Alleen of met meerdere...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens. Als je alleen gaat kan je ook heel flexibel fietsen. Gewoon dag er voor beslissen waar je heen gaat.
Trein uitzoeken kan nog wel eens problematisch zijn, zeker voor lange-afstandstreinen is wel handig om dat te plannen met de fiets.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Er gaat niets boven last-minute je fietstassen volproppen, buienradar checken, wellicht een treintje uitzoeken en gaan. Kleren, Shimano onderdelen bij de lokale fietsenmaker etc, kun je overal kopen. Dat kan iedereen.
Nee, alleen al een ticket boeken naar Thailand, visa regelen en kijken of je paspoort nog geldig is, klinkt als meer gedoe... Los van het feit dat het tegenwoordig totaal niet stoer meer is om te pochen over een vliegreis naar Azië en Z-Amerika in safespaces a la WLR. Vraag maar aan DeeBee.
De enige fout die de beste jongen maakte, is dat hij op die leeftijd al non-stop op een elektrische fiets rijdt. Tsja, kan de beste overkomen tegenwoordig...
Bandenbreedte en bandendruk!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Alleen of met meerdere...
Zolang je, of één van jouw fietspartners, maar niet in de bodemloze put tuint van welk type Sockeloen sokken, welk type gravelbike, welk type tas voor de duizenden mounts op die gravelbike, ben je zo weg op een alu-fietsje. Die fout wordt dan ook wel weer veel gemaakt aan de andere kant van het spectrum.
Dat is toch geen enkel gedoe. Checken of je een visum nodig hebt (nee) en je paspoort datum checken is secondes werk. Een vlucht boeken ook. Je kan er in de meeste kringen nog prima mee pochen hoor, als het je daar om te doen is. Ik merk dat eigenlijk enkel bij het zeer klimaat bewuste volk (en zelfs die zien het vaak als een vrij nutteloze zaak om je schuldgevoel aan te praten) of van die vermoeiende rechtse mensen die enkel het ‘ja maar jij’ reflex hebben als je een keer eens een vegetarische burger bestelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Er gaat niets boven last-minute je fietstassen volproppen, buienradar checken, wellicht een treintje uitzoeken en gaan. Kleren, Shimano onderdelen bij de lokale fietsenmaker etc, kun je overal kopen. Dat kan iedereen.
Nee, alleen al een ticket boeken naar Thailand, visa regelen en kijken of je paspoort nog geldig is, klinkt als meer gedoe... Los van het feit dat het tegenwoordig totaal niet stoer meer is om te pochen over een vliegreis naar Azië en Z-Amerika in safespaces a la WLR. Vraag maar aan DeeBee.
De enige fout die de beste jongen maakte, is dat hij op die leeftijd al non-stop op een elektrische fiets rijdt. Tsja, kan de beste overkomen tegenwoordig...
Frankrijk kom je meestal nog wel goed weg. Voorbij Oostenrijk, of Oost-Europa kost idd wel wat planning helaas.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Trein uitzoeken kan nog wel eens problematisch zijn, zeker voor lange-afstandstreinen is wel handig om dat te plannen met de fiets.
[..]
Bandenbreedte en bandendruk!
Joh, laat me hier nou even pochen met mijn minuscule ecologische en kapitalistische voetafdruk. Anders doe ik het allemaal voor niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch geen enkel gedoe. Checken of je een visum nodig hebt (nee) en je paspoort datum checken is secondes werk. Een vlucht boeken ook. Je kan er in de meeste kringen nog prima mee pochen hoor, als het je daar om te doen is. Ik merk dat eigenlijk enkel bij het zeer klimaat bewuste volk (en zelfs die zien het vaak als een vrij nutteloze zaak om je schuldgevoel aan te praten) of van die vermoeiende rechtse mensen die enkel het ‘ja maar jij’ reflex hebben als je een keer eens een vegetarische burger bestelt.
Ik heb zelf een omafietsje, ik heb geen idee hoe makkelijk zoiets is. Ik denk niet bijster lastig maar dat je toch wel of A: moet weten waar je mee bezig bent of B: je goed moet inlezen/voorbereiden. Dat heeft deze jongen volgens mij niet gedaan. Als ik zelf met het rugzakje ga verbaast het mij iedere keer hoe makkelijk het is om het onvoorbereid te doen, alhoewel dat ook een kwestie van ervaring is natuurlijk.
Goede betrouwbare fiets is wel fijn om te hebben, al kan het dan nog steeds misgaan. Een paar reserve-onderdelen en tiewraps meenemen helpt al veel. Ervaring helpt zekerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch geen enkel gedoe. Checken of je een visum nodig hebt (nee) en je paspoort datum checken is secondes werk. Een vlucht boeken ook. Je kan er in de meeste kringen nog prima mee pochen hoor, als het je daar om te doen is. Ik merk dat eigenlijk enkel bij het zeer klimaat bewuste volk (en zelfs die zien het vaak als een vrij nutteloze zaak om je schuldgevoel aan te praten) of van die vermoeiende rechtse mensen die enkel het ‘ja maar jij’ reflex hebben als je een keer eens een vegetarische burger bestelt.
Ik heb zelf een omafietsje, ik heb geen idee hoe makkelijk zoiets is. Ik denk niet bijster lastig maar dat je toch wel of A: moet weten waar je mee bezig bent of B: je goed moet inlezen/voorbereiden. Dat heeft deze jongen volgens mij niet gedaan. Als ik zelf met het rugzakje ga verbaast het mij iedere keer hoe makkelijk het is om het onvoorbereid te doen, alhoewel dat ook een kwestie van ervaring is natuurlijk.
Als zij zorgen heeft om dag amendement dan had ze in de eerste plaats niet voor dat amendement moeten stemmen. Die zelfsabotage van dit kabinet is bijna hilarisch.quote:
Het kabinet gaat niet over amendementen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als zij zorgen heeft om dag amendement dan had ze in de eerste plaats niet voor dat amendement moeten stemmen. Die zelfsabotage van dit kabinet is bijna hilarisch.
quote:
Klap in het gezicht van de Vitessenaar!quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging over viespeuk Marc H., maar er is dus alweer nieuw drama.
Autootje rijden heeft niets met sport te maken.quote:
Stukje eigenbelangquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach overheid
Sancties omzeilen en dan nog geld toe krijgen
De zoon van Ton Elias is scout bij PSV, voorheen Feyenoord. Je had daar iets creatiefs mee kunnen doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik zat gisteren in het concertgebouw precies voor Ton Elias #viesdik
Wilde iets lulligs over de VVD zeggen maar ik wist niet wat
quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:51 schreef franklop het volgende:
Bestuurders én boeren komen met nieuw stikstofvoorstel, dwang niet uitgesloten - https://nos.nl/l/2574416
Boeren boeren boeren!
Je hebt geluk dat je er voor zat, je zal er maar achter zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik zat gisteren in het concertgebouw precies voor Ton Elias #viesdik
Wilde iets lulligs over de VVD zeggen maar ik wist niet wat
Zwaar astmatisch gereutel over een Requiem, maakt het natuurlijk wel een totaal ervaring.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je er voor zat, je zal er maar achter zitten.
Ik heb een pittige mening over Nederlanders die in Rusland willen voetballen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |