Hier had een TET kunnen staan ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
![]()
Welkom in de R&P SC
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's nie hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier had een TET kunnen staan ja.
Ik hield het netjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nie hier.
Paar deurtjes verder meer dan zat. Achter het ene deurtje meer dan de ander.
Jij welquote:
Jaquote:
Ingewikkeld, met al die cross posters.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nie hier.
Ik zie het deurtje niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nie hier.
Staat open.quote:
quote:
Dan zie je de deur idd niet.quote:
Klootzakken.quote:
Alles loopt zo maar binnen en buiten.quote:
Whehe, het niveau daalt flink hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles loopt zo maar binnen en buiten.
Balans noemen we dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, het niveau daalt flink hier.
quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:
Ik zit weer op kantoor jaquote:
Zit je pak te strak zodat je geen schop kan gevenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit weer op kantoor ja
Al heb ik straks hulp nodig want iemand moet even de simulator een schop geven en dat kan ik niet
Nee, ik heb geen rechten daartoequote:Op woensdag 9 juli 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit je pak te strak zodat je geen schop kan geven
A zoquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen rechten daartoe
True. Hou me wel bezig verderquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zonu maar hopen dat die snel komt dan.
Dat geloof ik meteen. En zo niet dan is er altijd nog FOK!quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True. Hou me wel bezig verder
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. En zo niet dan is er altijd nog FOK!
Volgende vakantie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vakantie bijna voorbijmoet de achterdeur nog schuren en verven en de tuin nog onkruidvrij maken
dat wilde ik eigenlijk begin van mijn vakantie al doen
Mag niet!quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neeeeheedan wil ik ECHT vakantie
DENIED.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neeeeheedan wil ik ECHT vakantie
Gewoon werrukuh voor je centuh jijquote:
Zellufquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon werrukuh voor je centuh jij
Zeg het haar!quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon werrukuh voor je centuh jij
quote:
GEWOON WERRUKUH VOOR JE CENTUH JIJquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
GEWOON WERRUKUH VOOR JE CENTUH JIJ
Jij bepaalt dat heul niet jij vuige overloper!quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
GEWOON WERRUKUH VOOR JE CENTUH JIJ
Overloper? Daar ben ik veuls te lui voor joh.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bepaalt dat heul niet jij vuige overloper!
Ja heulemaal naar niet NL grondgebied!quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Overloper? Daar ben ik veuls te lui voor joh.
Globalist tot in den kistquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heulemaal naar niet NL grondgebied!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |