quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk de hele ochtend al, wat is het toch rustig qua telefoon. Lekker doorwerken met andere klussen.
Bedenk me net dat ik gister mijn telefoon op stil had gezet omdat ik een presentatie moest geven. 5 gemiste oproepen vanochtend
Ha-haquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk de hele ochtend al, wat is het toch rustig qua telefoon. Lekker doorwerken met andere klussen.
Bedenk me net dat ik gister mijn telefoon op stil had gezet omdat ik een presentatie moest geven. 5 gemiste oproepen vanochtend
Zou ik gewoon vaker doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
Beviel best moet ik zeggen. Heb er uiteindelijk maar 2 hoeven te spreken.quote:
Veel problemen lossen zichzelf vaak opquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beviel best moet ik zeggen. Heb er uiteindelijk maar 2 hoeven te spreken.
Ooh, maar dan moet je onderdeel zijn van de oplossing, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb al van alles geprobeerd maar ben nog steeds niet opgelost..
Koekieeeeequote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen probleemquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Ozzy dood![]()
Dat afscheidsconcert was echt een afscheidsconcert
Hij meende zijn afscheid dus wel echt..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Ozzy dood![]()
Hij was okay.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Ozzy dood![]()
Stokoud!quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:16 schreef Q. het volgende:
Heb Ozzy en Black Sabbath nog eens live gezien, in 1999. 26 jaar geleden. Damn ik ben oud.
Bijna met pensioenquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:16 schreef Q. het volgende:
Heb Ozzy en Black Sabbath nog eens live gezien, in 1999. 26 jaar geleden. Damn ik ben oud.
Nog 30+ jaarquote:
Dan ben ik ook 70+quote:
Die kans zit er best in ja.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doorwerken tot je dood bedoel je
quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg de neiging om de stad in te lopen voor een fles drank. Zo enorm klaar met de stupiditeit van bepaalde personen, daar helpt koffie niet meer tegen
Stronteigenwijze collega uit Arnhem.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]je hebt het lang volgehouden de positiviteit. Mogelijk kom ik je over een tijdje weer stalken op je werk, krijg je er nog een idioot bij.
Oh dat noemen wij altijd shoppenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stronteigenwijze collega uit Arnhem.
Komt met een probleem. Ik leg hem uit waar het door veroorzaakt is en wat ie er aan kan doen om het op te lossen. Vervolgens vraagt ie bij iemand anders na, die vindt dat dat het anders zit, dus moet ik met een andere oplossing komen.
Hem verteld dat ik dat dus niet doe, want de oplossing is al aangedragen, en als zij vinden dat het anders zit ze dan zelf maar met een andere oplossing moeten komen.
Nu 2 week later hebben ze niks gedaan en komt het slachtoffer van het probleem bij mij vragen wanneer het opgelost gaat worden
Het is wel een type waar zowel bij kij als mijn collega een harde zucht naar buiten komt als we zijn naam weer in het telefoonscherm zien staanquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh dat noemen wij altijd shoppen
Zie je dmquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is wel een type waar zowel bij kij als mijn collega een harde zucht naar buiten komt als we zijn naam weer in het telefoonscherm zien staan
Wat ga je (mogelijk) doen bij onze club?
Meh.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:56 schreef DrMarten het volgende:
En nu ook George Kooymans dood
Iets minder onverwachts, maar toch
Dit heb ik al 30 jaar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg de neiging om de stad in te lopen voor een fles drank. Zo enorm klaar met de stupiditeit van bepaalde personen, daar helpt koffie niet meer tegen
quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:56 schreef DrMarten het volgende:
En nu ook George Kooymans dood
Iets minder onverwachts, maar toch
Wat is daarquote:
*schuift Aperol Spritz door...quote:
Ikbhad jou toch minimaal ingeschat op een fles whisky..... of een halve liter Schültenbrau.quote:
Die laatste niet hoor dat is niet fancyquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ikbhad jou toch minimaal ingeschat op een fles whisky..... of een halve liter Schültenbrau.
Ik was het nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stronteigenwijze collega uit Arnhem.
Komt met een probleem. Ik leg hem uit waar het door veroorzaakt is en wat ie er aan kan doen om het op te lossen. Vervolgens vraagt ie bij iemand anders na, die vindt dat dat het anders zit, dus moet ik met een andere oplossing komen.
Hem verteld dat ik dat dus niet doe, want de oplossing is al aangedragen, en als zij vinden dat het anders zit ze dan zelf maar met een andere oplossing moeten komen.
Nu 2 week later hebben ze niks gedaan en komt het slachtoffer van het probleem bij mij vragen wanneer het opgelost gaat worden
Ik zie koekie daar niet echt voor aan...quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ikbhad jou toch minimaal ingeschat op een fles whisky..... of een halve liter Schültenbrau.
Ondankbaar krengquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is nu net iets dat is niet te drinken vind
quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie koekie daar niet echt voor aan...
[..]
Ondankbaar krengHup, aan de tequila, coke en strippers jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |