En Stroll, Lance Stroll.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef Weltschmerz het volgende: De mythische regenkwaliteiten van Hamilton konden niet op tegen Gasly en Ocon.
Ik ben de tel kwijtgeraakt.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef Evenstar het volgende:
Hoeveelste jaar is dit nou dat Pirelli geen fatsoenlijke regenbanden kan maken?
Die banden zijn kut.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:33 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het zijn professionele coureurs, gewoon aan de omstandigheden aanpassen? Ze kunnen naar wets.
Zicht is het probleem. Of ja, het gebrek aan zicht.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:33 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het zijn professionele coureurs, gewoon aan de omstandigheden aanpassen? Ze kunnen naar wets.
Het probleem is de spray, je ziet gewoon niets en dat is levensgevaarlijk. Daar veranderen 'aan de omstandigheden aanpassen' of wets helemaal niets aan.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:33 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
jepquote:Op zondag 6 juli 2025 16:34 schreef Monolith het volgende:
Stroll in de regen is altijd wel een beetje alles of niets.
Daar noem je er ook wel eentje.quote:
Omdat die dingen niet beter zijn dat de intermediates. Schandalig dat ze dit al jaren zo toelaten.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:34 schreef Mothzor het volgende:
Waarom dwingen de het gebruik van de wets niet gewoon af, gekut om achter de sc te gaan cruisen terwijl je nog naar de wets kan
Jawel. Maar niet onder natte omstandigheden met deze vleugelconfiguratie.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:34 schreef MoreDakka het volgende:
Uiteindelijk maakt het allemaal geen reet uit, op racesnelheid kan Max die McLarens nooit en te nimmer bijhouden
Maar die op zijn best als hij niks ziet en alleen maar hoeft te sturen.quote:
Omdat die kutitalianen het al jaren niet voor elkaar krijgen om een fatsoenlijke regenband te maken.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:34 schreef Mothzor het volgende:
Waarom dwingen de het gebruik van de wets niet gewoon af, gekut om achter de sc te gaan cruisen terwijl je nog naar de wets kan
Hij wordt relatief beter als de rest OOK niets zietquote:Op zondag 6 juli 2025 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar die op zijn best als hij niks ziet en alleen maar hoeft te sturen.
Jij loopt 10 min achter ofzo?quote:
Stroll racewinnaar.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:35 schreef PzKpfw het volgende:
Zul je zien dat straks zelfs Stroll voorbij gaat aan Verstappen
Dit! En dat is met deze ground effect auto's meer dan daarvoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het probleem is de spray, je ziet gewoon niets en dat is levensgevaarlijk. Daar veranderen 'aan de omstandigheden aanpassen' of wets helemaal niets aan.
Op Norrisquote:Op zondag 6 juli 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
Straks kamikaze actie van Stroll bij de herstart?
Dat doen ze alléén op een oval.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zijn er dan full wets als je bij dit al een sc hebt. Begint op indycar te lijken. Bij regen stoppen we
Het is ook een professionele race control.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:33 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Spray is helemaal geen probleem moet je niet zo snel rijden. gewoon aanpassenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit! En dat is met deze ground effect auto's meer dan daarvoor.
Ze hebben geëxperimenteerd met spatborden achter de banden, maar dat maakte het niet beter.
En dat gebeurt niet, dus hebben we dit probleem.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Spray is helemaal geen probleem moet je niet zo snel rijden. gewoon aanpassen
Lolquote:Op zondag 6 juli 2025 16:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Spray is helemaal geen probleem moet je niet zo snel rijden. gewoon aanpassen
Heel lang.quote:
Onzin. Ze gaan echt wel langzamer rijden en anders is het gewoon Crash. Nu wordt er gewoonweg niet gereden in regen.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat gebeurt niet, dus hebben we dit probleem.
Valt mee hoor, zodra het weer wat droger wordt rijden de McLarens gewoon weg en gebeurt er niets meer.quote:
Helaas dit. Of Max moet vooraan rijden als ze naar slicks wisselen door een gelukje met SC ofzo, anders is het gespeeld en is Max gewoon 3e.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Valt mee hoor, zodra het weer wat droger wordt rijden de McLarens gewoon weg en gebeurt er niets meer.
Dat doen ze niet. Ze nemen liever het risico er af te gaan, dus worden ze door de FIA tegen zichzelf in bescherming genomen.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Onzin. Ze gaan echt wel langzamer rijden en anders is het gewoon Crash. Nu wordt er gewoonweg niet gereden in regen.
Is er dan wel een situatie waar je deze banden überhaupt kan gebruiken?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het probleem is de spray, je ziet gewoon niets en dat is levensgevaarlijk. Daar veranderen 'aan de omstandigheden aanpassen' of wets helemaal niets aan.
Ja, maar hij kan wel sturen, het wordt hem alleen snel teveel.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij wordt relatief beter als de rest OOK niets ziet
We gaan niet hopen op een crash.quote:
Ja moeten ze niet doen gewoon lekker laten racen.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Ze nemen liever het risico er af te gaan, dus worden ze door de FIA tegen zichzelf in bescherming genomen.
full wets? Nee.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:39 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Is er dan wel een situatie waar je deze banden überhaupt kan gebruiken?
Van jou?quote:
Dan krijg je dus wat we net met Hadjar zagen. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja moeten ze niet doen gewoon lekker laten racen.
Zekerquote:
welk risicoquote:Op zondag 6 juli 2025 16:44 schreef xzaz het volgende:
Tja te veel risico genomen en dan ben je weg. Goede les.
Levensgevaarlijkquote:Op zondag 6 juli 2025 16:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan krijg je dus wat we net met Hadjar zagen. Levensgevaarlijk.
Lijkt me heeeeel verstandigquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Antonelli die door een Red Bull zusterteam wordt geramd, verdacht
Zegt diegene die vindt dat ze maar gewoon langzamer moeten rijden.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Levensgevaarlijkmisschien is schaken wat voor je?
Lijkt wel wat op een Britse jaagpet, alleen dacht hij niet dat Hadjar op een Mercedes ging jagenquote:
ja laten we gaan racenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Levensgevaarlijkmisschien is schaken wat voor je?
Laptop en TVquote:Op zondag 6 juli 2025 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat dit feest tegelijk is met de Tour de France
Niet? Ik vind het wel veel actiequote:Op zondag 6 juli 2025 16:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Snap ook nooit waarom mensen daar op hopen, het is zelden leuk
Ja. Dan was die niet gecrashed en reed die nog gewoon rondquote:Op zondag 6 juli 2025 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt diegene die vindt dat ze maar gewoon langzamer moeten rijden.
Gezeik altijd.quote:
Antonelli rijdt rond met een halve diffuserquote:Op zondag 6 juli 2025 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er ligt een onderdeel op Hangar straight 😧
Van wie vloog dat eraf?
Misschien is schaken wat voor je.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja. Dan was die niet gecrashed en reed die nog gewoon rond
Ik denk van Kimiquote:Op zondag 6 juli 2025 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Piastri nam wat debris mee of verloor een onderdeel.
Reed over debrisquote:Op zondag 6 juli 2025 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Piastri nam wat debris mee of verloor een onderdeel.
Als je niet wilt crashen moet je gewoon minder snel de bocht doorquote:Op zondag 6 juli 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja laten we gaan racen
als het mis gaat
en er 1 gewond raakt is dat maar pech
De Vries?quote:
echt onzin wat je nu zegtquote:Op zondag 6 juli 2025 16:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als je niet wilt crashen moet je gewoon minder snel de bocht door
Pussyquote:Op zondag 6 juli 2025 16:47 schreef Evenstar het volgende:
Piastri wil niet racen terwijl die iedereen naar de klote rijdt
Gelukkig niet. Want hij is wél aanwezig op Silverstonequote:
Die is wel op het circuitquote:
Lekke band zodra ie weer volgas gaat rijden.quote:
Nee ik kan beter hier mensen informeren over racen dan mensen die graag safety car simulator willen kijken als 1 druppeltje regen de grond raakt.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien is schaken wat voor je.
Wou wat zeggen maar is een naamsverbasteringquote:
Plan Dquote:Op zondag 6 juli 2025 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leclerc dus dubbel genaaid omdat ie z'n enige setje Mediums al gebruikt heeft (mocht het weer droog worden).
Zoals voorspeld met die vleugelconfiguratiequote:
Spinquote:Op zondag 6 juli 2025 16:51 schreef Perox het volgende:
Fuck ik ging effe roken kom ik terug Max P10?!
Ik hoopte al dat hij er straf voor krijgtquote:
Nog een reden erbij om te stoppen met roken.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:51 schreef Perox het volgende:
eensquote:Op zondag 6 juli 2025 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Imo is dit zo gevaarlijk van Piastri dat het 10 seconden S&G moet zijn
Britse winnaar zal er komen.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:52 schreef MoreDakka het volgende:
Dat wordt een flink strafje voor Piastri dus
Waarna Verstappen weer eens een rode waas voor de ogen kreeg en in de fout ging.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:52 schreef RAVW het volgende:
Die fout van Max is gewoon door dat PIA gewoon achterlijk ene levens gevaarlijk aan doen was.
Gelukkig nu wel.quote:
Zeker als je ziet hoe nat de baan is mag dat best hard bestrafd worden, dat was inderdaad een gevaarlijke actie.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:52 schreef RAVW het volgende:
Die fout van Max is gewoon door dat PIA gewoon achterlijk ene levens gevaarlijk aan doen was.
Hopelijk een zware straf, want dit is unsafe.quote:
deze race kan je dat soort dingen beter niet doenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:51 schreef Perox het volgende:
Gewoon onzin, Max spinnen is door wat Piastri doet.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarna Verstappen weer eens een rode waas voor de ogen kreeg en in de fout ging.
Gohquote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1tv praat het goed wat Piastri deed.
Dat is pure invulling van jouw kantquote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarna Verstappen weer eens een rode waas voor de ogen kreeg en in de fout ging.
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
zal hooguit 5 sec wordenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk een zware straf, want dit is unsafe.
ik koffie halenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:51 schreef Perox het volgende:
Dan kijk je toch op je telefoon verder?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:51 schreef Perox het volgende:
Max had op Piasrti of de SC kunnen botsen.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1tv praat het goed wat Piastri deed.
Setup niet goed.quote:
Drive through of 10 sec penalty minstens..quote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk een zware straf, want dit is unsafe.
Dit is een strafquote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef William_Papadin het volgende:
Piastri gaat geen straf krijgen
U leest het hier voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |