quote:
Klap in het gezicht van de Vitessenaar!quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging over viespeuk Marc H., maar er is dus alweer nieuw drama.
Autootje rijden heeft niets met sport te maken.quote:
Stukje eigenbelangquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach overheid
Sancties omzeilen en dan nog geld toe krijgen
De zoon van Ton Elias is scout bij PSV, voorheen Feyenoord. Je had daar iets creatiefs mee kunnen doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik zat gisteren in het concertgebouw precies voor Ton Elias #viesdik
Wilde iets lulligs over de VVD zeggen maar ik wist niet wat
quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:51 schreef franklop het volgende:
Bestuurders n boeren komen met nieuw stikstofvoorstel, dwang niet uitgesloten - https://nos.nl/l/2574416
Boeren boeren boeren!
Je hebt geluk dat je er voor zat, je zal er maar achter zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik zat gisteren in het concertgebouw precies voor Ton Elias #viesdik
Wilde iets lulligs over de VVD zeggen maar ik wist niet wat
Zwaar astmatisch gereutel over een Requiem, maakt het natuurlijk wel een totaal ervaring.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je er voor zat, je zal er maar achter zitten.
Ik heb een pittige mening over Nederlanders die in Rusland willen voetballen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Wat is ditquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Telegraaf: RTL wil lijsttrekkers opsluiten voor programma ’Het conclaaf’, maar Wilders, Timmermans en Bontenbal haken af: ’Durven niet’
https://archive.ph/4ZOBQ
Een oplossing voor onze problemen als ze daarna de sleutel weggooienquote:
Een heel forum zelfs!quote:
Ja en dan lekker met je jetlag in LA?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Finish op 16 juli. Laatste bergetappe op Quatorze Juillet?
Tokyo wegwedstrijd was 6 dagen na het einde van de Tour. Alleen toen was de tijdrit de woensdag erna.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan lekker met je jetlag in LA?
Plugge met zijn OneCyling en Lapartient hebben voor die tijd dan allang een tal van PFAS- en Groenlandse mijnbouwaandelen toegeschoven gekregen.quote:
Lijkt me simpel, moslims komen de VS toch niet inquote:Op maandag 14 juli 2025 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tokyo wegwedstrijd was 6 dagen na het einde van de Tour. Alleen toen was de tijdrit de woensdag erna.
De ajrokogel van Schepdaal heeft een lastige keuze te maken.
Dit leest als een transferverslag van ZKA. Nog geen totaalakkoord @GurneyIsBestOkequote:EU-ministers nemen geen maatregelen tegen Isral, houden opties op tafel - https://nos.nl/l/2575166
Vast ook allemaal de schuld van Te Kloese. Als Dennis met zijn BV'tjes nou niet constant op vakantie ging naar Mexico was er allang wereldvrede.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit leest als een transferverslag van ZKA. Nog geen totaalakkoord @:GurneyIsBestOke
Zelfde zaakwaarnemer als Netanyahu!!1!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vast ook allemaal de schuld van Te Kloese. Als Dennis met zijn BV'tjes nou niet constant op vakantie ging naar Mexico was er allang wereldvrede.
Feyenoord-kopstukken zijn het niet eens geworden over nieuwe versterking. Op de bijeenkomst in het Maasgebouw werd gesproken over tien potentile versterkingen die Feyenoord-trainer Robin van Persie had aangedragen. Deze opties blijven wel op tafel liggen, zo maakte van Persie bekend na afloop van de gesprekken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit leest als een transferverslag van ZKA. Nog geen totaalakkoord @:GurneyIsBestOke
Ach, altijd wegkijkende Nederlandse regeringquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |