laatste reactie van Masberum in vorige topic.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
100en goede avies(z)en. Ik neem aan dat je dronken bent of dyslectisch. Maar ik zie graag die honderden goede adviezen tegemoet. En je huillie huillie is precies wat ik aangeef als onvolwassen. Kinderlijk. Zijn er mensen die serieus en objectief kunnen reageren? Dat zou zeer gewaardeerd worden, dank je wel
Deze mag ook wel nog eens herhaald worden:quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
laatste reactie van Masberum in vorige topic.
::Dquote:Op maandag 7 juli 2025 23:36 schreef Masberum het volgende:
mijn reacties zijn in het algemeen heel gepast. Jullie reacties zijn heel extreem.
Dat zou niet best zijnquote:
Handig. Sticky, net als de huisregels.quote:
Zijn die nog van toepassing? Ik lees hier prima oplossingen voor eerder besproken problemen.quote:Op zondag 16 december 2018 12:21 schreef STING het volgende:
Huisregels
• Uiteraard geldt boven alles de algemene FOK! Policy.
• Slow chat: Tussen de centrale topics vind je ook de slowchats SC Relaties en R&P SC, dit zijn de enige twee topics op R&P waar slowchatten is toegestaan.
• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel van je verwacht dat je met respect reageert. En bedenk, reageren hoeft niet en adviezen opvolgen is niet verplicht. Het geven van tegengas is prima, dat kan een topicstarter (TS) één en ander vanuit een ander perspectief laten zien, wat niet toegestaan is, is bashen en flamen of op wat voor manier dan ook iemand onderuit halen. Kortom, ga niet aanvallen op de persoon.
• Het is op R&P niet gewenst een ander te vertellen of hij/zij wel of niet mag posten/reageren in een topic (mits ontopic) of wel of niet een topic geopend mag worden. Twijfel je aan een reactie of een topic, zet dan een TR, ga niet zelf voor agentje spelen.
Mijn eerste post in FB vanavond/vannacht nog maar en word ik meteen al naar bed gestuurdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:37 schreef yvonne het volgende:
Klaar mee. Nu gaan we eens vroeg slapen. Ja jij ook @:r_one
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Opgenomen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:48 schreef Armani XL het volgende:
Aangezien TS zich momenteel niet kan verdedigen of reageren, lijkt het me het meest zuiver als hier maar even een slotje op gaat.
Deze snap ik even niet, ik zie geen streepje door zijn naam.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:48 schreef Armani XL het volgende:
Aangezien TS zich momenteel niet kan verdedigen of reageren, lijkt het me het meest zuiver als hier maar even een slotje op gaat.
Je kan ook een subforum ban hebben (zonder streep)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Opgenomen?
Ik zie geen streep door zijn naam.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Opgenomen?
Ik zie geen streep door zijn naam.
Ik verwijs jullie naar punt 6 van de FOK! policy.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet, ik zie geen streepje door zijn naam.
Of heb ik wat gemist?
Dat is?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:04 schreef Armani XL het volgende:
[..]
[..]
Ik verwijs jullie naar punt 6 van de FOK! policy.
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is?
Die kan ik hier niet openen/pagina laadt niet (op mobiel)
Dat was ook niet mijn bedoeling.quote:
quote:
Ik voel me ook niet aangesproken.quote:Over bans wordt niet gecorrespondeerd noch gediscussieerd. Je kunt wel besluiten je gedrag middels een mail toe te lichten, maar er is geen enkele garantie dat dat een kortere ban oplevert.
Tijd voor een update?quote:De ban wordt bekend gemaakt in het banmeldtopic in het FOK! mededelingen subforum.
Gaat meer om de eerste zin.quote:
Denk dat het niet hoog op het prioriteitenlijstje staat. Waren mooie tijden toen dat topic er nog was.quote:
Ik wil een opmerking dat we geen streepje zien (en je slotjestekst dus niet kunnen duiden) nou niet echt 'corresponderen' noemenquote:
Denk dat het ook niet. Maar toch wel een beetje slordig als de Policy ons als het alwetende Nieuwe Testament wordt voorgehoudenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:19 schreef Armani XL het volgende:
Denk dat het niet hoog op het prioriteitenlijstje staat. Waren mooie tijden toen dat topic er nog was.
En dat is niet de schuld of de verantwoordelijkheid van FOK!quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:31 schreef Iceage het volgende:
Ik denk dat we allemaal vrezen dat hij met een buik vol bier en een dolle kop echt dwaze dingen gaat doen.
En nu hij kennelijk een ban heeft en niet zijn visie meer kan posten wordt dat risico alleen maar groter.
(helaas)
Inderdaad eigen verantwoordelijkheid, ik vind het ook vreemd dat zijn topic op slot gaat omdat hij een ban heeft en niet kan reageren dat is toch ook zijn eigen verantwoordelijkheid die banquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld of de verantwoordelijkheid van FOK!
Oh ja... dat klopt idd wel...quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld of de verantwoordelijkheid van FOK!
yvonne in R&P / [R&P] Feedbackquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet, ik zie geen streepje door zijn naam.
Of heb ik wat gemist?
Dat lijkt me niet meer dan redelijk, doen we bij anderen ook. Ik vind het erger dat men nu even de kans neemt om het topic onder te pissen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad eigen verantwoordelijkheid, ik vind het ook vreemd dat zijn topic op slot gaat omdat hij een ban heeft en niet kan reageren dat is toch ook zijn eigen verantwoordelijkheid die ban
Oké Yvonne ik wist niet dat dit de normale gang van zaken was, bedankt voor de heldere infoquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan redelijk, doen we bij anderen ook. Ik vind het erger dat men nu even de kans neemt om het topic onder te pissen.
Soms schiet het erbij in, we're only human.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké Yvonne ik wist niet dat dit de normale gang van zaken was, bedankt voor de heldere info
Ik vind het wel heel erg goed hoe jullie dit aanpakken/mee omgaan. Er wordt (naar mijn bescheiden mening) goed gemodquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms schiet het erbij in, we're only human.
Hm nee. Eerder "hou op hier in Feedback", maar goed.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvonne in R&P / [R&P] Feedback
Leek mij duidelijk
Nou nee. Zie ook #12quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvonne in R&P / [R&P] Feedback
Leek mij duidelijk
Ohquote:
Opgelost. Misverstandje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh
Zien jullie rechts bij iemands naam niks staan dan?
Nope. Als ik het écht wil weten (mobiel) zoek ik een post op waarin die user gequote is, klik op de username in de quote en dan zie ik het streepje. Als ik het écht wil weten dus en meestal is dat niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh
Zien jullie rechts bij iemands naam niks staan dan?
Eens. Zou er niet aan bijdragen dat een user dan met een meer positieve mindset terugkomt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan redelijk, doen we bij anderen ook. Ik vind het erger dat men nu even de kans neemt om het topic onder te pissen.
Dat is leuk om te horenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg goed hoe jullie dit aanpakken/mee omgaan. Er wordt (naar mijn bescheiden mening) goed gemoddus bedankt daarvoor
Als het een Deelban is (dus deel van forum), komt er geen streep.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope. Als ik het écht wil weten (mobiel) zoek ik een post op waarin die user gequote is, klik op de username in decaliter en dan zie ik het streepje. Als ik het écht wil weten dus en meestal is dat niet.
Edit: net gechecked: dat truukje werkt blijkbaar niet meer. Scheelt mij weer tijd
Aha!quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Als het een Deelban is (dus deel van forum), komt er geen streep.
Dat had Armani al min of meer gedaan, in de sluitpost:quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aha!![]()
Pleit er wel voor dat mods dan aangeven dat iemand een deelban heeft.
Waarom en hoe lang, dat boeit niet.
Maar weten weten users wel dat iemand niet meer kán reageren. Voordat iemands afwezigheid tot speculaties gaat leiden. Wat mogelijk weer gemodereerd moet worden.
Maar niet echt op een handige manier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had Armani al min of meer gedaan, in de sluitpost:
Armani XL in R&P / Je ex haar spullen teruggeven?
Aangezien bans niet worden besproken, lijkt me de mededeling van Armani XL voldoende.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar niet echt op een handige manier.
Voor users is er maar 1 soort ban zichtbaar, de totaalban totaalban. Aangezien hij zei 'user kan voorlopig niet meer reageren' gingen users op zoek naar dat streepje, dat er niet is, en dan moet het dus mogelijk iets anders dan een ban zijn in hun ogen.
Blijkbaar is er een subforum-ban gezet (? of ms wel nóg iets anders waar users geen weet van hebben maar crew wel?) maar mod had even 2x moeten nadenken dat niemand dat kan zien (hij is tenslotte zelf ook user geweest niet waar).
Nee. Hij zegt in feite (met andere woorden) dat er een ban is gezet maar users zien vervolgens geen ban. Dat roept toch vragen op, zoals is gebleken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Aangezien bans niet worden besproken, lijkt me de mededeling van Armani XL voldoende.
My 2 cents.
En om dan hier in FB vervolgens te zeggen dat bans niet besproken worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee. Hij zegt in feite (met andere woorden) dat er een ban is gezet maar users zien vervolgens geen ban. Dat roept toch vragen op, zoals is gebleken.
In feite zegt hij met de opmerking dat bans niet besproken worden, zeker icm de sluitpost, dat er idd sprake van een ban is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Aangezien bans niet worden besproken, lijkt me de mededeling van Armani XL voldoende.
My 2 cents.
Nee, niet waar, dit is een nieuwigheidje, en ik ging er vanuit en dat zal Armani hetzelfde hebben, dat users dat ook konden zien. Maar in de post hierboven van @r_one bleek al dat het een crew only dingetje was. Daar waren we niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar niet echt op een handige manier.
Voor users is er maar 1 soort ban zichtbaar, de totaalban totaalban. Aangezien hij zei 'user kan voorlopig niet meer reageren' gingen users op zoek naar dat streepje, dat er niet is, en dan moet het dus mogelijk iets anders dan een ban zijn in hun ogen.
Blijkbaar is er een subforum-ban gezet (? of ms wel nóg iets anders waar users geen weet van hebben maar crew wel?) maar mod had even 2x moeten nadenken dat niemand dat kan zien (hij is tenslotte zelf ook user geweest niet waar).
Hopla, opgelost.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Opgelost. Misverstandje.
(iets met crew only)
Lastig. Het banmeldtopic is destijds niet voor niets opgedoekt. Had iets met de AVG te maken. geloof ik. Dus ik zat een beetje in een spagaat. Aan de ene kant vond ik dat het topic op slot moest, omdat ik het zeker niet oké vind als TS niet kan reageren op opmerkingen (of beschuldigingen), maar ik wist ook niet of ik echt mocht melden dat er sprake is van een subforumban.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite zegt hij met de opmerking dat bans niet besproken worden, zeker icm de sluitpost, dat er idd sprake van een ban is.
En gezien we geen streepje zien moeten we er dan maar vanuitgaan dat het een subforum ban is.
Het gaat er inmiddels al zoveel over dat gewoon direct posten dat er sprake is van een subforumban veel minder aandacht had gegenereerd.
Overigens is het melden van een ban niet hetzelfde als het bespreken van een ban, maar goed.
Daar staan we allemaal denk ik wel vierkant achter, wel zo fair (en zo niet, mag je daar zonder pardon meteen op modden).quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:07 schreef Armani XL het volgende:
Aan de ene kant vond ik dat het topic op slot moest, omdat ik het zeker niet oké vind als TS niet kan reageren op opmerkingen (of beschuldigingen)
Aardbeien milkshakequote:
Goed plan.quote:
Zacht ijs zonder stokje. Samesame dusquote:
Meer melk dan ijsquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zacht ijs zonder stokje. Samesame dus
Is niet meer wat diegene hier plaatst.quote:
Wat is precies de vraag? Moet ik het topic kicken?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Is niet meer wat diegene hier plaatst.
Topic is gesloten dus kon niet daar antwoorden.
Edit: maar staat ook niet meer in het Hulpverleningstopic .
Edit2: gaat met name over eenzaamheid na een overlijden. Kunnen mogelijk wel goede tips uit gehaald worden.
Wordt wel verwezen naar 'Het Luisterend Oog' van Humanitas en dat die site nu niet meer bestaat.
Nu niet de tijd om de hele site te lezen, sorry
Nee, de link gaat nu naar een uitvaartwebsite. En dat strookt niet met wat het eerst was. Denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat is precies de vraag? Moet ik het topic kicken?
Nou dit. de tekst gaat nu meer over Eenzaamheid bij overlijden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de link gaat nu naar een uitvaartwebsite. En dat strookt niet met wat het eerst was. Denk ik.
Het was een hele oude oproep om mee te kijken naar linkjes voor in het sticky topic. Deze viel me op om aan te klikken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat is precies de vraag? Moet ik het topic kicken?
Ik heb je een DM gestuurd met wat info.quote:
Yes, zal ik morgen even ergens in verwerkenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd met wat info.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |