abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2025 @ 18:14:57 #51
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218102501
Waarom moet een bedrijf daar trump (persoonlijk?) voor betalen?
Ik begrijp daar niets van.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 2 juli 2025 @ 18:16:59 #52
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218102512
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier worden ze detentiecentra genoemd. Wij hebben ze namelijk ook gewoon zulke opvangplekken in Nederland met als doel de bewaring van vreemdelingen die gaan worden uitgezet. Zie bijvoorbeeld: Uniek: binnenkijken in het uitzetcentrum, waar de hoop is verdwenen. Je dacht toch niet echt dat dit uniek was voor de VS? En welke alternatieven had jij graag gezien?
Beetje een whataboutism. maar verder zie ik geen moeras met slangen en alligators?
pi_218102515
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:14 schreef Gunner het volgende:
Waarom moet een bedrijf daar trump (persoonlijk?) voor betalen?
Ik begrijp daar niets van.
Het is ook een leugen, dat geld is voor Trump om een verdere rechtsgang te vermijden.

twitter
pi_218102567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is ook een leugen, dat geld is voor Trump om een verdere rechtsgang te vermijden.

[ x ]
Het is geen leugen. Hij heeft geen poot om op te staan in de rechtszaak die hij zelf begon.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 2 juli 2025 @ 18:22:25 #55
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218102573
Ik kan niet goed beoordelen wat nu waar is. Jouw tweet doet geen enkele bronvermelding waar the verge dat wel doet. Verder is het vrij bekend dat trump wel aardig van quid pro quo houdt.

Heb je wat meer info dan dat?
pi_218102641
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef Gunner het volgende:
Ik kan niet goed beoordelen wat nu waar is. Jouw tweet doet geen enkele bronvermelding waar the verge dat wel doet. Verder is het vrij bekend dat trump wel aardig van quid pro quo houdt.

Heb je wat meer info dan dat?
Nope, maar om nu te schikken zodat je mogelijk een merger kan bewerkstelligen vind ik een beetje vergezocht.
Als dit het geval is kan Trump straks niet anders dan de merger tegenhouden. Je zou als president de schijn toch niet tegen willen hebben.
pi_218102676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nope, maar om nu te schikken zodat je mogelijk een merger kan bewerkstelligen vind ik een beetje vergezocht.
Als dit het geval is kan Trump straks niet anders dan de merger tegenhouden. Je zou als president de schijn toch niet tegen willen hebben.
Die gaat hij niet tegenhouden en Paramount/CBS hebben natuurlijk wel even moeten verklaren dat het niets met de merger te maken heeft.

The Art of the Deal! :r
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218102713
quote:
81s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die gaat hij niet tegenhouden en Paramount/CBS hebben natuurlijk wel even moeten verklaren dat het niets met de merger te maken heeft.

The Art of the Deal! :r
Ik hoop het ergens dat hij het wel doet, heerlijk om die lui door het stof te zien gaan om ze vervolgens nog steeds niet te geven waar ze om vroegen.
pi_218102724
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik hoop het ergens dat hij het wel doet, heerlijk om die lui door het stof te zien gaan om ze vervolgens nog steeds niet te geven waar ze om vroegen.
Dat verbaast me niets. Zo ben je wel.
pi_218102864
Dit illustreert ook wel mooi de MAGA-mentaliteit

https://bsky.app/profile/karlbode.com/post/3lsyk56jqr22c

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 02-07-2025 18:55:22 ]
pi_218102963
quote:
82s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat verbaast me niets. Zo ben je wel.
Klopt, geen genade voor de tegenstander. Dat is de wereld waar we nu helaas in leven.
pi_218103037
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Klopt, geen genade voor de tegenstander. Dat is de wereld waar we nu helaas in leven.
Je hoeft niet alles als tegenstander te zien.
pi_218103053
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Jij zou ..'

Je vult te veel dingen in voor een ander. Deze opvangcentra zijn in elk geval prima. En als migranten daar niet in terecht willen komen had men maar op een legale manier moeten proberen het land binnen te komen.
Je bedoelt mensen die asiel aanvragen in de VS en wanneer ze voor hun afspraak komen opgepakt worden? Of is dat niet de juiste manier binnen komen?
  woensdag 2 juli 2025 @ 19:14:08 #64
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218103157
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:05 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Je bedoelt mensen die asiel aanvragen in de VS en wanneer ze voor hun afspraak komen opgepakt worden? Of is dat niet de juiste manier binnen komen?
Ho ho. Niet alle mensen, he? Blanke Zuidafrikanen worden gewoon geprocesed. Het zijn die bendeleden van MS13 die allemaal opgepakt worden. aangezien elke Latijns-Amerikaan lid is van die bende, is het puur toeval dat het alleen de immigranten met een kleurtje die opgepakt worden, hoor. Een beetje zoals 90 jaar geleden, toen alle mensen van een bepaalde afkomst allemaal misdadigers waren in een lanmd, niet ver van hier. Zo eens in de eeuw heb je zo'n golf. Wees blij dat die golf deze keer aan de andere kant van de oceaan plaatsvindt en wij er geen last van hebben.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218103236
Trump Threatens to Prosecute CNN for Reporting on ICEBlock as App Hits No. 1

Kristi Noem said it was "illegal."

Trump and Noem say CNN could be prosecuted (July 1, 2025)

Het is maar dat CNN geen merger aan het plannen is maar daar vindt Trump vast wel wat op.

Bekijk deze YouTube-video

quote:
"Advertising an app that basically paints a target on federal law enforcement officers' backs is sickening," Lyons said in the statement. "My officers and agents are already facing a 500% increase in assaults, and going on live television to announce an app that lets anyone zero in on their locations is like inviting violence against them with a national megaphone."

That 500% increase is bullshit, of course, as the Washington Post recently explained. When agents arrested New York City comptroller Brad Lander, the Department of Homeland Security put out a statement claiming that he would be charged with "assaulting law enforcement." But the incident was captured on video from several angles and shows Lander didn't assault anyone. Lander ultimately wasn't charged with anything after getting manhandled and thrown in jail. When Gizmodo followed up with ICE to ask for evidence of its claim of a 500% increase in assaults on officers, an unsigned email said it was actually 700%. No evidence was provided.

"CNN is willfully endangering the lives of officers who put their lives on the line every day and enabling dangerous criminal aliens to evade U.S. law. Is this simply reckless 'journalism' or overt activism?" Lyons continued in ICE's prepared statement.

It’s not illegal to report on the existence of an app, of course. But Trump and ICE are operating so far outside the bounds of the law that it’s not out of the question that these guys could go after CNN for writing about ICEBlock. Or they could go after Gizmodo, for that matter. Because you’re currently reading an article about the existence of an app. And that’s apparently a very dangerous thing to do right now in Trump’s America.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 02-07-2025 19:30:13 ]
pi_218103417
Wat een 'overwinning' weer.

Trump Announces Preliminary Trade Pact With Vietnam

The president said he had agreed to initial trade terms with Vietnam, the second country to strike a limited deal after Mr. Trump threatened steep tariffs.

pi_218103421
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Je hoeft niet alles als tegenstander te zien.
Daar is het nu te laat voor, als je constant nazisme en fascisme word aangewreven door een substantieel deel van de bevolking en de instituties dan kun je moeilijk vergevensgezind zijn naar diezelfde mensen die nu door het stof moeten.
Zoals ik al eerder stelde, geen genade voor dat soort figuren.
pi_218103430
Raar. Waren diezelfde gezichtsbedekkende maskers een paar jaar geleden niet heel lastig om door te ademen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218103513
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Daar is het nu te laat voor, als je constant nazisme en fascisme word aangewreven door een substantieel deel van de bevolking en de instituties dan kun je moeilijk vergevensgezind zijn naar diezelfde mensen die nu door het stof moeten.
Zoals ik al eerder stelde, geen genade voor dat soort figuren.
Ah ja het is de schuld van de tegenpartij dat ik nu deze mentaliteit heb! Ik moet wel! :')
  woensdag 2 juli 2025 @ 19:45:44 #70
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218103553
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:40 schreef OMG het volgende:
Raar. Waren diezelfde gezichtsbedekkende maskers een paar jaar geleden niet heel lastig om door te ademen?
Ja ho eens even, dat was slechts 'covid-fascisme', this is the real thing.
  woensdag 2 juli 2025 @ 19:47:05 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218103584
quote:
6s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:49 schreef Kijkertje het volgende:
Dit illustreert ook wel mooi de MAGA-mentaliteit

https://bsky.app/profile/karlbode.com/post/3lsyk56jqr22c

[ afbeelding ]
De GOP ligt al decennia in bed met de corporate world... én de Evangelicals.

Soort vreemde mixture van hyperkapitalisme en dweperig christendom.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218103662
quote:
81s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah ja het is de schuld van de tegenpartij dat ik nu deze mentaliteit heb! Ik moet wel! :')
Klopt, wanneer je met genadeloze nietsontziende ideologen te maken hebt moet je even genadeloos zijn als de rollen zijn omgedraaid. Doe je dat niet dan zal je nooit respect af kunnen dwingen bij de tegenstander.
pi_218103723
JD Vance heeft die mentaliteit ook.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lsyecj42ps26

Transcript: JD Vance Accidentally Reveals How Trump Screws MAGA Voters

As Vance inadvertently shows how Trump is shafting his own people with his big budget bill, a progressive organizer campaigning against the bill in swing states reports that it has some Trump voters in revolt.

pi_218103766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Klopt, wanneer je met genadeloze nietsontziende ideologen te maken hebt moet je even genadeloos zijn als de rollen zijn omgedraaid. Doe je dat niet dan zal je nooit respect af kunnen dwingen bij de tegenstander.
Eet anders nog wat rood vlees of zo ...

Ik dacht dat links maar slappelingen waren?
pi_218103871
quote:
81s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eet anders nog wat rood vlees of zo ...

Ik dacht dat links maar slappelingen waren?
Dat heb ik nooit gezegd, ik heb gezegd dat er mentaal veel zwakke mensen zijn. Die zijn niet per definitie links.
Ook op links heb je sterke principiële mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')