Beetje een whataboutism. maar verder zie ik geen moeras met slangen en alligators?quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier worden ze detentiecentra genoemd. Wij hebben ze namelijk ook gewoon zulke opvangplekken in Nederland met als doel de bewaring van vreemdelingen die gaan worden uitgezet. Zie bijvoorbeeld: Uniek: binnenkijken in het uitzetcentrum, waar de hoop is verdwenen. Je dacht toch niet echt dat dit uniek was voor de VS? En welke alternatieven had jij graag gezien?
Het is ook een leugen, dat geld is voor Trump om een verdere rechtsgang te vermijden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:14 schreef Gunner het volgende:
Waarom moet een bedrijf daar trump (persoonlijk?) voor betalen?
Ik begrijp daar niets van.
Het is geen leugen. Hij heeft geen poot om op te staan in de rechtszaak die hij zelf begon.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is ook een leugen, dat geld is voor Trump om een verdere rechtsgang te vermijden.
[ x ]
Nope, maar om nu te schikken zodat je mogelijk een merger kan bewerkstelligen vind ik een beetje vergezocht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef Gunner het volgende:
Ik kan niet goed beoordelen wat nu waar is. Jouw tweet doet geen enkele bronvermelding waar the verge dat wel doet. Verder is het vrij bekend dat trump wel aardig van quid pro quo houdt.
Heb je wat meer info dan dat?
Die gaat hij niet tegenhouden en Paramount/CBS hebben natuurlijk wel even moeten verklaren dat het niets met de merger te maken heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nope, maar om nu te schikken zodat je mogelijk een merger kan bewerkstelligen vind ik een beetje vergezocht.
Als dit het geval is kan Trump straks niet anders dan de merger tegenhouden. Je zou als president de schijn toch niet tegen willen hebben.
Ik hoop het ergens dat hij het wel doet, heerlijk om die lui door het stof te zien gaan om ze vervolgens nog steeds niet te geven waar ze om vroegen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die gaat hij niet tegenhouden en Paramount/CBS hebben natuurlijk wel even moeten verklaren dat het niets met de merger te maken heeft.
The Art of the Deal!
Dat verbaast me niets. Zo ben je wel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik hoop het ergens dat hij het wel doet, heerlijk om die lui door het stof te zien gaan om ze vervolgens nog steeds niet te geven waar ze om vroegen.
Klopt, geen genade voor de tegenstander. Dat is de wereld waar we nu helaas in leven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Zo ben je wel.
Je hoeft niet alles als tegenstander te zien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klopt, geen genade voor de tegenstander. Dat is de wereld waar we nu helaas in leven.
Je bedoelt mensen die asiel aanvragen in de VS en wanneer ze voor hun afspraak komen opgepakt worden? Of is dat niet de juiste manier binnen komen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Jij zou ..'
Je vult te veel dingen in voor een ander. Deze opvangcentra zijn in elk geval prima. En als migranten daar niet in terecht willen komen had men maar op een legale manier moeten proberen het land binnen te komen.
Ho ho. Niet alle mensen, he? Blanke Zuidafrikanen worden gewoon geprocesed. Het zijn die bendeleden van MS13 die allemaal opgepakt worden. aangezien elke Latijns-Amerikaan lid is van die bende, is het puur toeval dat het alleen de immigranten met een kleurtje die opgepakt worden, hoor. Een beetje zoals 90 jaar geleden, toen alle mensen van een bepaalde afkomst allemaal misdadigers waren in een lanmd, niet ver van hier. Zo eens in de eeuw heb je zo'n golf. Wees blij dat die golf deze keer aan de andere kant van de oceaan plaatsvindt en wij er geen last van hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:05 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen die asiel aanvragen in de VS en wanneer ze voor hun afspraak komen opgepakt worden? Of is dat niet de juiste manier binnen komen?
quote:"Advertising an app that basically paints a target on federal law enforcement officers' backs is sickening," Lyons said in the statement. "My officers and agents are already facing a 500% increase in assaults, and going on live television to announce an app that lets anyone zero in on their locations is like inviting violence against them with a national megaphone."
That 500% increase is bullshit, of course, as the Washington Post recently explained. When agents arrested New York City comptroller Brad Lander, the Department of Homeland Security put out a statement claiming that he would be charged with "assaulting law enforcement." But the incident was captured on video from several angles and shows Lander didn't assault anyone. Lander ultimately wasn't charged with anything after getting manhandled and thrown in jail. When Gizmodo followed up with ICE to ask for evidence of its claim of a 500% increase in assaults on officers, an unsigned email said it was actually 700%. No evidence was provided.
"CNN is willfully endangering the lives of officers who put their lives on the line every day and enabling dangerous criminal aliens to evade U.S. law. Is this simply reckless 'journalism' or overt activism?" Lyons continued in ICE's prepared statement.
It’s not illegal to report on the existence of an app, of course. But Trump and ICE are operating so far outside the bounds of the law that it’s not out of the question that these guys could go after CNN for writing about ICEBlock. Or they could go after Gizmodo, for that matter. Because you’re currently reading an article about the existence of an app. And that’s apparently a very dangerous thing to do right now in Trump’s America.
Daar is het nu te laat voor, als je constant nazisme en fascisme word aangewreven door een substantieel deel van de bevolking en de instituties dan kun je moeilijk vergevensgezind zijn naar diezelfde mensen die nu door het stof moeten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles als tegenstander te zien.
Ah ja het is de schuld van de tegenpartij dat ik nu deze mentaliteit heb! Ik moet wel!quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor, als je constant nazisme en fascisme word aangewreven door een substantieel deel van de bevolking en de instituties dan kun je moeilijk vergevensgezind zijn naar diezelfde mensen die nu door het stof moeten.
Zoals ik al eerder stelde, geen genade voor dat soort figuren.
Ja ho eens even, dat was slechts 'covid-fascisme', this is the real thing.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:40 schreef OMG het volgende:
Raar. Waren diezelfde gezichtsbedekkende maskers een paar jaar geleden niet heel lastig om door te ademen?
De GOP ligt al decennia in bed met de corporate world... én de Evangelicals.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:49 schreef Kijkertje het volgende:
Dit illustreert ook wel mooi de MAGA-mentaliteit
https://bsky.app/profile/karlbode.com/post/3lsyk56jqr22c
[ afbeelding ]
Klopt, wanneer je met genadeloze nietsontziende ideologen te maken hebt moet je even genadeloos zijn als de rollen zijn omgedraaid. Doe je dat niet dan zal je nooit respect af kunnen dwingen bij de tegenstander.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah ja het is de schuld van de tegenpartij dat ik nu deze mentaliteit heb! Ik moet wel!![]()
Eet anders nog wat rood vlees of zo ...quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klopt, wanneer je met genadeloze nietsontziende ideologen te maken hebt moet je even genadeloos zijn als de rollen zijn omgedraaid. Doe je dat niet dan zal je nooit respect af kunnen dwingen bij de tegenstander.
Dat heb ik nooit gezegd, ik heb gezegd dat er mentaal veel zwakke mensen zijn. Die zijn niet per definitie links.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eet anders nog wat rood vlees of zo ...
Ik dacht dat links maar slappelingen waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |