En ruim 100 miljard meer naar Defensie. De reden waarom ze die actie afgelopen maand konden uitvoeren in Iran, waar jij zo enorm positief over was, is dat ze dat al tientallen jaren extreem veel van hun begroting in Defensie steken en ze dat met deze wet nu ook voor de toekomst veilig stellen. Wees liever blij en een beetje nederig dat ze zich zo enorm meer in de schulden willen steken om hun leidende positie als militaire supermacht te willen behouden. Want Europa heeft dat meer dan een halve eeuw(!) NIET gedaan, waardoor ze al dat geld lekker aan andere zaken konden besteden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een betere simp kunnen de miljardairs zich niet wensen.
Allemaal geen plekken die veel last hebben van migranten volgens mij. Wat maakt dat je daar zo’n hekel aan hebt? Vergeet overigens niet, ook jouw paspoort kan ‘gewoon’ ongeldig verklaard worden als Maxima ‘m nog een keer voor schut zet. Zo droevig zijn ze nog wel daarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb in Santa Ana, Irvine en Newport Beach (allen in Californie) gewoond.
En op moeilijke vragen krijg je geen antwoord maar een lofzang terug waar ik niet om vroegquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:51 schreef Barbusse het volgende:
Van de pot gerukt ben je als je dit steunt
Das al tijden zo met die "Fuck you, I got mine"-juicherds.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
En op moeilijke vragen krijg je geen antwoord maar een lofzang terug waar ik niet om vroeg
Ik wist dat het beroerd gesteld was met de kennis van de huidige generatie, maar dat het zó erg was….. Tuurlijk joh, het is allemaal altruïsme van de VS. Ze verwachten helemáál niet er zelf beter van te worden. Ze zijn zelfs bereid hun eigen bevolking te doden, allemaal voor ons… <snif (ontroering wordt mij te machtig)>quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En ruim 100 miljard meer naar Defensie. De reden waarom ze die actie afgelopen maand konden uitvoeren in Iran, waar jij zo enorm positief over was, is dat ze dat al tientallen jaren extreem veel van hun begroting in Defensie steken en ze dat met deze wet nu ook voor de toekomst veilig stellen. Wees liever blij en een beetje nederig dat ze zich zo enorm meer in de schulden willen steken om hun leidende positie als militaire supermacht te willen behouden. Want Europa heeft dat meer dan een halve eeuw(!) NIET gedaan, waardoor ze al dat geld lekker aan andere zaken konden besteden.
Nederig.. mijn hemel. Heb je al een Trump phone besteld?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En ruim 100 miljard meer naar Defensie. De reden waarom ze die actie afgelopen maand konden uitvoeren in Iran, waar jij zo enorm positief over was, is dat ze dat al tientallen jaren extreem veel van hun begroting in Defensie steken en ze dat met deze wet nu ook voor de toekomst veilig stellen. Wees liever blij en een beetje nederig dat ze zich zo enorm meer in de schulden willen steken om hun leidende positie als militaire supermacht te willen behouden. Want Europa heeft dat meer dan een halve eeuw(!) NIET gedaan, waardoor ze al dat geld lekker aan andere zaken konden besteden.
Hij zal wel een Daddy t-shirt hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nederig.. mijn hemel. Heb je al een Trump phone besteld?
Originally signed by Mark Rutte.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij zal wel een Daddy t-shirt hebben.
Santa Ana is klein Mexico, Irvine is klein China, en Newport Beach is groot Bloemendaal. Dus ik heb van alle culturen genotenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Allemaal geen plekken die veel last hebben van migranten volgens mij. Wat maakt dat je daar zo’n hekel aan hebt? Vergeet overigens niet, ook jouw paspoort kan ‘gewoon’ ongeldig verklaard worden als Maxima ‘m nog een keer voor schut zet. Zo droevig zijn ze nog wel daar
Laat Europa de hete kolen dan uit het vuur halen als ze het allemaal zo goed weten? Oh wacht, die moeten Trump “daddy” noemen omdat ze zelf tot niks in staat zijn en de Russen zonder Amerikaanse steun inmiddels nu al vodka aan de Maas zaten te drinken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik wist dat het beroerd gesteld was met de kennis van de huidige generatie, maar dat het zó erg was….. Tuurlijk joh, het is allemaal altruïsme van de VS. Ze verwachten helemáál niet er zelf beter van te worden. Ze zijn zelfs bereid hun eigen bevolking te doden, allemaal voor ons… <snif (ontroering wordt mij te machtig)>
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bovendien kijken ze behoorlijk op tegen blanke Amerikanen, wat ook veel helpt.
Wie kijkt nu niet op tegen de apex der beschaving?quote:
Dat is jouw interpretatie. Bij een betere administratie die betere beslissingen maakt zou dat niet zo zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:37 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Maar elke dag zit het hier wel weer vol met alwetende Fokkers met het belachelijk maken van de Amerikanen. Bah.
Die moeten Trump daddy noemenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:37 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Laat Europa de hete kolen dan uit het vuur halen als ze het allemaal zo goed weten? Oh wacht, die moeten Trump “daddy” noemen omdat ze zelf tot niks in staat zijn en de Russen zonder Amerikaanse steun inmiddels nu al vodka aan de Maas zaten te drinken.
Maar elke dag zit het hier wel weer vol met alwetende Fokkers met het belachelijk maken van de Amerikanen. Bah.
En het 'grappige' is; hij krijgt er echt geen cent meer door.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zegt de extremistische lolbertarier die het liefst eenieder die even niet voor zichzelf kan zorgen laat creperen omdat het hem anders kostbare centjes kost….
"Sure, gringo."quote:
De uitzondering zit 'm in de republikeinen die worden omgekocht om mooie grotere voordelen mogelijk te maken. Voor hen werkt trickle down een beetje.quote:
Simpen voor de miljardairs in de hoop dat ze je wat kruimels toewerpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De uitzondering zit 'm in de republikeinen die worden omgekocht om mooie grotere voordelen mogelijk te maken. Voor hen werkt trickle down een beetje.
Vandaar dat ze er laaiend enthousiast over zijn. Kan op de hoop van de 'works for me, not for thee'
Paar jaar geleden waren de techbedrijven nog hét kwaad in die kringen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Simpen voor de miljardairs in de hoop dat ze je wat kruimels toewerpen.
https://www.ensie.nl/oosthoek1916/american-partyquote:American party - naam eener in 1852 in de Vereenigde Staten van Noord-Amerika ontstane partij, wier doel was alle vreemdelingen van openbare ambten uit te sluiten en den politieken invloed der Roomsch-Katholieke kerk te breken. Na eerst veel harer bedoelingen te hebben bereikt, bracht sedert 1856 de Slavenquaestie scheiding in de partij; hare krachten raakten versnipperd en spoedig verdween zij van het staatkundig tooneel.
Dat schreef ik niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De feiten zijn volgens jou dat de demografische ontwikkeling in de westerse wereld al decennia constant blijft. Dat zijn geen feiten maar keiharde leugens. Dan kan ik er weinig meer van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |