SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wordt weer warmer.quote:
Half uurtje of zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang zou een Jägerburger in de airfryer moeten vanuit de diepvries?
begin eens met 15min op 200 graden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
moet ook nog een airfryer kopen voor als het regenseizoen weer begintquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg het koud van Venti in de OPquote:
We zijn niet op zoek naar zwarte ijshockeypucks.quote:
Even doorposten danquote:
*Propt frikandel bij @Nattekat naar binnenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Propt frikandel bij @:nattekat naar binnen
joehoequote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Propt frikandel bij @:nattekat naar binnen
Is het Nationale Hunebeddendag in Drenthe of zo?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Hmm morgen is de koffiebranderij ook nog dicht denk ik.
Nee er is daar vrijdag brand geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het Nationale Hunebeddendag in Drenthe of zo?
*Zet schaal bitterballen neerquote:
Nee ze hadden iets meer dan de koffie gebrand toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het Nationale Hunebeddendag in Drenthe of zo?
Owquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OwDa's niet zo best.
Ja deze woordgrap voelde ik al aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
das een jaquote:
Ik denk jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)lasbak-in-zoutelande
U stopt een terrarium met levende slangen er nog in in de glasbak
Mag dat?
quote:
Ninjaquote:
*belt sirr Hissquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
Mag dat?
maar je kan er een hele tellsell reclame mee maken zoveel dat hij kanquote:
Godverdomme wat haat ik mensen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
Mag dat?
kun je beter mannen en voetmassages hebbenquote:
https://www.reuters.com/w(...)n-castle-2025-07-06/quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus vertelde laatst over een vrouw die haar hondje niet mee mocht nemen het museum in dus wilde ze hem in een kluisje stoppen.
ja las ik idd gisteren ergens op één van de socialsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus vertelde laatst over een vrouw die haar hondje niet mee mocht nemen het museum in dus wilde ze hem in een kluisje stoppen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)n-castle-2025-07-06/
quote:
Tering. Hoop dat de Duitse dierenpolitie niet van die mietjes zijn zoals hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)n-castle-2025-07-06/
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ook samen met een kinderwagen in het kluisje gepropt. Wat betekent dat zo'n figuur zich nog voortgeplant heeft ook.
48 minuten is wel heel lang hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer wat korter houden
Wij hebben Dion Graus.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering. Hoop dat de Duitse dierenpolitie niet van die mietjes zijn zoals hier.
quote:Een Spaanse man is dinsdagochtend gespietst door een stier tijdens het stierenrennen in de binnenstad van Pamplona. Zeven anderen liepen verwondingen op.
kan ook dat de hond de hele tijd in de kinderwagen werd voortgeduwd. Sommige mensen denken dat die pootjes van hondjes alleen voor de sier zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ook samen met een kinderwagen in het kluisje gepropt. Wat betekent dat zo'n figuur zich nog voortgeplant heeft ook.
Wat iz het?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Jägerburgers meer kopen. Dat spek wordt een teringzooi en het is niet eens lekker.
Okequote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Jägerburgers meer kopen. Dat spek wordt een teringzooi en het is niet eens lekker.
Ohquote:
Ja, veel goedkoper ook. Bovendien heb je dus de keus om het NIET te doenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Kun je niet gewoon zelf burgers omwikkelen met ontbijtspek?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, veel goedkoper ook. Bovendien heb je dus de keus om het NIET te doen
Oh ik heb niet een afzuigkap waar dingetje op kunnen staanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
de afzuigkap is een goeie plek voor de theebusjes
had het in de vensterbank maar die was net niet diep genoeg.
Waar overheen?quote:
Jaquote:
Jij biedt je aan?quote:
mijn tong en keelquote:
heb jij een hele luxe afglijdende vorm?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb niet een afzuigkap waar dingetje op kunnen staan
Ja zo'n schuine, van Boschquote:
Dit was geen kinderwagenformaat hond.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook dat de hond de hele tijd in de kinderwagen werd voortgeduwd. Sommige mensen denken dat die pootjes van hondjes alleen voor de sier zijn
hier zo'n lelijke witte ouderwetse met knoppen die het niet doen want er zit een luchtventilatieafvoer door het hele huis.quote:
zijn wel makkelijker schoon te houden.quote:
en toch paste hij samen met een kinderwagen in een kluisje?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen kinderwagenformaat hond.
Worden ze lekker vies plakkieplakkie van.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
de afzuigkap is een goeie plek voor de theebusjes
had het in de vensterbank maar die was net niet diep genoeg.
uiteraard niet aan de onderkant van de afzuigkap.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Worden ze lekker vies plakkieplakkie van.
Nou, mondje open dan.quote:
Jij zuigt zelf alles af?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben veel te armoedig om een afzuigkap te hebben.
Njaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard niet aan de onderkant van de afzuigkap.
gewoon er boven op. waar het vet niet komt
Ja ik had in mijn vorige ook zoiets. Goedkoop dingetje hij de kringloop op de kop getikt en dat was nog wel okequote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zo'n lelijke witte ouderwetse met knoppen die het niet doen want er zit een luchtventilatieafvoer door het hele huis.
Maar ben allang blij dat deze er nog in zat. Bij ex in huurwoning moest ze zelf maar een afzuiging kopen
Als er gekookt wordt en ik zit in de tuin dan ruik ik het meteenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had in mijn vorige ook zoiets. Goedkoop dingetje hij de kringloop op de kop getikt en dat was nog wel oke
Deze in de aanbieding bij Keukenloods
Hier zat alleen zo'n rond gat van de mechanische ventilatie in de keuken. En dat was ook voor de keukenafzuiging..
Maar mijn vader heeft een gat gemaakt in de zijkant (raampjes eruit, bovenste deel dichtgemaakt en gat voor de afzuiging erin) zodat het nu alleen dat stukje moet, ipv het hele huis door. Werkt een stuk beter
Ik woon alleen dus als ik kook zit er niemand in de tuinquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er gekookt wordt en ik zit in de tuin dan ruik ik het meteen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg net mijn mijn nieuwe huisnummer te horen ( straat wist ik natuurlijk al) en natuurlijk wist ik meteen de postcode
Ja, redelijk. Ik denk dat het pas echt rustiger gaat worden als ik eenmaal daar zit.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je ni weer rustiger nu je weet waar je heen gaat en ongegeer wanneer?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had in mijn vorige ook zoiets. Goedkoop dingetje hij de kringloop op de kop getikt en dat was nog wel oke
Deze in de aanbieding bij Keukenloods
Hier zat alleen zo'n rond gat van de mechanische ventilatie in de keuken. En dat was ook voor de keukenafzuiging..
altijd goed die vaders!quote:Maar mijn vader heeft een gat gemaakt in de zijkant (raampjes eruit, bovenste deel dichtgemaakt en gat voor de afzuiging erin) zodat het nu alleen dat stukje moet, ipv het hele huis door. Werkt een stuk beter
heerlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik denk dat het pas echt rustiger gaat worden als ik eenmaal daar zit.
Maar dat is natuurlijk al vrij snel.
En het was ook al precies waar ik vermoedde dat het was. In een bocht met een andere straat..
Want ze hadden al gezegd dat het in een bocht of hoek zou zijn. Dan bleven er maar twee opties over, waarvan er 1 me iets te onwaarschijnlijk leek
Lopend mijn werk straks.
Ja als je er echt zit kun je pas echt alles loslaten natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik denk dat het pas echt rustiger gaat worden als ik eenmaal daar zit.
Maar dat is natuurlijk al vrij snel.
En het was ook al precies waar ik vermoedde dat het was. In een bocht met een andere straat..
Want ze hadden al gezegd dat het in een bocht of hoek zou zijn. Dan bleven er maar twee opties over, waarvan er 1 me iets te onwaarschijnlijk leek
Lopend mijn werk straks.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
altijd goed die vaders!![]()
hier zit boven aan nog wel een rondje, maar gelukkig ook van onder uit dat het afzuigt.
Het is even geweest dat de kookluchtjes in het CVhok (naja hok... ruimte naast de douche waar de CV zit en ook wat rotzooi kan worden opgeslagen) maar dat hebben ze gelukkig verholpen toen ik ze gebeld heb omdat er condens uit de afzuigkap kwam...
waterplasje op je kookplaat terwijl je een weekend niet thuis was en het niet geregend had is een rare gewaarwording.
Maar bleek dat een buis te lang was en dus ene buiging had waar water in bleef staan.
Toen ze die buis verkort hebben was ook het probleem met de luchtjes voorbij![]()
Dus daarna konden er ook handdoeken in de opslagkast
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Hallo Krekkiequote:
Hoi, ik ben Fles. Kom je vriendjes maken?quote:
genieten van de herinnering.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was geweldig, nu ben ik depressief. Ik wil terug![]()
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Fles. Kom je vriendjes maken?
Dat is wel het festival gevoel. Wat vond je de leukste act?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was geweldig, nu ben ik depressief. Ik wil terug![]()
Mocht ik ooit een voicemessage sturen dan ben ik in levensgevaar omdat ik word achtervolgd door een beer of ik ben ontvoerdquote:
beter een beer dan een hetero manquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een voicemessage sturen dan ben ik in levensgevaar omdat ik word achtervolgd door een beer of ik ben ontvoerd
Hallo.quote:
"dat"?quote:
quote:
@gianni61quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een voicemessage sturen dan ben ik in levensgevaar omdat ik word achtervolgd door een beer of ik ben ontvoerd
Echt he.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he.
Mijn buurman is al bijna een maand weg. Nu schijnt zijn kat hier nog rond te lopen.
Hoe kan je zoiets flikken
Waarom zou een hetero man mij achtervolgen?quote:
quote:
quote:Er is geen wetenschappelijk bewijs dat een beer daadwerkelijk minder gevaarlijk zou zijn dan een man in een dergelijke situatie.
kan ook zijn dat de kat terug gekomen is he.... niet direct oordelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he.
Mijn buurman is al bijna een maand weg. Nu schijnt zijn kat hier nog rond te lopen.
Ik zou zeggen vraag eens aan 1000 vrouwenquote:
Je komt hier regelmatig over als een wijfquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou een hetero man mij achtervolgen?
"Ik ben niet gay, maar...."quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou een hetero man mij achtervolgen?
De buren van m'n nicht waren ook verhuisd en hadden de knaagdieren achtergelatenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De buren van m'n nicht waren ook verhuisd en hadden de knaagdieren achtergelaten
Ik heb de hamster gekregen toen.
Ik heb toch meer vertrouwen in wetenschappelijk bewijs dan in de mening van duizend vrouwen als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vraag eens aan 1000 vrouwen
Hij zit in Spanje, met het vliegtuig. Denk niet dat die kat nu al terug zou zijn.... Die is achtergelaten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook zijn dat de kat terug gekomen is he.... niet direct oordelen.
Vorige bewoner van die huis had ook een kat en uiteindelijk bleef deze terug lopen.
dan kies jij voor de heteroman.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb toch meer vertrouwen in wetenschappelijk bewijs dan in de mening van duizend vrouwen als ik eerlijk ben.
Kan best geil zijn hoor, een hete romanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kies jij voor de heteroman.
gaan wij voor de beer
Hoe lang is de buur al weg?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zit in Spanje, met het vliegtuig. Denk niet dat die kat nu al terug zou zijn.... Die is achtergelaten.
Is er niemand die de kat voert? Geen van de andere buren?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zit in Spanje, met het vliegtuig. Denk niet dat die kat nu al terug zou zijn.... Die is achtergelaten.
Ok meneer Niznoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je komt hier regelmatig over als een wijf
tuulk niet, als die kerel hem niet meer wil hebben dan is hij ook te minderwaardig voor de burenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er niemand die de kat voert? Geen van de andere buren?
Arm beest.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuulk niet, als die kerel hem niet meer wil hebben dan is hij ook te minderwaardig voor de buren
quote:
haha ja, realiteit is altijd weer even zwaarquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel het festival gevoel. Wat vond je de leukste act?
Folieman!quote:
Ik hoorde het gisteravond van een andere buurman die dus af en toe wat eten neerzet. Maar toen brak de hemel los dus ben niet gaan kijken oid...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er niemand die de kat voert? Geen van de andere buren?
Zou zeker even bellen ja. Dit is verwaarlozing/mishandeling.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteravond van een andere buurman die dus af en toe wat eten neerzet. Maar toen brak de hemel los dus ben niet gaan kijken oid...
Ik ga straks na werk even de tuin door kijken of ik dat beestje zie... En dan denk ik dat ik de dierenambulance moet bellen ofzo? komt vast goed.
Verhuurder kan niet helpen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Dit gaat echt een strijd worden om die kut CV ketel. Denk dat ik maar in de kou ga wonen in de winter want ben het zo zat dat die explosie geluiden blijft maken als de verwarmingen aan staan.
Je weetquote:
Zeggen dat je zo nu en dan gas ruiktquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Dit gaat echt een strijd worden om die kut CV ketel. Denk dat ik maar in de kou ga wonen in de winter want ben het zo zat dat die explosie geluiden blijft maken als de verwarmingen aan staan.
quote:
quote:
Latersquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ga weer. Tot half vijf nog 3 vergaderingen, 2 pakketbezorgers en een biljetjesveiling. Houdoe
Die wijst naar dit bedrijf, waar de monteur nu van aanwezig is, omdat hun de aanvraag moeten doen voor een nieuwe etc. Verhuurder weet niks van deze problemen omdat het via een ander bedrijf gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verhuurder kan niet helpen?
*straat afgezet*quote:
Ik heb nooit hoeven hurenquote:
Handig.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Die wijst naar dit bedrijf, waar de monteur nu van aanwezig is, omdat hun de aanvraag moeten doen voor een nieuwe etc. Verhuurder weet niks van deze problemen omdat het via een ander bedrijf gaat.
Ik ook niet, maar ik ken de problemen met sociale verhuurdersquote:
Kunnen die geluiden kwaad?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Kortsluiting veroorzaken zodat dat ding doorbrandtquote:
Oh die zijn het probleem niet hoor. Ze helpen mij normaal met alles maar dit gaat buiten hun om. Hun weten niet de geschiedenis van alle belletjes die ik heb gedaan sinds ik hier woon.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ken de problemen met sociale verhuurders
Je kan toch nergens meer antwoord op geven dus nee, dat zullen ze je niet vragenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
"niemand zal vragen of mijn rokje niet te kort was nadat ik door een beer werd aangevallen" en "de beer ziet me als een mens"
deze twee redenen vind ik trouwens best goed om voor de beer te kiezen
Dan snap ik hetquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ken de problemen met sociale verhuurders
Ama wegquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kortsluiting veroorzaken zodat dat ding doorbrandt
Al is dat misschien niet direct de veiligste optie voor een gasketel
Ik vind het wel eng dat die ketel een stukje van de muur komt dan ja.quote:
sorry, moest lachen om dit antwoord_O-quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng dat die ketel een stukje van de muur komt dan ja.
Anders contact opnemen met de woningbouw om te zeggen dat de cv-installateur de situatie niet serieus neemt en de ketel onveilig isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die zijn het probleem niet hoor. Ze helpen mij normaal met alles maar dit gaat buiten hun om. Hun weten niet de geschiedenis van alle belletjes die ik heb gedaan sinds ik hier woon.
Het werd een video call van een uur en 15 minquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer wat korter houden
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders contact opnemen met de woningbouw om te zeggen dat de cv-installateur de situatie niet serieus neemt en de ketel onveilig is
quote:
Dit huis is gewoon door de vorige eigenaar slecht onderhouden. Die ketel heeft sowieso al langer problemen maar hij was bijna nooit thuis op den duur ofzo (had ergens een nieuws artikel gevonden over de vorige eigenaar) dus heel veel achterstallig onderhoud.quote:
dit inderdaad. De verhuurder heeft het contract met dat bedrijf. Niet jij als huurder. Hoppa laat maar een mannetje van de verhuurder komen die kan vaststellen dat de ketel lawaai maakt en beweegt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders contact opnemen met de woningbouw om te zeggen dat de cv-installateur de situatie niet serieus neemt en de ketel onveilig is
wacht even... vorige eigenaar of vorige bewoner?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit huis is gewoon door de vorige eigenaar slecht onderhouden. Die ketel heeft sowieso al langer problemen maar hij was bijna nooit thuis op den duur ofzo (had ergens een nieuw artikel gevonden over de vorige eigenaar) dus heel veel achterstallig onderhoud.
Filmpje van maken. Aan de schandpaal nagelen op social media.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
Je ziet dat ding echt heen en weer gaan dan. Vind ik zelf niet zo relaxed.
Uh oh.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit huis is gewoon door de vorige eigenaar slecht onderhouden. Die ketel heeft sowieso al langer problemen maar hij was bijna nooit thuis op den duur ofzo (had ergens een nieuws artikel gevonden over de vorige eigenaar) dus heel veel achterstallig onderhoud.
Oh ja, dat is tegenwoordig hoe het moet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Filmpje van maken. Aan de schandpaal nagelen op social media.
Bewoner. Sorry.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
wacht even... vorige eigenaar of vorige bewoner?
Het is niet de taak van de huurder om onderhoud te laten plegen.quote:
Wel om problemen te melden haha.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is niet de taak van de huurder om onderhoud te laten plegen.
De verhuurder moet er bij de huurder op aandringen om dat te laten doen. Dus de verhuurder zit hier fout
nagenieten heet dit. Heel goed!!quote:
maar dan alsnog moet er een goede controle gedaan worden als er een nieuwe huurder in komt. Hier heeft de verhuurder dan grote fouten gemaakt. En moet deze nu aan de slag gaan om bij het bedrijf dat zij inhuren te zorgen dat de ketel werkt zoals hij hoortquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel om problemen te melden haha.En van wat ik heb gelezen heeft die dat ongetwijfeld ook niet gedaan de laatste jaren dat dit huis op zijn naam stond.
quote:
Het is iets meer dan 1 km. Dus kan dat makkelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je er echt zit kun je pas echt alles loslaten natuurlijkmaar wel super fijn dat je nu wel echt weet waar je nu naar kan uitkijken
Ohhh lekker, lopend naar je werk kunnen
Heel verstandigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
Dat ik in mijn vorige huis kwam was er ook veel achterstallig onderhoud
Afvoer van de wasmachine en vaatwasser was helemaal letterlijk helemaal verkruimeld, water stroomde eigenlijk gewoon los de vloer in (was de onderbuurman niet zo'n fan van), verwarmingsbuizen helemaal rot, tot het punt dat de monteur ze niet eens meer normaal los kom draaien, ipv daarvan brak het in tig stukjes, lekkend raam in de woonkamer, ander raam met een grote barst erin in de woonkamer..
Volgens de CV ketel monteur waren ze al 9 jaar niet op mijn adres geweest voor onderhoud, want de vorige huurder reageerde nooit op de verzoeken etc.
Verschil was wel dat toen ik er kwam wonen ik vrijwel meteen overal melding van heb gemaakt en ze het ook allemaal meteen kwamen fixen
Ik ben ruim een half jaar bezig geweest om lekdetectie te laten komen. Kom op, beetje doorzetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Oh nu zegt die net als wat de rest zei ja ik hoor nu niks. Fuck man ik heb het zelfs een keer opgenomen en laten zien. Ik trek deze strijd echt niet meer.
quote:
Ik ben al 6.5 jaar bezig.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ruim een half jaar bezig geweest om lekdetectie te laten komen. Kom op, beetje doorzetten.
of niet, maar hou dan op met piepen. Beide gaat nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ruim een half jaar bezig geweest om lekdetectie te laten komen. Kom op, beetje doorzetten.
ik heb een jaar lang koud water gehad. Dit is het leven als je zelf niet het geld hebt om je shit te fixenquote:
Jezus, ik was dat na drie dagen al beuquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb een jaar lang koud water gehad. Dit is het leven als je zelf niet het geld hebt op je shit te fixen
ja ik ook, maarja hequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus, ik was dat na drie dagen al beu
Blijven bellen, filmpjes blijven maken. Maar het is iets wat je verhuurder moet regelen.quote:
Crack_ is stiekem een keiharde tante.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus, ik was dat na drie dagen al beu
Warm water niet aangesloten?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook, maarja heze konden het niet vinden, was achteraf een super simpele en vooral domme fout
Dat is dan nog het ergstequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook, maarja heze konden het niet vinden, was achteraf een super simpele en vooral domme fout
Stiekem??quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crack_ is stiekem een keiharde tante.
Dan reageren ze ineens wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is tegenwoordig hoe het moet.
Bizar ook eigenlijk.quote:
Ik heb hem vorige week besteld, alleen zit ik nog met de leidingen die verlegd moeten wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit er ook enorm tegenaan te hikken om de ketel te laten vervangen
Dotjequote:
Ging niet voor alles even soepel hoorquote:
Blijven meldenquote:
Jij bent nog wel liefquote:
De teringquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ging niet voor alles even soepel hoor
Dat we nog aan het klussen waren (dingen verven enzo) hadden we al snel gezien dat met name de verwarmingsbuizen in de slaapkamer hoognodig vervangen moesten worden
"Ja uhhh over 2 maanden ofzo?”
"Ja uhm nee wat dacht je van voordat we hier de vloer erin leggen? Je had dit al moeten regelen eigenlijk voor ik de sleutels kreeg dus je komt nu maar?"
"Hmm nouja oke we sturen morgen iemand"
Maar met wat we allemaal tegenkwamen denk ik dat die vent er al eigenlijk al jaren niet echt meer woonde?
Ik bedoel, de eerste keer dat ik de vaatwasser aanzette stond vrijwel meteen de onderbuurman aan de deur van "uhm, weet niet wat je aan het doen bent maar het water stroomt bij mij langs de muur naar beneden??”
Meteen samen even gekeken, vaatwasser uit en aan de kant. Afvoerrubber compleet vergaan
En daar was ook de wasmachine op aangesloten. Dus hoe deed hij dat dan? Gebruikte hij die gewoon niet ofzo??
En in de woonkamer zaten 2 plafondlampen, 1 knop. Maar die wisselden elkaar af. Dus of lamp 1 uit, lamp 2 aan, of andersom
Uhm????
En dan zeggen ze, stuur even een DM dan lossen we dat voor je op. En dan reageer je met, nee hoor laten we dat hier openbaar doen.quote:
Ik zie nu zo steigerende CV-ketel voor mequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijven melden
Iedere keer als dat ding loopt te bokken filmpje maken en weer opsturen
koel!! dat willik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
En in de woonkamer zaten 2 plafondlampen, 1 knop. Maar die wisselden elkaar af. Dus of lamp 1 uit, lamp 2 aan, of andersom
Ik heb hier eentje gehuurd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit er ook enorm tegenaan te hikken om de ketel te laten vervangen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Warm water niet aangesloten?
jaquote:
quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zeggen ze, stuur even een DM dan lossen we dat voor je op. En dan reageer je met, nee hoor laten we dat hier openbaar doen.
quote:
Whutquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee de afvoer moet met een bepaald aantal graden aflopen. Dat deed het niet waardoor de ketel steeds afsloeg als je de douche gebruikte
je went er wel soort van aan, dat koude water.
Das lief, wie is er niet lief dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent nog wel lief
[..]
De tering
Leven met koud water een jaar lang. Denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent?wat dan?
hij zegt dat ie dat niet kan, dus ja wat dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leven met koud water een jaar lang. Denk ik.
Al die stoute mensenquote:
Zat ik ook aan te denken ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier eentje gehuurd.
Onderhoud zit bij het contract in. Iedere anderhalf jaar komen ze langs voor een standaard beurtje.
in een hoekje zitten huilen tot het over isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij zegt dat ie dat niet kan, dus ja wat dan?
Een jaar lang huilenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
in een hoekje zitten huilen tot het over is
ohja, dat zie ik jou wel doenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
in een hoekje zitten huilen tot het over is
Hij had ook alles in de vreemdste kleuren geverfdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent nog wel lief
[..]
De tering
Ik vind het ideaalquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Over huilen gesproken, de oma van mijn festivalmaatje was afgelopen vrijdag overleden precies op het moment dat we wilden vertrekken. Dat was even heel verdrietig
Dan viel het hier nog meequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had ook alles in de vreemdste kleuren geverfd
Woonkamer was appeltjes groen
Keuken was zwart, inclusief plafond. En het hok ernaast waar de wasmachine en vaatwasser stonden, met alleen een deur (geen ramen) ook volledig zwart. Je zag geen zak in dat hok zo donker.
En de slaapkamer was bruin geel wit streepjes behang, met okergeel plafond.
Andere kamer boven had een paarse muur, een knalroze muur en lila plafond.
En 3e kamer had felblauwe muren en knalgeel plafond.
En de gang, trapgat en overloop was nog deels zacht oranje/zand (de originele jaren 60 kleur) en deels gewit, maar niet netjes recht, nee gewoon van die willekeurige halen met een roller en gewoon niet afgemaakt.
En de vloeren waren ook nog af, langs het keukenblok ontbraken een paar stroken, in de gang en woonkamer ook. En hij had gewoon nog een paar pakken laminaat liggen, maar het gewoon nooit afgemaakt
We hebben hier eerst de woonkamer, slaapkamer en keuken geverfd, en mijn vader heeft de vloer afgemaakt..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan viel het hier nog mee
Slaapkamer zwart. Woonkamer mintgroen. De rest wit
Ja, was bekend dat ze stervende was. Dat was opzich wel fijn, kun je scenario's bespreken van te voren ipv onverwachtsquote:
Voelt goed hequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben hier eerst de woonkamer, slaapkamer en keuken geverfd, en mijn vader heeft de vloer afgemaakt..
En later toen ik er al woonde heb ik af en toe een stukje geverfd van de rest![]()
Knapte de boel wel erg van op
ideaal... hier heeft de verhuurder alles gewit omdat de vorige bewoner het niet in originele staat heeft achtergelaten (lees vergeelt en goor). Best egoīstisch van die man dat hij dat niet heeft gedaan voor hij het spoor op ging trouwensquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had ook alles in de vreemdste kleuren geverfd
Woonkamer was appeltjes groen
Keuken was zwart, inclusief plafond. En het hok ernaast waar de wasmachine en vaatwasser stonden, met alleen een deur (geen ramen) ook volledig zwart. Je zag geen zak in dat hok zo donker.
En de slaapkamer was bruin geel wit streepjes behang, met okergeel plafond.
Andere kamer boven had een paarse muur, een knalroze muur en lila plafond.
En 3e kamer had felblauwe muren en knalgeel plafond.
En de gang, trapgat en overloop was nog deels zacht oranje/zand (de originele jaren 60 kleur) en deels gewit, maar niet netjes recht, nee gewoon van die willekeurige halen met een roller en gewoon niet afgemaakt.
En de vloeren waren ook nog af, langs het keukenblok ontbraken een paar stroken, in de gang en woonkamer ook. En hij had gewoon nog een paar pakken laminaat liggen, maar het gewoon nooit afgemaakt
"Nie mijn probleem!"quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal... hier heeft de verhuurder alles gewit omdat de vorige bewoner het niet in originele staat heeft achtergelaten (lees vergeelt en goor). Best egoīstisch van die man dat hij dat niet heeft gedaan voor hij het spoor op ging trouwens
Ik was voor daar ook niet se moeilijkst hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voelt goed he
Hier hebben we alle muren laten spuiten. Het afplakken was meer werk
Hey Essquote:
nee en zijn dochter heeft ook alles gelaten voor wat het was...quote:
Kom maar bij den Dot hoor, die is nie stout niequote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:41 schreef rival het volgende:
Ik had een rode kamer, een paarse kamer en een groene kamer toen ik dit huis kocht. boven.
De woonkamer was een mengelmoes van kleuren....
Het huis leek het meeste hier op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:41 schreef rival het volgende:
Ik had een rode kamer, een paarse kamer en een groene kamer toen ik dit huis kocht. boven.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom maar bij den Dot hoor, die is nie stout nie
Dat is wel een mooi voordeelquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee en zijn dochter heeft ook alles gelaten voor wat het was...
Groot in mijn voordeel geweest want hierdoor was het echt de woningbouw die veel gedaan heeft voor ik er kwam wonen.
Keukenkastjes en toilet ook geheel nieuw.
Ik had het hier ook nog jaren over de paarse kamer en de blauwe kamer. Ook al waren ze dat allang niet meerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:41 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig niet toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:43 schreef Nizno het volgende:
ach en er bleef echt nog wel te klagen over. maar dat staat allemaal op het inspectieformulier voor ooit als ik uit de woning ga
Samequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had het hier ook nog jaren over de paarse kamer en de blauwe kamer. Ook al waren ze dat allang niet meer
Neuj pas als ik de staatsloterij win en zelf een twee onder één kapper laat bouwen dat meteen aan mijn wensen voldoet.quote:
nee Crack komt in de andere woning van de twee onder één kapquote:
@gianni61quote:
Nicequote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj pas als ik de staatsloterij win en zelf een twee onder één kapper laat bouwen dat meteen aan mijn wensen voldoet.
Zoals toilet dat doorspoelt met regenwater enzo
Er komt hier geen beer in!quote:
Die heeft ook altijd mazzel he!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Crack komt in de andere woning van de twee onder één kap
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Crack komt in de andere woning van de twee onder één kap
Hier kunnen wij niet tegenop.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft ook altijd mazzel he! Heeft die ook een keertje mazzel.
En verder niks?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Bedrijf van de ketel aan de telefoon. Konden ook zien dat de vorige bewoner bijna nooit thuis was enz en soms jarenlang geen onderhoud had laten doen. Ding heeft heel lang uitgestaan voor ik hem weer aan had gezet toen ik hier kwam wonen.
Ik weet ook dat die bewoner amper thuis was want ook eruit gegooid op den duur.
Ze zou het allemaal erbij melden ofzo en ze ging het ietsjes overdrijven zei ze zodat ze het hopelijk nu wel oppakken.quote:
"Dus mevrouw, uw zegt dat de ketel wat los komt van de muur? Ik ga dat even verwerken in mijn rapport."quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zou het allemaal erbij melden ofzo en ze ging het ietsjes overdrijven zei ze zodat ze het hopelijk nu wel oppakken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dus mevrouw, uw zegt dat de ketel wat los komt van de muur? Ik ga dat even verwerken in mijn rapport."
Schrijft op: "Huis van mevrouw trilt enorm zodra de kachel aanslaat. Mensen klagen over knallen, denken dat er cobra's worden afgestoken. Hele huizenblok klaagt over trillende ramen."
"Explosiegevaar door achterstallig onderhoud" lijkt me voldoendequote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dus mevrouw, uw zegt dat de ketel wat los komt van de muur? Ik ga dat even verwerken in mijn rapport."
Schrijft op: "Huis van mevrouw trilt enorm zodra de kachel aanslaat. Mensen klagen over knallen, denken dat er cobra's worden afgestoken. Hele huizenblok klaagt over trillende ramen."
Dat is niet echt aandikkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Explosiegevaar door achterstallig onderhoud" lijkt me voldoende
ze heeft legoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet echt aandikken
Jaquote:
"Mevrouw heeft LEGO in huis."quote:
Ohja ik heb een kat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ze moeten gewoon iemand van de Energiewacht of dergelijk langssturen om dat ding te checken. De ketels worden hier elk jaar gecheckt en onderhouden, dat is ook gewoon nodig ivm veiligheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Bedrijf van de ketel aan de telefoon. Konden ook zien dat de vorige bewoner bijna nooit thuis was enz en soms jarenlang geen onderhoud had laten doen. Ding heeft heel lang uitgestaan voor ik hem weer aan had gezet toen ik hier kwam wonen.
Ik weet ook dat die bewoner amper thuis was want ook eruit gegooid op den duur. Dat schijnt ook niet goed te zijn voor een ketel zegt ze.![]()
Is voor mij dus lang niet gedaan en verwarmingen stonden heel lang uit (verklaard alle schimmel toen ik ging kijken of ik dit huisje wou). Hij was vaak niet thuis als ze wouden checken ook zei ze.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon iemand van de Energiewacht of dergelijk langssturen om dat ding te checken. De ketels worden hier elk jaar gecheckt en onderhouden, dat is ook gewoon nodig ivm veiligheid.
Schimmel?!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Is voor mij dus lang niet gedaan en verwarmingen stonden heel lang uit (verklaard alle schimmel toen ik ging kijken of ik dit huisje wou). Hij was vaak niet thuis als ze wouden checken ook zei ze.
Ja badkamerplafond zat er behoorlijk onder en die van het voorste kamertje ook. Heel knap want enige keer dat ik hier schimmel had was in een hoekje waar tijdje lekkage was geweest (en dat is nooit terug gekomen).quote:
Tja, als je niet stookt in de winter dan krijgt schimmel kans, dat is wel één van de kenmerken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Is voor mij dus lang niet gedaan en verwarmingen stonden heel lang uit (verklaard alle schimmel toen ik ging kijken of ik dit huisje wou). Hij was vaak niet thuis als ze wouden checken ook zei ze.
oh, dit dusquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, als je niet stookt in de winter dan krijgt schimmel kans, dat is wel één van de kenmerken.
Blijkbaar heb je de schimmels goed weggehaald want ik heb er niets van gemerkt toen ik bij je was.
Heeft de verhuurder allemaal gefikst.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, als je niet stookt in de winter dan krijgt schimmel kans, dat is wel één van de kenmerken.
Blijkbaar heb je de schimmels goed weggehaald want ik heb er niets van gemerkt toen ik bij je was.
je stapt er op en doet even je hakken zachtjes in de zij van de schimmel terwijl je de teugels laat vierenquote:
slechte schimmel, benen aanspannen zou voldoende moeten zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je stapt er op en doet even je hakken zachtjes in de zij van de schimmel terwijl je de teugels laat vieren
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja badkamerplafond zat er behoorlijk onder en die van het voorste kamertje ook. Heel knap want enige keer dat ik hier schimmel had was in een hoekje waar tijdje lekkage was geweest (en dat is nooit terug gekomen).
Ja, beetje zoals sommige topics op Fok gaan.quote:
heb je niets meer in de vriesdiep?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
slechte schimmel, benen aanspannen zou voldoende moeten zijn
oke help even
ga ik echt vier soorten ijsjes halen of niet?
Tochtig en vochtig?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ja, beetje zoals sommige topics op Fok gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |