lied niet in beeld isquote:Op maandag 21 juli 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet gezien want niet geklikt
Ja, dat is het zekerquote:
Blijft ook meteen weer hangen.quote:
Oeps sorryquote:Op maandag 21 juli 2025 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blijft ook meteen weer hangen.Bedankt eh.
Solide pogingquote:Op maandag 21 juli 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom jammer dat de titel van het lied niet in beeld isGrap mislukt
Zo vroegquote:Op zondag 20 juli 2025 18:42 schreef DrMarten het volgende:
Nu de gevulde speculaas nogquote:Op zondag 20 juli 2025 18:42 schreef DrMarten het volgende:
Tis al goei.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk de hele ochtend al, wat is het toch rustig qua telefoon. Lekker doorwerken met andere klussen.
Bedenk me net dat ik gister mijn telefoon op stil had gezet omdat ik een presentatie moest geven. 5 gemiste oproepen vanochtend
Ha-haquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk de hele ochtend al, wat is het toch rustig qua telefoon. Lekker doorwerken met andere klussen.
Bedenk me net dat ik gister mijn telefoon op stil had gezet omdat ik een presentatie moest geven. 5 gemiste oproepen vanochtend
Zou ik gewoon vaker doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
Beviel best moet ik zeggen. Heb er uiteindelijk maar 2 hoeven te spreken.quote:
Veel problemen lossen zichzelf vaak opquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beviel best moet ik zeggen. Heb er uiteindelijk maar 2 hoeven te spreken.
Ooh, maar dan moet je onderdeel zijn van de oplossing, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb al van alles geprobeerd maar ben nog steeds niet opgelost..
Koekieeeeequote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen probleemquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Ozzy dood![]()
Dat afscheidsconcert was echt een afscheidsconcert
Hij meende zijn afscheid dus wel echt..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Ozzy dood![]()
Hij was okay.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Ozzy dood![]()
Stokoud!quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:16 schreef Q. het volgende:
Heb Ozzy en Black Sabbath nog eens live gezien, in 1999. 26 jaar geleden. Damn ik ben oud.
Bijna met pensioenquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:16 schreef Q. het volgende:
Heb Ozzy en Black Sabbath nog eens live gezien, in 1999. 26 jaar geleden. Damn ik ben oud.
Nog 30+ jaarquote:
Dan ben ik ook 70+quote:
Die kans zit er best in ja.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doorwerken tot je dood bedoel je
quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg de neiging om de stad in te lopen voor een fles drank. Zo enorm klaar met de stupiditeit van bepaalde personen, daar helpt koffie niet meer tegen
Stronteigenwijze collega uit Arnhem.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]je hebt het lang volgehouden de positiviteit. Mogelijk kom ik je over een tijdje weer stalken op je werk, krijg je er nog een idioot bij.
Oh dat noemen wij altijd shoppenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stronteigenwijze collega uit Arnhem.
Komt met een probleem. Ik leg hem uit waar het door veroorzaakt is en wat ie er aan kan doen om het op te lossen. Vervolgens vraagt ie bij iemand anders na, die vindt dat dat het anders zit, dus moet ik met een andere oplossing komen.
Hem verteld dat ik dat dus niet doe, want de oplossing is al aangedragen, en als zij vinden dat het anders zit ze dan zelf maar met een andere oplossing moeten komen.
Nu 2 week later hebben ze niks gedaan en komt het slachtoffer van het probleem bij mij vragen wanneer het opgelost gaat worden
Het is wel een type waar zowel bij kij als mijn collega een harde zucht naar buiten komt als we zijn naam weer in het telefoonscherm zien staanquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh dat noemen wij altijd shoppen
Zie je dmquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is wel een type waar zowel bij kij als mijn collega een harde zucht naar buiten komt als we zijn naam weer in het telefoonscherm zien staan
Wat ga je (mogelijk) doen bij onze club?
Meh.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:56 schreef DrMarten het volgende:
En nu ook George Kooymans dood
Iets minder onverwachts, maar toch
Dit heb ik al 30 jaar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg de neiging om de stad in te lopen voor een fles drank. Zo enorm klaar met de stupiditeit van bepaalde personen, daar helpt koffie niet meer tegen
quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:56 schreef DrMarten het volgende:
En nu ook George Kooymans dood
Iets minder onverwachts, maar toch
Wat is daarquote:
*schuift Aperol Spritz door...quote:
Ikbhad jou toch minimaal ingeschat op een fles whisky..... of een halve liter Schültenbrau.quote:
Die laatste niet hoor dat is niet fancyquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ikbhad jou toch minimaal ingeschat op een fles whisky..... of een halve liter Schültenbrau.
Ik was het nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stronteigenwijze collega uit Arnhem.
Komt met een probleem. Ik leg hem uit waar het door veroorzaakt is en wat ie er aan kan doen om het op te lossen. Vervolgens vraagt ie bij iemand anders na, die vindt dat dat het anders zit, dus moet ik met een andere oplossing komen.
Hem verteld dat ik dat dus niet doe, want de oplossing is al aangedragen, en als zij vinden dat het anders zit ze dan zelf maar met een andere oplossing moeten komen.
Nu 2 week later hebben ze niks gedaan en komt het slachtoffer van het probleem bij mij vragen wanneer het opgelost gaat worden
Ik zie koekie daar niet echt voor aan...quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ikbhad jou toch minimaal ingeschat op een fles whisky..... of een halve liter Schültenbrau.
Ondankbaar krengquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is nu net iets dat is niet te drinken vind
quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie koekie daar niet echt voor aan...
[..]
Ondankbaar krengHup, aan de tequila, coke en strippers jij
Werk jij voor dezelfde club dan?quote:
Sally is een vrouw jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Werk jij voor dezelfde club dan?![]()
En bovendien ben jij geen man (toch?).
Nee, dat waarschijnlijk nietquote:
"Collega" had ook op een vrouw kunnen slaan, maar uit je verhaal bleek andersquote:En bovendien ben jij geen man (toch?).
Zo eigenwijs ben jij toch niet?quote:
Ehhh...quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo eigenwijs ben jij toch niet?
Precies. En dan zeggen dat, wanneer het werkte, het verder in orde is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehhh...
Maar nee, ik zou een geboden oplossing wel éérst uitproberen ja.
Jeetje wat pragmatisch.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. En dan zeggen dat, wanneer het werkte, het verder in orde is.
Ik sluit me hierbij aan. Wat een bocht.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is nu net iets dat is niet te drinken vind
quote:Op donderdag 24 juli 2025 06:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Wat een bocht.
Ik heb het volgens mij nog nooit gehad.quote:Op donderdag 24 juli 2025 06:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Wat een bocht.
Houden zo!quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij nog nooit gehad.
Kssst jijquote:
Daar ben ik te lui voor.quote:
Of te oud.quote:
Snotkind gespot.quote:
Met vechten zijn er alleen maar verliezers ✌️quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat je niet gaat winnen
Rustig aan he, opa. Anders breekt je rollator nog.quote:
Die heb ik geeneens, m'n pa heeft die geconfisceerdquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig aan he, opa. Anders breekt je rollator nog.
Je weet toch dat ik jou ook lieftquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met vechten zijn er alleen maar verliezers ✌️
I'm a lover, not a fighter dit dat alles
Minä rakastan sinua, koekiequote:Op donderdag 24 juli 2025 13:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou ook lieft
quote:
Ga daten jullie.quote:
Jij bent gewoon jaloers op mijn flawless hosselskills, snotkindquote:
Die heb ik niet meer nodig nu ik bezet benquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn flawless hosselskills, snotkind
Patserquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer nodig nu ik bezet ben
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn flawless hosselskills, snotkind
Je weet dat Barb een vriendin heeft die jonger is dan ik ben?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer nodig nu ik bezet ben
Dit jaar 10 jaar samenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je weet dat Barb een vriendin heeft die jonger is dan ik ben?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit jaar 10 jaar samen [ afbeelding ]
Feescht!quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
Mijn man en ik zijn dit jaar ook 10 jaar samen
Waarom verbaast mij dat niksquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je weet dat Barb een vriendin heeft die jonger is dan ik ben?
quote:
Rustaaag. Denk om je gezondheid. Die badkamer die je nu hebt is vast nog functioneel. En als het wel haast heeft vanwege de bouwdepot dan probeer je toch een andere aannemer..quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:42 schreef DrMarten het volgende:
Godsamme, bouwvakker zou deze week langskomen voor een offerte voor de badkamer en andere werkzaamheden. Niks gehoord, dus maar gebeld. Zit ie geblesseerd thuis. Kan pas eind augustus
Zonder die offerte kan ik niks richting de bank voor een bouwdepot..... duurt het allemaal weer langer.
Zo klaar met dit soort gezeik.
Barb houdt van jongquote:
Why did you made it sound nastyquote:
Some say...quote:
Zelfs Al Pacino is jaloers.quote:
En terechtquote:
Geloof 'm niet, koekie. Geloof 'm niet.quote:
Als ze zwemleraar zijn of op een kinderdagverblijf werken, wordt de kans wel een stuk groter.quote:
Gastquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ze zwemleraar zijn of op een kinderdagverblijf werken, wordt de kans wel een stuk groter.
Snotverquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ze zwemleraar zijn of op een kinderdagverblijf werken, wordt de kans wel een stuk groter.
Het is wel waar.quote:
Volgens mij zijn er maar weinig die zeggen dat iemand jong is als ze net een jaar schelen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt eraan hoe je jong defineert natuurlijk. De een denkt bij jong aan 'jonger dan ik', de ander denkt bij 'jong' aan minderjarig. Volgens mij zijn er relatief een heleboel minder mannen die voor ouder of minderjarig gaan dan mannen die voor jonger dan zijzelf gaan.
Maar als iemand zegt 'Barb houdt van jong', denk ik dus aan 'Barb houdt van dames jonger dan hijzelf maar wel meerderjarig'. Jij denkt blijkbaar aan 'Barb houdt van minderjarige dames'.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is wel waar.
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig die zeggen dat iemand jong is als ze net een jaar schelen.
En waar denk of zeg ik dat precies?quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als iemand zegt 'Barb houdt van jong', denk ik dus aan 'Barb houdt van dames jonger dan hijzelf maar wel meerderjarig'. Jij denkt blijkbaar aan 'Barb houdt van minderjarige dames'.
Just sayin'
Dat insinueer je met deze post:quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Whut?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat insinueer je met deze post:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof 'm niet, koekie. Geloof 'm niet.
Gelukkig niet insemineer..quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat insinueer je met deze post:
[..]
Jij wilt toch niet.quote:
Hue huequote:
Hey, ik ben niet degene die komt met 'zwemleraar' en 'werken bij kinderdagverblijf'. Daarmee insinueer je dat het (vooral) over minderjarige kinderen gaat, want dat is de doelgroep van deze beroepen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Whut?Leg me alsjeblieft geen woorden in mijn mond want die insinuatie maak je toch echt zelf. Het ging over het onderwerp 'bijna elke man' en daar was mijn opmerking op gericht.
Of hij moet zwemleraar zijn of werken op een kinderdagverblijf. Aangezien ik geen idee heb wat Barb doet is dus ook dat uitgesloten. Dus nogmaals, die link leg je toch echt zelf.
quote:
quote:
Jezus Christus. Flauwe zwartgallige grappen zijn schijnbaar niet aan jou besteed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die komt met 'zwemleraar'en 'werken bij kinderdagverblijf'. Daarmee insinueer je dat het (vooral) over minderjarige kinderen gaat, want dat is de doelgroep van deze beroepen.
Overigens hebben mijn dochters een zwemleraar waar ik alle vertrouwen in heb
Jaja, het was maar een grapje. Komt altijd later. Terwijl je ook nog zei:quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jezus Christus. Flauwe zwartgallige grappen zijn schijnbaar niet aan jou besteed.
Maar hey, het boeit me niet dat je me nu haat, want je haat iedereen. Fijne avondquote:
Dan trek ik die lange handschoen weer uit.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geïnsemineerd worden niet nee
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaja, het was maar een grapje. Komt altijd later. Terwijl je ook nog zei:
[..]
Maar hey, het boeit me niet dat je me nu haat, want je haat iedereen. Fijne avond
Okquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan trek ik die lange handschoen weer uit.
[..]Dat zal het zijn ja. Dat jij de grap niet zag hoef je niet op mij af te reageren. Klopt, dat schreef ik daarna. Zie je ook de smiley? Om de grap of even wat duidelijker te maken. Doelend op de nieuwsberichten door de jaren heen waarbij er minimaal 1 zwemleraar en meerdere mannen werkzaam bij kinderdagverblijven zijn veroordeeld.
Heel fout, ja. Smakeloos, zeker. Maar nog altijd een grap en nergens met Barb als onderwerp.
Nee hoor ik haat je niet. Je bent wederom onredelijk.
morgen leeghalen geen optie?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moe, wachten op de vaatwasser. 25 minuten nog
oja, dat ding hier blijft ook irritant piepen als je hem niet uitzetquote:
Ik ging er vanuit dat je daar echt eigenlijk niks van moest hebben.quote:
Vandaag ben ik heel gemakkelijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je daar echt eigenlijk niks van moest hebben.
Blijkbaar wel dus.![]()
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vandaag ben ik heel gemakkelijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |