Diegene had (pijnboompitten) tussen haakjes gezet. Ik (maar geen autisme) interpreteer dat als ‘optioneel’quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Sanneke had het zeker anders kunnen verwoorden. Maar als je je niet realiseert dat bepaalde producten echt niet budget is dan sta je ook wel van de realiteit af zeg 😅
Dat heet onvoorwaardelijke liefde! 🙃quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
En L mag ook lekker autonoom opgroeien en blijven proberen om dingen in haar onderbroek mee te nemen naar school. Vinden ze leuk.
Zag AM niet door haar schermpje dat ze die takkie in haar mond/handen had?
Nou inderdaad. Dat hele verhaal ook in zo’n snikhete auto.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:28 schreef Danielle_ het volgende:
Voor wie behoefte heeft aan wat gezellig gescheld vanuit een auto: veel plezier met de blije mama op deze mooie ochtend. Wat een probleem maakt zij overal weer van zeg, natuurlijk is het frustrerend maar ga niet zo tokkie lopen schelden. Dat gaat het allemaal niet oplossen en is nogal kansloos.
Vorige week was haar auto nog geweldiggggg. Nooit wat mis mee. En ze was druk druk druk, waarom dan zo'n onzinnig filmpje met een hoop tokkie gedrag in de auto opnemen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:00 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat hele verhaal ook in zo’n snikhete auto.
Nou ja zeg dat is toch een normale vraag??quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:22 schreef Henrike het volgende:
Moest wel ff lachen, AM heeft mij blijkbaar geblokkeerd
Heel bijzonder hoe zij met kritiek omgaat.
Ik had gereageerd op haar post dat Sam het niet altijd positief vond dat ze alles filmde.
Mij. Vraag was:
Wel begrijpelijk, maar ga je nu dingen anders doen nu je dit van Sam weet?
Nou als je iemand daarom blokkeert heb je wel heel lange tenen.
Misschien dan ook geen boek uitbrengen waar je vooraf al van weet dat het kritiek oplevert.
Arme Maarten als hij kritiek geeft, word hij dan ook geblokkeerd?
Die discussie is al geweest 😉 de ene helft zegt dat geen enkel kind dat ooit doet.. De andere helft die wat meer kleuters heeft gezien zegt dat er best wat kleuters zijn die dit doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:44 schreef poohenzo het volgende:
hoeveel kinderen stoppen trouwens speelgoed in hun onderbroek om mee te nemen naar school? Ik heb er echt nog nooit een moeder of vader over gehoord.
Die laatste zin is volgens mij een beetje onnodigquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die discussie is al geweest 😉 de ene helft zegt dat geen enkel kind dat ooit doet.. De andere helft die wat meer kleuters heeft gezien zegt dat er best wat kleuters zijn die dit doen
Ik 13 jaar onderbouw en in iedere klas wel 1 of 2.. En er waren meerdere in de vorige discussiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Die laatste zin is volgens mij een beetje onnodigIk heb zo'n tien jaar op basisscholen rondgelopen en nog nooit een kleuter meegemaakt die dat doet
Ja maar het gaat over AM, die wordt altijd verdedigd door Louca. Dit in tegenstelling tot Debbie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Die laatste zin is volgens mij een beetje onnodigIk heb zo'n tien jaar op basisscholen rondgelopen en nog nooit een kleuter meegemaakt die dat doet
En volgens mij was het een kaars voor buiten, en zijn die niet geschikt voor binnen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:27 schreef Earring het volgende:
Dat MG gisteravond die kaars aanstak was al overduidelijk een samenwerking. En ja hoor!
Ja vind ik ook, wel een kritische maar goed, zij ziet dat anders blijkbaar. Nou succes met je boek dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:23 schreef Miste_28 het volgende:
[..]
Nou ja zeg dat is toch een normale vraag??
Ik dacht ook dat het van die kaarsen waren om muggen weg te houden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En volgens mij was het een kaars voor buiten, en zijn die niet geschikt voor binnen?
Ik rij al 15 jaar in mijn Renault, ik denk dat ik in al die jaren iets van 2000,- aan kosten heb gehad (en dan niet dat iets stuk was, maar een keer nieuwe banden, distributieriem en de airco bijvullen ofzo)quote:
Alleen de meepraters (Mirjam van IJsland, Debbie, mensen waarmee ze een samenwerking mee heeft, die ‘therapeute’ en Vera, ongetwijfeld) mochten iets schrijven. Hoe fantastisch ze is, hoe goed ze alles regelt met haar grote gezin blabla. Glibberglij.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, wel een kritische maar goed, zij ziet dat anders blijkbaar. Nou succes met je boek dan.
Als je niet tegen kritiek kunt kun je beter geen boek uitbrengen, vooral als je vooraf weet dat er dingen instaan die kritiek opleveren.
Ja vandaag moet ze nog door zien te komen. Roy is morgen thuis, kan ze weer 2 dagen in bed gaan liggen. Dat is haar patroon.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Blij dat Debbie weer van de buikgriep af is! Zoe weer naar school? Kaas croissantjes en kaas stengels 👌 echt top voor de herstellende buikgriep maagjes 🤔 maar Jay niet naar school op vrijdag? Lekker shoppen zonder rolstoel 🥳
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |