Dit is nu al een TOPDAG.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Mooi dat de walgelijkste voetbalclub op aarde tekijk wordt gezet door de zeer sympathieke Nico Williams.
En het juichaapjesvolk zal het nooit gaan snappen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het juichaapjesvolk dacht echt dat hij zijn familie in zou ruilen voor Lamine Yamal, haha.
Een vredesvlag?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanuit een hoekhuis kijken wij recht een andere straat in. Die loop ik net uit op weg naar de winkels. En ik zie een vlag op stok hangen met alleen een vogel/duif afgebeeld.
Is dit wat ik vrees wat het betekent, in het licht van deze dagen?
Weet je wat ook niet de schoonheidsprijs verdiende?quote:Het kabinet is opgelucht dat de Tweede Kamer na een chaotische week heeft ingestemd met de twee wetten die het asielbeleid strenger moeten maken. "Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar het resultaat telt", zegt demissionair minister Van Weel (Asiel en Migratie) bij aanvang van de ministerraad.
De doodvermoeiende en hypocriete babbelaarsclub FC Barcelona verdient het om tot het einde der tijden te worden uitgelachen, evenals het gevolg aan 'voetballiefhebbers' en 'journalisten' die achter de fanfare van die kutclub aanloopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ik ben erg aan het genieten van een monumentale meltdown. @:alaphilippe_
Het leven kan soms wél mooi zijn.
Beetje import/export, je weet.quote:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-na-williams-wendingquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De doodvermoeiende en hypocriete babbelaarsclub FC Barcelona verdient het om tot het einde der tijden te worden uitgelachen, evenals het gevolg aan 'voetballiefhebbers' en 'journalisten' die achter de fanfare van die kutclub aanloopt.
Voetbal is zoveel mooier en puurder dankzij mensen als Nico Williams.
Dit is simpelweg het gevolg van extreme doelgroepobsessie bij journalistiek. Het gaat om Nederlanders, het gaat om onderwerpen waar mensen zich makkelijk mee associëren. Tot het einde der tijden zullen we in Nederland worden lastig gevallen met nieuws over het verschrikkelijke FC Barcelona.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-na-williams-wending
Met het broekje uit gelezen.
Al is het ergens ook wel weer jammer dat het opnieuw vooral over Barcelona gaat. Weer vergeten we met z'n allen wat voor een bijzondere club Athletic is. De loyaliteit van de club richting haar spelers en de loyaliteit van de spelers tegenover de club is ongeëvenaard. Er bestaat nog enige romantiek in het voetbal!
De hele kern van Athletic ligt nu vast tot na 2030 zo'n beetje, het verhaal van die club is zoveel specialer dan de oplichtersbende die Barcelona is, maarja, leg dat maar eens uit aan demense en demedia. Het is een unieke club met een uniek verhaal, waar veel te weinig respect en aandacht voor is.
Het hoeft niet altijd te draaien om 'spelen om de prijzen', soms is geschiedenis schrijven bij jouw club veel specialer dan een passant zijn bij een andere club. Minder Hartmannetjes die naar een niksige club als Burnley trekken want 'Premier League' en meer Williamsen graag. Minder concentratie van talent ook graag, we kunnen dat beter wat meer spreiden en af en toe ook iemand de kans gunnen om een icoon te worden bij een 'kleinere' club. Mensen die dit niet snappen zijn geen echte fans.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-na-williams-wending
Met het broekje uit gelezen.
Al is het ergens ook wel weer jammer dat het opnieuw vooral over Barcelona gaat. Weer vergeten we met z'n allen wat voor een bijzondere club Athletic is. De loyaliteit van de club richting haar spelers en de loyaliteit van de spelers tegenover de club is ongeëvenaard. Er bestaat nog enige romantiek in het voetbal!
De hele kern van Athletic ligt nu vast tot na 2030 zo'n beetje, het verhaal van die club is zoveel specialer dan de oplichtersbende die Barcelona is, maarja, leg dat maar eens uit aan demense en demedia. Het is een unieke club met een uniek verhaal, waar veel te weinig respect en aandacht voor is.
Het hoeft niet altijd te draaien om 'spelen om de prijzen', soms is geschiedenis schrijven bij jouw club veel specialer dan een passant zijn bij een andere club. Minder Hartmannetjes die naar een niksige club als Burnley trekken want 'Premier League' en meer Williamsen graag. Minder concentratie van talent ook graag, we kunnen dat beter wat meer spreiden en af en toe ook iemand de kans gunnen om een icoon te worden bij een 'kleinere' club. Mensen die dit niet snappen zijn geen echte fans.
En het werkt ook nog. Waarom zijn er allemaal zulke slappelingen burgemeester?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:35 schreef Mykonos het volgende:
Ach, Coevorden. Je eigen wijk slopen uit angst voor de schade die minderjarige meisjes gaan uitrichten. Wat een ontzettend racistisch kutland is dit ook.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:35 schreef Mykonos het volgende:
Ach, Coevorden. Je eigen wijk slopen uit angst voor de schade die minderjarige meisjes gaan uitrichten. Wat een ontzettend racistisch kutland is dit ook.
De altijd kwaadaardige teringhonden van de politie hebben weer eens niemand aangehouden. Dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Deze week staken tientallen mensen auto's en aanhangers in brand en gooiden ruiten in. Ondanks de noodverordening was het ook afgelopen nacht onrustig en werd de ME ingezet om de rust in de wijk te herstellen. Niemand is aangehouden.
De juichstemming om die asielwet is ook om te kotsen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:35 schreef Mykonos het volgende:
De politie is tegen alles waar ze iets voor moeten doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs de politie is tegen straffen van de illegalen ach.
Wat een farce.
Mehquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De politie is tegen alles waar ze iets voor moeten doen.
Ik zou de werkgedrevenheid van agenten niet onderschatten. Wij kunnen vanaf ons computertje zeiken over alles wat er mis is in de maatschappij, zij worden er iedere dag mee geconfronteerd. Terwijl ze steeds slechter bemand zijn. Lijkt mij een loodzwaar beroep en daarvoor verdienen ze niet heel veel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De politie is tegen alles waar ze iets voor moeten doen.
Het was een beetje cynisch van mij. Maar je ziet dat de politiek allerlei bullshit bedenkt om de achterban te pleasen, waar uitvoeringsorganisaties allang weten dat dit enorme problemen gaat geven. En toch blijft de politiek dit doen. Ook niemand heeft uit kunnen leggen wat het strafbaar maken van illegaliteit nou praktisch oplost...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou de werkgedrevenheid van agenten niet onderschatten. Wij kunnen vanaf ons computertje zeiken over alles wat er mis is in de maatschappij, zij worden er iedere dag mee geconfronteerd. Terwijl ze steeds slechter bemand zijn. Lijkt mij een loodzwaar beroep en daarvoor verdienen ze niet heel veel.
TDF / [Adoptietopic] Adopteer hier een onbekende Tour-renner editie 2025quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:54 schreef mitt het volgende:
Bestaat het adopteer een renner topic voor de Tour nog?
Andries Lamainquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben blij met Michael Boogerd als commentator, maar wie is die andere pief? Ik mis toch wel Herbert en Maarten, die hadden een heerlijke onderlinge dynamiek.
Dat weet ik ook wel, maar waarom zit hij daar? Wie is hij in het wielergebeuren?quote:
Omdat hij goed commentaar kan leveren? Hij is een wielercommentator.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar waarom zit hij daar? Wie is hij in het wielergebeuren?
Ik wil Herbert en Maarten terug! Evt. met Michael als komische noot erbij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat hij goed commentaar kan leveren? Hij is een wielercommentator.
Ligt eraan. Wat vond je van Classic Grand Besançon Doubs?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als ik twee jaar op rij het hele voorjaar en de Sjiero heb gevolgd, ben ik dan eigenlijk het stempel "dagjesmens" ontstegen?
#durftevragen
Ken je Anton Schiffer?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als ik twee jaar op rij het hele voorjaar en de Sjiero heb gevolgd, ben ik dan eigenlijk het stempel "dagjesmens" ontstegen?
#durftevragen
Ik denk dat dit woord niet betekent wat jij denkt dat het betekent.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:35 schreef Mykonos het volgende:
Ach nee, daar schrik ik van. Waarom zou je je ook druk maken om racisme als je mensen op hun gebrekkige spelling en grammatica kunt wijzen? Ga ergens anders de pedant uithangen alsjeblieft.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat dit woord niet betekent wat jij denkt dat het betekent.
Ik vindt rasisme verkeerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:47 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ach nee, daar schrik ik van. Waarom zou je je ook druk maken om racisme als je mensen op hun gebrekkige spelling en grammatica kunt wijzen? Ga ergens anders de pedant uithangen alsjeblieft.
Zelfs de BBB.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zelfs de Christelijk Democratische Appèlplaats stemde tegen.
Overigens kan er al een dagelijkse meldplicht worden opgelegd als daar aanleiding voor is. Dus ook alleen weer een maatregel on asielzoekers het leven zuur te maken.quote:
quote:
Ik dacht even dat dit een grap wasquote:Op zondag 6 juli 2025 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie al zin in politiek columnist Angela de Jong, ongetwijfeld een autoriteit in spe?
Ik zou hem ook niet in de bus laten liggen.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:44 schreef Pek het volgende:
Dat klokkie van Mathieu van de Poel![]()
[ afbeelding ]
Dat is er een van Richard Mille, volgens mij deze:
[ afbeelding ]
Die kost een slordige 1.475.174 euro.
Daar ga je dan een stukje mee fietsen
Och ja, als hij valt krijgt hij een nieuwe proletenklok. Dat is waar Richard Mille op draait, hype creëren en daarna nieuw geld hun zakken binnenstebuiten laten keren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:44 schreef Pek het volgende:
Dat klokkie van Mathieu van de Poel![]()
[ afbeelding ]
Dat is er een van Richard Mille, volgens mij deze:
[ afbeelding ]
Die kost een slordige 1.475.174 euro.
Daar ga je dan een stukje mee fietsen
NU afschaffen dat stemrecht en die democratie.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://bsky.app/profile/vpro.nl/post/3ltcljjxvuc2t
@:pistolero
Die hysterische, overgedramatiseerde Amerikaanse troep met hun neppe verhaallijnen heeft helemaal niks met wielrennen te maken.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:14 schreef Fretwork het volgende:
Ik snap dat gehaat op Unchained niet. Afleveringen met van die Franse prutteams zijn gewoon weer genot.
"Vandaag wordt lastig. Kevin en Christian, probeer de kopgroep zo lang mogelijk te volgen. Dat kan een kans zijn.
..
We hebben een goed hecht team, ik zie niet in waarom we niet zouden winnen"
Klopt, maar ze hebben ons wel pareltjes gegeven. Zoals een met teamsucces volgetatoeerde Julien Jurdie die jankt van blijdschap omdat zn vijfjarige zoon eindelijk eens interesse heeft in papa's werk, zoals zijn vader nooit interesse in hem had.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hysterische, overgedramatiseerde Amerikaanse troep met hun neppe verhaallijnen heeft helemaal niks met wielrennen te maken.
“Naar welk land zou je vluchten als het mis zou gaan in Nederland?”quote:Op zondag 6 juli 2025 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://bsky.app/profile/vpro.nl/post/3ltcljjxvuc2t
Uiteraard is deze eenzijdige bal gehakt afkomstig uit de fascistische club CIDIquote:Op maandag 7 juli 2025 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het interview met de Coördinator Antisemitisme Bestrijding en oud-CIDI-lobbyist Eddo Verdoner in de Volkskrant wordt terecht gefileerd door lezers zelf.
https://www.volkskrant.nl(...)bestrijden~be3ef8c6/
Het zou nog makkelijker zijn als alle asielzoekers iets op hun kleding zouden dragen!quote:
Kom, kom, wat zijn dit voor ouderwetse ideeën. Waarom niet een GPS tag combineren met een app zodat je ze kan ontwijken, dan wel kan vangen a la Pokemons.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het zou nog makkelijker zijn als alle asielzoekers iets op hun kleding zouden dragen!
Ik weet ook nog wel een leuke oplossing voor uitgeprocedeerde asielzoekers die niet terug mogen naar hun landquote:Op maandag 7 juli 2025 08:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het zou nog makkelijker zijn als alle asielzoekers iets op hun kleding zouden dragen!
Heeft mij 2 relaties gekostquote:Op maandag 7 juli 2025 16:12 schreef Felagund het volgende:
https://www.gelderlander.(...)bde2a740c2&auth_rd=1
Zijn jullie al eens jullie vrouw/vriendin/vriend/man vergeten op een parkeerplaats en vervolgens 280 kilometer verder gereden?
Heb je dit idee uit de laatste vergadering met Jan Huzen?quote:Op maandag 7 juli 2025 08:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom, kom, wat zijn dit voor ouderwetse ideeën. Waarom niet een GPS tag combineren met een app zodat je ze kan ontwijken, dan wel kan vangen a la Pokemons.
Wij hadden de toeslagenaffaire.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Lekker sporten in het altijd gezellige Saudi-Arabië
@:DeeBee
Ik was vroeger wel fan van Wijnaldum (zelfs nadat ie naar PSV was gegaan), maar dit moet toch wel 1 van de domste uitspraken van de Nederlandse sportgeschiedenis zijnquote:Op maandag 7 juli 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hadden de toeslagenaffaire.
@:fetx
Elektrische fietsen zijn geen fietsen. En wat een gigantisch kutplan als je dat artikel vooraf leestquote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:31 schreef hhh38 het volgende:
https://archive.ph/eztBZ
Weet je wie ook grootse plannen had richting het oosten, maar uiteindelijk gedesillusioneerd terugkeerde? @:AllesKaputt
Juistquote:Maar elektrisch? Mitchel Leijtens: „Het gaat niet om de sportprestatie, maar om de reis en het avontuur. Ik wil verder ontdekken wie ik ben, waar ik gelukkig van word en ik hoop elke dag iets van mensen te leren. Ik ga het in elk geval afmaken, zo ben ik. Toen ik de kliniek in ging, voorspelden sommige mensen ook dat ik in twee weken terug zou zijn.”
Mitchel uit Schijndel, dan weet je al genoeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Elektrische fietsen zijn geen fietsen. En wat een gigantisch kutplan als je dat artikel vooraf leest.
[..]
Juist
Winterberg is het nieuwe Stalingrad. Onneembare vesting.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:31 schreef hhh38 het volgende:
https://archive.ph/eztBZ
Weet je wie ook grootse plannen had richting het oosten, maar uiteindelijk gedesillusioneerd terugkeerde? @:AllesKaputt
Ik verbaas me ook over zijn uitrusting. Je gaat toch niet de hele dag met een rugtas fietsen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Elektrische fietsen zijn geen fietsen. En wat een gigantisch kutplan als je dat artikel vooraf leest.
[..]
Juist
Ik geef iedereen die zo’n tocht wil maken groot gelijk, maar een beetje voorbereiding kan geen kwaad. Ga dan gewoon backpacken door Thailand ofzo, dat kan iedereen en is ook gaaf.quote:Getraind had hij niet, hij kon nog geen band plakken. „Dat leer ik onderweg wel, als het nodig is”, klonk het optimistisch bij vertrek.
Ken nog wel iemand die ging backpacken in Thailand, daardoor zitten wij nu met database errorsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef iedereen die zo’n tocht wil maken groot gelijk, maar een beetje voorbereiding kan geen kwaad. Ga dan gewoon backpacken door Thailand ofzo, dat kan iedereen en is ook gaaf.
Ja, het is ook handig om vooraf een beetje in te kunnen schatten hoeveel je kan fietsen (zeker met hoogtemeters). Zo'n vouwfiets lijkt mij erg ongemakkelijk als je er 100 kilometer op een dag op wil fietsen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook over zijn uitrusting. Je gaat toch niet de hele dag met een rugtas fietsen?
Gozer had gewoon eens een rondje van 3 dagen moeten proberen en aan de hand van die ervaringen beslissen wat handig is.
Genoeg lui die dit doen, maar die hebben een Santos vakantiefiets of eventueel een gravelbike als ze wat jonger zijn, in combinatie met bijvoorbeeld Ortlieb Tassen. Aan 1 blik kon je al zien dat die gozer nooit langer dan een uur had gefietst.
Er gaat niets boven last-minute je fietstassen volproppen, buienradar checken, wellicht een treintje uitzoeken en gaan. Kleren, Shimano onderdelen bij de lokale fietsenmaker etc, kun je overal kopen. Dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef iedereen die zo’n tocht wil maken groot gelijk, maar een beetje voorbereiding kan geen kwaad. Ga dan gewoon backpacken door Thailand ofzo, dat kan iedereen en is ook gaaf.
Ik ben het hier wel mee eens. Als je alleen gaat kan je ook heel flexibel fietsen. Gewoon dag er voor beslissen waar je heen gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Er gaat niets boven last-minute je fietstassen volproppen, buienradar checken, wellicht een treintje uitzoeken en gaan. Kleren, Shimano onderdelen bij de lokale fietsenmaker etc, kun je overal kopen. Dat kan iedereen.
Nee, alleen al een ticket boeken naar Thailand, visa regelen en kijken of je paspoort nog geldig is, klinkt als meer gedoe... Los van het feit dat het tegenwoordig totaal niet stoer meer is om te pochen over een vliegreis naar Azië en Z-Amerika in safespaces a la WLR. Vraag maar aan DeeBee.
De enige fout die de beste jongen maakte, is dat hij op die leeftijd al non-stop op een elektrische fiets rijdt. Tsja, kan de beste overkomen tegenwoordig...
Alleen of met meerdere...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens. Als je alleen gaat kan je ook heel flexibel fietsen. Gewoon dag er voor beslissen waar je heen gaat.
Trein uitzoeken kan nog wel eens problematisch zijn, zeker voor lange-afstandstreinen is wel handig om dat te plannen met de fiets.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Er gaat niets boven last-minute je fietstassen volproppen, buienradar checken, wellicht een treintje uitzoeken en gaan. Kleren, Shimano onderdelen bij de lokale fietsenmaker etc, kun je overal kopen. Dat kan iedereen.
Nee, alleen al een ticket boeken naar Thailand, visa regelen en kijken of je paspoort nog geldig is, klinkt als meer gedoe... Los van het feit dat het tegenwoordig totaal niet stoer meer is om te pochen over een vliegreis naar Azië en Z-Amerika in safespaces a la WLR. Vraag maar aan DeeBee.
De enige fout die de beste jongen maakte, is dat hij op die leeftijd al non-stop op een elektrische fiets rijdt. Tsja, kan de beste overkomen tegenwoordig...
Bandenbreedte en bandendruk!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Alleen of met meerdere...
Zolang je, of één van jouw fietspartners, maar niet in de bodemloze put tuint van welk type Sockeloen sokken, welk type gravelbike, welk type tas voor de duizenden mounts op die gravelbike, ben je zo weg op een alu-fietsje. Die fout wordt dan ook wel weer veel gemaakt aan de andere kant van het spectrum.
Dat is toch geen enkel gedoe. Checken of je een visum nodig hebt (nee) en je paspoort datum checken is secondes werk. Een vlucht boeken ook. Je kan er in de meeste kringen nog prima mee pochen hoor, als het je daar om te doen is. Ik merk dat eigenlijk enkel bij het zeer klimaat bewuste volk (en zelfs die zien het vaak als een vrij nutteloze zaak om je schuldgevoel aan te praten) of van die vermoeiende rechtse mensen die enkel het ‘ja maar jij’ reflex hebben als je een keer eens een vegetarische burger bestelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Frankrijk kom je meestal nog wel goed weg. Voorbij Oostenrijk, of Oost-Europa kost idd wel wat planning helaas.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Trein uitzoeken kan nog wel eens problematisch zijn, zeker voor lange-afstandstreinen is wel handig om dat te plannen met de fiets.
[..]
Bandenbreedte en bandendruk!
Joh, laat me hier nou even pochen met mijn minuscule ecologische en kapitalistische voetafdruk. Anders doe ik het allemaal voor niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch geen enkel gedoe. Checken of je een visum nodig hebt (nee) en je paspoort datum checken is secondes werk. Een vlucht boeken ook. Je kan er in de meeste kringen nog prima mee pochen hoor, als het je daar om te doen is. Ik merk dat eigenlijk enkel bij het zeer klimaat bewuste volk (en zelfs die zien het vaak als een vrij nutteloze zaak om je schuldgevoel aan te praten) of van die vermoeiende rechtse mensen die enkel het ‘ja maar jij’ reflex hebben als je een keer eens een vegetarische burger bestelt.
Ik heb zelf een omafietsje, ik heb geen idee hoe makkelijk zoiets is. Ik denk niet bijster lastig maar dat je toch wel of A: moet weten waar je mee bezig bent of B: je goed moet inlezen/voorbereiden. Dat heeft deze jongen volgens mij niet gedaan. Als ik zelf met het rugzakje ga verbaast het mij iedere keer hoe makkelijk het is om het onvoorbereid te doen, alhoewel dat ook een kwestie van ervaring is natuurlijk.
Goede betrouwbare fiets is wel fijn om te hebben, al kan het dan nog steeds misgaan. Een paar reserve-onderdelen en tiewraps meenemen helpt al veel. Ervaring helpt zekerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch geen enkel gedoe. Checken of je een visum nodig hebt (nee) en je paspoort datum checken is secondes werk. Een vlucht boeken ook. Je kan er in de meeste kringen nog prima mee pochen hoor, als het je daar om te doen is. Ik merk dat eigenlijk enkel bij het zeer klimaat bewuste volk (en zelfs die zien het vaak als een vrij nutteloze zaak om je schuldgevoel aan te praten) of van die vermoeiende rechtse mensen die enkel het ‘ja maar jij’ reflex hebben als je een keer eens een vegetarische burger bestelt.
Ik heb zelf een omafietsje, ik heb geen idee hoe makkelijk zoiets is. Ik denk niet bijster lastig maar dat je toch wel of A: moet weten waar je mee bezig bent of B: je goed moet inlezen/voorbereiden. Dat heeft deze jongen volgens mij niet gedaan. Als ik zelf met het rugzakje ga verbaast het mij iedere keer hoe makkelijk het is om het onvoorbereid te doen, alhoewel dat ook een kwestie van ervaring is natuurlijk.
Als zij zorgen heeft om dag amendement dan had ze in de eerste plaats niet voor dat amendement moeten stemmen. Die zelfsabotage van dit kabinet is bijna hilarisch.quote:
Het kabinet gaat niet over amendementen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als zij zorgen heeft om dag amendement dan had ze in de eerste plaats niet voor dat amendement moeten stemmen. Die zelfsabotage van dit kabinet is bijna hilarisch.
quote:
Klap in het gezicht van de Vitessenaar!quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging over viespeuk Marc H., maar er is dus alweer nieuw drama.
Autootje rijden heeft niets met sport te maken.quote:
Stukje eigenbelangquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach overheid
Sancties omzeilen en dan nog geld toe krijgen
De zoon van Ton Elias is scout bij PSV, voorheen Feyenoord. Je had daar iets creatiefs mee kunnen doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik zat gisteren in het concertgebouw precies voor Ton Elias #viesdik
Wilde iets lulligs over de VVD zeggen maar ik wist niet wat
quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:51 schreef franklop het volgende:
Bestuurders én boeren komen met nieuw stikstofvoorstel, dwang niet uitgesloten - https://nos.nl/l/2574416
Boeren boeren boeren!
Je hebt geluk dat je er voor zat, je zal er maar achter zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik zat gisteren in het concertgebouw precies voor Ton Elias #viesdik
Wilde iets lulligs over de VVD zeggen maar ik wist niet wat
Zwaar astmatisch gereutel over een Requiem, maakt het natuurlijk wel een totaal ervaring.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je er voor zat, je zal er maar achter zitten.
Ik heb een pittige mening over Nederlanders die in Rusland willen voetballen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Wat is ditquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Telegraaf: RTL wil lijsttrekkers opsluiten voor programma ’Het conclaaf’, maar Wilders, Timmermans en Bontenbal haken af: ’Durven niet’
https://archive.ph/4ZOBQ
Een oplossing voor onze problemen als ze daarna de sleutel weggooienquote:
Een heel forum zelfs!quote:
Ja en dan lekker met je jetlag in LA?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Finish op 16 juli. Laatste bergetappe op Quatorze Juillet?
Tokyo wegwedstrijd was 6 dagen na het einde van de Tour. Alleen toen was de tijdrit de woensdag erna.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan lekker met je jetlag in LA?
Plugge met zijn OneCyling en Lapartient hebben voor die tijd dan allang een tal van PFAS- en Groenlandse mijnbouwaandelen toegeschoven gekregen.quote:
Lijkt me simpel, moslims komen de VS toch niet inquote:Op maandag 14 juli 2025 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tokyo wegwedstrijd was 6 dagen na het einde van de Tour. Alleen toen was de tijdrit de woensdag erna.
De ajrokogel van Schepdaal heeft een lastige keuze te maken.
Dit leest als een transferverslag van ZKA. Nog geen totaalakkoord @GurneyIsBestOkequote:EU-ministers nemen geen maatregelen tegen Israël, houden opties op tafel - https://nos.nl/l/2575166
Vast ook allemaal de schuld van Te Kloese. Als Dennis met zijn BV'tjes nou niet constant op vakantie ging naar Mexico was er allang wereldvrede.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit leest als een transferverslag van ZKA. Nog geen totaalakkoord @:GurneyIsBestOke
Zelfde zaakwaarnemer als Netanyahu!!1!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vast ook allemaal de schuld van Te Kloese. Als Dennis met zijn BV'tjes nou niet constant op vakantie ging naar Mexico was er allang wereldvrede.
Feyenoord-kopstukken zijn het niet eens geworden over nieuwe versterking. Op de bijeenkomst in het Maasgebouw werd gesproken over tien potentiële versterkingen die Feyenoord-trainer Robin van Persie had aangedragen. Deze opties blijven wel op tafel liggen, zo maakte van Persie bekend na afloop van de gesprekken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit leest als een transferverslag van ZKA. Nog geen totaalakkoord @:GurneyIsBestOke
Ach, altijd wegkijkende Nederlandse regeringquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wiens schuld is het deze keer dat Israël met bommen smijt?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:23 schreef DeeBee het volgende:
Fijne nieuwe oorlog allen, het was ook alweer 3 weken geleden dat Israhel een land gebombardeerd had, start de famfare!
Het is niet gek dat iemand zich inzet tegen de misdaden in Syrië, het is wel gek dat Netanyahu ineens zo betrokken is met dingen als burgerbevolking en genocide.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wiens schuld is het deze keer dat Israël met bommen smijt?
Ach ze hebben nog even tot de eerste gasten komenquote:
Nieuw blok in het blokkenschema op vrijdag: "knutsel mee aan een vervangend hoofdpodium!"quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ach ze hebben nog even tot de eerste gasten komen
Wat deden de normale tickets dit jaar?
Ben wel heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Nieuw podium heb je niet op tijd, deze heb je nooit op tijd veilig, headliners afzeggen kan niet, headliners verplaatsen naar kleinere stages (geen idee of ze er veel hebben) kan ook niet qua mensenmassa, en afzeggen betekent ook faillissement.
Ik zie nu de nieuwere foto's, dit is wel klaar. Hopen op een goede verzekeringquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuw blok in het blokkenschema op vrijdag: "knutsel mee aan een vervangend hoofdpodium!"
Claudia van Zanten is echt gevaarlijk domquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://bsky.app/profile/simcha86.bsky.social/post/3lu4noo6yqc2e
De nieuwe BBB is uit.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe BBB is uit.
Dit kan echt nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe BBB is uit.
Ik haat bijna alle mensen op deze aardbol, dus hoe minder ik er mee in aanraking hoef te komen, hoe beter.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://archive.ph/q0WxA
Hoog tijd om in Europa ook weer eens in de greppels te gaan liggen bij Ieper voor een paar Gazanen meer of minder. Vrolijke verkiezingen allen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe BBB is uit.
Wauwquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe BBB is uit.
Red Bull geeft je geen vleugels?quote:
Ach, bruinhemd Baumgartner.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:22 schreef hhh38 het volgende:
https://www.reddit.com/r/soccer/s/dJEppXu7DX
Dit was wel het terugkijken waard ja
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:22 schreef hhh38 het volgende:
Dit kan nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:22 schreef hhh38 het volgende:
En dit moeten we even serieus nemen als mannenvoetbal?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:22 schreef hhh38 het volgende:
Wie dan, Slovenië? Die waren altijd al het meest anti-Israël/pro-Palestina in Europa, samen met Spanje, België en Noorwegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland wordt links en rechts ingehaald door andere Europese landen die strenger zijn tov Israel. Ach Veldkamp. Ach Nederland.
Ja maar Veldkamp was beretrots dat Nederland de voorloper was. Ja niet meer. Aan het werk maar weer Caspar.... Slappeling dat het is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie dan, Slovenië? Die waren altijd al het meest anti-Israël/pro-Palestina in Europa, samen met Spanje, België en Noorwegen.
Ik heb ook bij het damesvoetbal nog nooit zo’n slechte reeks gezien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:22 schreef hhh38 het volgende:
Nu hebben we ook bij de mannen wel hele slechte penaltyreeksen gehadquote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hardop gelachen om die laatste. Maar ze moeten echt hetzelfde verdienen hoor!
DIT LAND IS KAPOT!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland wordt links en rechts ingehaald door andere Europese landen die strenger zijn tov Israel. Ach Veldkamp. Ach Nederland.
Ik heb nog liever zo’n ongevaarlijk dom sujet als deze poffertjestrien, dan fascisten als Marine Vondeling die per ongeluk illegaliteit strafbaar gesteld krijgtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PVV-Kamerlid Rachel van Meetelen uit Bergen op Zoom, bekend van haar poffertjeskraam, heeft in haar 590 dagen in de Tweede Kamer vrijwel niets uitgevoerd. In totaal stelde ze slechts één schriftelijke vraag en diende twee moties in. Naar schatting verdiende Van Meetelen ruim twee ton.
[..]
"Werken moet weer lonen en nietsdoen niet langer belonen", schreef ze op haar profiel op de website van de Tweede Kamer.
https://www.omroepbrabant(...)-niets-doen-in-kamer
@:Szura
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |