quote:Een Spaanse man is dinsdagochtend gespietst door een stier tijdens het stierenrennen in de binnenstad van Pamplona. Zeven anderen liepen verwondingen op.
kan ook dat de hond de hele tijd in de kinderwagen werd voortgeduwd. Sommige mensen denken dat die pootjes van hondjes alleen voor de sier zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ook samen met een kinderwagen in het kluisje gepropt. Wat betekent dat zo'n figuur zich nog voortgeplant heeft ook.
Wat iz het?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Jägerburgers meer kopen. Dat spek wordt een teringzooi en het is niet eens lekker.
Okequote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Jägerburgers meer kopen. Dat spek wordt een teringzooi en het is niet eens lekker.
Ohquote:
Ja, veel goedkoper ook. Bovendien heb je dus de keus om het NIET te doenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Kun je niet gewoon zelf burgers omwikkelen met ontbijtspek?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, veel goedkoper ook. Bovendien heb je dus de keus om het NIET te doen
Oh ik heb niet een afzuigkap waar dingetje op kunnen staanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
de afzuigkap is een goeie plek voor de theebusjes
had het in de vensterbank maar die was net niet diep genoeg.
Waar overheen?quote:
Jaquote:
Jij biedt je aan?quote:
mijn tong en keelquote:
heb jij een hele luxe afglijdende vorm?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb niet een afzuigkap waar dingetje op kunnen staan
Ja zo'n schuine, van Boschquote:
Dit was geen kinderwagenformaat hond.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook dat de hond de hele tijd in de kinderwagen werd voortgeduwd. Sommige mensen denken dat die pootjes van hondjes alleen voor de sier zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |