"Dus mevrouw, uw zegt dat de ketel wat los komt van de muur? Ik ga dat even verwerken in mijn rapport."quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zou het allemaal erbij melden ofzo en ze ging het ietsjes overdrijven zei ze zodat ze het hopelijk nu wel oppakken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dus mevrouw, uw zegt dat de ketel wat los komt van de muur? Ik ga dat even verwerken in mijn rapport."
Schrijft op: "Huis van mevrouw trilt enorm zodra de kachel aanslaat. Mensen klagen over knallen, denken dat er cobra's worden afgestoken. Hele huizenblok klaagt over trillende ramen."
"Explosiegevaar door achterstallig onderhoud" lijkt me voldoendequote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dus mevrouw, uw zegt dat de ketel wat los komt van de muur? Ik ga dat even verwerken in mijn rapport."
Schrijft op: "Huis van mevrouw trilt enorm zodra de kachel aanslaat. Mensen klagen over knallen, denken dat er cobra's worden afgestoken. Hele huizenblok klaagt over trillende ramen."
Dat is niet echt aandikkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Explosiegevaar door achterstallig onderhoud" lijkt me voldoende
ze heeft legoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet echt aandikken
Jaquote:
"Mevrouw heeft LEGO in huis."quote:
Ohja ik heb een kat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ze moeten gewoon iemand van de Energiewacht of dergelijk langssturen om dat ding te checken. De ketels worden hier elk jaar gecheckt en onderhouden, dat is ook gewoon nodig ivm veiligheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Bedrijf van de ketel aan de telefoon. Konden ook zien dat de vorige bewoner bijna nooit thuis was enz en soms jarenlang geen onderhoud had laten doen. Ding heeft heel lang uitgestaan voor ik hem weer aan had gezet toen ik hier kwam wonen.
Ik weet ook dat die bewoner amper thuis was want ook eruit gegooid op den duur. Dat schijnt ook niet goed te zijn voor een ketel zegt ze.![]()
Is voor mij dus lang niet gedaan en verwarmingen stonden heel lang uit (verklaard alle schimmel toen ik ging kijken of ik dit huisje wou). Hij was vaak niet thuis als ze wouden checken ook zei ze.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon iemand van de Energiewacht of dergelijk langssturen om dat ding te checken. De ketels worden hier elk jaar gecheckt en onderhouden, dat is ook gewoon nodig ivm veiligheid.
Schimmel?!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Is voor mij dus lang niet gedaan en verwarmingen stonden heel lang uit (verklaard alle schimmel toen ik ging kijken of ik dit huisje wou). Hij was vaak niet thuis als ze wouden checken ook zei ze.
Ja badkamerplafond zat er behoorlijk onder en die van het voorste kamertje ook. Heel knap want enige keer dat ik hier schimmel had was in een hoekje waar tijdje lekkage was geweest (en dat is nooit terug gekomen).quote:
Tja, als je niet stookt in de winter dan krijgt schimmel kans, dat is wel één van de kenmerken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Is voor mij dus lang niet gedaan en verwarmingen stonden heel lang uit (verklaard alle schimmel toen ik ging kijken of ik dit huisje wou). Hij was vaak niet thuis als ze wouden checken ook zei ze.
oh, dit dusquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, als je niet stookt in de winter dan krijgt schimmel kans, dat is wel één van de kenmerken.
Blijkbaar heb je de schimmels goed weggehaald want ik heb er niets van gemerkt toen ik bij je was.
Heeft de verhuurder allemaal gefikst.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, als je niet stookt in de winter dan krijgt schimmel kans, dat is wel één van de kenmerken.
Blijkbaar heb je de schimmels goed weggehaald want ik heb er niets van gemerkt toen ik bij je was.
je stapt er op en doet even je hakken zachtjes in de zij van de schimmel terwijl je de teugels laat vierenquote:
slechte schimmel, benen aanspannen zou voldoende moeten zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je stapt er op en doet even je hakken zachtjes in de zij van de schimmel terwijl je de teugels laat vieren
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja badkamerplafond zat er behoorlijk onder en die van het voorste kamertje ook. Heel knap want enige keer dat ik hier schimmel had was in een hoekje waar tijdje lekkage was geweest (en dat is nooit terug gekomen).
Ja, beetje zoals sommige topics op Fok gaan.quote:
heb je niets meer in de vriesdiep?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
slechte schimmel, benen aanspannen zou voldoende moeten zijn
oke help even
ga ik echt vier soorten ijsjes halen of niet?
Tochtig en vochtig?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ja, beetje zoals sommige topics op Fok gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |