Fair enough. Maar ik zat al op die blaren. Nu ben ik 3 dagen nuchter. Na hoeveel jaar wel niet. Ik heb er vertrouwen in dat ik dat kan blijven doen. Ik verdien ook een tweede kans naar mijn idee, het is niet alsof ik haar mishandeld heb ofzo, ik dronk alleen in mijn eigen vrije tijd en alleen in de avond als de kinderen sliepenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:06 schreef CoolGuy het volgende:
Niet. Gewoon op de blaren zitten die je zelf veroorzaakt hebt in plaats van verwachten dat je de ander kunt manipuleren.
Als er kinderen in het spel zijn kan ik me zoiets voorstellen. Zo niet, lekker laten stikken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
Stel iemand heeft je verlaten voor een bepaalde reden, die reden is nu weg, maar je hebt weinig contact met de ander. Hoe kan je dan het beste het aanpakken? E-mails sturen om het enigszins afstandelijk te houden? Aangeven dat je af en toe wil bellen. De kinderen weer vaker wil zien wellicht. En niet direct helemaal terug maar wel terug als in dat je je kinderen weer (vaker) kan zien en het juridisch ook zo geregeld is.
Dus gaat het je vooral om de ex of de kinderen terug willen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
De kinderen weer vaker wil zien wellicht. En niet direct helemaal terug maar wel terug als in dat je je kinderen weer (vaker) kan zien en het juridisch ook zo geregeld is.
Zeker deze relatie. Paar weken geleden wilde hij haar nog uit laten zettenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:40 schreef Vincent_student het volgende:
Niet. Mijn ervaring is: uit=uit. Dus inderdaad: let it go.
De kinderen om eerlijk te zijn. Zij zijn onschuldig, lief en ik heb best wel een groot aandeel gehad in hun opvoeding. Als in overdag was ik er altijd voor ze (van naar school brengen tot ongeveer 20:00). Ik dronk ook alleen 's avonds. En ja het is de vraag hoelang ik dit volhoud en hoe het daarna gaat. Maar ze is gewoon weggegaan met mijn kinderenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dus gaat het je vooral om de ex of de kinderen terug willen?
Als je flink aan de zuip bent, dan loopt je relatie natuurlijk "on the rocks" en dan is het beter zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeker deze relatie. Paar weken geleden wilde hij haar nog uit laten zetten
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:46 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als je flink aan de zuip bent, dan loopt je relatie natuurlijk "on the rocks" en dan is het beter zo.
Ik niet. Wedden dat deze week het eerste flesje er al weer ingaat?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nu ben ik 3 dagen nuchter. Na hoeveel jaar wel niet. Ik heb er vertrouwen in dat ik dat kan blijven doen.
Focus op jezelf, 3 dagen is niet heul veel nog. Zorg goed voor jezelf, focus echt op jezelf. Als je echt weer goed in je vel zit zal je dat uitstralen, en dat maakt je weer aantrekkelijk. Als je samen kinderen hebt, zullen er vast contact momenten zijn. Zorg dat je elke contact moment beter in je vel zit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik zat al op die blaren. Nu ben ik 3 dagen nuchter. Na hoeveel jaar wel niet. Ik heb er vertrouwen in dat ik dat kan blijven doen. Ik verdien ook een tweede kans naar mijn idee, het is niet alsof ik haar mishandeld heb ofzo, ik dronk alleen in mijn eigen vrije tijd en alleen in de avond als de kinderen sliepen
Dit komt wel vaak voor ja. Van die vrouwen die dan een man dumpen omdat ze denken dat het gras groener is. En dan de man is natuurlijk gekwetst verdrietig boos en werkt extra hard om zichzelf te verbeteren (bijv. qua uiterlijk/gym of op werk/financieel gebied. En dan krijgen ze na een tijdje toch een soort van spijt en peilen ze indirect hoe het met je gaat. En als ze er dan achter komen dat je veel beter af bent dan komt de klap voor hun opeens pas aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:09 schreef Marsenal het volgende:
Een hele goede baan vinden en de hele tijd paraderen met een moeilijk lekker wijf, dat brengt de vrouwtjes vaak wel met hangende pootjes terug.
Je lijkt op de goede weg, maar met drie dagen nuchter maak je geen jaren van alcoholmisbruik goed. En ook niet wat je allemaal hebt gedacht en gezegd over je ex.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
Stel iemand heeft je verlaten voor een bepaalde reden, die reden is nu weg, maar je hebt weinig contact met de ander. Hoe kan je dan het beste het aanpakken? E-mails sturen om het enigszins afstandelijk te houden? Aangeven dat je af en toe wil bellen. De kinderen weer vaker wil zien wellicht. En niet direct helemaal terug maar wel terug als in dat je je kinderen weer (vaker) kan zien en het juridisch ook zo geregeld is.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik zat al op die blaren. Nu ben ik 3 dagen nuchter . Na hoeveel jaar wel niet. Ik heb er vertrouwen in dat ik dat kan blijven doen. Ik verdien ook een tweede kans naar mijn idee, het is niet alsof ik haar mishandeld heb ofzo, ik dronk alleen in mijn eigen vrije tijd en alleen in de avond als de kinderen sliepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |