Waarom verbaast mij dat niksquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je weet dat Barb een vriendin heeft die jonger is dan ik ben?
quote:
Rustaaag. Denk om je gezondheid. Die badkamer die je nu hebt is vast nog functioneel. En als het wel haast heeft vanwege de bouwdepot dan probeer je toch een andere aannemer..quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:42 schreef DrMarten het volgende:
Godsamme, bouwvakker zou deze week langskomen voor een offerte voor de badkamer en andere werkzaamheden. Niks gehoord, dus maar gebeld. Zit ie geblesseerd thuis. Kan pas eind augustus
Zonder die offerte kan ik niks richting de bank voor een bouwdepot..... duurt het allemaal weer langer.
Zo klaar met dit soort gezeik.
Barb houdt van jongquote:
Why did you made it sound nastyquote:
Some say...quote:
Zelfs Al Pacino is jaloers.quote:
En terechtquote:
Geloof 'm niet, koekie. Geloof 'm niet.quote:
Als ze zwemleraar zijn of op een kinderdagverblijf werken, wordt de kans wel een stuk groter.quote:
Gastquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ze zwemleraar zijn of op een kinderdagverblijf werken, wordt de kans wel een stuk groter.
Snotverquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ze zwemleraar zijn of op een kinderdagverblijf werken, wordt de kans wel een stuk groter.
Het is wel waar.quote:
Volgens mij zijn er maar weinig die zeggen dat iemand jong is als ze net een jaar schelen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt eraan hoe je jong defineert natuurlijk. De een denkt bij jong aan 'jonger dan ik', de ander denkt bij 'jong' aan minderjarig. Volgens mij zijn er relatief een heleboel minder mannen die voor ouder of minderjarig gaan dan mannen die voor jonger dan zijzelf gaan.
Maar als iemand zegt 'Barb houdt van jong', denk ik dus aan 'Barb houdt van dames jonger dan hijzelf maar wel meerderjarig'. Jij denkt blijkbaar aan 'Barb houdt van minderjarige dames'.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is wel waar.
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig die zeggen dat iemand jong is als ze net een jaar schelen.
En waar denk of zeg ik dat precies?quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als iemand zegt 'Barb houdt van jong', denk ik dus aan 'Barb houdt van dames jonger dan hijzelf maar wel meerderjarig'. Jij denkt blijkbaar aan 'Barb houdt van minderjarige dames'.
Just sayin'
Dat insinueer je met deze post:quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Whut?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat insinueer je met deze post:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof 'm niet, koekie. Geloof 'm niet.
Gelukkig niet insemineer..quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat insinueer je met deze post:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |