quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De buren van m'n nicht waren ook verhuisd en hadden de knaagdieren achtergelaten
Ik heb de hamster gekregen toen.
Ik heb toch meer vertrouwen in wetenschappelijk bewijs dan in de mening van duizend vrouwen als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vraag eens aan 1000 vrouwen
Hij zit in Spanje, met het vliegtuig. Denk niet dat die kat nu al terug zou zijn.... Die is achtergelaten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook zijn dat de kat terug gekomen is he.... niet direct oordelen.
Vorige bewoner van die huis had ook een kat en uiteindelijk bleef deze terug lopen.
dan kies jij voor de heteroman.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb toch meer vertrouwen in wetenschappelijk bewijs dan in de mening van duizend vrouwen als ik eerlijk ben.
Kan best geil zijn hoor, een hete romanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kies jij voor de heteroman.
gaan wij voor de beer
Hoe lang is de buur al weg?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zit in Spanje, met het vliegtuig. Denk niet dat die kat nu al terug zou zijn.... Die is achtergelaten.
Is er niemand die de kat voert? Geen van de andere buren?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zit in Spanje, met het vliegtuig. Denk niet dat die kat nu al terug zou zijn.... Die is achtergelaten.
Ok meneer Niznoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je komt hier regelmatig over als een wijf
tuulk niet, als die kerel hem niet meer wil hebben dan is hij ook te minderwaardig voor de burenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er niemand die de kat voert? Geen van de andere buren?
Arm beest.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he.
Mijn buurman is al bijna een maand weg. Nu schijnt zijn kat hier nog rond te lopen.
Hoe kan je zoiets flikken
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuulk niet, als die kerel hem niet meer wil hebben dan is hij ook te minderwaardig voor de buren
quote:
haha ja, realiteit is altijd weer even zwaarquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel het festival gevoel. Wat vond je de leukste act?
Folieman!quote:
Ik hoorde het gisteravond van een andere buurman die dus af en toe wat eten neerzet. Maar toen brak de hemel los dus ben niet gaan kijken oid...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er niemand die de kat voert? Geen van de andere buren?
Zou zeker even bellen ja. Dit is verwaarlozing/mishandeling.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteravond van een andere buurman die dus af en toe wat eten neerzet. Maar toen brak de hemel los dus ben niet gaan kijken oid...
Ik ga straks na werk even de tuin door kijken of ik dat beestje zie... En dan denk ik dat ik de dierenambulance moet bellen ofzo? komt vast goed.
Verhuurder kan niet helpen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Dit gaat echt een strijd worden om die kut CV ketel. Denk dat ik maar in de kou ga wonen in de winter want ben het zo zat dat die explosie geluiden blijft maken als de verwarmingen aan staan.
Je weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |