Fair enough. Maar ik zat al op die blaren. Nu ben ik 3 dagen nuchter. Na hoeveel jaar wel niet. Ik heb er vertrouwen in dat ik dat kan blijven doen. Ik verdien ook een tweede kans naar mijn idee, het is niet alsof ik haar mishandeld heb ofzo, ik dronk alleen in mijn eigen vrije tijd en alleen in de avond als de kinderen sliepenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:06 schreef CoolGuy het volgende:
Niet. Gewoon op de blaren zitten die je zelf veroorzaakt hebt in plaats van verwachten dat je de ander kunt manipuleren.
Als er kinderen in het spel zijn kan ik me zoiets voorstellen. Zo niet, lekker laten stikken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
Stel iemand heeft je verlaten voor een bepaalde reden, die reden is nu weg, maar je hebt weinig contact met de ander. Hoe kan je dan het beste het aanpakken? E-mails sturen om het enigszins afstandelijk te houden? Aangeven dat je af en toe wil bellen. De kinderen weer vaker wil zien wellicht. En niet direct helemaal terug maar wel terug als in dat je je kinderen weer (vaker) kan zien en het juridisch ook zo geregeld is.
Dus gaat het je vooral om de ex of de kinderen terug willen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
De kinderen weer vaker wil zien wellicht. En niet direct helemaal terug maar wel terug als in dat je je kinderen weer (vaker) kan zien en het juridisch ook zo geregeld is.
Zeker deze relatie. Paar weken geleden wilde hij haar nog uit laten zettenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:40 schreef Vincent_student het volgende:
Niet. Mijn ervaring is: uit=uit. Dus inderdaad: let it go.
De kinderen om eerlijk te zijn. Zij zijn onschuldig, lief en ik heb best wel een groot aandeel gehad in hun opvoeding. Als in overdag was ik er altijd voor ze (van naar school brengen tot ongeveer 20:00). Ik dronk ook alleen 's avonds. En ja het is de vraag hoelang ik dit volhoud en hoe het daarna gaat. Maar ze is gewoon weggegaan met mijn kinderenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dus gaat het je vooral om de ex of de kinderen terug willen?
Als je flink aan de zuip bent, dan loopt je relatie natuurlijk "on the rocks" en dan is het beter zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeker deze relatie. Paar weken geleden wilde hij haar nog uit laten zetten
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:46 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als je flink aan de zuip bent, dan loopt je relatie natuurlijk "on the rocks" en dan is het beter zo.
Ik niet. Wedden dat deze week het eerste flesje er al weer ingaat?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nu ben ik 3 dagen nuchter. Na hoeveel jaar wel niet. Ik heb er vertrouwen in dat ik dat kan blijven doen.
Focus op jezelf, 3 dagen is niet heul veel nog. Zorg goed voor jezelf, focus echt op jezelf. Als je echt weer goed in je vel zit zal je dat uitstralen, en dat maakt je weer aantrekkelijk. Als je samen kinderen hebt, zullen er vast contact momenten zijn. Zorg dat je elke contact moment beter in je vel zit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik zat al op die blaren. Nu ben ik 3 dagen nuchter. Na hoeveel jaar wel niet. Ik heb er vertrouwen in dat ik dat kan blijven doen. Ik verdien ook een tweede kans naar mijn idee, het is niet alsof ik haar mishandeld heb ofzo, ik dronk alleen in mijn eigen vrije tijd en alleen in de avond als de kinderen sliepen
Dit komt wel vaak voor ja. Van die vrouwen die dan een man dumpen omdat ze denken dat het gras groener is. En dan de man is natuurlijk gekwetst verdrietig boos en werkt extra hard om zichzelf te verbeteren (bijv. qua uiterlijk/gym of op werk/financieel gebied. En dan krijgen ze na een tijdje toch een soort van spijt en peilen ze indirect hoe het met je gaat. En als ze er dan achter komen dat je veel beter af bent dan komt de klap voor hun opeens pas aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:09 schreef Marsenal het volgende:
Een hele goede baan vinden en de hele tijd paraderen met een moeilijk lekker wijf, dat brengt de vrouwtjes vaak wel met hangende pootjes terug.
Je lijkt op de goede weg, maar met drie dagen nuchter maak je geen jaren van alcoholmisbruik goed. En ook niet wat je allemaal hebt gedacht en gezegd over je ex.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
Stel iemand heeft je verlaten voor een bepaalde reden, die reden is nu weg, maar je hebt weinig contact met de ander. Hoe kan je dan het beste het aanpakken? E-mails sturen om het enigszins afstandelijk te houden? Aangeven dat je af en toe wil bellen. De kinderen weer vaker wil zien wellicht. En niet direct helemaal terug maar wel terug als in dat je je kinderen weer (vaker) kan zien en het juridisch ook zo geregeld is.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik zat al op die blaren. Nu ben ik 3 dagen nuchter . Na hoeveel jaar wel niet. Ik heb er vertrouwen in dat ik dat kan blijven doen. Ik verdien ook een tweede kans naar mijn idee, het is niet alsof ik haar mishandeld heb ofzo, ik dronk alleen in mijn eigen vrije tijd en alleen in de avond als de kinderen sliepen
Zit 100x meer achter.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:49 schreef SuperNeger het volgende:
Zo hey TS dronk 's avonds wel eens een drankje als z'n kinderen sliepen en moet op de brandstapel?
Of heb ik iets anders gemist hier een beetje achtergrond informatie of zo of waarom haat iedereen hem?
Zo werkt deze maatschappij, vet en suikerverslaafden mogen er zijn en kunnen er allemaal niks aan doen en alcoholverslaafden zijn de paria's en persona non grataquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:49 schreef SuperNeger het volgende:
Zo hey TS dronk 's avonds wel eens een drankje als z'n kinderen sliepen en moet op de brandstapel?
Of heb ik iets anders gemist hier een beetje achtergrond informatie of zo of waarom haat iedereen hem?
Ben ik niet met je eens. De laatste jaren vooral wordt ook alcoholisme door veel mensen serieus genomen. Er is voor de doelgroep ook veel hulp beschikbaar. Maar de eerste stap moet wel uit jezelf komen. Een dikkertje die de suikers naar binnen blijft werken wordt net zo goed met de nek aangekeken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zo werkt deze maatschappij, vet en suikerverslaafden mogen er zijn en kunnen er allemaal niks aan doen en alcoholverslaafden zijn de paria's en persona non grata
Omdat het de enige en juiste inhoudelijke reactie is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom reageer jij altijd niet inhoudelijk? Als je geen advies hebt kan je toch ook gewoon niet reageren. Dit is gewoon trollen wat moderators hier altijd maar gedogen
Je hebt al honderden kansen gehad, elke dag opnieuw kreeg je de kans om aandacht aan je vriendin te geven ipv aan de fles.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik zat al op die blaren. Nu ben ik 3 dagen nuchter. Na hoeveel jaar wel niet. Ik heb er vertrouwen in dat ik dat kan blijven doen. Ik verdien ook een tweede kans naar mijn idee, het is niet alsof ik haar mishandeld heb ofzo, ik dronk alleen in mijn eigen vrije tijd en alleen in de avond als de kinderen sliepen
Op de zwarte cross is het anders super stoer en mannelijk om hele dag veel bier te drinken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zo werkt deze maatschappij, vet en suikerverslaafden mogen er zijn en kunnen er allemaal niks aan doen en alcoholverslaafden zijn de paria's en persona non grata
Wel een Panamera dan, anders passen de 2 meiden er niet in.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:30 schreef SemperLibertas het volgende:
Geef haar de statiegeld van je blikken Schultenbräu dan kan ze een Porsche kopen en hoppa ze is weer gelukkig met je
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:43 schreef Masberum het volgende:
Maar ze is gewoon weggegaan met mijn kinderen
Nou ik drink geen schultenbrau en ik gooi alle blikken weg dus dat is geen succesformulequote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:30 schreef SemperLibertas het volgende:
Geef haar de statiegeld van je blikken Schultenbräu dan kan ze een Porsche kopen en hoppa ze is weer gelukkig met je
Succes vent
Nou ja haar het land uitkrijgen is erg lastig nadat ze nationaliteit heeft gekregen. Ook als dat onder valse voorwendselen was is me verteld. En het belangrijkste zijn de kinderen en dat ik die kan blijven zien. Het gaat me vooral om de band wat te normaliseren zodat ik weer de kinderen mag zien en vaker mag zien. Ze heeft geen juridische basis om me de kinderen niet te laten zien maar om zoiets ook weer uit te vechten.. Het is gewoon pech voor mij en ik had al veel eerder actie moeten ondernemenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:46 schreef R_Nest het volgende:
Vond dat plan om je ex het land uit te laten zetten toch beter.
Dat je nu dit wil valt me wel tegen.
Was je bezopen ofzo toen je dit topic opende? want toen je je ex het land uit wou laten zetten moet je wel nuchter zijn geweest....dat verzin je niet bezopen.
Even afwachten hoe je hier nuchter tegenaan kijkt.
Je dronk geen Schultenbrau..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik drink geen schultenbrau en ik gooi alle blikken weg dus dat is geen succesformule
quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
Stel iemand heeft je verlaten voor een bepaalde reden, die reden is nu weg,
Ja.quote:
Je hebt wel veel verschillende soorten mensen kwa karakter en hebt ook mensen die claimen gelukkig te zijn terugbij hun ex?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:46 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom zou je een ex terug willen? In de hoop op verandering?
Oh je zal vast uitzonderingen hebben, maar over het algemeen genomen gaat het vaak niet (lang) goed als iemand weer teruggaat naar een ex en hoopt op verandering want over het algemeen veranderen mensen niet zo graag. Mensen kunnen wel zeggen dat ze voor iemand veranderen, maar als ze dat zouden doen hadden ze dat wel laten zien TIJDENS de relatie.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:00 schreef marretak het volgende:
[..]
Je hebt wel veel verschillende soorten mensen kwa karakter en hebt ook mensen die claimen gelukkig te zijn terugbij hun ex?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |