SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wordt weer warmer.quote:
Half uurtje of zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang zou een Jägerburger in de airfryer moeten vanuit de diepvries?
begin eens met 15min op 200 graden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
moet ook nog een airfryer kopen voor als het regenseizoen weer begintquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg het koud van Venti in de OPquote:
We zijn niet op zoek naar zwarte ijshockeypucks.quote:
Even doorposten danquote:
*Propt frikandel bij @Nattekat naar binnenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Propt frikandel bij @:nattekat naar binnen
joehoequote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Propt frikandel bij @:nattekat naar binnen
Is het Nationale Hunebeddendag in Drenthe of zo?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Hmm morgen is de koffiebranderij ook nog dicht denk ik.
Nee er is daar vrijdag brand geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het Nationale Hunebeddendag in Drenthe of zo?
*Zet schaal bitterballen neerquote:
Nee ze hadden iets meer dan de koffie gebrand toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het Nationale Hunebeddendag in Drenthe of zo?
Owquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OwDa's niet zo best.
Ja deze woordgrap voelde ik al aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
das een jaquote:
Ik denk jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)lasbak-in-zoutelande
U stopt een terrarium met levende slangen er nog in in de glasbak
Mag dat?
quote:
Ninjaquote:
*belt sirr Hissquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
Mag dat?
maar je kan er een hele tellsell reclame mee maken zoveel dat hij kanquote:
Godverdomme wat haat ik mensen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
Mag dat?
kun je beter mannen en voetmassages hebbenquote:
https://www.reuters.com/w(...)n-castle-2025-07-06/quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus vertelde laatst over een vrouw die haar hondje niet mee mocht nemen het museum in dus wilde ze hem in een kluisje stoppen.
ja las ik idd gisteren ergens op één van de socialsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus vertelde laatst over een vrouw die haar hondje niet mee mocht nemen het museum in dus wilde ze hem in een kluisje stoppen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)n-castle-2025-07-06/
quote:
Tering. Hoop dat de Duitse dierenpolitie niet van die mietjes zijn zoals hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)n-castle-2025-07-06/
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ook samen met een kinderwagen in het kluisje gepropt. Wat betekent dat zo'n figuur zich nog voortgeplant heeft ook.
48 minuten is wel heel lang hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer wat korter houden
Wij hebben Dion Graus.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering. Hoop dat de Duitse dierenpolitie niet van die mietjes zijn zoals hier.
quote:Een Spaanse man is dinsdagochtend gespietst door een stier tijdens het stierenrennen in de binnenstad van Pamplona. Zeven anderen liepen verwondingen op.
kan ook dat de hond de hele tijd in de kinderwagen werd voortgeduwd. Sommige mensen denken dat die pootjes van hondjes alleen voor de sier zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ook samen met een kinderwagen in het kluisje gepropt. Wat betekent dat zo'n figuur zich nog voortgeplant heeft ook.
Wat iz het?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Jägerburgers meer kopen. Dat spek wordt een teringzooi en het is niet eens lekker.
Okequote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Jägerburgers meer kopen. Dat spek wordt een teringzooi en het is niet eens lekker.
Ohquote:
Ja, veel goedkoper ook. Bovendien heb je dus de keus om het NIET te doenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Kun je niet gewoon zelf burgers omwikkelen met ontbijtspek?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, veel goedkoper ook. Bovendien heb je dus de keus om het NIET te doen
Oh ik heb niet een afzuigkap waar dingetje op kunnen staanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
de afzuigkap is een goeie plek voor de theebusjes
had het in de vensterbank maar die was net niet diep genoeg.
Waar overheen?quote:
Jaquote:
Jij biedt je aan?quote:
mijn tong en keelquote:
heb jij een hele luxe afglijdende vorm?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb niet een afzuigkap waar dingetje op kunnen staan
Ja zo'n schuine, van Boschquote:
Dit was geen kinderwagenformaat hond.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook dat de hond de hele tijd in de kinderwagen werd voortgeduwd. Sommige mensen denken dat die pootjes van hondjes alleen voor de sier zijn
hier zo'n lelijke witte ouderwetse met knoppen die het niet doen want er zit een luchtventilatieafvoer door het hele huis.quote:
zijn wel makkelijker schoon te houden.quote:
en toch paste hij samen met een kinderwagen in een kluisje?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen kinderwagenformaat hond.
Worden ze lekker vies plakkieplakkie van.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
de afzuigkap is een goeie plek voor de theebusjes
had het in de vensterbank maar die was net niet diep genoeg.
uiteraard niet aan de onderkant van de afzuigkap.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Worden ze lekker vies plakkieplakkie van.
Nou, mondje open dan.quote:
Jij zuigt zelf alles af?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben veel te armoedig om een afzuigkap te hebben.
Njaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard niet aan de onderkant van de afzuigkap.
gewoon er boven op. waar het vet niet komt
Ja ik had in mijn vorige ook zoiets. Goedkoop dingetje hij de kringloop op de kop getikt en dat was nog wel okequote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zo'n lelijke witte ouderwetse met knoppen die het niet doen want er zit een luchtventilatieafvoer door het hele huis.
Maar ben allang blij dat deze er nog in zat. Bij ex in huurwoning moest ze zelf maar een afzuiging kopen
Als er gekookt wordt en ik zit in de tuin dan ruik ik het meteenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had in mijn vorige ook zoiets. Goedkoop dingetje hij de kringloop op de kop getikt en dat was nog wel oke
Deze in de aanbieding bij Keukenloods
Hier zat alleen zo'n rond gat van de mechanische ventilatie in de keuken. En dat was ook voor de keukenafzuiging..
Maar mijn vader heeft een gat gemaakt in de zijkant (raampjes eruit, bovenste deel dichtgemaakt en gat voor de afzuiging erin) zodat het nu alleen dat stukje moet, ipv het hele huis door. Werkt een stuk beter
Ik woon alleen dus als ik kook zit er niemand in de tuinquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er gekookt wordt en ik zit in de tuin dan ruik ik het meteen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg net mijn mijn nieuwe huisnummer te horen ( straat wist ik natuurlijk al) en natuurlijk wist ik meteen de postcode
Ja, redelijk. Ik denk dat het pas echt rustiger gaat worden als ik eenmaal daar zit.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je ni weer rustiger nu je weet waar je heen gaat en ongegeer wanneer?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had in mijn vorige ook zoiets. Goedkoop dingetje hij de kringloop op de kop getikt en dat was nog wel oke
Deze in de aanbieding bij Keukenloods
Hier zat alleen zo'n rond gat van de mechanische ventilatie in de keuken. En dat was ook voor de keukenafzuiging..
altijd goed die vaders!quote:Maar mijn vader heeft een gat gemaakt in de zijkant (raampjes eruit, bovenste deel dichtgemaakt en gat voor de afzuiging erin) zodat het nu alleen dat stukje moet, ipv het hele huis door. Werkt een stuk beter
heerlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik denk dat het pas echt rustiger gaat worden als ik eenmaal daar zit.
Maar dat is natuurlijk al vrij snel.
En het was ook al precies waar ik vermoedde dat het was. In een bocht met een andere straat..
Want ze hadden al gezegd dat het in een bocht of hoek zou zijn. Dan bleven er maar twee opties over, waarvan er 1 me iets te onwaarschijnlijk leek
Lopend mijn werk straks.
Ja als je er echt zit kun je pas echt alles loslaten natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik denk dat het pas echt rustiger gaat worden als ik eenmaal daar zit.
Maar dat is natuurlijk al vrij snel.
En het was ook al precies waar ik vermoedde dat het was. In een bocht met een andere straat..
Want ze hadden al gezegd dat het in een bocht of hoek zou zijn. Dan bleven er maar twee opties over, waarvan er 1 me iets te onwaarschijnlijk leek
Lopend mijn werk straks.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
altijd goed die vaders!![]()
hier zit boven aan nog wel een rondje, maar gelukkig ook van onder uit dat het afzuigt.
Het is even geweest dat de kookluchtjes in het CVhok (naja hok... ruimte naast de douche waar de CV zit en ook wat rotzooi kan worden opgeslagen) maar dat hebben ze gelukkig verholpen toen ik ze gebeld heb omdat er condens uit de afzuigkap kwam...
waterplasje op je kookplaat terwijl je een weekend niet thuis was en het niet geregend had is een rare gewaarwording.
Maar bleek dat een buis te lang was en dus ene buiging had waar water in bleef staan.
Toen ze die buis verkort hebben was ook het probleem met de luchtjes voorbij![]()
Dus daarna konden er ook handdoeken in de opslagkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |