Dat klopt. Tsunoda zat er ineens naastquote:Op zondag 6 juli 2025 16:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Het leek me Ocon die niet instuurde (maar die dat zo te zien ook niet kon)
Zal wel familie zijn van Stroll.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
echt, Lawson heeft echt geen gevoel voor wat er om zich heen speelt, keer op keer weer
Dat dus.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel.
Lawson doet dit altijd en iedere keer is het van "oops, ik wist/zag het niet". DIt kan je zien aankomen. Je hoeft het niet eens te zien, je kan het gewoon aanvoelen dat daar minstens twee auto's gaan zitten.
Wat je vind mag je houden.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel.
Lawson doet dit altijd en iedere keer is het van "oops, ik wist/zag het niet". DIt kan je zien aankomen. Je hoeft het niet eens te zien, je kan het gewoon aanvoelen dat daar minstens twee auto's gaan zitten.
Of een hééééle langequote:
Zal wel onderweg zijn naar de parkeerplaats. Die achtervleugel gaan ze niet zomaar vervangen vrees ik.quote:
Hij kan niet zien wat er aan z’n binnenkant gebeurtquote:Op zondag 6 juli 2025 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
Daar insturen is ook niet handig als er meerdere auto's aan de binnenkant zijn
Dat kon Russell ook met Verstappen een paar races geleden en toen werd de schuld bij Verstappen gelegd. Waarom is het dan nu wel de schuld van de buitenste auto?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel.
Over z'n schouder loeren naar de dooie hoekquote:Op zondag 6 juli 2025 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan niet zien wat er aan z’n binnenkant gebeurt
Die kon er wel het minste aan doenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:13 schreef wdn het volgende:
Ocon, Lawson UI.
Dus Ocon wordt als schuldige gezien
Dat gaan we nog veel meer zien, maar goed hij houdt hem wel op de baan.quote:
Ik heb schuld niet bij Max gelegd toen. Toen vond ik ook dat Russell dat moet kunnen zien.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat kon Russell ook met Verstappen een paar races geleden en toen werd de schuld bij Verstappen gelegd. Waarom is het dan nu wel de schuld van de buitenste auto?
Het is Engeland....quote:
Nee. Binnen 15m regenquote:
Nope.quote:
Valt best mee, drifte een beetjequote:
Zo een SC dusquote:
Hij moest wel even flink tegensturenquote:
Is al lang weer groenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Zitten de Engelsen aan de thee, duurt zolang die VSC.
McLaren mag dat.quote:
Nee, dat mag niet.quote:
LNG is groen, dat klopt.quote:
Bij Hamilton duurt de VSC maar een paar secondenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Zitten de Engelsen aan de thee, duurt zolang die VSC.
Ik zag ook een drs open, maar die was niet enabled.quote:
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag ook een drs open, maar die was niet enabled.
Ja dat wel ...mjaquote:
2 xquote:Op zondag 6 juli 2025 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeker wel. Al vóór Max inghaald werd door Piastriquote:Op zondag 6 juli 2025 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brits teamquote:Op zondag 6 juli 2025 16:20 schreef PzKpfw het volgende:
Die Britten juichen alleen maar omdat Verstappen wordt ingehaald, kutvolk
Wel. 1 minuut voor het einde van de VSCquote:Op zondag 6 juli 2025 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker wel. Al vóór Max inghaald werd door Piastri
Red Bull ook.quote:
Lap 8quote:
jaquote:Op zondag 6 juli 2025 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want hij zegt iets verkeerds?
Horner is Britsquote:
Je kijkt voor het eerst F1?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:23 schreef QuidProJoe het volgende:
Slecht voor de sport, die dominante McLaren
Verstandig.quote:
Zit slechts op een paar kilometer van dit circuitquote:
Desalniettemin is het een Oostenrijks team.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zit slechts op een paar kilometer van dit circuit
Gevestigdquote:Op zondag 6 juli 2025 16:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zit slechts op een paar kilometer van dit circuit
nee, nu juist wakker blijven, de komende 3 weken genoeg tijd om te pittenquote:
Dit is weer weer voor Max.quote:
Piastri rijdt 13 sec voor Maxquote:
Ik zal F1TV neutraliserenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV heeft het al over het neutraliseren van de race.
Want?quote:
Gooi de boot overlay er maar inquote:
Deed ie net al bijna.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie Norris wel vol in de achterkant van Verstappen rijden..
En Stroll daar weer op.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie Norris wel vol in de achterkant van Verstappen rijden..
Ja, en waardoor? Niet omdat hij beter mjet het weer omging.quote:
Jaquote:Op zondag 6 juli 2025 16:31 schreef PzKpfw het volgende:
Zomaar safety car of hebben we een uitvaller?
Stroll P4quote:
GMTAquote:Op zondag 6 juli 2025 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc zag een stuk gras dat nog gemaaid moest worden
Verrékte, dus. Lol!quote:
Jawel. Die McLaren heeft een betere afstelling voor de regen dan die van Max. De wagen van Max heeft amper achtervleugelquote:Op zondag 6 juli 2025 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, en waardoor? Niet omdat hij beter mjet het weer omging.
Gewoon een uitstekende regenrijder.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:31 schreef heywoodu het volgende:
De super inconsistente Stroll blijft in potentie wel fantastisch op rare dagen
Weer.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Vanwege welke crash is deze safety car>?
Korte bui, dus dan kun je vrijwel gelijk weer naar binnenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom rijden ze niet op de full wets
geenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Vanwege welke crash is deze safety car?
Ivm de tegenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:31 schreef PzKpfw het volgende:
Die zijn een hoax, bestaan eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hamilton had het wat moeilijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:31 schreef PzKpfw het volgende:
Tegen regen.quote:
Die banden bestaan slechts voor de sier.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Omdat dat kutbanden zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Vanwege de regenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Vanwege welke crash is deze safety car?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |