Dat klopt. Tsunoda zat er ineens naastquote:Op zondag 6 juli 2025 16:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Het leek me Ocon die niet instuurde (maar die dat zo te zien ook niet kon)
Zal wel familie zijn van Stroll.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
echt, Lawson heeft echt geen gevoel voor wat er om zich heen speelt, keer op keer weer
Dat dus.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel.
Lawson doet dit altijd en iedere keer is het van "oops, ik wist/zag het niet". DIt kan je zien aankomen. Je hoeft het niet eens te zien, je kan het gewoon aanvoelen dat daar minstens twee auto's gaan zitten.
Wat je vind mag je houden.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel.
Lawson doet dit altijd en iedere keer is het van "oops, ik wist/zag het niet". DIt kan je zien aankomen. Je hoeft het niet eens te zien, je kan het gewoon aanvoelen dat daar minstens twee auto's gaan zitten.
Of een hééééle langequote:
Zal wel onderweg zijn naar de parkeerplaats. Die achtervleugel gaan ze niet zomaar vervangen vrees ik.quote:
Hij kan niet zien wat er aan z’n binnenkant gebeurtquote:Op zondag 6 juli 2025 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
Daar insturen is ook niet handig als er meerdere auto's aan de binnenkant zijn
Dat kon Russell ook met Verstappen een paar races geleden en toen werd de schuld bij Verstappen gelegd. Waarom is het dan nu wel de schuld van de buitenste auto?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel.
Over z'n schouder loeren naar de dooie hoekquote:Op zondag 6 juli 2025 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan niet zien wat er aan z’n binnenkant gebeurt
Die kon er wel het minste aan doenquote:Op zondag 6 juli 2025 16:13 schreef wdn het volgende:
Ocon, Lawson UI.
Dus Ocon wordt als schuldige gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |