Also known as the Know Nothing Party. Goed gevonden naam wel dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/oosthoek1916/american-party
Je noemde me twee posts geleden nog een enorme trol hier, en nu moet ik opeens serieus antwoorden. Ik heb je al een te lang antwoord gegeven voor de trol die je me noemt. Maar ik zal je zeggen: de Amerikaanse mentaliteit en cultuur is totaal anders dan de West en Noord Europese. Er is altijd al een enorme kloof in de gezondheidszorg geweest tussen deze twee. Je kunt dus niet zomaar zeggen: “er worden nu meer mensen hun zorg ontnomen, dus dat is slecht”. Zij leven in Amerika, waar lokale communities veel meer een rol spelen, en waar je werkgever deals heeft met medische instanties. Laat de kreupelen maar over de straat kruipen, de doden naast de ziekenhuizen opgestapeld worden. De mensen omkomen van de bezuiniging op de zorg. We zullen zien of dat gaat gebeuren. Je schreeuwt en roept prachtig de linkse media na, maar dat werd en wordt al jaren gedaan. En als ze net zo nauwkeurig over de Big Beautiful Bill berichten als over destijds de Trump 1 periode, zijn campagne (pure demonisering) en al helemaal de Israel-Gaza oorlog en de Israel/Amerika-Iran oorlog, dan heb ik mijn portie wel gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Bij een betere administratie die betere beslissingen maakt zou dat niet zo zijn
Wil je nog antwoord geven op mijn eerder aan jou gestelde vragen waarom de bezuinigingen op Medicaid winning is?
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lt7jtfnvc22hquote:And the chickens have come home to roost. Hundreds of people have already been killed across the US in a variety of storms including deadly tornadoes - many of which were inaccurately forecasted. And we are just entering peak hurricane season. Meteorologist Chris Vagasky posted earlier this spring on social media: “The world’s example for weather services is being destroyed.”
Now, after severe flooding in non-evacuated areas in Texas has left at least 24 dead with dozens more missing, including several young girls at a summer camp, Texas officials are blaming their failure to act on a faulty forecast by Donald Trump’s new National Weather Service gutted by cuts to their operating budget and most experienced personnel.
At a press conference last night, one official said: “The original forecast we received on Wednesday from the National Weather Service predicted 3-6” of rain in the Concho Valley and 4-8” of rain in the hill country. The amount of rain that fell in these locations was never in any of their forecasts. Everybody got the forecast from the National Weather Service. They did not predict the amount of rain that we saw.”
Niet echt BNW gegeven Bannon openlijk dubieuze tactieken verkondigde.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:23 schreef bedachtzaam het volgende:
Dit kon wel eens de rede zijn waarom Musk zogenaamd ruzie heeft met Trump.
De republikeinen gaan stemmen verliezen door wat ze nu aan het doen zijn en natuurlijk is het niet de bedoeling dat de democraten weer een meerderheid krijgen.
Ja het is bnw maar als Musk en Trump/republikeinen echt tegenover elkaar staan dan gaat hij niet zomaar een partij kunnen starten.
quote:The search for those who were swept away by devastating floods in Central Texas grew increasingly desperate as the death toll jumped to 51 on Saturday night and the likelihood of finding more survivors appeared to diminish.
In Kerr County, where waterways gorged by thunderstorms tore through a Christian girls' camp, trapped families inside trailer homes and swept people into the currents, the authorities said that some two dozen campers remained unaccounted for, and that there was "no cap" to the broader tally of the missing. State and local officials said the search was now a race against time, but they refused to relinquish their hope that more survivors would be found.
Met de nieuwe America Party of zoiets van 'Chew Musky' worden alle klimaatprobleempjes kundig opgelost. We schieten het k*tweer gewoon met AI naar Mars.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:41 schreef OMG het volgende:
Nobody knew that the weather could be so complicated.
In 1987 heeft dat gebied ook al een keer net zo'n overstroming gehad, typisch amerikaans om geen beleidsmaatregelen te nemen en maar te blijven bidden dat God niet meer zulk weer veroorzaakt.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:41 schreef OMG het volgende:
Nobody knew that the weather could be so complicated.
Bidden voor oorlogsmaterieel doen ze dan weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In 1987 heeft dat gebied ook al een keer net zo'n overstroming gehad, typisch amerikaans om geen beleidsmaatregelen te nemen en maar te blijven bidden dat God niet meer zulk weer veroorzaakt.
Nou ja, mijn ervaring met "AI" is dat het soms precies de oplossing geeft die ik zoek, maar grotendeels debiele dingen doet,l zoals m'n code veranderen, 80% weg gooit, en me achterlaat met spul dat voor geen meter werkt. Bedankt, Copilot.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met de nieuwe America Party of zoiets van 'Chew Musky' worden alle klimaatprobleempjes kundig opgelost. We schieten het k*tweer gewoon met AI naar Mars.
De gouverneur verwijt de bevolking van Texas dus eigenlijk dat ze niet genoeg gebeden hebben?quote:Op zondag 6 juli 2025 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
De gouverneur van Texas Greg Abbott:
Bekijk deze YouTube-video
Gov. Abbott: 'Prayer does work'
During a news conference Saturday afternoon, Gov. Gregg Abbott talked about the common refrain during the Central Texas flood disaster: prayer. Calling for continued prayers and saying 'prayer does work.'
Ik verteldde m'n vrouw hierover en toen ze Guadalupe River hoorde kwam 't op mij over alsof 't niet de eerste keer was met deze rivier.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In 1987 heeft dat gebied ook al een keer net zo'n overstroming gehad, typisch amerikaans om geen beleidsmaatregelen te nemen en maar te blijven bidden dat God niet meer zulk weer veroorzaakt.
Misschien heeft Ted tips en moeten ze massaal eens naar Cancun?quote:Op zondag 6 juli 2025 08:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De gouverneur verwijt de bevolking van Texas dus eigenlijk dat ze niet genoeg gebeden hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |