Zeggen dat je zo nu en dan gas ruiktquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Dit gaat echt een strijd worden om die kut CV ketel. Denk dat ik maar in de kou ga wonen in de winter want ben het zo zat dat die explosie geluiden blijft maken als de verwarmingen aan staan.
quote:
quote:
Latersquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ga weer. Tot half vijf nog 3 vergaderingen, 2 pakketbezorgers en een biljetjesveiling. Houdoe
Die wijst naar dit bedrijf, waar de monteur nu van aanwezig is, omdat hun de aanvraag moeten doen voor een nieuwe etc. Verhuurder weet niks van deze problemen omdat het via een ander bedrijf gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verhuurder kan niet helpen?
*straat afgezet*quote:
Ik heb nooit hoeven hurenquote:
Handig.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Die wijst naar dit bedrijf, waar de monteur nu van aanwezig is, omdat hun de aanvraag moeten doen voor een nieuwe etc. Verhuurder weet niks van deze problemen omdat het via een ander bedrijf gaat.
Ik ook niet, maar ik ken de problemen met sociale verhuurdersquote:
Kunnen die geluiden kwaad?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Dit gaat echt een strijd worden om die kut CV ketel. Denk dat ik maar in de kou ga wonen in de winter want ben het zo zat dat die explosie geluiden blijft maken als de verwarmingen aan staan.
Kortsluiting veroorzaken zodat dat ding doorbrandtquote:
Oh die zijn het probleem niet hoor. Ze helpen mij normaal met alles maar dit gaat buiten hun om. Hun weten niet de geschiedenis van alle belletjes die ik heb gedaan sinds ik hier woon.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ken de problemen met sociale verhuurders
Je kan toch nergens meer antwoord op geven dus nee, dat zullen ze je niet vragenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
"niemand zal vragen of mijn rokje niet te kort was nadat ik door een beer werd aangevallen" en "de beer ziet me als een mens"
deze twee redenen vind ik trouwens best goed om voor de beer te kiezen
Dan snap ik hetquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ken de problemen met sociale verhuurders
Ama wegquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kortsluiting veroorzaken zodat dat ding doorbrandt
Al is dat misschien niet direct de veiligste optie voor een gasketel
Ik vind het wel eng dat die ketel een stukje van de muur komt dan ja.quote:
sorry, moest lachen om dit antwoord_O-quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng dat die ketel een stukje van de muur komt dan ja.
Anders contact opnemen met de woningbouw om te zeggen dat de cv-installateur de situatie niet serieus neemt en de ketel onveilig isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die zijn het probleem niet hoor. Ze helpen mij normaal met alles maar dit gaat buiten hun om. Hun weten niet de geschiedenis van alle belletjes die ik heb gedaan sinds ik hier woon.
Het werd een video call van een uur en 15 minquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer wat korter houden
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders contact opnemen met de woningbouw om te zeggen dat de cv-installateur de situatie niet serieus neemt en de ketel onveilig is
quote:
Dit huis is gewoon door de vorige eigenaar slecht onderhouden. Die ketel heeft sowieso al langer problemen maar hij was bijna nooit thuis op den duur ofzo (had ergens een nieuws artikel gevonden over de vorige eigenaar) dus heel veel achterstallig onderhoud.quote:
dit inderdaad. De verhuurder heeft het contract met dat bedrijf. Niet jij als huurder. Hoppa laat maar een mannetje van de verhuurder komen die kan vaststellen dat de ketel lawaai maakt en beweegt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders contact opnemen met de woningbouw om te zeggen dat de cv-installateur de situatie niet serieus neemt en de ketel onveilig is
wacht even... vorige eigenaar of vorige bewoner?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit huis is gewoon door de vorige eigenaar slecht onderhouden. Die ketel heeft sowieso al langer problemen maar hij was bijna nooit thuis op den duur ofzo (had ergens een nieuw artikel gevonden over de vorige eigenaar) dus heel veel achterstallig onderhoud.
Filmpje van maken. Aan de schandpaal nagelen op social media.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
Je ziet dat ding echt heen en weer gaan dan. Vind ik zelf niet zo relaxed.
Uh oh.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit huis is gewoon door de vorige eigenaar slecht onderhouden. Die ketel heeft sowieso al langer problemen maar hij was bijna nooit thuis op den duur ofzo (had ergens een nieuws artikel gevonden over de vorige eigenaar) dus heel veel achterstallig onderhoud.
Oh ja, dat is tegenwoordig hoe het moet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Filmpje van maken. Aan de schandpaal nagelen op social media.
Bewoner. Sorry.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
wacht even... vorige eigenaar of vorige bewoner?
Het is niet de taak van de huurder om onderhoud te laten plegen.quote:
Wel om problemen te melden haha.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is niet de taak van de huurder om onderhoud te laten plegen.
De verhuurder moet er bij de huurder op aandringen om dat te laten doen. Dus de verhuurder zit hier fout
nagenieten heet dit. Heel goed!!quote:
maar dan alsnog moet er een goede controle gedaan worden als er een nieuwe huurder in komt. Hier heeft de verhuurder dan grote fouten gemaakt. En moet deze nu aan de slag gaan om bij het bedrijf dat zij inhuren te zorgen dat de ketel werkt zoals hij hoortquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel om problemen te melden haha.En van wat ik heb gelezen heeft die dat ongetwijfeld ook niet gedaan de laatste jaren dat dit huis op zijn naam stond.
quote:
Het is iets meer dan 1 km. Dus kan dat makkelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je er echt zit kun je pas echt alles loslaten natuurlijkmaar wel super fijn dat je nu wel echt weet waar je nu naar kan uitkijken
Ohhh lekker, lopend naar je werk kunnen
Heel verstandigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
Dat ik in mijn vorige huis kwam was er ook veel achterstallig onderhoud
Afvoer van de wasmachine en vaatwasser was helemaal letterlijk helemaal verkruimeld, water stroomde eigenlijk gewoon los de vloer in (was de onderbuurman niet zo'n fan van), verwarmingsbuizen helemaal rot, tot het punt dat de monteur ze niet eens meer normaal los kom draaien, ipv daarvan brak het in tig stukjes, lekkend raam in de woonkamer, ander raam met een grote barst erin in de woonkamer..
Volgens de CV ketel monteur waren ze al 9 jaar niet op mijn adres geweest voor onderhoud, want de vorige huurder reageerde nooit op de verzoeken etc.
Verschil was wel dat toen ik er kwam wonen ik vrijwel meteen overal melding van heb gemaakt en ze het ook allemaal meteen kwamen fixen
Ik ben ruim een half jaar bezig geweest om lekdetectie te laten komen. Kom op, beetje doorzetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Oh nu zegt die net als wat de rest zei ja ik hoor nu niks. Fuck man ik heb het zelfs een keer opgenomen en laten zien. Ik trek deze strijd echt niet meer.
quote:
Ik ben al 6.5 jaar bezig.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ruim een half jaar bezig geweest om lekdetectie te laten komen. Kom op, beetje doorzetten.
of niet, maar hou dan op met piepen. Beide gaat nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ruim een half jaar bezig geweest om lekdetectie te laten komen. Kom op, beetje doorzetten.
ik heb een jaar lang koud water gehad. Dit is het leven als je zelf niet het geld hebt om je shit te fixenquote:
Jezus, ik was dat na drie dagen al beuquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb een jaar lang koud water gehad. Dit is het leven als je zelf niet het geld hebt op je shit te fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |